לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

פוסט זה ישמיד את עצמו בעוד....


 

באחת הפעמים שנפגשתי איתו השבוע, שאלתי אותו אם הוא יכול לסדר לי את השולחן של המחשב בבית

לא שבאמת לא יכולתי לסדר אותו לבד, אבל נו טוב, זה היה סוג של תירוץ שהוא יבוא אלי סוף סוף

(מסתבר שללא מעט אנשים מפריע שאני גרה ליד ההורים שלי, הוא לא הראשון ואני מניחה שגם לא האחרון)

 

בדרך דיברנו על כל מיני דברים רגילים שאנחנו תמיד מדברים עליהם
והוא אמר לי כמה הוא מת ללכת איתי למוזיאונים כי אין לו עם מי ללכת והוא אוהב
וגם אני אוהבת ללכת למוזיאונים ואין לו עם מי ללכת
ושהוא היה מת לנסוע איתי לפריז ושנטייל בלובר

 

כן בטח שמתם לב שזו לא הפעם הראשונה שהוא מפזר אמרות מהסוג הזה שאין להן כיסוי

אבל זה נחמד לכשעצמו שהוא חושב שזה משהו שהוא רוצה לעשות איתי

או כמו שהוא עושה דברים בשבילי, למשל הוא ידע שאני צריכה להדפיס כל מיני חומרים בשביל הלימודים שלי

אז הוא עשה את זה בשבילי, אפילו בלי שביקשתי ממנו

 

אז באותו יום הוא נכנס אלי לבית בדק את השולחן כדי להבין מה הוא רוצה לעשות
בסופו של דבר דברים אחרים עניינו אותו יותר מאשר השולחן באותו רגע

 

האמת שבמקור רציתי לעשות לו מסאז' כי לאחרונה הוא נורא לחוץ

וגם התלונן שכואב לו הגב

אבל הוא לא ממש היה בעניין

 

כבר לפחות חודש הוא מדבר על  כמה שהוא רוצה

מכירים את הגברים האלה שמספרים הרים וגבעות על מה שהם רוצים לעשות

אבל כשמגיע רגע האמת, הם הופכים להיות חסרי בטחון ובדיוק ההיפך מכל הדיבורים האלה

אז בדיוק ככה זה היה

 

למרות שאני חייבת להודות שהיה לי כייף להרגיש אותו, עור על עור

בשלב שבו התחבקנו יחד והתלטפנו אחד עם השניה

 

הוא היה כל כך מתוח שבכל פעם שנגעתי בו זה או הקפיץ אותו או דיגדג אותו

וכבר הייתי עם גברים בחיי, ואני מבינה שלכולם יש סוג של חרדת ביצועים בפעם הראשונה

אבל לא ככה

 

אחר כך שכשעוד היינו מחוברים אחד לשניה הוא חיבק אותי חזק ונשם אותי

ותהה בקול רם מה הוא יעשה עכשיו כשהריח שלי נדבק לגוף שלו

 


נכתב על ידי , 6/6/2015 15:14   בקטגוריות אישי, יחסים וזוגיות, עניינים שבינו לבינה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-6/6/2015 21:53




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)