אריאל מתקשר אלי אומר שחיפשתי אותו (כן 10 דקות לפני כן התקשרתי אליו לשאול לו משהו)
שואל מה רציתי - אני עונה לו
ואז הוא רואה שיש שיחה ממתינה בטלפון שלו ואומר לי לענות כי לו אין זמן כי הוא בשירותים
ואני חושבת לעצמי:
1. too much info
2. אם אתה בשירותים ואין לך זמן לדבר (גם לא איתי) למה התקשרת אלי בכלל???
אריאל מתקשר אלי להתחבר למחשבים במשרד של לקוח לבדוק אם הכל עובד שם כמו שצריך
אני
מתחברת ורואה שהכל תקין ועובד כמו שצריך - אפילו מדברת עם האנשים שם כדי
להבין אם יש משהו שלא עובד להם בסדר והם לא מבינים מה אני רוצה מהחיים שלהם
אחר כך מתקשרת אליו לשאול אם במקרה הוא וריבלין עשו שם משהו
ואז הוא טורח להגיד לי שהם החליפו להם את ה-office
נו באמת, הייתי אמורה לנחש את זה לבד???
אריאל מתקשר אלי ומבקש ממני לעשות משהו
הוא מתחיל להסביר לי על נפחים של תיבות ואיפה אני צריכה להסתכל ואומר לי מה הוא צריך
הוא צריך את הגודל הכללי של התיבה, את הנפח האמיתי של התיבה, הנפח של הדרייב והנפח של התמונות
ואומר לי תכניסי את זה לקובץ הקיים (תיעוד של דברים שאנחנו עושים)
ואז
אני אומרת לו שאני אפתח חוצץ נפרד כי בקובץ הקיים שתיעדנו את חומר של
המשרד של אותו לקוח יש פרטים אחרים שלא קשורים למה שהוא עושה עכשיו
ואז הוא אומר לי אני לא רוצה שתכתבי את זה בקובץ (לפני רגע אמרת שכן)
שואלת אותו אם הוא רוצה שאשלח לו את זה במייל
הוא אומר לי שלא שהוא רק צריך לדעת למי יש נפח תיבה גדול
אז
אני שואלת אותו למה מקודם אמרת לי שאתה צריך לדעת את הנפח הכללי של התיבה
הנפח האמיתי של התיבה, של הדרייב ושל התמונות אם כל מה שאתה רוצה לדעת זה
למי יש נפח גדול ולא את כל היתר?
אז הוא התעצבן, אמר לי לא צריך ושהוא יעשה את זה לבד
אין
לי בעיה לעשות את מה שהוא ביקש אבל למה לכל הרוחות הוא היה צריך לחפור לי
ועוד לבלבל אותי. מה הבעיה של בן אדם להגיד ישירות מה הוא רוצה?
אריאל מתקשר אלי כדי להגיד לי להתקשר ללקוח כי הוא ראה שהתקשורת שם עולה ויורדת
מנסה להתקשר ללקוח - לא ניתן להשיג אותם בקווי מתקשרת לסלולרי
שם נאמר לי שיש להם תקלת שקשורה לבזק בכלל
בדרך ראיתי בתיק לקוח שלהם שכל התקשורת שלהם לא באחריות שלנו בכלל
חוזרת לאריאל ומעדכנת אותו במה שקורה שם ושואלת אותו על מה שכתוב בתיק לקוח והוא עוד אומר לי שהוא הוסיף את ההערה הזאת
אז אם ציוד התקשורת שלהם לא באחריות שלנו, מה בדיוק הוא רצה שאעשה עם זה?
כשלקוחות מתקשרים אלינו
אם אנחנו פנויים אנחנו עונים ישר
אם לא, הם יכולים להשאיר הודעה במשיבון (ואנחנו חוזרים) או לשלוח מייל עם תיאור הבעיה/תקלה שיש להם וכמובן גם אז אנחנו חוזרים
לפעמים בסיטואציה שבה אנחנו תפוסים (עסוקים בלטפל בלקוחות) אריאל לפעמים שולח לי הודעות שלקוח זה או אחר מחפש אותי
כשאני מתקשרת ללקוח הוא לא יודע על מה אני מדברת ומי בדיוק חיפש אותנו (קרה יותר מפעם אחת)
ת'כלס אם איזה לקוח היה מחפש אותנו הוא היה משאיר הודעה או שולח מייל
ריבלין שולח מייל לתיבה הראשית שלנו
כותב: הייתה שיחה מלקוח בשעה X היא נותקה ואף אחד לא חזר אליו
(במרכזיה הוא יכול לראות את כל השיחות הנכנסות היוצאות ואלה שלא נענו)
האמת שהיה צילצול וניתוק שאפילו לא הספקתי לענות
אז התקשרתי למספר הזה ומסתבר שזה היה אריאל שבדקת איזה קו חדש שלו
שאלתי אותו אם ריבלין יודע, הוא אמר שלא אבל שריבלין עסוק בלהיות עצבני על כל העולם היום אז שאני לא אתרגש מזה
החזרתי תשובה במייל לריבלין שזה היה אריאל ולא לקוח
בכלל לאחרונה יש לריבלין נטייה להיכנס לקטנות.
אריאל מתקשר אלי ואומר לי שאצל אחד הלקוחות שלנו המערכת ניטור לא עובדת על כל המחשבים
זו מערכת שמנטרת את המחשבים מרחוק ועובדת כשהמחשבים דולקים (ז"א אם הם כבויים היא לא עובדת)
אומר לי תתקשרי אליהם ותסדרי את הבעיה במחשבים
מתקשרת,
מדברת עם מנהלת המשרד, המחשב שלה דולק ובאמת אצלה ספציפית התוכנת ניטור לא
עובדת. סבבה סידרתי את זה. מבקשת ממנה שתעביר אותי למישהו אחר כדי לבדוק
גם את המחשבים האחרים. ואז היא אומרת לי שחוץ ממנה אין אף אחד במשרד ושכל
יתר המחשבים כבויים!
היא הלכה והדליקה את כולם, וברגע שכולם עבדו הפלא ופלא תוכנת הניטור עובדת תקין על כולם
סתם שיגעתי את המסכנה הזאת כי אריאל החליט שיש שם בעיה בכל המשרד.
קיבלתי קו טלפון של העבודה. אתם יודעים לשיחות של עבודה וכו'.
את הטלפון האישי שלי אני שמה על שקט.
ונחשו לאן אריאל מתקשר אלי? נכון לטלפון של האישי
ולאן הוא שולח הודעות בוואטסאפ? שוב לטלפון האישי
אני לא שומעת את הצילצולים/הודעות כי הטלפון על שקט
ואז הוא מתעצבן שלא עניתי לו או שלא קראתי את ההודעה שהוא שלח
מה לעשות כשבעבודה אני עסוקה בעבודה ולא בלהסתכל על הטלפון האישי שלי
אם ריבלין יכול ליצור איתי קשר לטלפון של העבודה מה הבעיה של אריאל לעשות את זה
מתקשרת אל אריאל כדי לשאול אותו איך מסדרים בעיה בתוכנה מסויימת שאנחנו עובדים איתה
הוא
מסביר, חסר סבלנות, סותר את עצמו כל הזמן, דורש שאני אעשה את זה עכשיו
(למרות שהבעיה בתוכנה היא אצל מנכ"ל חברה וכרגע הוא עסוק) הוא מתעצבן
אומרת לו שהבנתי מה הבעיה ושאני אטפל בזה מאוחר יותר
בחיי שאני מבינה למה לקוחות אומרים לריבלין שלא נעים לדבר איתו
אריאל מתקשר אלי ביוזמתו, שואל אותי לגבי פרוייקט מסויים שאנחנו עושים אצל לקוח (ואני אחראית עליו)
אומר
לי אנחנו מנהלים את הרשת של הלקוח לא אמור לעניין אותך אם משתמש כזה או
אחר לא יכול שתעבדי עכשיו על המחשב שלו, את קובעת להם עובדה וזהו!
בחיי שעם גישה כזאת אני מבינה למה לא נעים ללקוחות לעבוד איתו.
אני
מעדיפה להיות יותר גמישה עם לקוחות ולא לקבוע להם עובדה שעכשיו אני חייבת
לעשות להם משהו במחשב שיפריע להם לעבוד גם אם זה רק לכמה דקות
אריאל מתקשר אלי
אומר שיש המון שיחות ושאני לא עונה וגוער בי על כך
אני לא רואה שיחות שנכנסו למרכזיה אם היו מן הסתם הייתי עונה
יש
לא מעט אנשים שמתקשרים ישירות לסלולרי שלו והוא עושה הפניות לטלפון הנייח
כנראה בגלל זה יש לו הרבה שיחות אבל חס וחלילה שהוא יעשה את ההקשר הזה
העיקר לבוא אלי בהאשמות
אריאל מתקשר אלי ואומר לי שללקוח מסויים יש בעיה מסויימת
הבעיה קשורה לאיזו תוכנה שהלקוח משתמש בה (תוכנה ייעודית של חברה ישראלית) ועושה בעיה מוזרה במייל
אני לא מכירה את התוכנה הזאת והוא יודע את זה
הוא רוצה שאני אבדוק את זה ואתקשר לחברה של התוכנה לבדוק מולם
סבבה
מפרפרת סביב התוכנה הזאת שאני בכלל לא מכירה אותה במשך 4-5 שעות
מדברת
עם החברה שיצרה את התוכנה הזאת ושם גם משגעים אותי (הם טוענים שזה באג
בoutlook) לא מצאתי כל זכר לדבר כזה) ובאופן כללי מסרבים לטפל בתקלה
בכל פעם שאני פונה לאריאל כדי לנסות להבין משהו בקשר לתקלה הוא מדבר אלי
בהתנשאות/שחצנות או שהוא נובח עלי שזה מרגיש לי כבר לא נעים לפנות אליו
אחרי
4-5 שעות הוא כבר ממש גוער בי על זה שאני מתעסקת עם תקלה "פשוטה" לטענתו.
ושהוא בכלל ידע מה הבעיה מההתחלה ושהייתי בסך הכל צריכה להגיד ללקוח שהבעיה
היא בתוכנה הספציפית הזאת ושהוא זה שאמור לשבור את הראש מול החברה שייצרה
את התוכנה.
זה כבר ממש עלה לי על העצבים, אם הוא ידע מראש מה הבעיה ומה צריך לעשות למה לכל הרוחות הוא גרם לי להיטרטר סביב זה? ממש ממש התעצבנתי
בכלל לאחרונה אריאל נעשה בלתי נסבל
לא להאמין שכל הדברים שריבלין סיפר לי עליו (התלונן) הם באמת נכונים
הוא הפך להיות בן אדם נרגן ושחצן שמדבר כאילו הוא מינימום אלוהים ושהוא יודע הכל
הוא
מדבר בצורה מגעילה ללקוחות, וכבר יש לא מעט לקוחות שפנו לריבלין ואמרו שהם
לא מוכנים לדבר עם אריאל, אלה לקוחות שאני מטפלת בהם באופן אישי (זה מה
שריבלין ביקש ממני לעשות)
אריאל משתמש בטון המגעיל הזה גם איתי
והיה
אפילו יום אחד שהוא אמר לי על פרוייקט אצל לקוח שאני אחראית עליו (שריבלין
נתן לי בכלל) שאני לא צריכה להיות נחמדה לעובדים אצל אותו לקוח, שאני
צריכה להיות תקיפה איתם ולקבוע להם עובדה שאני עושה X עכשיו ומייד ושזה לא
אמור לשנות לי שהם לבד במשרד היום ויש להם המון עבודה (אתם יודעים כי סוף
החופש והרבה אנשים בחופשה). כי אני צריכה לעשות את העבודה שלי עכשיו.
אגב, אריאל הוא לא הבוס שלי, ריבלין הוא הבוס שלי
אריאל
הוא אחד מהבעלים השותפים של החברה ומבחינת עבודה עושה בדיוק את אותו הדבר
כמוני (פחות כמה דברים שהוא לא עושה כי הוא החליט שלא מתאים לו ללמוד
טכנולוגיות חדשות).