לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016

מאיפה האנשים האלה מגיעים אלי???


 

תקופת מבחנים

מישהו מחברי בפייס מתקשר אלי

(זה מישהו שאני מכירה כבר כמה שנים טובות, הכרנו דרך מקום עבודה שעבדתי בו והוא היה לקוח שם, אנחנו בקשר בפייסבוק ולפעמים גם בטלפון בעיקר כשהוא צריך לשאול אותי משהו שקשור למחשבים אינטרנט וכיוצ"ב).

אני לא עונה

אז הוא שולח הודעות דרך הפייס

הדר מה נשמע
פנויה?
צריך לצלצל

 

אחרי חצי שעה הוא כותב לי:

דקה אחת...

 

אני לא עונה (עסוקה לומדת למבחן)

והשיחות שלנו הן אף פעם לא לוקחות דקה, במינימום שעה ובאמת שאין לי זמן לשיחות כאלה עכשיו

 

אחרי שעה וחצי הוא כותב לי: בוווווווווווזזזזזזז

 

זה כבר ממש מעצבן אותי

אני כותבת לו: מר V היקר, אני מבינה שאתה לא מבין את העניין שיש לי חיים ומחוייבויות ואם אני לא עונה לך כנראה שאני לא יכולה לענות לך ואני מאוד עסוקה.
נכון לעכשיו אני בתקופת מבחנים עד סוף נובמבר ככה שאם אתה רוצה להטריד אותי זה רק במקרה חירום ולא על שום סיבה אחרת כי באמת שאין לי זמן לנשום.

 

הוא כותב לי:
זה דחוף. אפשר שניה לצלצל?

~אצלו דחוף זה שיש לו איזו בעיה במחשב או עם איזה אתר אינטרנט או משהו כזה~

 

אני אומרת לו: לא!

מה אתה לא מבין אני לומדת

 

הוא כותב לי:

טוב בהפסקה שלך צלצלי

 

אני כותבת לו:
אתה כרגע מפריע לי בללמוד למשהו שמאוד חשוב לי
אין לי הפסקה, ההפסקות היחידות שלי זה לאכול ללכת לשירותים להתקלח ולישון
נראה לי ששכחת מה זה תקופת מבחנים
אבל באמת שאין לי זמן

~באמת גם אם יש לי טיפה זמן פנוי אני ממש לא רוצה לשמוע בן אדם שיחפור לי בטלפון שעה על משהו שהוא לא מבין או לא מסתדר איתו כי הוא טכנופוב~

 

אז הוא כתב לי:

כשהייתי צריכה עזרה ממני שגעת אותי שעה שלמה

(פעם אחת לפני 6 שנים התייעצתי איתו לגבי משהו בתחום שהוא עוסק בו, אני לא רוצה להגיד לכם כמה פעמים הוא התקשר אלי בגלל משהו שקשור למחשבים ושאל אותי שאלות וחפר לי במשך שעות).

והוא המשיך:
אין בעיה
כשתצטרכי אותי אנהג באופן דומה!

 

כתבתי לו:

אתה לא מכבד אותי ואת הבקשה שלי בכלל
אני הסברתי לך בנעימות שאני עסוקה ואני לא פנויה לעזור לך כרגע
אלא אם כן יש לך משהו שנקרא מקרה חירום זה לא מצדיק את זה שאני אפסיק ללמוד ואפנה זמן בשבילך

 

רציתי גם לכתוב לו

שאיומים זה לא בדיוק דבר חברי לעשות
אבל הבן אדם מתרכז בלהתנהג בצורה ילדותית וממש אין לי זמן וכוח להיכנס לזה

 

הסיכוי שאני אצטרך שוב פעם להתייעץ איתו על משהו בתחומו דיי שואף לאפס
ואם אני אצטרך יש הרבה אנשי מקצוע לא פחות טובים ממנו בתחום שבו הוא עוסק

 

הבן אדם כל כך נפוח ומלא בעצמו שהוא לא מבין את המילה לא
ולא מכבד את הצרכים והרצונות של בן אדם אחר שזה פשוט מדהים

 

 

נכתב על ידי , 10/11/2016 22:22   בקטגוריות מעצבן!, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-12/11/2016 16:29




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)