לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2018

אוטוטו תקופת מבחנים


 

בגלל שבאוניברסיטה הפתוחה תאריכי מבחנים תמיד נופלים אחד על השני, הייתי צריכה לראות איך אני מסתדרת עם הלו"ז מבחנים שקיבלתי

כידוע אני גוררת מבחנים של קורסים מסימסטרים קודמים

מה שאומר שבסוף הסימסטר הזה צריכים להיות לי 5 מבחנים

אבל לא... אי אפשר לעשות 5 מבחנים, לא כשהם באותם תאריכים ואותן שעות

 

הקורס שעשיתי בסימסטר הזה התיש אותי לגמרי והוריד לי את המוטיבציה

ההרגשה שלי לגבי הקורס הזה היא לא רק שלי אלא גם של עוד סטודנטים שלומדים איתי

אחד מהסטודנטים שלמד איתי באותו קורס, שהוא כבר לקראת סוף התואר שלו אמר לי שהוא לא נתקל בקורס כל כך לא מאורגן ולא מסודר כמו הקורס הזה. (ולו נשארו רק עוד 4 קורסים כדי לסיים את התואר).

 

זה קורס שגם גרם לי להשקיע המון משאבים בכדי ללמוד אותו ועד עכשיו אני לא סגורה על זה שאני מבינה את החומר שבו עד הסוף.

זה לא קורס עם חומר קשה, אם מלמדים אותו כמו שצריך, הוא לא צריך להרגיש כל כך קשה.

מה גם שמדובר בחומר שחשוב לידע הכללי לכל מי שעושה תואר של מדעי המחשב, זו אחת הסיבות שבחרתי לעשות את זה.

בפועל אני מצטערת שלקחתי אותו בתור קורס בחירה שלי

הרגשתי כאילו אני רודפת אחרי הזנב של עצמי

כל הזמן שלי הושקע בכדי להסתדר בקורס

מה שאומר שלא יצא לי ללמוד את החומר לקורסים האחרים שהמבחנים שלהם יהיו בסוף הסימסטר

 

בשלב מסויים הכרחתי את עצמי לשבת לעשות חזרה על החומר ב2 קורסים שתיכננתי לעשות בהם מבחנים במועדים הראשונים

זה היה בשבוע שעבר, ביום שבת

אחרי יומיים כאלה הבנתי שאם אני אמשיך ככה אני אצא קירחת מכאן ומכאן

מדובר בשני קורסים ששניהם דורשים חזרה על החומר ותרגול רב של החומר

איך אמר אחד המרצים שלמדתי איתם, זה צל"ש או טר"ש 

 

החלטתי להתמקד בקורס אחד ואת המבחן של הקורס השני להעביר לתקופה השניה של המבחנים, מה שאצלינו קוראים לו מועדי ב' (אבל זה לא מועד ב' למשל אם זו הפעם הראשונה שאני ניגשת למבחן בקורס, זה סתם סמנטיקה)

ההבדל העיקרי בין התקופות, זה שיש מרווחים של ממש בין המבחנים בתקופה של מועדי ב'.

והיא מתחילה במרחק גדול מספיק כך שאוכל לשבת ולעשות חזרה על החומר כל יום קצת בקורס אחר

ואז לקראת המבחן להיות בפוקוס על החומר הספציפי ולא להתפזר.

 

למה לא עשיתי את זה עד עכשיו?

גם חוסר מוטיבציה (הקורס שעשיתי הסימסטר הוציא לי את כל הרוח מהמפרשים)

גם הקורס שעשיתי הסימסטר דרש ממני את כל התשומת לב, ומשאבים שמעולם לא השקעתי כך באף קורס. כך שלא הייתי מסוגלת לשלב עוד משהו.

לומדים מניסיון לא? 

 

בכל מקרה אני מקווה שאחרי תקופת המבחנים של הסימסטר הזה אני אשים 4 מבחנים מאחורי...

החמישי לצערי יאלץ לחכות לסימסטר אחר...

 

 

וגם כאן

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/1/2018 17:29   בקטגוריות openu, לימודים אקדמאים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-28/1/2018 02:15




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)