לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

אוף! זה מעצבן!


 

השבוע פירסמו סוף סוף מי יהיו המנחים בקורס שאני הולכת לעשות בסימסטר אביב

ו... לצערי הרב את הקורס הבא אני אמורה לעשות עם אותו מנחה שלמדתי איתו בקורס הסקה סטטיסטית

למדתי? זו מילה קצת מוגזמת, המנחה הזה לא יודע ללמד בשיט!

הוא לא מלמד את החומר, הוא סתם פותר תרגילים על הלוח מבלי להסביר אותם בכלל

 

וכן, יגידו מי שיגידו שבאוניברסיטה הפתוחה הלימודים אמורים להיות מושתתים על למידה עצמית - וזה נכון

אבל כשאני משלמת עבור הנחייה מוגברת אני מצפה לקבל מנחה שייתן את ה-Extra mile

למה לשלם יותר כסף אם בעצם לא מקבלים את האקטרא שאמורים לקבל?

אם אני יכולה ללמוד את החומר לבד כביכול?

 

בכל מקרה זה נורא ביאס אותי לראות את זה

כי זה קורס מאוד קשה (בלי שום קשר) שצריך ממש להשקיע בו

עד כדי כך שיועץ באוניברסיטה המליץ לי לקחת אותו לבד בלי עוד קורסים באותו הסימסטר

שזה גם מה שעשיתי בסוף

 

והשנה האו"פ החליטו להעלות את מספר הסטודנטים פר כיתה (מה שיוצר מצב של כיתות מפוצצות בסטודנטים)

ככה שהרבה מאוד קבוצות שהיו פתוחות בהתחלה נסגרו

למשל היו 5 קבוצות בת"א אחה"צ ועכשיו יש רק 2

 

השנה בקורס הסקה סטטיסטית הלכתי לכל השיעורים, אבל זה היה בזבוז זמן משווע

לא למדתי שום דבר בשיעורים האלה, ויותר מזה,הייתי צריכה להשקיע עבודה כפולה

גם לראות את השיעורים המוקלטים - שם היה מנחה נהדר

וגם ללמוד לבד את החומר

ואין יותר מבאס מזה

 

עכשיו התחלתי לברר לגבי האלטרנטיבות

הקבוצה ביום שני, לא שמעתי על המרצה דברים טובים

המנחה של יום שישי בבוקר, אומרים שהוא טוב, אבל... הקבוצה של יום שישי מלאה

במוקד של האו"פ אמרו שאני יכולה לבדוק עם המרכז של הקורס לגבי זה כי לפעמים הוא מאשר להכניס עוד סטודנט או שניים מעל למכסה

אבל זה באמת משהו לא ברור ולא ידוע

אופציה נוספת זה להירשם לשיעורי האופק - אלה שיעורים שמועברים אונליין ב-VC

אבל אלה בהנחייה רגילה (לא ברור למה בקורס כזה לא עושים הנחייה מוגברת לאופק)

ומעביר את זה הרכז של הקורס שאומרים שהוא דיי טוב, והוא גם בן אדם מאוד נחמד

עוד אלטרנטיבה יכולה להיות להחליף את הקורס בקורס אחר....

(אבל זה כבר עולה כסף אז...)

 

אבל באמת, יבאס אותי נורא ללמוד עם המנחה הזה שוב

ידיד שלי שלמד איתו את הקורס הזה, אמר לי שהיתרון שלו זה שהוא נותן להגיש עבודות באיחור ושהוא נדיב בציונים - אני לא רואה בזה שום יתרון, אם הוא לא מלמד את החומר בצורה שאני מבינה, שזה ה-דבר שחשוב לי, לא אכפת לי מהדברים האחרים, אני צריכה להבין את החומר טוב ולא להרגיש כמו סימן שאלה כשאני יוצאת משיעור.

והכי שיגע אותי שהוא מחזיר לי עבודה שהגשתי אחרי חודש, זה הכי סופר מעצבן שיש (בעוד מנחים רגילים מחזירים תוך שבוע שבועיים).

גם אם אני בודקת איפה טעיתי, אני לא באמת זוכרת למה פתרתי את התרגיל כמו שפתרתי אחרי חודש

נורא מתסכל הקטע הזה....

 

 

נכתב על ידי , 10/2/2016 19:21   בקטגוריות openu, לימודים אקדמאים, מעצבן!  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-11/2/2016 18:39




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)