לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

בחיי שבא לי להקיא ממנו



יש אנשים שאין להם היגיון
ככה זה המנהל שלי בעבודה
הוא החליט שאני חייבת להחליף את המחשב שלי בלי סיבה
טוב הסיבה שהוא נתן לי זה שעל המחשב שלי אין אחריות ועל המחשב השני יש (נו והיא אוטוטו נגמרת)

עכשיו הוא החליט שאני חייבת לשדרג מערכת storage
עכשיו שניה לפני תקופת המבחנים שלי שאין לי זמן חוץ מאשר בשעות העבודה להתעסק עם זה

זוכרים שבתקופת המבחנים הקודמת, הוא הפריע לי ללמוד למבחן
נראה לי שאני צריכה להתכונן לסרט חוזר (מזל שהמבחן הראשון יוצא בסופ"ש)

לא משנה שאמרתי לו שאם יש תקלות וייקח לי זמן לטפל בהן לא יהיה לי ממש זמן לטפל בהן
לא אכפת לו
הוא אמר לי יש לך עבודה לעשות העבודה חשובה יותר מכל דבר שאת עושה
ואני אמרתי לו בתשובה שהלימודים שלי בתקופת מבחנים יותר חשובים לי מכל דבר אחר
והוא לא הסכים לקבל את זה, הוא אמר לי תחשבי טוב על מה שאת אומרת

מה נראה לכם שלא חשבתי
הרי אני יודעת טוב מאוד מה יקרה אם המערכת לא תהיה יציבה
ושום דבר לא מבטיח לי שהיא תהיה יציבה
שום דבר לא מבטיח לי שהשדרוג יילך חלק ולא יהיו בעיות
אם הוא רוצה שיפטר אותי באמת שלא אכפת לי
אבל אני שונאת את הדיבור הזה

או זה שהוא אמר לי אני ויתרתי על הלימודים שלי בגלל העבודה
אני אמרתי לו הלימודים שלי זה העתיד שלי, אני משקיעה בזה המון זמן וכסף
אבל לו ממש לא אכפת
אני לא הולכת לזרוק את כל ההשקעה שלי לפח בגלל שהוא חושב שאני צריכה לעשות ככה.

בחיי שלדבר איתו זה כמו לדפוק את הראש בקיר בכוונה
הוא לא מוכן לחכות עם השדרוג לאחרי תקופת המבחנים שלי (עוד חודש בדיוק)
הוא רוצה לעשות את זה עכשיו ומייד

לא מעניין אותו מה יהיו התוצאות

 

כן ואתם מבינים שאחרי שיחה כזאת יש לי חשק רב ללכת לערב צוות שיש היום...

ממש...

 

נכתב על ידי , 9/6/2015 12:47   בקטגוריות מעצבן!, ענייני עבודה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/6/2015 08:02




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)