לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

פרו חתונה


אמא שלי סיפרה לי אתמול
שאשתו של דוד שלה ושני הילדים שלה לא יגיעו לחתונה של אחי
לא כי הם לא יכולים, או כי אין להם רכב, או כי יש איזו בעיה בריאותית שמונעת מהם לבוא
זה רחוק להם מדיי
סך הכל 40 דקות נסיעה מאיזור גוש דן
לא הכי רחוק שבעולם

אמא שלי ממש התעצבנה מזה שסבתא שלי סיפרה לה שהם לא יגיעו
גם כי ההורים שלי (או לפחות אמא שלי) הולכים תמיד לכל האירועים שלהם
וגם כי אם הם יכולים לטוס 4 פעמים בשנה לארה"ב
אז מה אמורה להיות בשבילם נסיעה של 40 דקות?

כן, זה דיי מעליב שאנשים שהם משפחה אומרים שהם לא באים עם תירוץ כזה עלוב
אמא שלי אמרה שבשבילה הם כבר לא משפחה
היא לא תזמין אותם לעוד אירועים שלנו
והיא לא מתכוונת ללכת לאירועים שלהם
מעניין כמה זמן זה יחזיק

יש כל מיני אנשים מהמושב שאמא שלי הזמינה והודיעו שהם לא יכולים לבוא
אבל לאמא שלי לא ממש אכפת שהם לא באים, זה לא משפחה
וזה ידוע שחתונה זה חתיכת תיק לכל בן אדם שמוזמן
במיוחד בעונת החתונות

מהעבודה של אבא שלי יגיעו לא מעט אנשים
ואם אחי היה מתחתן באמת במקום קרוב (קרי באיזור גושדן)
היו מגיעים הרבה יותר (אבא שלי בדר"כ מוזמן והולך כמעט לכל האירועים בעבודה שלו)
מה לעשות שאיזור גושדן יקר משמעותית מאיזורים אחרים...

לא הזמנו כמעט אף אחד לחינה שהייתה בשבוע שעבר
כי המושב שבו ההורים של ר' גרים הוא באמת רחוק
אם כי היו כמה חברים של אחי שכן הגיעו וחזרו באותו היום

בשבוע הבא אמורה להיות מסיבת מקווה
עוד אירוע שאני לא מבינה את נחיצותו

פעם לא היו עושים עניין מכל הדברים האלה

 

 

 

נכתב על ידי , 24/6/2015 10:18   בקטגוריות המשפחה שלי, עונת החתונות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-24/6/2015 21:41




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)