לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

לא מבינה אותו


 

 

אז דיברתי איתו

ניסיתי להבין למה הוא מסרב בתוקף ללכת לבית חולים ולעבור את כל הבדיקות

הוא טוען שהכל יהיה בסדר, אומר שעושים מזה יותר מדיי ממה שזה

הבדיקות דם שלו נראו זוועה! כל התפקודי כבד חוץ מבילורבין היו עם חריגות גבוהות!

החלק שיותר מעצבן אותי זה שהוא הראה לי את הבדיקות במחשב

והסתכלתי על בדיקות שהוא עשה לפני שנה, והן גם היו עם חריגות

אבל הרופאה המטומטמת שלו לא עשתה עם זה כלום!

 

יש לו שני אחיינים שהם רופאים והוא התייעץ איתם

ושניהם אמרו לו שהוא לא מבין את החומרה של המצב שבו הוא נמצא

כן העור שלו גם נעשה קצת צהבהב וזה לבד סימן לא טוב!

אבל הוא עדיין בנונשאלטיות שלו

רוצה שדברים יעשו בקצב שלו

 

אז היום הוא עשה CT בטן את התוצאות יקבל רק עוד 10 ימים!!!

וביום ראשון הוא ילך לרופא מומחה בתחום באופן פרטי

וצריכים לחזור אליו מהמכון שעושה את הבדיקת קולונוסקופיה

והוא גם צריך לקבוע תור לבדיקת גסטרוסקופיה

(בחיי לא יכלו לתת לבדיקות האלה שמות קצת יותר ידידותיים?)

 

הוא אמר לי שהרופאה ביקשה לראות אותו כדי לראות איך הוא נראה ואיך הוא מגיב

והוא כהרגלו עשה איתה צחוקים והתנהג כאילו הכל בסדר

כשאיתי הוא מדבר הוא עייף ואין לו כוח לכלום

והוא יכול להגיד לי רגע ולדבר עם מישהו ברחוב כאילו כלום

כאילו הכל בסדר

כשבעצם שום דבר לא בסדר

 

אני מנסה להסביר לו שהוא יכול פשוט להתמוטט באמצע הרחוב

או כשהוא מבקר אצל חברים או משפחה מולם ומול הילדים הקטנים שלהם

או יותר גרוע, כשהוא לבד בבית  ואין אף אחד שיקרא לעזרה

וזה כאילו כמו לדבר לקיר, מהכל הוא עושה צחוק

או אומר לי אל תדאגי יהיה בסדר

 

 

יצא לי אתמול (יום  רביעי) לדבר עם ידיד טוב שלי

שהוא מנכ"ל ובעלים של חברה

ושאלתי אותו מה הוא חושב על לעבוד בחברה ההיא

הוא אמר לי אני מקווה שמה שהציעו לך זה לא במחלקה X

אמרתי לו כן, דווקא במחלקה X (שם הרי הוא עובד ושם מחפשים עובדים)

אז הוא אמר לי שלא מזמן הוא קיבל מייל מגורמים רשמיים בחברה שאמרו שיסגרו את המחלקה הזאת תוך 3 שנים!

זה הזמן הרישמי שאמור להיות, אחר כך כל מה שהמחלקה הזאת עושה יעבור לחברה שרכשה את הפלטפורמה שהם תומכים בה

וחוץ מזה הוא אמר לי שמקצועית לדעתו זה משעמם לעבוד בתחום הזה

שזה תחום מאוד צר ואיך שהוא מכיר אותי אני מהר מאוד אשתעמם

מה גם שהוא לא חושב שזה נכון ללכת למקום שאני יודעת שייסגר

 

אני יודעת שההסכם שנחתם עם החברה הוא שהם מחזיקים את התמיכה לפלטפורמה ל5 שנים

אז אני לא יודעת מאיפה אותו ידיד שלי, שכן יש לו קשרים ואני באמת לא מטילה ספק בדבריו

קיבל את המידע הספציפי הזה

כל העובדים שם בטוחים שיש להם 5 שנים לא 3

 

שסיפרתי לו על השימוע הוא אמר לי שזה תהליך פורמלי ובכלל לא נורא אם יפטרו אותי ממקום כזה

מגיע לי חודש משכורת על כל שנה שעבדתי שם וגם לחתום אבטלה

ועדיף שאני אמצא עבודה שתעניין אותי ולא ללכת על סתם משהו

טוב הוא גם ספציפית לא אוהב את המוצרים והפלטפורמות של אותה חברה שאותה מחלקה נותנת להם תמיכה

 

מאידך אותו ידיד המליץ לי לפני כמה שנים ללכת לעבוד בחברה של מישהו שהוא הגדיר חבר

ואמר שיש שם אנשים מעולים והעבודה שם כייפית והם הוגנים

כשבפועל העבודה שם הייתה סיוט, המשכורת ברצפה (קצת יותר ממינימום)

עבדתי 12 שעות ביום כל יום, ולפעמים אפילו יותר ולא קיבלתי על זה תוספת של שעות נוספות - שעון נוכחות לא היה שם אפילו

כל העובדים שם עבדו בלי חוזה וכשביקשתי שיחתימו אותי על חוזה קיבלתי את החוזה הכי דרקוני שקיבלתי בחיים שלי - שכמובן לא חתמתי עליו


 

עכשיו אני לא יודעת מה לחשוב

אני יודעת שהוא, עסוק עכשיו בבעיות הבריאותיות שלו

אני מקווה שבזה הוא יתעסק, כי זה הרבה יותר חשוב מזה שהוא יעזור לי למצוא עבודה אחרת

ובכלל אני תמיד מסתדרת, ואני צריכה אותו חי ובריא ולא חצי מת

 

מצד אחד זה לא בריא לי להישאר במקום הנוכחי

ועדיף שאני אמצא עבודה אחרת וולא אשאר בלי הכנסה

למרות שאני מודה שאחרי כל הזמן הזה, ניקוי ראש וקצת חופש לא היה מזיק לי

לא אוהבת להתחיל עבודה חדשה עם המשקעים של העבודה הי שנה

ולמרות שהתפקיד לא מעניין אותי באופן אישי

יש שם יתרונות

זה לעבוד בחברת הייטק

יכולות להיות לי שם אופציות לקידום

בכל זאת אני צעירה (יחסית), אני סטודנטית, יש לי כישורים וניסיון רב

מצד שני החברה הזאת לא ששה לקדם עובדים (או אולי לא את כל העובדים)

ויש שם מחלקה עם אחלה אנשים, מחלקה מגובשת שנעים לעבוד בה

 

זה לא משהו שיש לי היום בעבודה

או בכלל בשנים האחרונות תמיד עבדתי דיי סולו

 

וגם אם אני אמורה להתחייב להוציא רישיון זה יקדם עוד נושא שאני בכל פעם מחדש דוחה קצת

כי יש מבחנים ויש לימודים ויש הוצאות ויש עבודה ואין לי כוח ואני עייפה ואני יכולה להמשיך עם זה עוד אבל הבנתם את הפואנטה

 

 

אני לא יודעת מה לעשות איתו

אני יודעת שהוא בן אדם מבוגר ואחראי לעצמו

והוא לא טיפש, אבל כרגע הוא מתנהג ממש כמו אחד כזה

לא ללכת לטפל בעצמו במיידי זה ממש לבזבז את הזמן

הוא לא מקבל טיפול הוא לא יודע מה יש לו

וכל זה משיכה של זמן

עד שהוא יקבל את התוצאות של  כל הבדיקות יעברו שבועיים או שלושה שבועות

לכבד יכול להיות נזק רציני בתקופה הזאת

והוא כאילו לא מפנים את זה בכלל

אפילו היום אחרי הCT בטן שאמרו לו שיהיו תוצאות רק עוד 10 ימים

אני לא מבינה מה עובר לו בראש

מה זו השאננות הזאת?

 

הוא דיבר איתי אחרי ה-CT

אומר לי שהוא מרגיש זיפת

ושהוא מת מעייפות שאפילו אין לו כוח לדבר

ועדיין הולך לעבודה

במקום לטפל בעצמו

אני לא מבינה את זה?

 

תוספת מאוחרת:

מתקשרת אליו בצהריים

שומעת אותו גמור גמור מעייפות

והוא מספר לי שהוא כמעט התעלף בעבודה ואיזה פאדיחות זה

ואני אומרת לו, אולי תלך למיון?

והוא מה פתאום, למה שאני אעשה דבר כזה

(אולי כי הרגע כמעט התעלפת???)

הוא אומר לי אני רק צריך לישון, אני מת מעייפות

חייב לעצום את העיניים ולישון

אין לי מושג איך הוא ינהג הבייתה במצב הזה בכלל

 

 

נכתב על ידי , 23/7/2015 11:28   בקטגוריות ענייני בריאות, מעצבן!  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-23/7/2015 23:18




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)