לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

סקר הערכת קורס




זה סקר שהאו"פ עושה בסיום כל סימסטר
אני  האמת לא יודעת כמה הם מתייסים לזה ברצינות
אבל שיהיה, מילאתי את הסקר הערכה לשתי המנחות בקורסים נפרדים שהיו לי

זה מה שכתבתי בסקר הוראה על המנחה שלא יודעת ללמד

בתור בן אדם היא מאוד נחמדה ונעימה, אבל
זו המנחה הכי גרועה שיצא לי ללמוד איתה
וכראייה נוכחים בשיעורים רק 6-7 סטודנטים, כל היתר עזבו לקבוצות אחרות
אם כותבים לה משהו ב"חדר" שלה באתר לוקח לה המון זמן (כמה ימים עד שבוע) לענות
היא לא מלמדת את החומר ולא מסבירה אותו
המצגות שלה לשיעורים קצרות ולא ברורות (4-6 דפים של מצגת לפרק ולפעמים גם לשני פרקים ממש לא מכסה את החומר)
המעט שהיא מלמדת לא מועבר בצורה ברורה במהלך השיעור, היא גם סותרת את עצמה לא אחת במהלך השיעורים, מה שיוצר בלבול.
אין כמעט תרגול של שאלות ונושאים קשים/לא ברורים במהלך השיעור.
לוקח לה המון זמן להחזיר ממ"נים וכשהיא מחזירה אותם בדוקים היא לא מפרטת/מסבירה את הטעויות ואיך לתקן אותם
לא ברור לי איך מנחה כזאת עובדת 15 שנים באוניברסיטה הפתוחה

זה פשוט הזוי
כל אחד מהשיעורים שלה מרגיש לי כמו בזבוז זמן
בשני השיעורים האחרונים היא לימדה 2 פרקים (שקשורים אחד לשני)
והיא למדה רק נושא אחד, כאשר בשני הפרקים עצמם יש יותר מ20 נושאים אחרים שמנחים אחרים כן עוברים עליהם

אם יש משהו מתסכל זה לדעת שהוצאת כסף על משהו ולא קיבלת תמורה הולמת להוצאה הכספית
וזה בדיוק המצב שבו אני נמצאת היום (ועוד לקחתי את הקורס בהנחיה מוגברת, מה שאומר שילמתי עוד כסף בנוסף למחיר הבסיסי של הקורס)

פשוט מרתיח את הדם

 

מה שמוזר לי

זה שהקורס הזה, ניהול השיווק

עמוס הרבה יותר בחומר מהקורס שעשיתי בסימסטר הקודם

התנהגות ארגונית

למרות שהם באותה רמה ושווים אותו מספר של נקודות זכות

פה פשוט יש מאסה ענקית של חומר שאני עדיין לא יודעת איך בדיוק אני אזכור הכל

 

לפחות אושר לי החופש לתקופת המבחנים

 

ודילמה

ביום חמישי יש לי שיעור עם המנחה שלא יודעת ללמד, על אותן שעות שיש לי שיעור בקורס השני שלי

בימי חמישי אני לא עובדת (זה היום הפנוי שלי ללימודים בעיקר)

ואני מתלבטת אם ללכת לשיעור של המנחה שלא מלמדת, או להישאר בבית לראות את השיעור בקורס השני

את השיעור של הקורס השני מקליטים ואני אוכל לראות יום אחרי

אבל כדי להגיע לשיעור של המנחה השניה אני צריכה לצאת במיוחד מהבית ולנסוע

מה שאומר שבשביל להגיע לשיעור שאמור להתחיל בסביבות 5 אחה"צ אני צריכה לצאת בסביבות 2 מהבית

לקחת אוטובוס ב2:30 שלוקח לו בערך 45 דקות להגיע לאן שאני צריכה ומשם לקחת עוד אוטובוס

בקיצור תיק לא קטן

ואני חוככת בדעתי בנושא

 

 

נכתב על ידי , 2/6/2015 15:30   בקטגוריות מעצבן!, לימודים אקדמאים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-5/6/2015 02:01




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)