לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איזה מעצבן!!!


 

 

איזה מוזר זה לקום מוקדם בבוקר כדי להגיע לראיונות עבודה.

בעבר הייתי מעדיפה מעדיפה ללכת בשעות הצהריים או מאוחר יותר, אבל החלטתי לשנות זאת לבוקר בעיקר על מנת להשאיר לי את יתר היום פנוי או שתהיה לי אופציה לקבוע ראיון נוסף לשעה מאוחרת יותר.
פקקי בוקר, אנשים בדרכם לעבודה, כמו נמלים עמלות שנכנסות כולם לבנייני בטון לשגרת יומם.

ידיד שלי מציק לי עם משרה מסויימת שהבוס שלו לשעבר (להלן X בוס) הציע לו הוא כמובן לא רצה.
עבורי זה לא רלוונטי, גם לא התחום המקצועי שלי (ותחום שלא מעניין אותי לעסוק בו)
זה גם רחוק מדיי ממקום מגוריי (יותר משעתיים נסיעה לכל כיוון)
ובנוסף הימים ושעות העבודה שם לא מתאימים לי בכלל כי העבודה שם בימים ב-ו משעות 9-18 או 10-19. מה שאומר שזה שורף לי את כל היום על עבודה ונסיעות לשם ובחזרה.
ואני כבר למדתי שאני לא מוכנה להקריב את הזמן שלי בשביל עבודה וכסף. בסופו של דבר אף אחד לא יחזיר לי את הזמן הזה.
לחזור מהעבודה ב8-9 בערב אומר שלא יהיה לי זמן ללמוד באמצע השבוע (שזה גזר דין מוות ללימודים) לא כל שכן זמן להגיע ללימודים. וגם אם לא הייתי לומדת, זה לא היה משאיר זמן לדברים אחרים.
בגלל שהוא יודע שאני לומדת באוניברסיטה הפתוחה הוא טען שגם ככה אני לא חייבת להגיע לשיעורים ויכולה ללמוד מהבית אז מה זה משנה? ובכן לי זה משנה. כי אני רוצה להיות נוכחת בשיעורים גם אם הם מועברים ב-VC אונליין. אחרת בשביל מה אני משלמת על הלימודים אם לא בשביל לקחת חלק בזה?
גם אותו x בוס אמר אותו הדבר
שזה לכשעצמו מעצבן, הזילזול בלימודים שלי. למה שארצה ללכת לעבוד במקום כזה.
(אי אפשר להצליח בלימודים באו"פ אם לומדים רק בסופ"ש, זה לא מספיק)

החלק המצחיק שעוד שעבדתי בצינוק (לפני יותר מחצי שנה) הx בוס הזה הציע לו את המשרה הזאת וגם אז העביר לי עם שורה שהיה כתוב בה "לא נראה לי שזה יתאים להדר"
הx בוס שלו מכיר אותי לכן האמירה הזאת הגיעה
אז מה השתנה בזמן הזה?
לדעתי כנראה שהם לא מצליחים לגייס לתפקיד שדורש שעות מהסוג הזה.
לא מכירה הרבה אנשים שיהיו מוכנים לשרוף כך את כל היום שלהם על עבודה. לא בגילי בכל אופן.

ידיד שלי מסרב בתוקף לקבל את זה שאני לא מוכנה ללכת לשם לראיון. 
הוא רואה רק משכורת (וזה שהחברה שהיא סטרארטאפ לקראת הנפקה והעובדים יקבלו דיבידנדים)
וזה שהx בוס שלו אמר שיש שם תנאים טובים ואחלה אנשים
אבל מה זה עוזר לי? גם לא המקצוע שלי (ועם כל הכבוד לא כוס התה שלי להיות מחוברת לטלפון 9 שעות ביום) גם רחוק מדיי וגם הימים ושעות העבודה לא מתאימים.
כסף זה חשוב אבל זה לא הכל בחיים.
לי גם חשוב מה אני עושה ויותר מזה שיישאר לי זמן לעשות דברים שהם לא עבודה.
האמת שגם אם לא היו לי הלימודים לא הייתי הולכת לעבוד במקום שישרוף לי את כל היום ולא ישאיר לי זמן פנוי לדברים אחרים.

הוא טיפוס שגם היום קובר את עצמו בעבודה שעות על גבי שעות. הוא אמנם לא קורא לעצמו וורקוהוליק אבל הוא בהחלט כזה. אף אחד מהאנשים שהוא עובד איתם לא נשאר כל כך הרבה שעות בעבודה, כולם הולכים הבייתה ברגע שמסיימים את היומית שלהם.
הוא לא מצליח לראות את הצד שלי בשום אופן. חושב שהוא צודק ושכסף צריך להיות בראש מעייני.
ואני לא חושבת שזה נכון, לא עבורי.
אני לא אומרת שכסף זה לא דבר חשוב, אבל ללכת לעבוד בעבודה בתחום שאני לא אוהבת, בצורה שאני לא אוהבת (להיות בטלפון כל היום) זה מתכון לסבל צרוף
ללכת לעבוד בעבודה שלא משאירה לי זמן לחיים שלי באמצע השבוע, זה משהו שאני לא מוכנה לו בשום פנים ואופן, אני לא מוכנה לבזבז שוב את כל הזמן שלי על עבודה, אף אחד לא יחזיר לי את הזמן האבוד הזה.
חלק מההתכתבות שלנו:
שלח לי הודעה מהX-בוס שלו
"בסדר, מה היא מפסידה? אני צריך מישהו שיש לו יכולת חשיבה ויש לו בסיס טוב של תמיכה טכנית ותשתיות. הכי הרבה יגידו לה לא."
וכתב בנוסף שהX-בוס שלו ממש רוצה שאגיע לראיון.
כתבתי לו בחזרה:
אני לא אלך לראיון במקום ש:
1 התפקיד לא מעניין אותי 
2 רחוק לי מדיי כך שאין לי איך להגיע ולחזור וגם אם כן אבזבז שעתיים לפחות לכל כיוון
3 לא יישאר לי זמן בשביל עצמי כי אני אהיה או בעבודה או בדרך ל/מ העבודה. ולא יהיה לי זמן ללימודים (לך אולי לא אכפת מלימודים אבל לי כן)
4 עבודה בימים ב-ו לא בא בחשבון!!!
5 עבודה שמתחילא לא ב8 בבוקר לא בא בחשבון!!!
(האמת שזה לא נכון, אם מדובר במקום עד שעה נסיעה שמוכן להתגמש עם הלימודים שלי בקטע הזה זה עוד נסבל להתחיל ב9)
הוא כתב לי
1. לא נתת צ'אנס לשמוע מה באמת התפקיד 
האמת קראתי באתר של החברה את הפירוט (והייתה שם מגילה) אם זה לא לדעת מה באמת התפקיד אז מה כן?
2. כשיהיה לך רכב זה לא יהיה רחוק ועד אז אעזור לך בלהגיע ולחזור נריץ צחוקים בדרך  
איך בדיוק יהיה לי זמן להוציא רישיון אם אני לא נמצאת בבית ואחזור מתה מעייפות ב8-9 בערב?
וחוץ מזה למה אני צריכה להיות תלויה בו (או בכל אחד אחר) בכדי להגיע/לחזור מהעבודה?
3. תראי לי אדם שעובד שיש לו זמן לעצמו.
כמעט כל האנשים שאני מכירה עובדים בעבודות כאלה, גם אם זה בהייטק וגם אם בסטארטאפים. רק וורקוהולים עובדים שעות על גבי שעות בעבודה ואין להם חוץ מעבודה זמן לשומדבר אחר.
4. ככל שתתבגרי תביני כמה טוב לא להגיע ב8....
אני התבגרתי לכן אני יודעת שלהתחיל ב8 בבוקר ולסיים ב5 אחה"צ זה הכי טוב כי ככה יש זמן לדברים נוספים בחיים חוץ מעבודה (ולמי שיש ילדים אז בכלל...)
5.החברה הולכת לכיוון של מכירה והעובדים יקבלו דיבידנדים
כן, כאילו זה ה-דבר שאמור לעניין אותי בבחירת מקום עבודה.

כתבתי לו "שוב כל הדברת שכתבת לא מעניינים אותי. אני לא רוצה לעבוד שני עד שישי לא עכשיו ולא אף פעם. ולך אין מושג כמה זה חשוב להגיע ב8 בבוקר ולצאת ב17 שאחר כך יש לך זמן לעשות דברים שאתה אוהב. היום אין לך את הפריווילגיה הזאת וגם אם היית חוזר הבייתה אין לך שומדבר ואף אחד שמחכה לך שם."

הוא כתב: אז את מוותרת על משרה טובה בחברה טובה בגלל טיעונים של פינוק

ועל זה נאמר WTF?!!?!?!
אני קרעתי את התחת במקומות עבודה שעבדתי בהם כולל בצינוק
וכשהייתי צעירה יותר לא היה אכפת לי לשרוף את הזמן שלי במקום עבודה (מה לעשות, התפקחתי)
אף אחד לא מחזיר לי את הזמן האבוד הזה שהייתי קבורה במקום עבודה זה או אחר (מרצוני החופשי כמובן) אי אפשר לעמוד את המחיר הכבד שמשלמים על הזמן האבוד הזה על ההפסדים הכבדים כתוצאה מלהיות רק בעבודה כל היום.

כתבתי לו בחזרה: לא, זה מה שאתה לא מבין. אני לא מוותרת על החיים שלי, על החופש שלי לעשות דברים שאני רוצה ואוהבת, על הזמן שלי שאף אחד לא יחזיר לי אותו לא משנה כמה כסף ישלמו לי. כשאתה תהיה בן אדם חופשי באמת, רק אז תדע להעריך מהו חופש באמת.

הוא כתב: אני יודע שבעידן שלנו בלי פרנסה מכובדת אין לך חיים... ואת צריכה להבין שגם את לא יכולה לחיות לנצח מחסכונות... תתעשתי, מה יש לך להפסיד?  תלכי לראיון אחד ותפסיקי לסרב בעקשנות

כתבתי בחזרה: אתה לא מבין את המילה לא?
לא הולכת לבזבז את הזמן שלי על משהו שמבחינתי הוא לא רלוונטי

הוא כתב: את לא מבינה את המילה פיספוס?
כתבתי בחזרה: אז לך אתה לעבוד שם
הוא כתב: לא מבינה את המילה עיוורון
כתבתי בחזרה: נראה לי שאתה לא מבין את זה
הוא כתב: לא מבינה את המילה עקשנות
באמת שאת מעצבנת אותי... זאת משרה מעולה, שכר מעולה חברה מעולה אנשים מעולים.
כן אם זו משרה כל כך מעולה למה הם לא מצליחים לגייס אליה יותר מחצי שנה?
ואם זו משרה כל כך טובה למה הוא לא קופץ על המציאה?

בשלב הזה נמאס לי להתכתב איתו בוואטסאפ והתקשרתי אליו ואמרתי לו להפסיק עם זה מייד
שהX בוס שלו גורם לנו לריב בגלל הדבר הזה ושאני לא מוכנה לזה
המשרה הזאת לא רלוונטית מבחינתי והדיעה שלי בנושא לא תשתנה

אבל באמת כל כך עיצבנה אותי ההתנהגות שלו והאובססיה שלו לזה
נכון שאני צריכה עבודה, אבל בכל מחיר?
איזה מחיר שילמתי בפעם הקודמת כשהתפשרתי והלכתי לעבוד בצינוק? וזה עוד היה עבודה מהבית והמחיר היה כבד מנשוא מבחינתי. אבל ממש.
לא הרווחתי מהעבודה שם שומדבר בטח לא מהמשכורת הזעומה שקיבלתי.
זה לא נכון מבחינתי להשתעבד לעבודה, כל בן אדם רגיל יבין את זה
בן אדם שהוא וורקוהוליק לא יבין את זה, מבחינתו העבודה מעל לכל (הנה רק בסופ"ש האחרון הבוס שלו ביקש ממנו לנסוע ולעבוד באיזשהו מקום בשישי בצהריים והוא חזר מתישהו בלילה ובשבת הוא עבד כל היום)
כסף זה לא הדבר היחיד שחשוב במקום עבודה וזה היה הדבר העיקרי שהוא הסתכל עליו.

(זה לא אומר שכסף לא חשוב, אבל מקום עבודה טוב מורכב מכמה פרמטרים שהופכים אותו טוב)

 

וגם כאן

 

 

נכתב על ידי , 2/6/2019 23:27   בקטגוריות אנשים מעצבנים, חברים, חיפוש עבודה, יומן מובטל, מעצבן!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים אני לא מבינה אנשים


אני זוכרת את היום הזה שרוני (ידיד טוב שלי) אמר לי:
אתמול הילדים שלי סיפרו לי שהמשפחה של אשתי הזמינה אותם לסופ"ש לבית מלון ושאני לא מוזמן

ואז הוא הוסיף ואמר:
אולי תבואי אלי באותו יום שישי, נראה סרטים בTV ונעשה מזה יום כייף
אז אמרתי סבבה, זה נשמע לי כמו משהו נחמד לעשות
מה גם שלא ממש יצא לנו להיפגש בתקופה האחרונה אז דבר כזה יכול להיות ממש נחמד ומרענן
נניח בצד את מה שאני חושבת על מה שהוא אמר לפני כן

אז ביום שישי כלשהו אחרי שסיימתי עם הלימודים (יש לי קורס בשישי בבוקר שאני רואה את ההרצאות בשידור חי אונליין). סיכמנו שהוא יבוא לקחת אותי אחרי שהשיעור שלי יסתיים.
הוא התנגד לזה שאלך לעשות קניות, אמר שיש לו הכל בבית
נשבעת לכם שבחיים לא ראיתי בית ריק (מבחינת מצרכים) כמו הבית שלו (שלהם)
מההיכרות שלי עם המשפחה שלו אני יודעת שהם לא אוכלים את הדברים שאני אוכלת, אין שם ירקות, אין תבלינים, הייתי חייבת לקנות משהו (בכל זאת אני שם מהצהריים בערך בלי שאכלתי בבוקר).

רק כדי לסבר את האוזן, מה היה שם במקרר: (ויש להם בבית מקרר ענקי של 4 דלתות)
ביצים, כמה עגבניות ומלפפונים שראו ימים טובים יותר
חסה שנראית במצב שבו היא צריכה להיות מושלכת לפח
כל מיני חצאי סלטים מוכנים (לא מבינה אנשים שקונים את הדברים האלה).
מעט דברי חלב והמון בקבוקי שתיה למיניהם (בעיקר קולה)
כל מיני רטבים מוכנים כאלה עתירי סוכר וחומרים שאני לא יודעת מי שפוי לאכול אותם
היו בסלסילה מחוץ למקרר כמה בצלים ותפוחי אדמה שהתחילו כבר לנבוט
על השולחן הייתה סלסילה שהיו בה כמה תפוחים, תפוזים בננות וכמה לימונים.

כמובן שהוא לא הפשיר עוף או בשר כלשהו כדי שאפשר יהיה להכין, אז היה צריך לקנות את זה
גם אין שם כמעט תבלינים, ומה שיש מינימלי ביותר אי אפשר באמת להכין עם זה משהו

אז הוא נתן לי כרטיס אשראי לקנות דברים בסופר
התעצבן שהייתי שם יותר מדיי זמן לטעמו ושקניתי יותר מדיי לטעמו
אבל שם המחזיק מפתחות שלי נפל ונעלם לי מפתח
ועסקתי לא מעט זמן בלחפש את המפתח הזה
עיצבן אותי שלא מצאתי
למרות שהוא אמר לי שאין מה לדאוג כי לא אמרתי לאף אחד מי אני ומאיפה אני

הוא רצה לבטל את כל היום הזה כי הייתי עצבנית
אמרתי לו מה אתה רוצה, אני לא עצבנית עלייך תן לי להירגע
על ארוחת צהריים דילגנו, לא היה לי חשק לאכול וגם לא תיאבון  
אבל מאז כל ההתנהגות שלו הלכה והתדרדרה

אז הגענו אליו הבייתה
הבן אדם לא יודע לארח בשיט!
עזבו את זה שכרגע אין סלון נורמלי בבית כי הם בדיוק קנו חדש והם מחכים שיגיע
הוא לא עשה עבורי כלום חוץ מלהביא לי כוס מים

ישבנו לראות את הסרט רפסודיה בוהמית - הוא לא נהנה
הטענה שלו שהמשחק של השחקן הראשי היה גרוע, אמרתי לו שהשחקן הזה זכה באוסקר על התפקיד הזה שלו בסרט, הוא אמר שהוא שחקן כל כך גרוע שהוא לא מבין איך הוא זכה ושלא מגיע לו (נו טוב).
אחר כך רציתי להכין ארוחת ערב, הוא כל הזמן אמר לי שאני מכינה יותר מדי ושהוא רוצה להשאיר את זה פשוט
עכשיו עבורי כל מה שהכנתי זה פשוט
וראבק ארוחת שישי, אני רוצה לאכול ארוחה נורמלית, לא סתם לאלתר משהו
זה כבר היה ממש מעליב

אמרתי לו בקול נעלב ומעט רועד, שאם הוא רוצה להתכלב בשישי בערב הוא יכול לעשות את זה לבד ואם זה ככה שייקח אותי הבייתה, לפחות אני יכולה לאכול ארוחת שישי נורמלית עם המשפחה שלי, אבל להתכלב ממש לא בא לי.
וכל מה שהיה לו להגיד שהשכנים שלו עלולים לשמוע אותי ככה (כאילו שאכפת לי)
אמרתי לו שאם יש לו בעיה עם זה הוא יכול לסגור את החלונות שהוא פתח
ואז המשיך ואמר שאני מכינה יותר מדיי ושבכלל קניתי יותר מדיי ושהוא לא יודע מה הוא יעשה עם כל האוכל הזה
ושאני אצטרך לקחת את זה כי הוא לא זורק אוכל (כאילו WTF)
הכל מהפחד שאשתו תראה שוואלה הוא הלך וקנה לעצמו דברים בסופר והכין לעצמו לאכול
הגיוני שבן אדם יכין לעצמו משהו לאכול אם הוא נמצא בבית לא?
היא לא השאירה שם שומדבר בשבילו.

ואז הוא שינה את הטון (בדיוק לכמה דקות) ושאל אותי אם אני צריכה עזרה ומה הוא יכול לעשות ונתן לי לבשל
ושהכי הרבה יגיד שהוא היה אצל אמא שלו וקיבל ממנה דברים
הבן אדם לא מבשל ברגיל ואין לו מושג מה יש או אין אצלו בבית
הכנתי מרק עוף עם ירקות, הוא ניקה את הכנפיים, אין לו מושג בשיט איך מנקים כנפיים (נאכל יחד עם הנוצות הוא אמר, כן... בטח...)
אח"כ כבר שלחתי אותו שילך להתעסק במשהו אחר

בעוד אני חיפשתי את הקרש חיתוך אצלם בבית, ועוד כמה דברים שפשוט לא קיימים שם ממש
וסכין שאפשר לחתוך איתה
אין להם דברים בסיסיים בבית שקשורים למטבח

צלחות אוכל רגילות - אין
הוא הוציא מהארון של הכלים ה"מיוחדים"
צלחות מקרמיקה שזמנן עבר (יש עובש בתוך הקרמיקה) ומקומן בפח!
כל הסירים וכל המחבתות שרופים!!! ברמה שמסוכן לבשל בהם
אותו כנ"ל גם לגבי תבניות אפיה, יש שם תבנית אחת ממש עם פחם שלא יורד כבר
אין סכינים נורמליות כדי לחתוך אוכל כמו שצריך (בשלבי ההכנה)
וגם לא סכום נורמלי לאכול איתו
אין להם מתקן לייבוש כלים
אין כלי הגשה לסלט גדול או סלטים קטנים

ואה כן שכחתי, הכיסאות שעליהם הם יושבים לאכול
ברמה שהם כל כך מתנדנדים שמפחיד לשבת עליהם שמא הם ישברו
אמרתי לו שהוא צריך לחזק אותם, הוא אמר שצריך להחליף את כולם
לא הבנתי איך מגיעים למצב שכיסאות שנקנו רק לפני שנה וחצי מגיעים למצב כזה
מה הם כבר עושים עליהם שזה קורה?

כשהייתי אצלו זה היה היה בתקופה שלפני פסח אז אשתו החליטה לעשות סדר בבית
ובאחד החדרים הייתה ערימת נעליים שהם הולכים לתרום
עזבו את זה שזה הזכיר לי את ערימות הנעליים במחנות השמדה
אלה נעליים שרואים שחרשו עליהם, נעליים הרוסות
מי לכל הרוחות יעלה בדעתו ללבוש את זה
אלה נעליים שהן לא במצב טוב, אלא במצב של לזרוק אותם לפח - בשביל מה לתרום את זה?
גם במקום שאליו מגיעות תרומות יזרקו את זה לפח

הוא כל הזמן נידנד לי שהוא לא רעב ושלא בא לו לאכול
הכנתי סלט שומר משני ראשי שומר ענקיים, עוד לפני שסיימתי להכין את כל יתר הדברים הוא פשוט חיסל אותו
לא נשאר שומדבר לארוחת ערב
והוא לטענתו לא רעב

הכנתי מרק עם כנפי עוף בשביל הטעם, והמון ירקות
הוא אכל מזה 2 צלחות
הכנתי שעועית ירוקה ברוטב עגבניות
הוא אכל 2 צלחות מלאות מזה
והכנתי עוף עם חרדל ודבש ופירות יבשים
ואכל מזה גם
ואז התלונן שהוא מלא ומפוצץ (אבל אמר שהיה לו טעים)
כן ככה זה כשאוכלים כמו שני אנשים - העיקר שהוא "לא היה רעב"

מה שהכי שיגע אותי שבזמן שבו ישבנו לאכול ארוחת ערב הוא היה עסוק בלראות סרט בTV
במקום ממש לשבת איתי בארוחת ערב ופשוט להנות מהחברה אחד של השניה
היה אפילו איזה שלב שהוא לקח צלחת עם אוכל לשבת בסלון
כאילו פאק איט! בשביל מה הזמנת אותי לבוא אלייך? 
אתה לא מסוגל אפילו לשבת איתי לאכול כמו בן אדם?

כמובן אחרי שהוא סיים לאכול הוא הלך לשבת מול הTV ונרדם שם
בעוד אני מסדרת את המטבח (בבית שלו!), ושוטפת את כל הכלים
כשאמרתי לו את זה הוא אמר שחבל שלא השארתי לו כי הוא היה שוטף את זה מחר
איזה מחר? להשאיר את כל הכלים ככה עם האוכל - מגעיל
לא יכולתי בעצמי להשאיר את זה ככה

את השאריות של האוכל ארזתי בקופסאות ושמתי במקרר
ממש נשארה מנה מהשעועית ומנה מהעוף
מהמרק נשאר לפחות חצי סיר שהכנסתי למקרר
הוא אמר שהוא לא יכול לשמור את זה לכמה ימים כי אשתו תשאל שאלות
לא הבנתי מה הבעיה בלהגיד לה שהוא הכין לעצמו מרק - לגיטימי שבן אדם שנשאר לבד בסופ"ש בבית יכין לעצמו משהו לאכול לא?
אמרתי לו שמבחינתי הוא יכול לזרוק את זה
אז הוא אמר שהוא לא זורק ושיראה מה הוא יעשה עם זה
זה כמו שהמעט מהירקות והמצרכים שקניתי כדי שאפשר יהיה להכין ארוחת ערב הוא חייב אותי לקחת אלי הבייתה, שחס וחלילה אשתו לא תראה שיש בבית משהו שלא היא קנתה
זה היה לגמרי פסיכי!

שעה הייתי במטבח כדי להכין ארוחת ערב
לאחר מכן אכלנו
ואחר כך שעה כדי לנקות ולסדר את הכל
ואז כבר היה משהו כמו 22:30 ורציתי ללכת הבייתה

האמת שבכנות חשבתי שנראה סרטים יחד, נעשה כייף יחד
אבל הוא הרס לי את הכל עם ההתנהגות שלו
פשוט לא רציתי להישאר שם, רציתי להיות בבית שלי לבד 
הרגשתי כל כך לא רצויה שם שאני אפילו לא יכולה לתאר את זה במילים
לחשוב שבשביל זה הפסדתי ארוחה משפחתית גם עם אחותי וגיסי (והאחיין החדש) - מבאס רצח

לא רוצה להגיע יותר לבית שלו בחיים
יש שם ווייב לא נעים הבית מכוער ומוזנח (אפילו התמונות שתלויות על הקירות דהויות)
ידיות של דלתות חצי בחוץ או שבורות
שקעים של הדלקה וכיבוי אור חצי בחוץ
יש ממש חתיכת הזנחה וחוסר אכפתיות של האנשים שזה אמור להיות הבית שלהם
זה לא מרגיש כמו בית שנעים לבוא אליו
אין שם תחושה של חמימות ושל בית
העיקר שהם קנו סלון חדש...



וגם כאן


נכתב על ידי , 29/5/2019 18:08   בקטגוריות אכזבה, אנשים מעצבנים, חברים, מעצבן!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



WTF?!?!?! או אין גבול לחוצפה?


 

האמת שחשבתי שאחרי שהתפטרתי אני אסיים עם הסיפורים על הצינוק
אבל כנראה ששום דבר באמת אף פעם לא נגמר כשמדובר באנשים האלה

אז חם חם מהתנור
במוצ"ש אני מקבלת מייל מריבלין בזו הלשון:

"היי,
מה שלומך?
האם תוכלי לעזור לי בחוה"מ פסח? אריאל לא יהיה.
אני מאוד יעריך זאת.
העבודה כמובן בתשלום."


עזבו את זה שהמשכורת לא שווה את זה.
וגם אין סיבה שאני אהרוס לעצמי את החג (מספיק אני צריכה לסבול את אמ"ג בערב חג)
יש לי דברים יותר חשובים לעשות עם הזמן שלי מאשר להיות שם (אני מחפשת עבודה, עוזרת לאחותי עם הקטנצ'יק, יש עבודות שאני צריכה לעבוד עליהן בלימודים ועוד ועוד).
לא סיפרתי להורים שלי כי הם עוד עלולים להגיד לי ללכת על זה - שזה כמובן הדבר האחרון שאני רוצה
אחרי שעוזבים מקום שהיה לכם כל כך רע בו אין שום סיבה בעולם לחזור למקום הזה
והיה לי רע שם, רע ברמות שלקח לי בעצמי אפילו זמן להבין כמה ועד כמה זה פגע בי
העבודה שם הייתה ההחלטה הכי גרועה שקיבלתי מאז... ובכן מאז התקופה שגרתי בבאר שבע ועשיתי כמה  החלטות גרועות שעד עכשיו משפיעות על החיים שלי

גם העבודה בצינוק הייתה התפשרות שהגיעה בגלל שחבר טוב אמר לי ללכת על זה בניגוד לאינסטינקטים שלי, כי מה כבר יכול לקרות (מסתבר שהרבה) ורק השבוע קיבלתי ממנו שטיפה על זה שאני לא מוכנה לקחת כל עבודה (כן כי בפעם הקודמת שהקשבתי לו והתפשרתי על משהו שלא רציתי היה ממש אחלה).
הוא גם אותו אחד שאמר לי שלכל התפקידים בעבודה שלו צריך רישיון נהיגה (ברור שלא) ואחר כך אמר לי שהוא אמר לי את זה כדי שאני אזרז את עניין הרישיון (אחד הדברים היותר מטומטמים שיצא לו להגיד לי, כי זה יצר בדיוק את התופעה ההפוכה).
וזה שהוא מוכן לעבוד בכל עבודה, גם בעבודה שלא מעניינת אותו, במקום שהוא לא אוהב זה עניין שלו.
שום משכורת בעולם לא שווה את הסבל שחוויתי .

לא רוצה לעבוד עם האנשים האלה יותר בשום אופן אף פעם גם לא בעד שום הון בעולם.
+ לא חוזרים על טעות פעמיים


רעיונות איך אני אמורה לענות להצעה ה"מפתה" של ריבלין?

 

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 6/4/2019 21:46   בקטגוריות הצינוק, אנשים מעצבנים, מעצבן!  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/4/2019 03:13
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)