לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עתיד לוט בערפל


 

דקה לפני סגירה אפשרית עם משקיע, ושתי דקות אחרי מינויה של שירה רוזנשטיין לסמנכ"ל דיגיטל,

מנהל המדיה החברתית של ערוץ 10 ועורך ישראבלוג אביהו שאלתיאל, עוזב את הערוץ אחרי שנה וחצי בתפקיד.

לכתבה

 


ועוד

המשבר בערוץ 10 מחריף, שני משקיעים נסוגו מעסקת הקנייה המתוכננת

לכתבה

 

 

ופוסט שכתב עידו קינן בבלוג שלו חדר 404 על החששות לגבי סגירה של ישראבלוג

 

 

 

אני לא יודעת מה בדיוק הולך לקרות באמת שלא

אבל מהצד (שלי לפחות) זה לא נראה טוב

 

 

 

נכתב על ידי , 21/5/2015 10:33   בקטגוריות פסימי  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-26/5/2015 20:43
 



אף בן אדם לא רוצה למות


 

גם לא סבא שלי,

למרות שהוא אמר לאמא שלי ולדודה שלי שאין לו בעיה עם זה

אף בן אדם לא באמת רוצה למות

וכולנו במובן מסויים מפחדים מהמוות

לא באמת רוצים שהוא יגיע

רוצים עוד קצת זמן בעולם הזה

כן למרות שהוא לא בהכרח מי יודע מה

עוד זמן בחיים לראות את הילדים והנכדים

לראות זריחה או שקיעה

לאכול משהו טעים

פשוט להיות

 

אני לא מבינה איך דודה שלי ואמא שלי קנו את הבולשיט הזה שסבא שלי אמר להן שלא אכפת לו למות ושהוא לא מפחד

ברור שהוא יגיד את הדברים האלה, סבא שלי הסלע האיתן שהוא היה כל החיים שלהן

שעכשיו הוא שבר כלי בגלל המחלה הארורה הזו שגומרת אותו

ובמקום למצוא פתרונות אחרים שלא קשורים לרפואה המודרנית

שיכולים להקל או לעזור או לעשות משהו

הן פשוט החליטו לא לעשות כלום ולתת לזמן לעשות את שלו

 

סבתא שלי, אישה בת 79 לא יכולה לטפל בבעלה חולה הסרטן

היא בעצמה לא בדיוק במיטבה, היא משתדלת אבל אין מה לעשות הגיל עושה את שלו

ועכשיו דודה שלי ואמא שלי רוצות שסבא שלי ייכנס להוספיס

למרות שרצו שיישאר בבית אבל זה ממש בלתי אפשרי

הוא צריך השגחה 24/7

כי סבתא שלי לא מסוגלת לטפל בו

והיא גם לא יכולה להיות כבולה לבית

 

אני תוהה ביני לבין עצמי, למה אבא שלי, שהוא מטפל סיעודי במקצועו

לא אומר לאמא שלי שומדבר בנושא (הוא טען שהיא לא רוצה שיתערב)

או עושה משהו, אפילו כדי לעזור, כי יש לו ידע הרבה יותר נרחב גם במקרים כאלה מתוקף העבודה שלו

 

כל בן אדם מעדיף למות בבית שלו

אמא שלי טוענת שהבית של סבא וסבתא שלי לא טוב לסבא שלי

הוא מדוכא שם, בנוסף לדיכאון של המחלה עצמה שזה לא בדיוק להיט

והוא לא יכול לצאת להסתובב לבד

לפני כחודש הוא היה מאושפז בגלל לחצים בחזה, והכמה ימים הבודדים האלה בבי"ח עשו לו ממש טוב

הוא היה מטופל, קיבל את התרופות בזמן, הרגיש טוב, בבית שלהם זה לא ככה

לא שאני חושבת שאם הוא ייכנס להוספיס הוא ייצא משם, זו דרך שיש לה דלת אחת בלבד

אבא שלי היה מזועזע מהרעיון של להכניס אותו להוספיס.

 

ביום שישי האחרון נסענו לבקר אצלם בבית

בדרך כלל הם תמיד באים אלינו, אבל בגלל המזג אוויר ובעיקר בגלל שסבא שלי כבר לא ממש יכול ללכת הרבה נסענו אליהם

לא הייתי אצלם בבית המון זמן

סבא שלי רזה, רזה מאוד וצהוב (ובסך הכל לא ראיתי אותו שבוע)

לובש טרנינג (בחיים שלי לא ראיתי אותו עם טרנינג) שוכב במיטה עם שמיכת פוך (של פריד טאג 12 שיהיה לו חם) ו"מחכה למוות"

זה משהו בלתי נתפס הדבר הזה, לחכות למוות שייקח אותך

 

בכלל לראות בן אדם נגמר לכם מול העיניים ולדעת שאתם לא יכולים לעשות כלום כדי לעצור את זה

זה לבדו נוראי

 

 

 

נכתב על ידי , 15/2/2015 19:21   בקטגוריות המשפחה שלי, ענייני בריאות, פסימי, עצבות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-16/2/2015 16:19
 



מה את דפוקה???


 

כידוע סבא שלי חולה בסרטן המעי הגס

לפני כחודש הוא הרגיש לחצים בחזה ואושפז בבי"ח

הרופא שלו, להלן ייקרא הפרופסור חשב שאולי זה מהכימו

אז הוא ביקש להפסיק לו את הכימו לשבועיים

ושאחרי שבועיים דודה שלי תשלח לו מייל עם תיאור של הרגשתו של סבא שלי

 

עברו כבר 4 שבועות מאז, מייל מדודה שלי לא נשלח אליו

הסיבה: אני לא יודעת מה לכתוב לו!

 

כאילו WTF!!!

את שומעת את עצמך???

את קולטת כמה מטומטם זה נשמע????

את מבינה שבגללך הבן אדם מקבל אפס טיפול! והסרטן מתפשט!

לא ראיתי את סבא שלי שבוע, בשבוע האחרון הוא נעשה צהוב לגמרי

הסרטן מתפשט לכבד (לא שלא ידענו) והוא לא מקבל טיפול ספציפי לגרורות שבכבד

אמרתי לאמא שלי על זה כבר לפני 3 חודשים והיא ואחותה עשו עם זה בדיוק הרבה כלום ושומדבר

 

ב-5 דקות כתבתי לה מה היא צריכה לכתוב לו במייל

אחרי ששאלתי את סבא שלי איך הוא מרגיש

הרגשה כללית טובה

חולשה במיוחד במדרגות ועליות

חולשה בגלל המחלה

מדיי פעם לחצים בלב, 3-4 פעמים בשבוע

לא משהו חריג מדיי לדעתו (לא משהו שמצריך אשפוז)

 

נתתי לדודה שלי לקרוא

והיא אומרת לי, ממה שאת כותבת את מציגה מצב מאוד אופטימי שהכל טוב

אמרתי לה, יש לו חולשה בגלל הסרטן, אם לך היה סרטן גם את היית מרגישה חולשה כל הזמן

הוא מרגיש טוב, לא כואב לו, אין שום דבר שמפריע לו

 

אני לא מבינה את הטימטום הזה

לקחת על עצמך אחריות לעשות משהו, לדאוג לאבא שלך להעביר אינפורמציה חשובה

ואת לא עושה את זה???

איפה השכל שלך???

איפה האכפתיות שלך מאבא שלך?

 

הבן אדם רוצה לחיות הוא לא רוצה למות

למה לכל הרוחות את לא עוזרת לו???

 

זו פשוט חוסר אחריות!

 

נכתב על ידי , 31/1/2015 02:17   בקטגוריות אנשים אטומים, אנשים מעצבנים, המשפחה שלי, מעצבן!, ענייני בריאות, פסימי, שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-31/1/2015 21:12
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)