לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חתונה אפילוג


 

אז אחרי החתונה כולם נפלו שדודים לישון

והחלק הבא היה שבת חתן

במשפחה של גיסי התלבטו אם לעשות או לא

ובסוף החליטו לעשות למשפחה המצומצמת

כי המשפחה הלא מצומצמת שומרי שבת

וזה אומר אירוח הרבה יותר גדול ממה שהם חשבו לקחת על עצמם

 

אז מצאנו את עצמינו ביום שבת בבוקר בבית כנסת

מחכים ל... משהו... לא ברור העניין הזה בבית הכנסת הזה

שבת חתן שאני זוכרת זה שהחתן ממש קורא חלק מהפרשה מהספר

פה... זה לא היה ככה, החזן שלהם קרא את הכל

החתן, או במקרה שלנו היו כמה חתנים באותו יום בבית הכנסת

הם אלה שהוציאו את ספרי התורה מהארון, עשו סיבוב בבית הכנסת תוך כדי קבלת מטחי סוכריות

ומדיי פעם עלו לבמה כאילו לקרוא איזה משהו

 

אגב, לציין שבעזרת נשים לא שמעו דבר וחצי דבר ממה שנאמר למטה כולל הברכות או מה שלא יהיה שהלך שם

בידוד במלוא מובן המילה

ועוד היו שם נשים שהן דתיות שממש באו להתפלל בבית הכנסת

אבא שלי אמר שבקומה של  הגברים שמעו הכל בלי בעיה

 

פייר זו הייתה חוויה אנתרופולוגית מעניינת

אבל היות ואי אפשר היה לשמוע ממה שקורה למטה

זה היה דיי משעמם ומיצה את עצמו מהר

 

אחרי זמן מסויים החלטנו ללכת לבית של הוריו של גיסי שם הייתה ארוחת צהריים

היינו סה"כ משהו כמו 30 איש

פתחו שם שולחן ענקי

והסבתא של גיסי הכינה את כל האוכל

עכשיו היות וחלק מהמשפחה שומרת שבת הכל חומם על פלטות....

 

דודה אמא"ג לא הייתה לשם שינוי

היא קבעה לעצמה סופ"ש של ניקוי רעלים או משהו כזה

ככה שאחי וגיסתי הביאו את סבתא שלי לאירוע הזה

אבל הם הגיעו רק לארוחה ולא לחלק של בית הכנסת

אמא שלי אמרה בדיעבד שאחותה אמרה שחבל שהיא והילדה האנורקטית לא יכלו להיות

ובאותה נשימה הוסיפה שחוסר הנוכחות שלהן היה מבורך

 

אמא שלי היא בן אדם שיש לו כל כך היסטריה וחרדות בכל מה שנוגע לאוכל

שהיא אמרה לי להכין לעצמי אוכל (כי אני אלרגית לגלוטן) ושבטח לא יהיה לי מה לאכול שם

אמרתי לה שאין לי שום כוונות להכין לעצמי אוכל ולהביא מהבית (זה כל כך לא לעניין לעשות דבר כזה ויכול אף להעליב את המארחים) ושאני בטוחה שאני אמצא שם מה לאכול

 

סך הכל האוכל היה מאוד טעים

הייתה חברה מאוד נעימה

גם אמא של גיסי אמרה באחת השיחות שהייתי בהן שהיה חיבור ממש טוב עם המשפחה שלנו

ושזה לא משהו שהוא מובן מאליו ושזה מרגיש להם נעים ונוח

ושרק יימשך ככה

 


 


נכתב על ידי , 8/11/2017 03:24   בקטגוריות המשפחה שלי, עונת החתונות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-9/11/2017 03:14
 



החתונה


 

מוזר לכתוב על זה אחרי שעברו כבר שבועיים...

ומצד שני לא להאמין שעברו כבר שבועיים!

לא להאמין שאחותי הקטנה נשואה!

לא מזמן היא הייתה הבייבי הקטנה של הבית

ועכשיו...

 

זה היה מזל שאחותי עשתה את המקווה ואת ההפרשת חלה במוצ"ש ולא יום לפני החתונה

היום שלפני החתונה היה עבורה עמוס מאוד בכל מיני סידורים אחרונים

 

אחד מהדברים שהיו זה שהיא וגיסי הגיעו לגן אירועים בו הם התחתנו וחשכו עיניהם

המקום נראה כמו אתר בניה ולא כמו מקום שמחר עומדת להתקיים בו החתונה שלהם

אחותי התבאסה, גיסי צעק עליהם, ולאחר מכן שלח את ההורים שלו לצעוק עליהם גם

 

העניין הוא שהגן אירועים היה אמור להכין את המקום לקראת החורף, קרי לקרות את החלק הפתוח למקרה ש... ירד גשם

והם חיכו עם העניין הזה לדקה ה-90

ביום שלפני החתונה הם רק התחילו להרכיב את הכל, ומדובר על מערכת מחלונות זכוכית

אחותי אמרה שהמקום נראה כמו אתר בניה, חול בכל מקום ומרצפות שבורות

זה לא משהו שמישהו מצפה לראות ביום שלפני החתונה שלו

 

ביום של החתונה עצמה הכל היה מסודר כבר כמו שצריך

אבל הסטרס שכולם היו בו עקב העניין הזה היה גדול

אפילו שני ההורים שלי לקחו רגיעון כדי להירגע ביום שלפני

הם לא היו לחוצים ככה בחתונה של אחי

 

והאמת שאין מנוס מלהשוות בין שתי החתונות שהיו מאוד מאוד שונות באופיין

מה שכן אחותי למדה לא מעט מהחתונה של אחי ובכלל מחתונות של אנשים בהן היא הייתה

 

היום של החתונה היה יום דיי עמוס לכולם

 

אמא שלי ואני הלכנו למאפר ומעצב שיער כי צריך משהו שישרוד בערב כולל ריקודים וכו'

3 שעות שתינו ביחד והיינו מוכנות לערב

 

את אחותי אבא שלי הסיע למלון שם היא התארגנה יחד עם גיסתי ועוד חברה שלה

זה במקום 2 החברות שהיו אמורות להיות השושבינות, ואחותי החליטה שלא מתאים לה אחרי הבלאגן שנעשה כשהיו צריכות לעשות לה את המסיבת רווקות.

החברה שהייתה שם, פשוט באה כי היא כזאת, היא לא שואלת היא עושה

וגיסתי, היא עברה את זה בעצמה אז היא ידעה לקראת מה היא הולכת וידעה להיות תמיכה מעולה לאחותי

אחי היה שם על תקן נהג

 

כשהגענו לגן אירועים, הכל היה מוכן ומושלם!

עשינו צילומי משפחות עוד לפני שכולם הגיעו

למרות שבשלב מסויים המוזמנים הראשונים כבר התחילו לטפטף ולהגיע

אחותי הייתה עם שמלה מ-ד-ה-י-מ-ה !!!

באמת, עיצוב ממש עדין ועדיין מאוד מתאים לה, מאוד היא

והשיער מעוצב בצורה מעודנת ולא עשויה מדיי

 

הזוג, אקא אחותי וגיסי החליטו שהם לא עומדים בקבלת פנים אלא נמצאים בחדר שלהם ויוצאים רק כשתהיה החופה

ככה שכל הקבלת פנים הייתה כשהם אינם. אני חושבת שאנשים כבר לא רגילים לזה שהזוג לא נמצא בקבלת פנים

 

כשאחי וגיסתי התחתנו הקבלת פנים נמשכה כמעט שעתיים!!!

גם השטח של הקבלת פנים היה ענקי

פה היה מדובר בשטח מצומם יותר, ונעים יותר עם מקומות ישיבה

הקבלת פנים נמשכה בערך שעה

האוכל שהיה בקבלת פנים היה טעימות, מנות קטנות כאלה

היה סושי, היו מיני המבורגרים, רביולי ברטבים שונים וטורטיות ממולאות, וכמובן שתיה קלה ואלכוהול ממש מעולה

אחד הדברים שהיו חשובים לאחותי וגיסי זה שיהיה אלכוהול איכותי

 

היו בחתונה 6 צלמים!

2 צלמי וידיאו, 2 צלמי סטילס ו2 צלמי מגנטים

אחד הדברים הבעייתיים שהיו בחתונה של אחי וגיסתי זה שאין תמונות טובות, אין כמעט תמונות של המשפחה, ואין תמונות של רגעים

ולאחותי היה מאוד חשוב שיהיו הרבה תמונות

עד עכשיו לא ברור למה אחי וגיסתי לא לקחו צלמי מגנטים, זה באמת משהו מאוד נחמד שיש בחתונות

וזה תמיד נחמד שיש מזכרות מאירועים משמחים

 

כשהגיע החלק של החופה, הכל היה מסודר בחוץ בצורה יפה, עם מקומות ישיבה והמוני פרחים לבנים

קודם כל יצא גיסי עם ההורים שלו, אחר כך אחותי עם הורי ואז הם המשיכו לכיוון החופה וגיסי (שאז עדיין לא היה גיסי) הלך ללוות את אחותי

כן זה קטע חדש כזה... ההורים שלי היו יום אחרי בחתונה אחרת (של בת של חברים) וגם שם היה הקטע הזה

 

היה להם רב קורע לגמרי (היה ממש מצחיק)

וגם הטקס של החופה לא נמשך יותר מדיי זמן

 

אחר כך כולנו עברנו לאולם שהיה מעוצב בצורה מדהימה

לשולחנות ולמנה הראשונה

 

והנה המלצה למי מכם שחושב להתחתן, בופה זה out

בחתונה של אחי היה בופה, היה צריך לעמוד בתור בשביל אוכל

שזה אחד הדברים היותר מבאסים שיש

ואם אתם רוצים עוד משהו זה שוב פעם לקום ולעמוד בתור וכו'

זה אולי מתאים לחתונות ממש ממש קטנות, אבל לא לרוב החתונות הישראליות

 

האוכל בגן אירועים הזה היה לעילא ולעילא

ובאמת רוב האורחים שהיו בחתונה אמרו שהם מעולם לא נהנו ככה מאוכל בחתונה

הכל היה טרי וטעים וגם הייתה להם מודעות מאוד גבוהה לאנשים עם ענייני אוכל

היו שם כמה אנשים אלרגיים לגלוטן - והייתה מודעות גבוהה והכינו לנו מנות מיוחדות

אפילו במנות הראשונות המלצרית ביררה מה בדיוק מותר לי לאכול והכינו לי אוכל במיוחד

היו שם מנות גם לצמחונים וגם לטבעונים (גם היה רשום תפריט מה המנות של הערב)

לא אלאה אתכם באוכל, הוא היה מעולה

 

אני ישבתי בשולחן עם סבתא שלי, דודה אמא"ג והילדה האנורקטית

עם אמא של גיסתי ואחת מהאחיות שלה

ועם המשפחה שלא הביאה כסף (שהזכרתי בפוסט הקודם)

קצת הפריע לי בהתחלה שראיתי את הסידורי ישיבה שאני צריכה לשבת עם דודה אמא"ג והאנורקטית

כאילו אין לי מספיק מהן במשך כל השנה שאני צריכה גם בחתונה לשבת איתן

ובסוף לא היה אכפת לי כי גם ככה רוב הזמן הייתי על רחבת הריקודים

 

בכלל דודה אמא"ג הגיעה לחתונה ונראתה ממש לא משהו

היא בדר"כ דופקת הופעה לאירועים מהסוג הזה

והפעם היא לא התאפרה והשיער שלה נראה כמו משהו מת ששמו לה על הראש ולבשה סתם בגד סתמי ולא חגיגי מדיי

בשולחן כשהגיע האוכל אחותה של גיסתי ואמא שלה שאלו אותי "מה הילדה לא אוכלת?"

אז דודה שלי אמרה שהיא אכלה 3 קציצות מיני המבורגרים (בלי הלחמניה) והתמלאה מזה

הייתם צריכים לראות את המבטים שהן החליפו ביניהן

3 קציצות קטנות, אפילו ילדים בני שנתיים אוכלים יותר מזה לארוחת ערב

כשהגיעה המנה העיקרית, והייתה שם מנת ילדים, הילדה האנורקטית בכלל לא שמה לכיוון של האוכל

היא הייתה עסוקה בלשחק בטלפון שלה

דודה שלי שאלה את המלצרית אם אפשר לארוז את זה לקחת והמלצרית אמרה שהיא מצטערת אבל אין להם איך לארוז אוכל

דודה אמא"ג עשתה על זה סצינה, ואמרה מה לא חבל על האוכל (מה, לא חבל שהבת שלך לא אוכלת?)

מה היא חשבה לעצמה שבגן אירועים אורזים take away? זו לא מסעדה

 

בזמן המנה הראשונה אחותי וגיסי יצאו לריקוד הראשון שלהם כזוג ואז גם התחיל החלק של הריקודים

מאז כולנו היינו על הרגליים קורעים את רחבת הריקודים

חייבת להודות שהמוזיקה שהייתה לא בדיוק כוס התה שלי

זה היה כל מיני רימקסים של שירי פופ מזרחיים

אבל כשעושים רימיקס למשהו לא משנה מה הוא הופך להיות רקיד

 

הייתה הפסקה קלה למנה העיקרית, ובזמן הזה הקרינו את המצגת שעשיתי

הזוג מאוד התרגש כשראה את המצגת

גיסי שכבר היה קצת שיכור חיבק ונישק את כולם

והוא טיפוס דיי מאופק ברגיל

ושוב חזרה לריקודים

 

הכל נגמר בסביבות 1 בלילה כשכולנו עייפים למדיי

ההורים שלי ואני נסענו הבייתה

אחי שפוך ושיכור וגיסתי נהגה הבייתה

היא אפילו צילמה אותו נכנס להתקלח עם בגדים מרוב שהיה שיכור

ההורים של גיסי לקחו אותו ואת אחותי לבית מלון ללילה שהם הזמינו שם

שניהם היו שיכורים ברמה זו או אחרת

גיסי יותר מאחותי

היה שלב מסויים בערב שהחברים של גיסי דחפו לו כל כך הרבה אלכוהול

שאם אחי לא היה תופס אותו הוא היה נמרח על הרצפה

 

רקדתי כל כך הרבה שיום אחרי כאבו לי כל כך הרגליים שבקושי יכולתי לדרוך עליהן...

נראה לי שזה אומר הכל :)

 

 

זה השיר שהיה בחופה:

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/11/2017 04:02   בקטגוריות המשפחה שלי, עונת החתונות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/11/2017 02:52
 



פרו חתונה


 

 

חלק 1 - מצגת הפתעה

כשבועיים לפני החתונה אחי בא עם רעיון לעשות מצגת לזוג

הכל טוב ויפה רק ששבועיים זה לא הרבה זמן

וצריך גם למצוא ולסרוק תמונות שלו ושלה ושל שניהם יחד

 

אחי דאג להביא את התמונות -זה לקח שבוע עד שקיבלתי את התמונות

קיבלתי 2 אלבומים דלים מאוד בתמונות של גיסי מתקופת ילדותו

אמא שלו לא ידעה איפה האלבומים הנוספים

והתמונות שהיו על המחשב שלהם אי אפשר היה להוציא אותן כי המחשב לא תקין

 

האלבומי תמונות שקיבלתי, הם לא רק שלו הם משפחתיים כאלה

והייתי צריכה לשים לב מתי זה גיסי ומתי זה מי מהאחים שלו

זה לא היה פשוט במיוחד בגילאים קטנים

 

ובכלל לסרוק תמונות לוקח לא מעט זמן

והיה לי שבוע גם לסרוק את התמונות וגם לעשות ולערוך את המצגת

ומזל שיש פייסבוק ושאחותי מצטלמת הרבה יחסית

 

באחד הימים שעבדתי על המצגת שאחותי רצתה לבוא לעשות משהו על המחשב שלי

היא ואמא שלי נכנסו אלי לבית, אחותי ישבה על המחשב אמא שלי על הספה

ששם היו כל האלבומים והתמונות וכמובן איך שהיה ישבה הכל התפזר

מזל שאחותי לא שמה לב ולא ראתה כלום

 

רק יום לפני החתונה עשיתי את העריכה הסופית של המצגת

סיימתי ב4 בבוקר של יום החתונה עצמו

היו שם תמונות שלו, שלה ושל שניהם יחד

וברכות מהמשפחה הקרובה משני הצדדים (וכמובן מוזיקת רקע)

המצגת הפכה לסרטון, במקרה החלטתי שיהיה עותק גם בmp4

הסתבר לי רק כאשר הגעתי לאולם, שאין להם אפשרות להראות מצגות

 

לאחי ולי היו אי הסכמות במצגת

בהתחלה הוא חשב שצריך לכל מקטע לעשות שיר אחר

והוא בכלל היה נעול על שיר בעברית (אבל שלא התאים לא למאורע ולא לזוג המתחתן)

ובסוף בגלל שלא הסכמנו הוא החליט לקרוא לאשתו (גיסתי) כדי שתכריע בעניין בטענה שהיא לא מעורבת רגשית

והיא אמרה בסוף שצריך רק שיר אחד והעדיפה את השיר שאני בחרתי במקור כי הוא קליל יותר ומתאים להם

 

בסוף, זה יצא ממש יפה (כמובן שאני לא ממש אובייקטיבית אבל עדיין...)

 

 

חלק 2 - מוזמנים

שבועיים לפני החתונה לא היה ברור בכלל כמה אנשים יגיעו

אישרו פחות מ280 אנשים, והם התחייבו לפחות ל300

והייתה סוג של היסטריה רבתי

אחותי וגיסי רצו ללכת לאולם כדי להוריד 20 אנשים מההתחייבות שלהם

זה יוצא יותר זול לפתוח שולחנות ספייר מאשר לשלם מראש על שולחנות

כבר בימים שהיו לפני החתונה כל העניין הזה השתנה

וביום של החתונה עצמו היו 350 מוזמנים שהגיעו והיו צריכים לפתוח עוד שולחן ספייר

 

 

חלק 3 - המשפחה שלא הוזמנה

מהמשפחה של אמא שלי, מהצד של סבתא שלי

כל המשפחה מהצד הזה למעט בת דודה אחת של אמא שלי שהוזמנה אבל היא הייתה בחו"ל בתאריך הזה - לא הוזמנה

הם לא הוזמנו כי בחתונה של אחי אף אחד מהם לא הגיע - ההורים שלי מאוד נעלבו מזה, ובמיוחד אמא שלי

סבתא שלי סיפרה לנו שהיא קיבלה טלפון מאחת מהבנות דודות של אמא שלי

כי סיפרו להם שיש חתונה לאחותי הקטנה והיא שאלה איך זה שאף אחד מהם לא קיבל הזמנה

וסבתא שלי ענתה לה "בחתונה של הנכד שלי אף אחד מכם לא טרח לבוא ואף אחד מכם לא טרח להודיע שלא יגיע, הם הכינו ושילמו על שולחן בשבילכם, אתם לא באתם ולא טרחתם להודיע בכלל וזה אחרי שהם היו בכל האירועים שלכם, אז הפעם הם לא הרגישו צורך להזמין אתכם"

כמובן שלא היה לאותה בת דודה מה להגיד על זה

ההורים שלי בכלל החליטו להימנע מאירועים של הצד הזה של המשפחה

אני לא יכולה לתאר לכם את רמת הפגיעה שאמא שלי מרגישה בעניין הזה

המשפחה מהצד של סבתא שלי היו האנשים שאיתם היא גדלה ואיתם היה קשר חזק רוב שנות הילדות שלי

וזה שהם לא הגיעו לחתונה של אחי לפני שנתיים הייתה מכה מאוד גדולה לאמא שלי, זה פגע בה מאוד

 

אגב, ההורים שלי גם לא הזמינו אנשים מהמושב שהוזמנו לחתונה של אחי ולא הגיעו

 

המון אנשים מהמושב ששמעו שאחותי התחתנה איחלו להורים של מזל טוב במשך השבוע של החתונה בכל פעם שהם נתקלו באחד מהם וזה היה מחמם את הלב

 

 

חלק 4 - המשפחה שלא הביאה כסף

אבא שלי כל הזמן עסוק בכל מיני קרובי משפחה רחוקים שלו

ככה שאשתו של בן דוד של אבא שלי אחד הבנים שלה ואשתו (שהם בכלל נוצרים, אבל זה לא קשור לזה) הוזמנו לחתונה

בחתונה של אחי הבן הזה עוד לא היה בארץ, ורק אשתו של אותו בן דוד הוזמנה

כשאחי וגיסתי ספרו את הכסף ורשמו כמה כל אחד הביא, הם אמרו שלא הייתה מעטפה ממנה בכלל

כשאבא שלי שאל אותה לגבי זה היא אמרה שברור שהיא הביאה כסף ובטח זה הלך לאיבוד - קורה

הפעם כשאחותי וגיסי ספרו את הכסף הם אמרו שהם לא קיבלו מאף אחד מהם שומדבר - וזה כבר לא יכול להיות צירוף מקרים

אי אפשר היה לפספס את הכספת בכניסה

ואבא שלי הבין שאפעס הם באמת לא הביאו כסף לחתונה לא לזו של אחותי ולא לזו של אחי

 

 

חלק 5 - האנשים שלא הגיעו וכן הביאו כסף למרות הכל

משפחה מהמושב שהם וההורים שלי ביחסים מאוד טובים ונבצר מהם להגיע הגיעו במיוחד להורי לבית כדי לתת להם כסף לחתונה

כמה חברות טובות של אחותי שלא יכלו להגיע שלחו מעטפות עם ההורים שלהן שהוזמנו לחתונה

בהחלט יוצא דופן

 

 

חלק 6 - שאמא שלי נזכרת שהכל סביב הכלה והחתן בעצם סוג של נשאר בצד

אז יום לפני החתונה אמא שלי החליטה שהיא רוצה לקנות משהו לחתן

קנינו לו שעון שהוא בעצמו בחר, כי אחותי אמרה שיש לו טעם ספציפי ועדיף שהוא יבחר מה שהוא אוהב

והוא בעצמו אמר שהוא לא רוצה שנוציא אלפי שקלים על שעון - כי זה רק שעון

אני מצאתי חנות שמוכרת שעונים ויש בה אחלה מבצעים וגם ביקורות מעולות ב-ZAP (ולא מלפני שנה) ואבא שלי נסע לקנות את השעון המבוקש

במקור ההורים תיכננו לתת לו את זה בשבת חתן, אבל אמא שלי לא התאפקה ויום אחרי החתונה נתנה לו את השעון המבוקש

אני לא הייתי שם כשהם עשו את זה אבל אבא שלי אמר שגיסי ממש התרגש מהמתנה.

 

 

יש עוד אבל כבר יצא ארוך מדיי...

נכתב על ידי , 26/10/2017 12:38   בקטגוריות המשפחה שלי, עונת החתונות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-28/10/2017 23:52
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)