לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017


 

מרגיש לי כאילו לא כתבתי פה יובלות

ובסך הכל עברו אולי שבועיים

אין הרבה דברים מעניינים שקורים

לא בחיים שלי בכל אופן

 

מדד הפוסטים שקיבלתי עליהם עדכון עומד כרגע על 205

אין לי מושג מתי אני אקרא את כל זה

 

הסימסטר התחיל לפני חודש

לקחתי קורס אחד בלבד הפעם...

 

הקורס שאני עושה נורא קשה לי

לא בגלל שהחומר קשה, הוא לא אמור להיות קשה

אבל אין שום דבר שמסביר אותו כמו שצריך

המנחה שולח לנו מצגת שעליה  הוא עובר במהלך השיעור

יש ספר של 1000+ עמודים באנגלית ומדריך למידה שמפנה כל הזמן לספר הזה

הספר לא מסביר היטב את כל הנושאים שלומדים אותם

ובהרבה מאוד מקרים יוצא שאני מוצאת את עצמי נעזרת בגוגל

למעשה אפילו המנחים בקורס ממליצים לחפש דברים בגוגל

 

העיקר שהאו"פ טוענת שאפשר ללמוד כל קורס מאפס גם אם אין לך ידע

מקבלים את כל הכלים לפני....

 

זה קורס ששייך למדעי המחשב, נושא שמעולם לא למדתי

לא מלמדים איך לגשת אליו, כל פרק בספר הוא בנושא אחר

ויש שם דברים שלא מסבירים כמו שצריך

למשל הייתי צריכה לחפש איך עושים העברות בין בסיסים (מעשרוני לבינרי, לדצימלי, להקסא ולהיפך)

בספר אין את זה, ועכשיו לכו תמצאו מקור אחר שמסביר את הנושא כמו שצריך (מצאתי)

ואז לשבת וללמוד את הנושא הזה מאפס לבד

 

עוד לפני שלקחתי את הקורס הזה ידעתי שהוא בעייתי

אני תמיד חוקרת על קורסים לפני שאני נרשמת אליהם

למעשה יש לי אקסל שמרכז את כל  המידע הזה

חלק ממה שכתוב לי שם:

"המנחים דיי גרועים, אין אופק (שיעורים מוקלטים). קורס לא מומלץ שבנוי בצורה נוראית. להתרחק ממנו כמו מאש."

ובאמת המנחה שאני לומדת איתו שנחשב טוב, לא מלמד, רק עובר על המצגת

אם שואלים אותו שאלות הוא מסביר ומסביר טוב

אבל גם ההרגשה שלי שרוב האנשים שנמצאים בקורס הזה יושבים בשיעור ופשוט כותבים דברים שהוא אומר ולא באמת מבינים

 

העבודה האחרונה שהייתה להגשה, שהיה בה גם חלק תיכנותי, של שפת מכונה

שבשום מקום לא לימדו אותנו באמת איך להשתמש בזה

לקח לי לעשות יותר משבוע!

 

זה לא אמור להיות ככה

זה לא אמור להיות כל כך קשה

זו פעם ראשונה שנתקלתי בקורס שהלמידה בו ממש מתסכלת אותי

כי זה לא אמור להיות חומר קשה, אבל אין שום מקור שמסביר אותו כמו שצריך

מעולם ללא הרגשתי תסכול כזה מלימודים

 

ועדיין, זו לא רק אני, עוד אנשים שלומדים איתי חושבים ככה

והאנשים היחידים שמבינים את החומר הם כאלה שלמדו אותו כבר בדרך זו או אחרת במסגרת אחרת (תיכון/צבא וכדומה)

 

 

חוץ מזה עבר יותר מחודש מאז החתונה של אחותי

היא וגיסי אמורים להיכנס בקרוב לדירה שהם הולכים לשכור

לקח להם לא מעט זמן עד שהם מצאו מה שהם רוצים

אבל אין ספק שהם צריכים מקום משלהם

 

אחי וגיסתי זכו באחת ההגרלות של מחיר למשתכן

 

אמא שלי אוטוטו יוצאת לפנסיה

 

אצלי בינתיים אין שום דבר חדש...

 

 

נכתב על ידי , 28/11/2017 01:05   בקטגוריות openu, המשפחה שלי, לימודים אקדמאים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-2/12/2017 02:41




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)