לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2019

מה אתם הייתם עושים?




השכנה שלנו התקשרה במוצ"ש לאמא שלי להודיע לה שהבן שלהם עושה מסיבת יום הולדת ושיהיה רעש
כמובן שנשאלה השאלה אם זה יסתיים עד 12 בלילה ונאמר שכן

בפועל לא דובים ולא יער
00:30 מתקשרת אליהם לבית, לסלולרי (של ההורים) אף אחד לא עונה
1:00 אבא שלי הולך לשם לבקש שיסגרו את המוזיקה
שקט ל20 דקות ושוב מוזיקה בפול ווליום
שוב אבא שלי הולך לשם, שקט ל20 דקות ושוב מוזיקה בפול ווליום

וככה המוזיקה הזאת ממשיכה עד בערך 4 בבוקר
עם אפס התחשבות מהצד שלהם
כשההורים ישנים שנת ישרים ולא ממש אכפת להם
וכל השכנים סובלים מהרעש וחוסר ההתחשבות של הבן שלהם

בערב עוד לפני שהיה 12 בלילה
סתם יצא לי לדבר עם ידיד טוב שלי
שהוא אמר לי, מה להגיש תלונה במשטרה, זה מוגזם
קודם כל שכנות טובה וכו' וכו'
אח"כ בבוקר אמרתי לו שהייתה מוזיקה עד 4 בבוקר
ולא רק זה שאבא שלי ביקש מהם פעמיים לסגור את המוזיקה ושמו עליו פס
ככה שאנחנו לא ישנו כמעט כל הלילה
לכולנו יש יום עבודה ארוך לפנינו ובכלל שבוע עבודה
ובגלל ילד מפונק וחוצפן גם היום שלנו נדפק ובהתאמה גם כל השבוע
(זה לא שיש לנו זמן ללכת לישון באמצע היום או משהו).

אם לא הייתי מקשיבה לאותו ידיד הייתי מתקשרת למשטרה כבר ב00:30
וגם אחר כך כשדיברתי עם אותו ידיד הוא בעצמו אמר לי בפעם הבאה רק משטרה

כאילו WTF
מה נסגר עם האנשים האלה שמרשים לעצמם להתנהג ככה?
מה זה החוסר התחשבות הזה?
שכנות טובה עלק!


וגם כאן

נכתב על ידי , 28/7/2019 18:31   בקטגוריות החיים במושב, מעצבן!, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רגישות סגולה ב-19/8/2019 13:54




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)