לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2019

ערב חג שני


 

נחגג במתכונת מצומצמת
עם ההורים שלי, אחותי גיסי והאחיין הקטן, וכמובן דודה אמ"ג האנורקטית וסבתא שלי
עשינו על האש
האמת שמאז שאחי קנה מנגל טוב (ברזל יצוק וזה) הרבה יותר קל להורים שלי לעשות על האש
למרות הבלאגן וההכנות של לפני
זה מנגל שיש בו מקום להכל ותוך נגלה אחת או שתיים יש ארוחה מוכנה

אבא שלי כרגיל התלונן על זה שכולם תמיד מצפים שיהיו אנטריקוטים
וממתי זה נעשה כל כך must שזה נמצא בכל פעם שאנחנו עושים על האש
כשהייתי ילדה היו בעיקר עופות על האש מי חלם בכלל על אנטריקוט

אני דאגתי שיהיו שיפודי ירקות על האש
כי זה טעים וזה בדיוק סוגר את הפינה של ירקות על האש

היה נחמד באופן כללי
התפנקתי קצת עם האחיין הקטן
איזה הבדל זה להחזיק ילד בן חודש (הבן של אחותי) לבין ילד בן חצי שנה (הבן של אחי)
הוא ילד ממש טוב הקטנצ'יק הזה, למרות שהוא לא ממש נותן להורים שלו לישון

גם יש הבדל מהותי בין ההתנהגות של אחותי כאמא לבין ההתנהגות של גיסתי
גיסתי למשל רק מניקה, היה לה סופר חשוב להניק (למרות שעכשיו הילד התחיל עם טעימות), והיא עשתה הכל כדי שזה יהיה
אחותי התחילה עם שילוב של הנקה ותמ"ל והיא הולכת יותר לכיוון התמ"ל
לא ממש חקרתי אצלה את הנסיבות אבל הבנתי שקשה לה עם ההנקה
וחוץ מיועצת הנקה שהייתה שניה אחרי שהיא ילדה עם כאבים של ניתוח היא לא הלכה לעוד אחת
למרות שאמרתי לאמא שלי שתקבע לה תור ליועצת הנקה, אבל היא כמובן שאלה את אחותי שאוטומטית שללה את זה.
אמא שלי טוענת שלהניק דורש תעצומות נפש והקרבה ושאחותי לא בנויה לזה
(ומה עשו נשים במשך מאות ועשרות שנים כשלא היה תמ"ל?)
גם גיסי לא בדיוק מעודד את העניין של הנקה
אולי נוח לו עם זה שגם הוא יכול לתת בקבוק לילד
לא ממש הבנתי את הקטע

בערב חג הזה אחרי שכמעט כולם הלכו הסברתי לאמ"ג איך עושים קניות באינטרנט (איביי וכדומה) ישבתי איתה לפחות שעה
אמרתי לאמא שלי שאני לא מבינה איך היא ציפתה שאני אעשה את זה בערב חג הראשון כשהיינו עם כולם. זה היה בלתי אפשרי ללכת להתנתק מכולם כדי לשבת להסביר לה את זה.
 ואמא שלי הסכימה איתי בקשר לזה

אה כן היה איזה קטע מצחיק שסבתא שלי שאלה אותי משהו על הממיר והערוצים שיש לה בבית
בעבר עבדתי באחת מהחברות שנותנות שירותי טלוויזיה ומאז סבתא שלי כל הזמן שואלת אותי שאלות בנושא
אז אמרתי לה שאני לא עובדת שם כבר יותר מ15 שנה (טוב קצת הגזמתי), ושאין לי מושג מה קורה שם, אני לא מכירה את הציודים שלהם יותר ואין לי מושג איך הדברים שם עובדים היום.

מה היה חוץ מזה
האמת שקרה לי משהו לפני החג
ניקיתי את הבית (תופעה שקורה בכל בית לפני פסח) ופתאום הרצפה הרגישה לי חלקה מדיי ותוך שניות מצאתי את עצמי על הרצפה. למזלי נפלתי על הישבן, ויש לי אחד מרופד למדיי. כך שהגב לא נפגע, אבל שרירים תפוסים היו (האמת יש עוד כמה בסטטוס הזה עד עכשיו).
חיכיתי כמה שניות לראות שלא ממש כואב לי.
אחר כך אמרתי לעצמי איזה מזל שנפלתי בצורה כזאת, כי בצורה אחרת הייתי עלולה לדפוק את הראש בשייש של המטבח (ואף אחד לא היה רואה או שומע כי ההורים שלי שאני גרה לידם לא היו בבית בכלל)
ואחרי שהבנתי שלא שברתי שומדבר פשוט קמתי והמשכתי לנקות.
הכאבים מהנפילה הגיעו כמה שעות אחר כך big time וחברי הקרוב ביותר ל3 הימים שאחרי היה נורופן.

חוץ מזה כשניקיתי את המיקרוגל שלי גיליתי פיצוצי צבע בפנים
שאלתי כמה אנשים מביני עניין ואמרו לי, תראי זה לא דחוף, אבל כדאי שתחליפי מיקרו.
אבא שלי התנדב לקנות לי אחד, אפילו לא ביקשתי ממנו, הוא הציע, אמא שלי טוענת שהוא מרגיש שזה לא הוגן שהוא עזר כלכלית גם לאחי וגם לאחותי בחצי שנה האחרונה ולי לא (אבא שלי דוגל בשיוויון בין הילדים). והאמת שהתכוונתי לקנות את המיקרו לעצמי בכלל לא חשבתי לבקש מההורים שלי את זה.
המיקרו הישן שיצא לגימלאות הוא מיקרו שהיה בן כ15 שנה
והחדש הוא עם גריל, רק שלא ממש הבנתי לאיזה שימוש החלק של הגריל ישמש אותי.

חוץ מזה לא עשיתי שומדבר מעניין בזמן של חול המועד
כל מי שאני מכירה בגילי או יותר נשוי עם ילדים והעביר את הזמן עם המשפחה
גם אם מזמינים אותי אני תמיד מרגישה כמו גייס חמישי ולא נעים/נוח לי
חוץ מזה שרוב הזמן עדיין כאב לי הגב...
היו לי כל מיני מחוייבויות ללימודים שהיה לי זמן לעשות
זה סימסטר עמוס ובכל פעם שאני מגישה עבודה אחת, אפילו אין לי זמן לנשום לפני שאני צריכה להתחיל ללמוד בשביל להגיש את העבודה הבאה.

החודש הקרוב הוא תקופת החגים
כי איך שנגמר פסח שבוע אחרי יום השואה
ואח"כ יום הזיכרון ויום העצמאות
היה לנו מזל שהיה לנו מזג אוויר יחסית נעים ולא שרבי האביב הרגילים (שהגיעו אמנם באיחור)
המזג אוויר פה חם ביום וקר עד קר מאוד בערב-לילה
מבחינתי אפשר לוותר על הקיץ

מקווה שחג הפסח עבר עליכם בנעימים :)

 

 

וגם כאן

 

נכתב על ידי , 27/4/2019 04:21   בקטגוריות המשפחה שלי, דודה אמ"ג, חגים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-27/4/2019 17:00




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)