לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2019

חסל סדר נסיעות עם ידיד שלי





ביום חמישי זה היה השיא מבחינת האיחורים שלו
בלי שום קשר משגע אותי שבמקום להגיע אלי ב7:15 כמו שקבענו עם גג 5 דקות איחור
הוא תמיד מגיע אחרי 7:30 ולרוב אף מאחר יותר
גם ביום רביעי הוא הגיע יחסית מאוחר 7:40
אבל ביום חמישי זו הייתה הגזמה פראית 7:55
הגעתי מאוחר לעבודה (שעה מאוחר יותר מהזמן הרגיל בעוד הוא הגיע כרגיל לעבודה שלו כי בדרך לשם היו את אותם פקקים שיש בדרך לת"א) והתשובה שלו לזה הייתה: אז מה, אז תאחרי, אני עושה לך טובה שאני לוקח אותך אז אל תתלונני.
והמשפט הזה לגמרי עיצבן אותי.

זה לא שאני חייבת להיות בעבודה ב8 בבוקר
כולם מגיעים בשעה שהם רוצים בערך עד 11 בבוקר
אבל אז גם נשארים בהתאם
וממש לא מתאים לי להיות כל היום בעבודה
בטח לא כשאני מתעוררת ב6:30 בבוקר כדי להגיע לעבודה בשעה סבירה
עיצבן אותי שהוא שם זין על הזמן שלי
כאילו ראבק אני קמה ב6:30 כדי להיות מוכנה ב7:15 ואני תמיד מחכה לו חצי שעה עד שיגיע
זה חוסר כבוד לזמן שלי

החלטתי שלא מתאים לי לנסוע איתו יותר
הבן אדם התנדב להסיע אותי מרצונו החופשי לא ביקשתי ממנו את זה
והוא בא ומתחיל להגיד לי שהוא עושה לי טובה? אז שלא יעשה! לא צריכה את הטובות שלו אם ככה הוא מתנהג.
גם ככה לא נעים לנסוע איתו בבוקר.
מבחינת עלות נסיעות זה לא ישנה לי שום דבר כי יש לי חופשי חודשי.
ולפחות ככה אני לא אהיה בעצבים בבוקר על זה שהוא מאחר כל הזמן.

שימשיך לצאת לעבודה שלו אחרי 7:30 וגם מאוחר יותר. שימשיך להתמזמז עם הזמן שלו.
אבל לא על חשבוני.
מה שהוא עושה לא עוזר לי ובסופו של דבר פוגע בי
ואה כן, זה אחרי שבשבוע האחרון התחלנו לנסוע דרך הנתיב המהיר, כשהוא מוריד אותי אותי שם וממשיך לעבודה שלו (לא דרך הנתיב המהיר).

לא צריכה שיעשה לי טובות ויקח אותי לעבודה
לא ביקשתי ממנו את זה
ובכלל אם אתה מתנדב לעזור למישהו מה הקטע של להתלונן על זה???
לא מתאים לך יותר תגיד (ושאלתי אותו מספיק פעמים בחודש האחרון אם הוא רוצה שיהיו כמה ימים שההורים שלי ייקחו אותי כדי שיהיה לו ימים גמישים יותר עם השעות שהוא יוצא לעבודה).

בשיחה איתו עשיתי קצת יותר בחוכמה, כדי לא להגיד את הדברים האלה
אמרתי לו שאני מרגישה שהחברות ביננו נהרסת בגלל הקטע הזה עם הנסיעות
ושאני מרגישה שזה שהוא לוקח אותי בבוקר הפך להיות עבורו מטלה שהוא לא ממש רוצה לעשות
ולא מתאים לי להיות מטלה כזאת עבורו.
ושדיברתי עם ההורים שלי והם ייכנסו לקטע של להסיע אותי לתחנת אוטובוס בבוקר.
ואם יהיה איזה מקרה חירום שהם לא יוכלו אני אשמור לעצמי את ההצעה שלו לקחת אותי פתוחה ורק אז אעזר בו, אבל ממש לא משהו יומיומי כזה, כמו שהיה בחודש האחרון.

כמובן שהוא הראה סוג מסויים של התנגדות
הוא אמר לי מה זה זמני עד שתוציאי רישיון נהיגה
אבל אמרתי לו זה לא שאני מוציאה רישיון נהיגה מחר, זה ייקח עוד כמה חודשים
(האמת שאין לי מושג באיזה זמן אני אעשה את זה, וזה יכול לקחת כמה חודשים טובים)
ושאני לא מרגישה שזה נכון שככה הדברים יהיו

ברור לי שעם ההורים שלי זה לא יהיה קל
אבל לפחות על ההורים שלי אני יכולה לסמוך שנצא בזמן ושלא נאחר
מאידך פה צריך לסמוך על נהגי אוטובוסים שלא תמיד עוצרים בתחנה
אין שומדבר מושלם

 

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 5/8/2019 19:26   בקטגוריות חברים, מעצבן!, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-9/8/2019 21:01




Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)