לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז היום הטרחתי את עצמי


 

וביקרתי את הרופא שלי

מסתבר שיש לי שפעת

לי, שפעת

שנים שלא הייתה לי שפעת

לפחות 10 שנים שאני לא זוכרת שפעת בסביבה

דלקת גרון כן

אבל שפעת לא

 

יומיים של חום בסביבות ה39 מעלות גמרו לי את הצורה

לפחות היום, זה היום הראשון בלי חום (אז אפשר לומר שאני במגמת שיפור)

אבל כל יתר תופעות הלוואי הלא חביבות בעליל של שפעת עדיין פה

 

כואב לי הגרון רצח, והאוזניים בהתאמה

כואב לי הראש

וכמובן כל הגוף גם

 

חזרתי הבייתה עם דקסמול קולד (כמה שנים לא לקחתי את זה)

סטרפסילס

והוראות לנוח ולשתות הרבה

(סוף סוף משהו שלא צריך בשבילו אנטיביוטיקה!)

 

אני מרגישה כמו סמרטוט

וכואבות לי הצלעות מרוב שהשתעלתי בימים האחרונים

מי אמר הרגשה כללית של גסיסה ולא קיבל?

 

ללמוד בטוח שאי אפשר ככה

הראש שלי נמצא במצב כואב תמידי

למרות משככי הכאבים

 

שיעבור כבר!

מיציתי את המחלה הזאת

 

 

נכתב על ידי , 14/1/2016 14:39   בקטגוריות קיטורים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-17/1/2016 18:15
 



!!!!!!




זה פשוט מעצבן לעבוד עם בן אדם כזה!
זה משגע את השכל לעבוד מול בן אדם כזה
בחיי שאם היו לי ביצים (או עבודה אחרת) הייתי אומרת לו עכשיו שאני לא נשארת פה

הטמענו שרת חדש
בחברה ממנה רכשנו את השרת אמרו לא להתחיל לעבוד עליו בבת אחת אלא לעשות טסטים לבדוק שהכל עובד כמו שאנחנו רוצים שיעבוד
אבל לא.... אנחנו היינו חייבים להעביר את כל החברה לעבוד על השרת במכה ולספוג בעיות שונות שקשורות למעבר בצורה הזאת
כי הוא יודע יותר טוב מכולם

היינו אמורים להעביר את החומר בצורה כזאת שהוא שומר על ההרשאות של המשתמשים ברשת
הוא ממש רצה להיות זה שמעביר את החומר, אז אמרתי סבבה
העברתי לו את האינפורמציה שהוא צריך
נחשו מה קרה? כמובן שהוא העביר את החומר, אבל בלי ההרשאות
מה שגרם להמון בעיות ביום שאחרי, וגם ביום שאחרי ופרצופים ממנו

והיום יש איזו בעיה של קריאת קבצים מסויימים מתוכנה מסויימת שלא עובדת כמו שצריך - רק מהשרת
אז אמרתי לו שאני אפתח על זה קריאה, הבן אדם הרים עלי את הקול
"תפעילי שיקול דעת, לא הגיוני על דבר כזה לפתוח קריאה"
"דיי עם לפתוח קריאות על כל דבר!"
ואז הוא בדק את זה בעצמו, ואמר שנראה לו שאולי באמת צריך לפתוח על זה קריאה ובאותה נשימה אמר גם:
"שלא תשבי ותחכי שהם יחזרו אלייך לטפל בקריאה כי הם בטח יתנערו מזה, לכי ותטפלי בזה בעצמך!"
אלה 3 משפטים ששמעתי היום (ובכלל אני שומעת ממנו בכל פעם שאני רוצה לפתוח קריאה על משהו)
אנחנו משלמים המון כסף על שירות למערכות האלה שהן מערכות קריטיות
איזו סיבה הגיונית לא להשתמש בשירותים האלה?
אני ממש לא מבינה את זה
זה פשוט מתסכל

העניין הוא שהלכתי לבדוק את זה, ונכנסתי למערכת  עם ההרשאות הכי גבוהות שיש
וכלום, העניין הזה לא עובד לא מהמערכת החדשה לא משנה מה אני עושה
נראה לכם שזה מספק אותו? כמובן שלא
וכמובן שהוא מאשים אותי אפילו בדברים שהוא לא מבין שהם לא קשורים בשיט אחד לשני

אם זו הייתה בעיה של הרשאות אנשים לא היו יכולים לעבוד על כלום!
אנשים עובדים, אין בעיה, יש בעיה עם קבצים מסויימים שלא נפתחים כמו שצריך
יש בעיה עם כל החומר הישן בגלל שהוא בחר להעביר אותו בצורה מסויימת ולא איך שאמרתי לו שצריך (כך אמרו לי מהחברה שמהם רכשנו את המערכת). למרות שהוא טוען שהוא כן עשה את זה כמו שצריך.
אבל ברור שזה קל להאשים אחרים ולא לקחת אחריות על הדברים שהוא בעצמו עשה

הוא טוען שיום לפני שעשינו את הקונפיגורציה המלאה של המערכת הכל עבד
ומאז שעשינו את הקונפיגורציה המלאה של המערכת, עם הגדרות של הרשאות וכו' זה לא עובד
הוא אמר לי "דפקת את זה עם ההרשאות שנתת, תסדרי את זה"
ההרשאות שנתתי זה מה שהחברה מהם רכשנו את המערכת אמרו לי לעשות
אחרי הכל אי אפשר לעבוד על שרת בלי לתת לו הרשאות

אפשר להגיד שהמצב נעשה בלתי נסבל מרגע לרגע
הוא ידע שאני לא מכירה את המערכת הזאת שאני צריכה ללמוד אותה מאפס
הוא ידע שצריך לעשות את ההטמעה לאט ולבדוק קודם כל שהכל באמת עובד
אבל לא הוא היה חייב לרוץ קדימה, האחראי על הפרוייקט מהחברה ממנה רכשנו את המערכת התחנן אלי וביקש שנעשה את זה אחרת
אמרתי לו, תראה לא אני מחליטה על זה

בתחילת השבוע גם הזכרתי למנהל שלי שבשבוע הבא יש לי מבחן
ואי לכך ביקשתי חופש 3 ימים על מנת שאני אוכל להתכונן
הוא אמר לי תכיני את עצמך שאם יש קרייסס את באה לפה

קרייסס מבחינתי זה אם מערכת מושבתת והחברה לא עובדת
אצלו זה יכול להיות כל דבר שהוא יחליט שהוא חירום כי הוא החליט

 

זה אחד האנשים הכי בלתי נסבלים שהכרתי!

מבחינה מקצועית הכוונה

אין פה שום התנהגות מקצועית

אפס, נאדה

זה פשוט הזוי!

 

נכתב על ידי , 2/2/2015 21:51   בקטגוריות מעצבן!, ענייני עבודה, קיטורים, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-6/2/2015 00:23
 



כמה דברים מעצבנים


 

 

מכירים את זה שאתם נוסעים באוטובוס (למי מכם שעדיין נוסע באוטובוסים) בדר"כ של דן

ויש כמה אנשים שמשתלטים בעמידה על האיזור הקדמי שליד הנהג וחוסמים את המעבר אחורה לאנשים

וכשהנהג מבקש מהם לזוז אחורה זה ממש לא מזיז להם

וכשמבקשים מהם לפנות את המעבר לפחות שאחרים יוכלו לעבור הם רוטנים שהפרענו להם באמצע משהו

מי ישמע הם קנו את המקום שבו הם עומדים באמצע המעבר

 

כשאנשים חושבים שאתם עמדת מודיעין

אתם יודעים איזה אוטובוסים מגיעים לאן

זוכרים את כל השעות של הרכבות בישראל

ויודעים תמיד מה יהיה מזג האוויר בכל מקום בארץ

אז זהו... שלא...

 

כשאמא שלי, שמסרבת בתוקף להחליף את הסלולרי שלה

שהוא שבור מתפרק וכבר לא שומעים בו טוב

מתקשרת אלי כי היא חייבת לדעת אם יש או אין פקקים

(בפעם האחרונה שבדקתי אני לא גלגל"צ)

 

המענה הקולי בכל חברה קיימת היום שיש שם יותר מדיי אופציות הקשה

לי אישית אין בעיה עם זה, אני מסתדרת

אבל אין לי מושג ירוק איך אנשים מבוגרים וקשישים מסתדרים עם זה

אני אגיד לכם מה - הם לא (אני מטפלת בכל מה שקשור לזה עבור סבא וסבתא שלי)

 

שלא לדבר על זה שחברות חושבות שזה הגיוני שלכל אחד יש היום בבית אינטרנט

כן גם לאנשים מבוגרים, שזה הכי רחוק מהם בעולם והם לא מבינים מה כולם יושבים מול הקופסא הזאת שנקראת מחשב

רק להם יהיה email (והם אפילו לא יודעים מה זה אימייל)

כי הם (החברות) רוצים לשלוח את החשבוניות לשם ולא בדואר

 

או חברות שנותנות שירותי טלפון, ומודיעות ללקוח (קשיש) שהקו מנותק בגלל שהוא לא שילם חשבון אחד בזמן

מבלי לשלוח התראה או משהו, לאנשים קשישים שהטלפון הנייח זה הדבר היחיד שאיתו הם יכולים להתקשר לאנשהו זה קריטי

ומי ישמע כמה כסף זה חשבון טלפון היום...

 

אנשים שמעשנים

אין לי בעיה שתעשנו, מי שרוצה להרוס את הבריאות שלו שיבושם לו

אבל למה בכל פינה למה?

אנשים שמעשנים עולים לאוטובוס שניה אחרי ששאפו מהסיגריה ונושפים לתוך חלל האוטובוס את הגועל נפש הזה

או שהם עומדים בתחנות אוטובוס וכשהנהג פותח את הדלת כל הצחנה הזאת נכנסת פנימה

או אנשים כמו אבא שלי שמשאירים את הסיגריה שלהם דולקת והולכים לעשות דברים אחרים

במקרה הפחות טוב הם משאירים אותה דולקת ליד החלון הפתוח של הבית ואז בכלל אפשר להיחנק

 

אם יש משהו שאני שונאת זה ללכת ברחוב, ולהריח את צחנת הסיגריות הזאת בכל מקום

תעשנו בכייף, אבל למה אני צריכה לנשום את זה? אין לי אפילו לאן לברוח מזה

ואחר כך אנשים שמעשנים מתפלאים למה מוציאים עוד ועוד חוקים נגד עישון

 

במקום עבודה שלי אנשים מתעצלים ללכת לעשן בפינת עישון

אז הם הולכים ומעשנים במדרגות חירום

בכל פעם שהם פותחים את הדלת לשם, או משאירים אותה פתוחה

כל הצחנה הזאת ממלאת את כל הקומה

 

בכלל הידעתם שלאנשים שמעשנים יש תפוקת עבודה הרבה יותר נמוכה?

כשבן אדם יוצא לעשן, בגלל שהוא צריך לצאת למקום מיוחד זה לוקח זמן

ואז הוא מעשן 2 סיגריות לפחות

ואז הוא חוזר, ובדרך הולך ומכין לו קפה או תה או משהו

בקיצור בין 10 ל-15 דקות בכל פעם שזה קורה

אז תחשבו שזה קורה אחת לשעתיים נגיד

לפחות שעה ביום הולכת על ההפסקות האלה (וזה לא כולל הפסקה לארוחת צהריים)

ומה עושה מי שלא מעשן? אין לו שום סיבה לצאת להפסקה כל שעתיים...

לא זה לא מעצבן, זה סתם לידע כללי

(אל תתחילו לעשן בגלל זה)

 

כשהמנהל שלי מחליט לתת לי משימות שצריך לעשות עכשיו

5 דקות לפני שאני יוצאת מהעבודה

כאילו לא היה לו יום שלם לתת לי לעשות את הדברים האלה

וכמובן שהמשימות האלה לוקחות הרבה יותר מ-5 דקות

ואז אני מוצאת את עצמי יושבת בעבודה עוד שעה-שעתיים כדי לסיים את זה

(וכמובן שבחברה שאני עובדת בה לא משלמים שעות נוספות)

וזה מעצבן כי זה אומר שאני אחזור מאוחר יותר הבייתה

ודברים שתיכננתי לעשות (כמו לשבת כמה שעות על הלימודים) נדחים או מתבטלים

כי אין מה לעשות יש הבדל בין לחזור הבייתה ב6 בערב אחרי 9 שעות עבודה + שעתיים נסיעות

לבין לחזור הבייתה ב8 בערב אחרי 11 שעות עבודה + שעתיים נסיעות

 


זהו שיחררתי...

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/11/2014 11:24   בקטגוריות קיטורים, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/11/2014 19:50
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)