לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כוחה (ההרסני) של אמונה


 

יש משהו שהוא, נקרא לו L, אומר לי לא מעט לאחרונה

הוא מרגיש הרי לא טוב, כבר כמה זמן

הוא מספר לי את זה ולא עושה עם זה הרבה

אבל הוא חוזר על משהו מאוד ספציפי שבכלל לא קשור לזה ישירות

 

הוא סיפר לי שהוא עשה הסכם עם אלוהים, כשהוא היה בצבא

שבו הוא הבטיח לו כל מיני דברים בתנאי שהוא יתן לו לחיות עד גיל 42

ובגיל 42 הוא ימות

 

עכשיו L חגג לא מזמן 41

ופתאום כל הדברים האלה שקורים גורמים לו לחשוב

והוא מזכיר את העניין הזה כמעט כל יום

 

סיפרתי את זה לאמא שלי, שהיא קרובה לדת, אני כאמור אתאיסטית

והיא אמרה לי שהוא חייב ללכת לעשות התרת נדרים אצל רב

כי גם אם אני לא מאמינה, הוא כן מאמין ומה שקורה זה נראה כמו אמונה/נבואה שמגשימה את עצמה

 

עכשיו הוא יודע שאני אתאיסטית

ואני מתלבטת ביני לבין עצמי איך להגיד לו את זה

אני יודעת שזה בטח נמצא לו בראש כי הוא מזכיר את ה"הסכם" הזה כל יום

אפילו כמה פעמים ביום

 

הדברים האלה כל כך רחוקים לי

אני יודעת שכוחה של אמונה (אפילו אם היא לדעתי הזויה) הוא מאוד חזק

ולכן אני באמת חושבת לדבר איתו על זה, רק שאני לא ממש יודעת איך

 

הוא לא רוצה למות (הוא אמר לי בעצמו כי שאלתי אותו)

הוא אוהב את המשפחה שלו, האחים שלו האחיות שלו האחיינים והאחייניות שלו

הוא אוהב את החיים והוא בן אדם אופטימי והוא רוצה לחיות

 

הוא לא בן אדם דתי, אבל הוא כן מאמין, הוא צם ביום כיפור תמיד

לא הולך לבית כנסת אבל במשפחה שלו עושים קידוש

לא שומרים שבת וכו'

 

לא ממש יודעת מה לעשות פה

כי אני אישית לא שייכת למקום הזה

לאמונה בכל הדברים האלה

אני גם לא יודעת איך הוא יגיב לזה

אם וכשאני אדבר איתו על זה

בגלל שהוא יודע מה אני חושבת על הדברים האלה

 

אבל בימים האחרונים הוא כל הזמן מזכיר את זה

אולי איפשהו בראש זה מציק לו והוא לא יודע מה לעשות עם זה

אני לא יודעת...

 

תוספת מאוחרת

אחרי שדיברתי איתו על זה

הוא שלל את זה מכל וכל

אמר שזה שהוא עשה משהו טיפשי כשהוא היה בן 20 לא אומר שהוא מאמין בזה ולא אומר שזה יקרה לו

הוא בן אדם ריאלי ולא מאמין בדברים מהסוג הזה

 

טוב לפחות העליתי את זה...

 


נכתב על ידי , 24/7/2015 10:22   בקטגוריות על אנשים וחיות אחרות, עניינים שבינו לבינה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-25/7/2015 16:08
 



לא יודעת אם להתעצבן מזה או לא




העניין הוא שאני לא יודעת כמה ברצינות לקחת את השיחה עם הבוס שלי
הוא כמעט 9 חודשים פלוס מינוס מאיים אלי בפיטורים
אבל בכל שיחה שהייתה לנו בנושא הזה
מעולם לא עלה העניין של שימוע

סיפרתי על השיחה שהייתה לי אתמול ל3 אנשים
חבר טוב שלי, אמא שלי, והבחור שכתבתי עליו את הפוסט הזה
אצל האחרון במקרה במקום עבודה שלו בצוות שלו 2 אנשים עוברים למחלקה אחרת
הוא שאל אותי אם אני רוצה שהוא יעביר את הקורות חיים שלי ואמרתי שלא

גם בגלל מה שכתבתי למעלה
וגם בגלל דברים נוספים
נזניח את זה שאני חושבת שזה יהיה מוזר לעבוד באופן יומיומי עם מישהו

שיש לי איתו משהו...


קודם כל העבודה שם זו תמיכה טכנית - שזה לא ממש המקצוע שלי
אמנם זה Tier 2 אבל עדיין - תמיכה טכנית
זה דיי להחזיר אותי מקצועית 10 שנים אחורה
לעבודה שאני לא אוהבת לעשות - אני לא אוהבת לעבוד כשאני מחוברת לטלפון כל היום
זה לרדת מאוד מאוד מאוד ברמה של מה שאני עושה
כבר כמה שנים טובות שאני עובדת בתור מנהלת IT (בחברות שונות), ופה זה לעבור לתפקיד תמיכה
(אמנם ההגדרת תפקיד היא Support Engineer אבל זה עדיין תמיכה טכנית)
זה לצמצם מאוד מאוד מאוד את תחום הידע שלי לתחום מאוד ספציפי בו הצוות שלו עוסק
בנוסף צריך להיות זמינים 24/7
צריך להיות בכוננות פעם בשבוע (משלמים על זה)
ואם יש הקפצות על תקלות שיש ללקוחות צריך גם לנסוע לשם כדי לתקן את זה
מיותר לציין שאין בצוות שלו נשים בכלל (לא שזה מפריע לי) - הנשים במחלקה שלו עושות עבודות פקידותיות

האמת שאני יודעת שהוא עובד שעות נוספות רק כדי להרוויח יותר כסף
רוב האנשים שם לא טורחים להישאר יותר מה-9 שעות שהם חייבים

וזה תפקיד במשרה מלאה +
משהו שהייתי מעדיפה להימנע ממנו כרגע, אם כי אני לא בטוחה שתהיה לי ברירה בשלב מסויים
רק שקיוותי שתהיה לי עוד שנה או שנתיים עד שאני אשנה סטטוס לזה

ואה כן התפקיד מצריך נסיעות ברחבי הארץ ואין לי רישיון נהיגה (עדיין) כידוע

הבעיה הכי גדולה - את המחלקה שהוא עובד בה הולכים לסגור תוך 4-5 שנים
נראה לי הזוי ללכת לעבוד במקום שאני יודעת מראש שעוד X זמן לא תהיה לי עבודה

מבחינה מקצועית, אני לא יודעת כמה התפקיד שם מעניין אותי בכלל
מאידך אני מודעת לזה שהמצב בשוק בתחום שלי לא משהו בכלל

הוא העביר את הקורות חיים שלי בכל זאת
למרות שאמרתי לא לא לעשות את זה
למרות שאמרתי לו שאני רוצה לחשוב על זה
ושאני רוצה לשלוח לו את הקו"ח שלי מעודכנים יותר
עכשיו הבוס שלו רוצה לזמן אותי לראיון עבודה
זה היה קטע מעצבן, למה הוא עשה את זה אם אמרתי לו לא לעשות את זה
בדיוק מהסיבות שפירטתי למעלה

הוא חושב שאני לא צריכה לחכות שיפטרו אותי
שאני צריכה למצוא עבודה לפני כן
(החבר הטוב שלי שהזכרתי למעלה שסיפרתי לו את זה אמר לי שהוא צודק
ושאני צריכה למצוא עבודה, ולא לחכות שיפטרו אותי)

הוא אפילו אמר לי שהמגבלה היחידה זה שאני אצטרך לעשות רישיון נהיגה תוך כמה חודשים
ושאני אצטרך ללמוד הרבה (כי זה ללמוד את המערכות שהם עובדים איתן)

אני יודעת באופן כללי שהמשכורות שם לא מדהימות
מאידך הוא אמר שכל אחד שם מקבל משכורת אחרת
זאת אומרת שהשכן שלו לשולחן יכול לקבל יותר או פחות ממנו
ואף אחד לא יודע באמת כמה השני מקבל
אבל היות ואני יודעת בערך את קו המשכורות שיש שם
אני יודעת שזה יותר נמוך ממה שאני מחפשת
ושוב, פעם אחרונה שקיבלו לשם עובד חדש הייתה מזמן
מאז הייתה שחיקת שכר והמשכורות בתחום הזה עלו
(זה שהחברות לא מעלות לעובדים את המשכורת זה עניין אחר)

הוא גם חושב שלא מדברים על משכורות בפגישה הראשונה
הבן אדם לא עשה ראיונות עבודה בשנים האחרונות כך שנראה לי שהוא לא מודע לזה שהיום בראיון הטלפוני עושים ציפיות שכר
אחרי הכל אם  השכר לא ממתאים מההתחלה, למה לעבור את כל זה (2-3 ראיונות עבודה) מלכתחילה?

יש גם דברים לחיוב במקום הזה
מדובר בחברה גדולה (הייטק), שנותנת תנאים מאוד טובים לעובדים שלה
החל בחדר כושר בבניין, חדר אוכל, קפיטריה ותנאים סוציאליים ממש ממש טובים
יש להם ועד עובדים חזק והם מקבלים חופשה פעם בשנה בכל מיני בתי מלון/צימרים שעולה גרושים
מאידך, הבנתי ממנו שלא מתקבלים לשם לעבודה כעובדי חברה ישר
הוא למשל התחיל שם דרך איזו חברת כ"א (ושוב זה היה לפני כמה שנים טובות)
החלק שלא הבנתי איך זה יהיה קשור אלי, כי אם אני מגיעה אליהם ישירות איך בדיוק הם יקשרו אותי לחברת כ"א?
הוא גם אמר שלרוב החברה משתדלת שלא לעשות את זה, ויש להם חוקים נוקשים לגבי העסקת עובדים דרך כ"א

מקבלים רכב על חשבון העבודה במסגרת התפקיד, ורוב הליסינג מסובסד (הוא משלם על רכב ממש מפואר בסביבות 500 ש"ח לחודש, שבכל מקום אחר זה היה צריך להיות בסביבות 3000 ש"ח) וכל שנתיים שלוש מחליפים להם את הרכבים (כל אחד יכול לבחור איזה רכב הוא רוצה מהמגוון שהחברה מציעה).

האנשים במחלקה שלו מאוד נחמדים (חוץ מה2 שעוזבים למחלקה אחרת)

בהתחלה כשאמרתי לו - לא
זה היה בעיקר בגלל שרציתי לישון על זה
אני לא אוהבת לקבל החלטות במהירות
אני אוהבת לחשוב על דברים ולשקול אותם
עכשיו הוא העביר את הקורות חיים שלי ורוצים לזמן אותי לראיון עבודה
וזה לא לעניין להגיד פתאום שאני לא מעוניינת אם הוא העביר את הקו"ח שלי
(כי הרי למה הוא העביר אם אני לא ביקשתי, לך תסביר את זה)
אני גם לא מבינה למה הוא דחף אותי לזה
ולמה הוא עשה משהו כשאמרתי לו לא לעשות
אני יודעת שיש לו כוונות טובות, אבל עדיין
הוא שם אותי במצב לא נעים


 

נכתב על ידי , 21/7/2015 12:26   בקטגוריות ענייני עבודה, עניינים שבינו לבינה, דברים קטנים ומעצבנים  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-22/7/2015 13:02
 



פוסט זה ישמיד את עצמו בעוד....


 

באחת הפעמים שנפגשתי איתו השבוע, שאלתי אותו אם הוא יכול לסדר לי את השולחן של המחשב בבית

לא שבאמת לא יכולתי לסדר אותו לבד, אבל נו טוב, זה היה סוג של תירוץ שהוא יבוא אלי סוף סוף

(מסתבר שללא מעט אנשים מפריע שאני גרה ליד ההורים שלי, הוא לא הראשון ואני מניחה שגם לא האחרון)

 

בדרך דיברנו על כל מיני דברים רגילים שאנחנו תמיד מדברים עליהם
והוא אמר לי כמה הוא מת ללכת איתי למוזיאונים כי אין לו עם מי ללכת והוא אוהב
וגם אני אוהבת ללכת למוזיאונים ואין לו עם מי ללכת
ושהוא היה מת לנסוע איתי לפריז ושנטייל בלובר

 

כן בטח שמתם לב שזו לא הפעם הראשונה שהוא מפזר אמרות מהסוג הזה שאין להן כיסוי

אבל זה נחמד לכשעצמו שהוא חושב שזה משהו שהוא רוצה לעשות איתי

או כמו שהוא עושה דברים בשבילי, למשל הוא ידע שאני צריכה להדפיס כל מיני חומרים בשביל הלימודים שלי

אז הוא עשה את זה בשבילי, אפילו בלי שביקשתי ממנו

 

אז באותו יום הוא נכנס אלי לבית בדק את השולחן כדי להבין מה הוא רוצה לעשות
בסופו של דבר דברים אחרים עניינו אותו יותר מאשר השולחן באותו רגע

 

האמת שבמקור רציתי לעשות לו מסאז' כי לאחרונה הוא נורא לחוץ

וגם התלונן שכואב לו הגב

אבל הוא לא ממש היה בעניין

 

כבר לפחות חודש הוא מדבר על  כמה שהוא רוצה

מכירים את הגברים האלה שמספרים הרים וגבעות על מה שהם רוצים לעשות

אבל כשמגיע רגע האמת, הם הופכים להיות חסרי בטחון ובדיוק ההיפך מכל הדיבורים האלה

אז בדיוק ככה זה היה

 

למרות שאני חייבת להודות שהיה לי כייף להרגיש אותו, עור על עור

בשלב שבו התחבקנו יחד והתלטפנו אחד עם השניה

 

הוא היה כל כך מתוח שבכל פעם שנגעתי בו זה או הקפיץ אותו או דיגדג אותו

וכבר הייתי עם גברים בחיי, ואני מבינה שלכולם יש סוג של חרדת ביצועים בפעם הראשונה

אבל לא ככה

 

אחר כך שכשעוד היינו מחוברים אחד לשניה הוא חיבק אותי חזק ונשם אותי

ותהה בקול רם מה הוא יעשה עכשיו כשהריח שלי נדבק לגוף שלו

 


נכתב על ידי , 6/6/2015 15:14   בקטגוריות אישי, יחסים וזוגיות, עניינים שבינו לבינה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-6/6/2015 21:53
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)