לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016

לא היה לי כוח


 

ללמוד השבוע

אחרי שבועיים-שלושה מאוד אינטנסיביים הרגשתי שפשוט בא לי להקיא מזה

אין משהו יותר נוראי מללמוד למבחן לתוך הסימסטר במיוחד אחרי סימסטר עמוס ומאכזב כמו שהיה לי הסימסטר הקודם

 

אז למדתי במינימום בשבוע האחרון, ועכשיו נשארו עוד 4 ימים בערך לתרגל מבחנים

כבר תרגלתי השבוע 4 מבחנים, אבל זה ממש לא מה שתיכננתי

תיכננתי הרבה יותר

 

מה שכן, רוב המבחנים חוזרים על עצמם בקונספט

שאלות דומות, ניסוח שונה

סוג של תרגול

לדעת להסתכל על שאלה ולדעת איך לענות עליה

 

המבחן הראשון שתרגלתי היה סיוט

אחר כך זה השתפר

זה פשוט מעיק קצת כל העניין הזה

במיוחד בהתחשב בעובדה שאין לי חשק לזה

מאידך לא בא לי לעשות את הקורס הזה שוב

אז זו ישורת  אחרונה וזה ה-זמן להשקיע

 

אתמול (רביעי) היה אצלי חבר טוב שלי שלקח יום חופש מהעבודה ובא להעביר איתי את הזמן

זה אמנם לפני המבחן בסטטיסטיקה, אבל זה היה טוב

הוא היה צריך את זה ומסתבר שגם אני הייתי צריכה את זה

 

9 שעות שהוא התארח אצלי

אכלנו יחד צהריים

ראינו סרטים בTV

עשינו צחוקים

נחנו קצת

ובעיקר היה לנו כייף להעביר את הזמן יחד

 

כשהוא חזר הבייתה הוא אמר לי שאחרי שהוא היה אצלי הוא מרגיש טעון באנרגיות

שזה אחד הדברים שהכי כייף לשמוע מבן אדם שהגיע אלי במצב נטול אנרגיה ויצא עם...

 

לי עדיין לא חזר החשק ללמוד...

 

נכתב על ידי , 17/3/2016 12:56   בקטגוריות לימודים, חברים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-20/3/2016 01:13




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)