לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

השגרה הזאת...


 

 



הקטע הזה של האין חפיפה במקום העבודה זה אחד הדברים היותר מתסכלים שנתקלתי בהם
זה שאני צריכה ללמוד את הכל לבד, לרדוף אחרי אנשים כדי שיסבירו לי דברים שלהם מובנים מאליו.

אני מגיעה לעבודה יחסית מוקדם בבוקר, בדר"כ בסביבות 8:00, גג 8:30 בבוקר
הבחור שהיה אמור לעשות לי חפיפה מגיע תמיד בין 10 ל-11 בבוקר
באחד הימים שיצאתי הבייתה מהעבודה הוא אמר "מה עובדים חצי יום?"
אמרתי לו תראה, אני מגיעה לפה בשעה X אז בעצם עכשיו היום שלי נגמר
אז הוא שאל אותי למה להגיע לפה כל כך מוקדם
(נו באמת כי יש לי חיים ואני לא רוצה לשרוף את כל היום בעבודה)
אז אמרתי לו שאחרי 7 בבוקר יש פה פקקים כאלה נוראיים שאני מעדיפה להגיע מוקדם רק לא להתקע בהם
(שזה גם נכון במידה מסויימת)

הצורת עבודה שם שונה לגמרי מכל מקום אחר בו יצא לי להיות
גם זה משהו שצריך להתרגל אליו

יש לי ידיד שאמר לי שהוא שמח שחזרתי להיות ערה בשעות שכולם ערים
ברור שבמצב של אדם עובד אני קמה בבוקר (ולא בצהריים) הולכת לעבודה
הולכת לישון בשעה סבירה ולא ב4-5 בבוקר
כשלא עבדתי זה היה עניין אחר
חוץ מזה שאני לא מכירה אנשים מובטלים שקמים ב6:30 בבוקר לשומדבר שיש להם לעשות באותו יום
כך שהמשפט שהוא אמר לי היה נשמע דבילי למדיי (כאילו אם אין לי עבודה לקום אליה מה בדיוק ציפית שאעשה?)

אני עדיין מפתחת עייפות לקראת סופ"ש
זה לא משנה שאני מקפידה על ללכת לישון בשעה סבירה
העייפות הזאת קיימת
ואה המזג אוויר הזה מחרפן לי את הגוף

השבוע היה יום אחד שהתעוררתי בו ב5 בבוקר, סתם
אבל הייתי כל כך עירנית שלא הצלחתי לחזור לישון
וככה התעופפו להן שעתיים שינה שהייתי צריכה
ויום אחרי קמתי ב5:30, אבל אז הצלחתי לחזור לישון
(טוב הייתי גמורה מעייפות)
אבל דבר כזה יכול לגמור לי את השבוע

שאלתי את הבחור שהיה בתפקיד לפני
מה צריך להיות הלו"ז שלי כשאני מגיעה לעבודה
הוא אמר לבדוק פה, לטפל בתקלות אם היו בלילה
ואחר כך? אחר כך מה שבא לך, תלמדי דברים שאתה צריכה לעבודה וכו'.
אני רואה את האנשים שעובדים איתי גולשים בפייסבוק, ב-ynet אחד אפילו ראה סדרה כי לא היה לו מה לעשות

כבר עבר חודש מאז שהתחלתי לעבוד
אין לי בעיה עם לקום מוקדם בבוקר
אבל בסופי שבוע אני מותשת, אבל ממש מותשת מעייפות
וזה בעצם הזמן היחיד שיש לי בשביל לעשות דברים
באופן כללי הזמן שלי מתוכנן מהרגע שאני פוקחת את העיניים ועד הרגע שאני הולכת לישון
אין ספונטניות ואני לא יכולה להרשות לעצמי חריגות מהזמן, כי אחרת לא יהיה לי זמן לדברים שאני צריכה לעשות. כמו לימודים למשל.

בשישי האחרון הייתי צריכה להגיע לספר שלי (תחזוקת צבע) וכן לעשות כל מיני סידורים
תיכננתי מראש וידעתי שיש לי 3-4 שעות בשביל זה
ואז פתאום בצהריים אמא שלי אומרת לי שאחי הזמין אותנו לארוחת שישי
ו-וואלה במקור ארוחת שישי הייתה אמורה להיות בשקט בבית של ההורים שלי
ותיכננתי דברים לעשות ולנסוע לשם לא מתאים לי
אצל אחי וגיסתי שעה זה אף פעם לא שעה (כבר היה לנו ליל סדר שם שהתחיל בשעה וחצי איחור)
וגם אין מצב שזה ייגמר בשעתיים, זה לצאת מפה ב7 בערב ולחזור לפה בסביבות 12 בלילה
זה אומר שזה שורף לי ערב שלם שמה לעשות יש לי דברים שאני חייבת לעשות
אם נגיד לא היה לי את הסידורים בשישי הזה, והייתי יודעת מראש על הארוחה, הייתי מתכננת את הזמן שלי בצורה אחרת.
חוץ מזה הייתי עייפה, ולא הרגשתי טוב ולא מתאים לי להיות בהמולה של אנשים בשישי בערב, בטח לא כשאני לא יכולה לברוח באמצע לעשות את הדברים שלי.
(בסופו של דבר כל העניין הזה התבטל כי גיסתי חולה... אבל עדיין)

כל דבר אני קובעת מראש ומתכננת מראש, אחרת לא יהיה לי זמן.
למשל קבעתי השבוע להיפגש עם אחותי לשעה- שעתיים ביום שבת (אצלה בבית)
לכן תיכננתי את הזמן שלי כך שיהיה לי זמן לנסוע לשם ולהספיק את הדברים שאני רוצה לעשות
היום שלי כל כך מתוכנן, כך שאני אפילו יודעת מה אני אמורה לעשות בכל דקה בבוקר מהרגע שאני מתעוררת ועד שאני יוצאת מהדלת של הבית. אחרת הזמן פשוט נמרח.

בשבוע שעבר למשל היה יום אחד שבגלל בעיה ברמזורים עליתי לאוטובוס 10 דקות מאוחר יותר מאשר בדר"כ.
ה10 דקות האלה גרמו לי להגיע לעבודה חצי שעה מאוחר יותר
זה אומר לצאת מאוחר יותר, ולהגיע הבייתה מאוחר יותר
מה שאומר שיש לי פחות זמן לדברים שאני רוצה לעשות בבית
וזה לא שאני עושה הרבה אחרי יום עבודה
אני בקושי מספיקה להתקלח, להכין לעצמי לאכול ולאכול משהו ובום נגמר היום ואני צריכה ללכת לישון

סופי שבוע הם הזמן שנגמר לי הכי מהר
בדר"כ בימי שישי יש לי כל מיני סידורים שאני צריכה לעשות
וגם אם אין לי סידורים אני כל כך עייפה ביום שישי שאני לא מסוגלת לעשות שומדבר יעיל עם עצמי
כל מה שאני רוצה זה לנוח ובערך לא לעשות כלום
אני עייפה מדיי בשביל לשבת על הלימודים או כל דבר שמצריך מאמץ כלשהו
ומה שיוצא זה שנשאר לי זמן ללימודים רק בשבת
באמצ"ש אין מה לדבר בכלל על לימודים כי אני חוזרת מותשת והמוח שלי במצב פירה
מה שגורם לי לתהות איך בהמשך אני אכניס שגרת לימודים של ממש לתוך הלו"ז הזה
אולי כשאתרגל יותר זה יהיה יותר קל?

הקטע של כרטיס 10ביס בעבודה הוא בעיקרון נחמד
גורם לכם לא להתעסק בישולים ואוכל במהלך השבוע (חוסך זמן וכסף) וגם לא לסחוב קופסאות אוכל מ... ואל העבודה
מאידך מי שאלרגי לגלוטן / צליאקי כמוני, יש לו מעט מאוד אופציות אפשריות
שבסופו של דבר מסתכמות בסלט כלשהו בבית קפה במחיר מופרז (סלט = 50-60 ש"ח) שזה ממש לא מחזיק אותי עד הערב (וגם אי אפשר לאכול כל יום סלט בצהריים, זה משעמם), או המבורגר בלחמניה לל"ג (שעם כל הכבוד זה לא משהו שהייתי רוצה לאכול כל שבוע בלי שום קשר).
אין מקומות שהם לגמרי סטריליים בקטע של הגלוטן.
וגם לצאת מהעבודה וללכת לבית קפה בתקופת החופש הגדול זה כאוס. הכל מלא באנשים/ילדים/נוער (כי חופש) והשירות איטי מאוד (בשבוע האחרון חיכיתי 10 דקות רק כדי שיביאו לי חשבון ובשלב מסויים התייאשתי הלכתי לקופה ושילמתי בעצמי).
וכשעושים הזמנה עם משלוח, אין לכם דרך לבדוק באמת אם במנה X יש או אין גלוטן
אנשים שלא אלרגים לא מבינים בכמה דברים כן מכניסים גלוטן
למשל יכולה להיות אחלה ארוחה עם קציצות, אממה, ברוב המקומות מכניסים פירורי לחם לקציצות.
ברוטב סויה ורוטב טריאקי יש גלוטן, אלא אם כן אתם מבקשים ללא גלוטן במפורש.
הארוחות הנורמליות באמת, שהן גם משביעות עולות סביב ה70-80 ש"ח שאם מכפילים את זה ב-23 ימי עבודה בחודש זה יוצא הרבה יותר מהסכום שיש לי ב10ביס.
וגם בלי שום קשר אני מרגישה את התופעות של האלרגיה לגלוטן על עצמי
אז אני חושבת שאני אבשל בשבת שיהיה לי אוכל ליומיים שלושה בתחילת השבוע
וביתר הימים אזמין ארוחה נורמלית ב10ביס ולא סתם סלט שלא מחזיק אותי (מה גם כשאני אוכלת ירקות חיים זה מנפח לי את הקיבה ועושה לי כאבי בטן). ובגלל שזה לא באמת משביע אותי אני גם מוצאת את עצמי מנשנשת כל מיני דברים שברגיל לא הייתי עושה.
חוץ מזה אני מעדיפה גם את האוכל של הבית כי אני יודעת מה יש בו, ושהוא ללא גלוטן, ופייר יותר טעים מכל דבר שיצא לי לאכול בחוץ לאחרונה.
ארוחות בחוץ הן דבר דיי סתמי אלא אם כן יוצאים לאכול במסעדה ממש טובה (וכאלה אין ממש באיזור לצערי).


וגם כאן...
נכתב על ידי , 12/8/2019 18:29   בקטגוריות ענייני עבודה, החיים במושב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבודה, משפחה, לימודים ועוד עניינים


 

החודש הייתה לאבא שלי יום הולדת

לא סתם יום הולדת אלא יום הולדת של יציאה לפנסיה
יש לי הרגשה שהוא ממש חיכה לזה
לא שהוא הולך להפסיק לעבוד, אבל הוא ימשיך לא במשרה מלאה
ולא בתצורת עבודה של משמרות סביב השעון כמו שהיה עד עכשיו

קודם כל אני הצעתי לאמא שלי איזו מתנה לקנות לו
והיא אכן קנתה לו מכשיר סודה סטרים
והוא ממש שמח על זה כי הוא שותה סודה או מעבב מיץ כזה או אחר עם סודה

אני קניתי לו בגדים כמתנה, וגם אחותי קנתה לו בגדים
אחי וגיסתי נראה לי רוצים לקנות לו ולאמא שלי כרטיסים למופע בידור או משהו כזה
לא סגורה על זה (הם דווקא בדר"כ אלה שלא קונים כלום)
חוץ מזה הלכנו לחגוג לו יום הולדת במסעדה טובה
והאוכל היה שם פשוט יאמי לחלוטין!
אמנם לא מסעדה זולה, אבל המחירים סבירים, האוכל טעים וזה היה קרוב (ופתוח בשבת שזה לא משהו נפוץ באיזור מגורי).

אבא שלי הוא טיפוס שלא יודע ללכת כשצריך
אז כשיצאנו מהמסעדה הוא המשיך לפטפט עם אחי וגיסתי כאילו לא ישבנו עכשיו כמה שעות במסעדה ודיברנו.
וכולנו עמדנו שם בחוץ בשמש הקופחת אמא שלי חטפה מזה מגרנה ונראה לי שחטפתי מכת שמש או מכת חום (היה חם נורא)
כי אחר כך פשוט הותשתי ולא הייתי במצב תפקודי בכלל
ולקח לי כמה ימים לחזור לעצמי
ולהגיע במצב כזה לעבודה, על תחילת השבוע זה לא להיט

אמא שלי אמרה לי שאחת הסיבות שהיא הפסיקה ללכת איתו למפגשי חברים זה בדיוק בגלל זה
כי כשהם היו רוצים ללכת הוא היה מסוגל להישאר עוד ועוד ולדבר עם אנשים

המנהל הישיר שלי סוף סוף חזר השבוע שזה כבר טוב (אחרי שלא היה כמעט שבועיים)
ואני כבר מתחילה להיכנס לעניינים בעבודה, לטפל בדברים שצריך לטפל
אמנם זה עוד לא שגרה כי אני עדיין לא מכירה המון מערכות
אבל זה מתקדם ומרגיש לי יותר טוב ולא כמו להיות באוויר.
הוא כבר מחלק לי משימות לעוד כמה חודשים קדימה.
דברים שאנחנו מדברים עליהם באוויר, וצריכים לקבל עליהם החלטות (והביצוע בסופו של דבר שלי).

הנה דוגמא למה קורה כשלא מעבירים לבן אדם חפיפה:
מבקשים ממני לתת למישהו הרשאות לטרמינלים
א. בכלל לא ידעתי שיש לנו טרמינלים (זה כי באמת אין!)
ב. אחרי בדיקה אלה לא באמת טרמינלים אלא תחנות עבודה בענן (לא התחום שלי)
ג. המשתמש המדובר בכלל לא נמצא תחת תחום האחריות שלי. בכלל עניין ההרשאות הזה לא בתחום שלי.
ד. אין לי מושג איך אני אמורה לתת לו הרשאות ואיזה בכלל.
ה. הבנתי איזה הרשאות הוא צריך ואיך אני נותנת לו אותם
ו. אחרי שנתתי למשתמש הרשאות הוא עדיין לא מצליח להתחבר לאן שצריך
ז. אף אחד לא נותן לי תשובה נורמלית למה הוא לא מצליח להתחבר ואני מרגישה כאילו אני רודפת אחרי הזנב של עצמי כשלאף אחד לא באמת אכפת.
ח. תוהה למה לכל הרוחות המנהל של אותו משתמש פנה למנהל שלי כדי שמישהו מהצוות שלנו יעשה את זה.
ח. אני בכלל לא אמורה להתעסק עם משתמשים והבעיות שלהם להתחבר לפה או לשם, בשביל זה יש צוות IT (ואני לא בצוות הזה בכלל).

החלק הכי משעשע בעבודה זה העניין עם האוכל
בגלל שיש 10ביס אף אחד בעצם לא מביא אוכל מהבית
(חייבת לציין שזה חוסך זמן יקר של הכנת אוכל וכו')
והאתר הוא בעצם מה להזמין לאכול בצהריים
והאם להזמין או ללכת לאכול בחוץ
האופציות הקרובות הן פחות או יותר ג'אנק פוד (שזה לא כוס התה שלי) או אוכל של בתי קפה שיש בסביבה
ולי כאמור יש את הבעיה עם הגלוטן ככה שלא בכל מקום מתאים לי להזמין
חוץ מזה במשלוחים ברוב המקומות יש מינימום סכום למשלוח, ובחלק מהמקומות משלוח עולה כסף

חבר טוב שיצא לי לדבר על זה אמר שעדיף לאכול ארוחה נורמלית (ולא סתם סלט)
שגם יחזיק אותי עד הערב (שאני מגיעה הבייתה) וגם ישביע אותי כך שלא ארצה לנשנש במהלך היום (שזה האמת מה שקרה כשאכלתי סלט)
ואז בערב במקום לאכול ארוחה חמה, לאכול ארוחה קלה, שזה גם הרבה יותר מתאים לארוחת ערב, במיוחד בשעות שאני מגיעה הבייתה (כי זה לא להגיע ב7 נגיד וישר לשבת לאכול, זה לא הולך ככה).

בלי שום קשר תכנון זמן הוא דבר שמאוד צריך לשים לב אליו
השבוע למשל השתדלתי מאוד להגיע למצב שיש לי 6.5 שעות שינה
זה לא באמת עזר, תודות למזג אוויר הנוכחי אני מתעוררת לפעמים באמצע הלילה כי נעשה חם, או שקר (כי מזגן) או שסתם התייבשתי ואני מרגישה צורך עז לשתות ואני מתעוררת מזה (וזה קורה עם מזגן או בלי מזגן).
ככה שרוב הזמן לא יוצא לי לישון ברצף כמו שאני רוצה.
נשאר עוד בערך חודש עד שמזג האוויר יחזור להיות קצת יותר נורמלי.

הבחור שעבד בתפקיד שלי לפני ועבר לתפקיד אחר הוא ממש נחמד
וגיליתי שהוא גם לומד בפתוחה, בדיוק אותו מסלול כמו שאני עושה
רק שהוא עוד 4 קורסים מסיים את התואר
ככה שיצא לנו לדבר על לימודים ושאלתי אותו מה הוא מתכנן ללמוד בסימסטר הבא
וסיפרתי לו שעשיתי בעבר קובץ עם המלצות/דיס על קורסים
וכך יצא ששלחתי לו את הקובץ
ויום אחרי הוא אמר לי שהקובץ הזה טרף לו את כל הקלפים כי הקורסים שהוא חשב לקחת קיבלו ביקורות ממש לא טובות מאנשים, וזה שקורס נראה/נשמע מעניין ו/או פרקטי ובסוף הוא לא באמת כזה.
כך שבסופו של יום מצאתי את עצמי יושבת איתו ועוזרת לו לבחור קורסים לשנה הקרובה
ואז הוא מסיים
אני לא הולכת להירשם לשום קורס לסימסטר הבא
יש לי 3 מבחנים נגררים מהסימסטר האחרון
ככה שאני צריכה ללמוד את החומרים שלהם ולא יהיה לי זמן לקורס נוסף
עדיף ככה, לפחות נסיים עם המבחנים האלה ונתחיל סימסטר בלי נגררים.

גם גיליתי קורס שתיכננתי לעשות שהולכים להוריד חלק מהנקודות שמקבלים עליו (מ6 ל4)
הנקודות מרכיבות בסוף את התואר ושינוי בנקודות אומר שצריך לקחת עוד קורס בשביל מספיק נקודות
ככה שהקורס הזה בטוח ייכנס לי לסימסטר אביב של השנה הקרובה

אין לי מושג עדיין איך לשלב את הלימודים עם העבודה
בשלב הזה הכל עוד מאוד טרי ואני עדיין מתרגלת לכל המצב החדש הזה
ואין מה לעשות אחרי תקופה ארוכה שלא עבדתי, זאת אומרת לקום בבוקר לנסוע לעבודה וכו'. באמת צריך להתרגל
זה אפילו מתבטא בדברים הקטנים האלה, שיש אנשים שלא שמים לב אליהם
כמו לנקות את הבית, לעשות כביסה (לתלות, להוריד, לקפל), לסדר דברים, ללכת לעשות קניות (אוכל).
אלה דברים שיש לי זמן אליהם רק בסוף השבוע.
בחודש הזה בכל סופ"ש אני פשוט נחה, ישנה המון
אם הייתם רואים אותי ביום חמישי האחרון אחרי המקלחת בלי איפור היו לי ממש עיגולים שחורים מתחת לעיניים
אבל שוב זו תקופה של התרגלות והסתגלות למצב חדש
צריך לישון טוב, לאכול טוב, לנוח כשיש זמן (ואין כמעט זמן למעט סופ"ש).

 

 

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 3/8/2019 09:48   בקטגוריות ההורים שלי, לימודים אקדמאים, ענייני עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע שלישי בעבודה




מאמצע שבוע שעבר המנהל הישיר שלי לא נמצא
אני לא יודעת אם אני מתקדמת בקצב הרצוי או שלא
האמת שאין באמת אף אחד שיגיד לי
חפיפה לא באמת מעבירים לי
מרגיש לי כל כך לא נעים לשאול את הלא-חופף שאלות

בדר"כ עד שעות הצהריים יש לי מה לעשות
אבל אחר כך זה זמן שמתחיל לשעמם לי
אין מי שיישב איתי וילמד אותי את מה שצריך
אני לא מבינה למשל למה לא אירגנו לי זמן עם הבחור שהיה בתפקיד לפני
הרי ידעו מתי אני אתחיל לעבוד, ידעו שהוא צריך להעביר לי את החומר ולהסביר דברים
למה זה משהו שצריך לקרות רק בשבוע השלישי שלי לעבודה?

לפעמים כשאני שואלת את החופף שאלות
אני רואה אותו עושה דברים בכזאת פשטות בגלל שהוא מכיר
ואני לא נמצאת במקום הזה
ברור לי שזה לוקח זמן
אבל אני מרגישה so left behind
לעשות קורסים מקצועיים גם עולה כסף וגם צריך בשבילם זמן
ובקושי יש לי זמן אחרי שעות העבודה, בקושי בשביל עצמי
על זמן ללימודים שאני צריכה להתחיל בהם (אם אני רוצה לעשות את המבחנים בספטמבר ונובמבר) בכלל אין מה לדבר, זו פיקציה. אני מקווה שאחרי שיעבור החודש הראשון אני כבר אתארגן על עצמי יותר טוב.

עכשיו אני יודעת שהם ממנים קורסים כאלה
אבל איזו צורה יש לזה אם בשבוע השלישי שאני עובדת אני אבקש מהם לממן לי קורס?
(אז מה אם המנהל מחלקה בא אלי באופן אישי להגיד לי לא לשכוח שהם מממנים את הקורסים האלה ושאני ארגיש חופשי להירשם לאחד או כמה כאלה).

הבחור שאמור לחפוף אותי מגיע תמיד מאוחר לעבודה
הוא נשאר עד מאוחר בהתאמה, אבל בשעות האלה אין כמעט אף אחד במשרד
וגם שומדבר מיוחד לא קורה, הוא יכול להיות שם עם עצמו לבד ולעשות בערך מה שבא לו
חוץ מזה הוא גם גר יחסית קרוב למקום העבודה, ומגיע הבייתה תוך 10-15 דקות (לרוב האנשים אין את הפריווילגיה הזאת). אז החלק של לחזור הבייתה ואם יש או אין פקקים לא באמת משחק תפקיד בשבילו.

אני אמנם הגעתי עם המון ידע משל עצמי לתפקיד הזה
אבל הם עובדים שם עם כל כך הרבה מערכות שאני לא מכירה וצריכה ללמוד
אין לי בעיה עם ללמוד, זה פשוט לוקח זמן עד שאני ארגיש שאני בטוחה בדברים שאני עושה
מרגיש לי שאני רוצה להיות בשלב של אחרי, שאני יודעת

השבוע גם הבחור שהיה בתפקיד שלי סוף סוף עבר איתי על דברים שקשורים לעבודה
הוא בעצמו אמר שלוקח לדברים לשקוע משהו כמו 3 חודשים
אז שאני לא ארגיש לא בנוח עם עצמי שאני לא זוכרת דברים ו/או שאני לא יודעת
יש לי איתו עוד פגישה על הדברים גם בשבוע הבא

באמת החלק שהכי מפריע לי זה שאין לי חפיפה מסודרת
אני מרגישה שאני מתפזרת על המון נושאים
ואין מי שימקד אותי, טוב קודם תלמדי X, אחר כך תעברי ל-Y וכו'.

הנסיעות בבוקר עם אותו חבר טוב לא נחמדות כמו שחשבתי שיהיו
קודם כל הוא אף פעם לא מגיע בזמן שקבענו (איחור קבוע של 10-15 דקות)
אבל זה ניחא
הוא מקטר לי על זה שהוא צריך לעלות במחלף מסויים כדי להוריד אותי
לא הפקקים בדרך, לא הזמן נסיעה ה5 דקות המסכנות האלה של לעלות במחלף להוריד אותי להמשיך לנסוע לעבודה שלו (נסיעה של עוד 10-15 דקות). הוא אפילו לא מאחר לעבודה (מגיע באותה שעה שהגיע גם לפי שהוא התנדב לקחת אותי).
לפעמים אני אפילו שמה לב שהוא מגיע קצת גראמפי בגלל זה
לדבר איתו בבוקר כמו שעושים עם כל בן אדם לפחות כזה שמגדירים חבר זה בלתי אפשרי.
וזה לא שהוא לא טיפוס של בוקר (כמוני) הוא דווקא כן טיפוס של בוקר
אבל זה תלוי עם איזה מצברוח הוא קם בבוקר
ביום טוב, אפשר לדבר ולעשות צחוקים וזה נחמד
אבל חלק ניכר מהזמן הוא פשוט שם מוזיקה בווליום גבוה, מעביר שירים ותחנות כל הזמן
אובססיבי למשטרות שמסתובבות בין הרכבים הנוסעים (יש אופנועי משטרה שאשכרה מסתכלים לתוך המכוניות כדי לראות אם יש נהג שמתעסק עם הטלפון שלו בזמן הנהיגה).
עכשיו יש לנו זמן נסיעה של 40-50-60 דקות (תלוי פקקי בוקר) להעביר אותה ככה זה לא משהו בכלל
גם בטח לא עם מישהו שמקטר לכם על פאקינג 5 דקות שהוא עולה למחלף וממשיך הלאה.
הייתי מבינה אם היה מקטר על הפקקים, או על אם הוא היה מאחר לעבודה
אפילו אמרתי לאמא שלי שאם זה ימשיך ככה אני מעדיפה לנסוע כל יום באוטובוס מאשר איתו

זו כבר התקופה שהגוף שלי קם אוטומטית בבוקר גם בסופ"ש
משתדלת להקפיד על 6 שעות שינה באמצע השבוע
אין לי כמעט זמן לעצמי בבית כשאני חוזרת מהעבודה
4-5 שעות מהרגע שאני נכנסת בדלת של הבית (ועד שאני הולכת לישון) זה כלום
לא אמרתם ג'ק רובינזון ופוף נגמר הזמן
אני מאמינה שאחרי שאני אכנס לשגרת עבודה ולא למצב שבו אני רק לומדת דברים חדשים, זה יהיה יותר טוב (אני מקווה לפחות).
סופי שבוע הם הזמן היחיד שלי לנוח ולישון קצת יותר
וגם אחרי 8 שעות שינה אני מרגישה מותשת משום מה
אבל שוב הגוף צריך להתרגל.


וגם כאן



נכתב על ידי , 27/7/2019 01:00   בקטגוריות ענייני עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-27/7/2019 11:58
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)