לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ערב חג


 

אז איפה אתם בחג?
זה המשפט השגור של השבוע האחרון

אנחנו  היינו אצל דודה שלי, אחות של אבא שלי שהזמינה אותנו
זה הצד המשפחתי שאנחנו רואים פעם ב...
כך שהשינוי היה מרענן ואף נחמד
וכמובן שאמא שלי אמרה שהיא מוכנה לבוא רק אם סבתא שלי ואמ"ג והאנורקטית יהיו מוזמנות גם
כי אז לא יהיה להן איפה להיות

אמא שלי הייתה מאוד היסטרית בעניין הנסיעה לשם (סה"כ שעה נסיעה אם אין פקקים)
הארוחה נקבעה לשעה 19:00 ואמא שלי רצתה לצאת בהתחלה ב15:00, לאחר מכן זה השתנה ל15:30, אח"כ ל15:45 ל16:00 ובסוף יצאנו ב16:15.
כמובן שתוך שעה הגענו, אבל כדי לא ליפול על המארחים שעתיים לפני הזמן עצרנו בתחנת דלק בסביבה וקנינו לנו משהו לשתות.

אם חשבתם שהארוחה תתחיל באמת ב19:00 אז לא, ממש לא
בין המוזמנים היו גם המחותנים של דודה שלי (אמא של חתנה + הסבא והסבתא)
הם הגיעו מאיזור המרכז (פ"ת) ודפקו איחור של שעה
זה אגב היה קטע מוזר, כי החתן שלהם נשוי לבת הדודה הצעירה (יש 4 בנות דודות בצד הזה של המשפחה), והיא ובעלה בכלל לא היו בערב חג הזה.
לא סתם רצו להתחיל את הארוחה ב19:00, כשיש ילדים קטנים זה רצוי
האחיין שלי בן חצי שנה, בן של בת דודה בן שנה ו4 חודשים (שאין לי מושג ירוק איך הוא הצליח להחזיק את עצמו ער כל כך הרבה זמן) ועוד ילדים של בנות דודות בין גילאי 9 ל13 וכמובן האנורקטית

היה אוכל טעים והיה נחמד לשבת לדבר עם כולם
אווירה טובה, אוכל טוב ואנשים שכייף להיות בחברתם זה תמיד מתכון לערב טוב

2 דברים שהפריעו לי
אחד משהו שדיי הייתי בטוחה שיקרה
אחת הבנות דודות שלי משווקת את ג'וס פלאס
בטענה שהכדורים/קפסולות והשייקים שהיא והילדים שלה לוקחים שינו לה את החיים
היא שכחה להגיד שעל הדרך היא גם התגרשה ובלי שום קשר עשתה שינוי תזונתי מקצה לקצה. ממשפחה שאוכלים רק ג'אנק (פיצות, מקדונלדס וכדומה) לאחת כזאת שמשקיעה בארוחות בריאות, עם ירקות וחלבונים וכל מה שצריך. וגם לפני שנה היא הפכה לטבעונית.
היא עושה פרסום דיי אינטנסיבי לזה בפייסבוק (מאחת שלא  העיזה להעלות תמונות שלה או של הילדים בפייס, עכשיו יש לפחות כמה פעמים בשבוע כאלה)
ומנסה לדחוף לכל אחד ואחת את הג'וס פלאס הזה
עם טענות כמה זה שינה לה את החיים, מזה שנעלמו לה המגרנות שהיו לה מגיל צעיר, לבעיות חניכיים שהיו לה ונעלמו וגם שהתאזנה לה בלוטת התריס וגם כל מיני בעיות שהיו לילדים שלה ונעלמו ועוד ועוד.
היא לא מקשרת את זה עם זה שהיא שינתה גם את התזונה שלה מקצה לקצה
באופן כללי באמת לא אכפת לי מי אוכל מה, שכל אחד יעשה מה שטוב לו, אני שונאת הטפות ובמיוחד הצדקות לכך שתרופות, או איך שהם אוהבים לקרוא לזה תוספי תזונה, זה מה שעוזר ו/או הציל להם את החיים.

עכשיו היא ועוד בת דודה (אחותה שהיא בכלל טבעונאית אבל היא לא מהמטיפים) לומדות רפואת הרמב"ם
והמרצה שלהן שם הוא טבעוני ומטיף לטבעונות
היא סיפרה לנו איך זה שהוא הסביר להן על כל מיני סוגי תזונה ואז אמר אבל אני עושה טבעונות ותראו כמה טוב זה עשה לי
או למשל הוא אמר שהרמב"ם אמר שצריך לאכול עוף/בשר/דגים רק פעם בשבוע
ושאין מצווה ביהדות שמחייבת לאכול בשר/עוף/דגים בכלל למרות שהרבה דתיים יגידו לכם אחרת - אבל זה לא נכון כי הוא אמר
ושהרמב"ם בעצמו אמר כבר לפני 400 שנה שזה לא בריא לאכול בשר מבקר (פרות) ועדיף לאכול בשר כבשים ועיזים
ושהחברות שמגדלות בעלי חיים בישראל מכניסים להם תוספי תזונה למזון (בפעם האחרונה שבדקתי את הנושא משרד הבריאות אוסר על הוספת תוספי תזונה למזון של בעלי חיים)
שאין דבר כזה תזונה ספציפית שמתאימה לחולי סכרת
שהבדיקות של הday2 נועד רק כדי שאנשים יידעו מה מעלה להם את הסוכר בדם ולכן לרוב האנשים שאין להם סכרת אין שום סיבה לעשות את הבדיקות האלה
ועוד ועוד שלל תופינים שמוכרים למי שמכיר את מטיפי הטבעונות

אפילו היה בינה לבין אמא שלי ויכוח
אמא שלי ירדה במשקל באמצעות השיטה של חלי ממן
זה לא שהיא הייתה ממש צריכה לרדת במשקל פשוט היה לה כולסטרול והתרופות של הכולסטרול עשו לה רע, והפתרון מבחינתה היה לרדת 10 קילו כדי שהכולטסטרול הזה יירד והרופאה שלה תרד ממנה.
בכל מקרה אז אותה בת דודה אומרת שהיא מכירה המון אנשים שירדו עם השיטה של חלי ממן ועלו במשקל חזרה ברגע שהם חזרו לאכול רגיל. נו, ברור שזה יקרה, השיטה של חלי ממן זה סוג של אורח חיים, ברגע שסוטים מזה עולים בחזרה במשקל, כמו בכל דיאטה.
בדיוק כמו שאני בטוחה שאם פתאום אותה בת דודה תחזור לאכול כפי שהיא אכלה לפני השינוי התזונתי שהיא עשתה, כל התופעות שהיא אמרה שעברו לה יחזרו.
אבל היא משייכת את היעלמותן לג'וס פלאס ולא לזה שהיא שינתה תזונה.

אבל הדבר שבאמת עיצבן אותי זו כרגיל אמ"ג
איך שהיא נכנסה לבית של דודה שלי היא אמרה לי שהיא הביאה את המחשב הנייד שלה כדי שאני אסביר לה איך לעשות קניות באיביי ועלי אקספרס
עכשיו אין לי בעיה בכלל להסביר לה את זה, היא פשוט לא מצאה זמן לבוא
והערב חג ממש לא היה זמן מתאים בשביל זה
אמרתי גם לאמא שלי על זה ושזה מרגיש לי לא מתאים והיא הסכימה איתי על זה
אמ"ג נידנדה לי על זה במשך כמה פעמים במהלך הערב,
ובשלב מסויים שהיא נידנדה לי פשוט אמרתי לה שזה לא מתאים
היא אמרה שהיא תסתדר לבד, סבבה אין לי בעיה עם זה
אני יושבת עם המשפחה שלי, אנחנו מדברים, נהנים מהשיח מהאוכל, ממש אין לי זמן לדברים האלה
וגם זה לא זמן מתאים לזה
אין לי מושג מה היא חשבה לעצמה שהיא באה עם המחשב הנייד שלה לשם
מה שאני אעזוב את הכל בשביל לעזור לזה? בזמן הכי לא מתאים לזה
זו ארוחת חג,  עם אנשים שלא יוצא לי לראות בתדירות כזאת גבוהה (אולי פעם, פעמיים בשנה) למה שאני אתעסק בדברים האלה בכלל?
אבל אמ"ג כרגיל חושבת רק על עצמה
לא אכפת לי שתלמד לבד ותסתדר לבד
זה פשוט ממש עיצבן אותי
אין לאישה הזאת גבולות, בכלל

בדרך חזרה כרגיל אמא שלי הייתה בהיסטריה שנכנס לפקקים
האמת שיצאנו משם מאוחר בגלל שארוחת הערב התחילה שעה מאוחר יותר
ולמעט פקק קטן של 10 דקות בכביש 6 הגענו תוך שעה הבייתה בלי שום בעיה
אמא שלי שהייתה בטוחה שהכל יסתיים גג עד 22:00 ובסוף הגענו הבייתה רק ב1 בלילה

סה"כ היה ממש נחמד
ופייר, אני מעדיפה את הצד הזה של המשפחה בכל יום מאשר לפגוש את אמ"ג כל כך הרבה

בא לי להקיא מההתנהגות של האישה הזאת

 

מקווה שהיה לכם ערב חג כייפי ומהנה

חג שמח :)

 

 

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 20/4/2019 14:27   בקטגוריות דודה אמ"ג, דברים קטנים ומעצבנים, המשפחה שלי, חגים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבועיים האחרונים...



אלה היו שבועיים מאוד מסחררים
כל מה שעבר על אחותי וגיסי
סיחרר את כולנו, כמו מצב מלחמה
החיים ממשיכים אבל כולנו יצאנו מפוקוס והתגייסנו כדי לתמוך באחותי וגיסי

זה נגמר בסוף שעשו בדיקת דם מחבל הטבור וכל מה שבדקו שם היה בסדר
עדיין מחכים לבדיקת מיי שפיר שנשלחה לחו"ל אבל גם את זה המשיכו רק בגלל שכבר זה שולם
ירידת לחץ של כולנו וחזרה לשגרה
טוב סוג של, כי אחותי בשמירת הריון
בלי שום קשר ההריון מאוד מכביד עליה בשלבים האלה (סוף ההריון)

בין היתר בזמן הזה הייתה גם אזכרה לסבא שלי ז"ל, 4 שנים (איך הזמן טס)
כרגיל אמ"ג איחרה לאזכרה, ובגלל שהיא הביאה את סבתא שלי ואחי כולנו היינו צריכים לחכות להם
זה היה יום נעים (שישי) בשעות שהיינו שם ואיכשהו הצלחתי להישרף מהשמש (רק אני מצליחה להישרף מפאקינג שמש של חורף)
היינו במסגרת מצומצמת, כי אמא שלי גם שכחה להודיע לכולם
אמ"ג חס וחלילה שתעשה משהו
והיא גם באה רק לאזכרה ואחר כך הלכה
כמובן שאמא שלי עם ההצהרות שפעם אחרונה שהיא עושה את זה וכו'
אחר כך אחי רצה שנלך לבית קפה לשבת לאכול משהו, אז גם עשינו את זה
סתם בית קפה שלא התלהבתי ממנו במיוחד, אבל היה נחמד לשבת עם כולם (מי שכן היה שם)

כל הבלאגן הזה גרם לכך שכל עניין הרישיון נהיגה נדחה (שוב)
וכרגע מבחינתי ירד למקום אחר בסדר העדיפויות
כי התחיל סימסטר ויש לי לימודים (עמוס משהו)
יש לי פחות זמן ללמוד תיאוריה, וגם צריכה לתאם עם ההורים שלי להגיע למקום שבו עושים תיאוריה כי חס וחלילה שזה יהיה נגיש מבחינת תחבורה ציבורית (או לפחות באיזור מגורי זה כך) והעניין של לתאם איתם דברים זה חתיכת כאב ראש כי הם עסוקים ב20 אלף דברים אחרים משל עצמם.
בנוסף התחלתי לחפש עבודה דבר שגם התעכב בגלל כל האירועים של השבועיים האחרונים
וגם ככה אני לא מחפשת משרה שצריך בשבילה רישיון אז מבחינתי זה לא דחוף
זה לא שאני לא אעשה רישיון נהיגה, רק פשוט עכשיו לא דחוף לי לעשות את זה ASAP

כשאמרתי את זה לידיד שלי, זה שסיפרתי עליו לפני כמה פוסטים שהבטיח לעזור לי למצוא עבודה בחברה בה הוא עובד ובסוף אמר שהוא לא יכול כי לכל התפקידים שם צריך רישיון נהיגה, הוא סוג של התעצבן.
אמרתי לו מה אתה רוצה? בשיחה שהייתה לנו אז שאמרת לי שאין לך מה לחפש לי עבודה כי לכל התפקידים אצלכם צריך רישיון, ואמרתי לך שאני יורדת מזה גם כי ייקח לי לפחות חודשיים (במקרה הטוב) לעשות רישיון נהיגה וגם אני לא יכולה לחכות עוד חודשיים כדי להתחיל לחפש עבודה (וזה עוד היה לפני כל הבלאגן שהיה עם אחותי)
ואז הוא בא ואמר לי שהוא אמר את הדברים האלה כדי לגרום לי להזדרז עם הרישיון נהיגה
מה לעשות שמה שיצא זה לא מה שהוא רצה אלא בדיוק להיפך
ואיזה דבר אידיוטי זה להגיד למישהו דבר כזה בכלל
מה הוא חשב לעצמו שאני אעשה? מה זה הטימטום הזה?
באמת שזה אחד הדברים היותר מטומטמים, דפוקים ומטופשים שיצאו לבן אדם הזה מהפה
והוא עוד מנסה לשכנע אותי ואומר לי הייתי צריך ללקק לאנשים (ממש במילים אלה) וכו'
רק תעשי את השיעור הראשון הבטחתי לאנשים כך וכך...
ואני כזה, ברגע שאתה אמרת לי שאתה לא יכול מבחינתי זה היה done deal וגם אמרתי לך את זה, על מה בדיוק אתה מתלונן עכשיו?
ממש עיצבן אותי הקטע הזה

 

 

 

וגם כאן

 

נכתב על ידי , 17/3/2019 21:19   בקטגוריות המשפחה שלי, דברים קטנים ומעצבנים, מעצבן!  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-18/3/2019 00:32
 



לפעמים צריך לזכור לנשום


 

החלק המעצבן שהכל מתעכב
כל עניין רישיון הנהיגה מתעכב
מסתבר שהמדינה העבירה בשנה שעברה רפורמה
ככה שיש שלבים מסויימים שחייבים לעבור לפני שמגיעים לעשות תיאוריה
קודם כל יש להוציא טופס ירוק ולעשות בדיקת עיניים
ואז צריך להחתים רופא על הדבר הזה
ולאחר מכן צריך חותמת של משרד הרישוי!
רק אחרי זה אפשר לגשת לתיאוריה ולהתחיל ללמוד נהיגה

השבוע סוף סוף סיפרתי לאבא שלי שאני לא עובדת
הלכתי לעשות קניות עם אמא שלי
היא אמרה לו שלקחתי שעתיים חופש מהעבודה - שזה לכשעצמו מעצבן, הרי דיברתי איתה ואמרתי לה שאני לא רוצה לשקר לאף אחד יותר לגבי זה שאני לא עובדת. מה הבעיה לכבד את זה?
ואז כמובן הוא שאל אם לקחתי שעתיים חופש מהעבודה
אז אמרתי לו שאני לא עובדת כי התפטרתי
הוא היה בשוק ישר נלחץ שאל למה
כאילו לא היה מספיק ברור כל החודשים האלה שסבלתי
אמרתי לו שהוא לא היה מוכן לעבוד במקום שבו המנהלים שלו צועקים עליו כל יום, מתנהגים אליו לא יפה, לא משלמים לו שעות נוספות (הם לא שילמו) ועוד ועוד.
בשביל מה להישאר במקום כזה?
לא כי לקבל משכורת זה יותר חשוב מזה שבן אדם מרגיש כאילו הוא בעונש בצינוק
זו התפיסה של אבא שלי
בכל מקרה לא אכפת לי אמרתי את זה ושיתמודד
ואמרתי לאמא שלי לא להגיד לאף אחד שומדבר
שלא תגיד מתי סיימתי לעבוד ולא כלום
מי שרוצה לדעת פרטים שידבר איתי
רק בגללה הסתבכתי בעניין השקרים המטומטמים האלה
(והיא הייתה בשוק כשאמרתי לה שסיפרתי לאבא שלי)

ידיד שלי שהבטיח לעזור לי לחפש עבודה בחברה שהוא עובד בה (חברת הייטק גדולה)
אמר לי שהוא לא יכול יעזור לי כי אין לי (בינתיים) רישיון נהיגה
לטענתו כל התפקידים שם דורשים רישיון נהיגה (נשמע לי כמו בולשיט)
אמרתי לו שאני לא אוכל לחכות עוד חודש וחצי - חודשיים (שזה המינימום זמן הגיוני כדי לעשות רישיון מהר) עד שאני אתחיל לחפש עבודה אין בזה שום היגיון
הוא אמנם הסכים איתי שזה לא הגיוני אבל נשאר בשלו עם העניין של רישיון הנהיגה ועבודה בחברה בה הוא עובד.
שוב לי זה נשמע כמו בולשיט אחד גדול
במיוחד לאור זה שבמהלך החודשיים האחרונים הוא כל הזמן זימר מזמור אחר (ונידנד לי שאתחיל לחפש עבודה כדי שהוא יוכל להפעיל קשרים).
אתה לא רוצה לעזור תגיד שאתה לא רוצה לעזור אל תמציא תירוצים מטופשים (ומעצבנים).
בחיי שזה היה מעצבן לשמוע את זה ממנו השבוע

 

 

 

 

וגם כאן

 

נכתב על ידי , 28/2/2019 03:58   בקטגוריות אישי, דברים קטנים ומעצבנים, ההורים שלי, מעצבן!  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-5/3/2019 13:39
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)