לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

לא להאמין שעברה שנה


 

מאז שסבא שלי נפטר

זה פשוט בלתי נתפס שכבר שנה הוא לא פה

ומה היה בשנה הזאת

מכירים את הסרט 4 חתונות ולוויה אחת?

אז אצלינו זה היה ככה - אבל הפוך

4 לוויות וחתונה אחת

 

סבא שלי נפטר

אחי התחתן במזל טוב

ואז הבן של סבתא שלי (חצי דוד שלי) נפטר

בן דוד של אמא שלי נפטר במפתיע מהתקף לב/דום לב בגיל 65

הוא היה אחד מהחברים הכי טובים של סבא שלי

וסבתא שלי הייתה הולכת לבקר אותם כל יום שבת

ובנוסף דודה של אמא שלי, אחות של סבי ז"ל, גם נפטרה

גם אליה סבתא שלי הייתה קשורה

 

מכל המשפחה העניפה של סבא שלי, נשאר רק אח אחד, בן 90+

וגם הוא מצבו הבריאותי לא מי יודע מה...

 

סבתא שלי נשארה כמעט לגמרי לבד

מהמשפחה שלה 2 האחים שלה ואחותה נפטרו כבר מזמן

מי שנשאר מהמבוגרים גרים בערים אחרות, והכי הרבה שומרים על קשר טלפוני

אף אחד מהם לא טורח לבוא לבקר

בימינו כולם עסוקים בחיים שלהם

כן גם בגיל 80+

 

בשבוע שעבר חגגנו לסבתא שלי יום הולדת

בפוסט הקודם כתבתי 79, אבל גילנו להפתעתנו שהיא בכלל בת 80!

כן, היא אפילו לא זכרה, אבל היא אמרה שהיא נולדה בשנת 1936 - מה שאומר יום הולדת עגול

ישבנו במסעדה טובה, היה אוכל טעים והיה ממש נחמד (ומזל שעשינו אירוע במסעדה)

אבל כשצילמתי את סבתא שלי, והראיתי לאמא שלי את התמונה אמא שלי אמרה "יש לה מבט עצוב בעיניים"

וזה נכון, היא איבדה כל כך הרבה בשנה האחרונה

 

אני לא אשכח שלפני שנה, יום לפני, נתקעתי בעבודה עם איזו תקלה

רציתי לבקר את סבא שלי באותו יום בערב, אחי היה שם וגם אמא שלי

אבל העבודה... אז נשארתי ואמרתי לעצמי טוב ניסע לשם מחר

כשהגיע מחר, הוא לא היה כבר

 

 

נכתב על ידי , 9/2/2016 10:46   בקטגוריות אישי, המשפחה שלי, עצבות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/2/2016 21:04




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)