לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אוף עם זה!!!


 

המצב בעבודה שלי הופך להיות כאוטי
אריאל מחפש אותי כל הזמן
אולי מחפש אותי זו לא המילה הנכונה
אבל לפחות ב80% מהשיחות שיש לי איתו הן שיחות שבהן הוא מרים עלי את הקול/צועק

השבוע הוא אמר לי שהוא כל יום עובר על כל הלקוחות שטיפלתי בהם כדי לסדר את התקלות שלא פתרתי
שכמובן זה בולשיט כי אין לו שום דרך לעקוב אחרי כל הלקוחות שדיברתי איתם (רק לריבלין יש)
וגם אני לא משאירה תקלות פתוחות אני תמיד פותרת אותן עד הסוף

יש להם גם קטע כזה (עוד מההתחלה שהתחלתי לעבוד) שאם אני לא יודעת משהו ואני שואלת אותם הם נכנסים בי, בטענה שאני צריכה ללמוד לבד
אין לי בעיה עם ללמוד לבד אבל יש דברים שלפעמים צריך את ההסבר ממישהו שמכיר ולא מחיפוש בגוגל

לפני שבוע קרה שעשיתי משהו שיצר תקלה אצל אחד הלקוחות
כמובן שלא הייתה לי כוונה ליצור אצל אותו לקוח תקלה
אבל זה קרה, ריבלין היה לחוץ וצעק עלי
הוא לא הבין איך אני לא נלחצת כשהוא לחוץ ועצבני
לא רציתי להגיד לו שהתמודדתי עם תקלות הרבה יותר גדולות ומשביתות ארגון מעבודה לגמרי ושאני לא נלחצת מדברים כאלה כי אני לא מבינה מה זה יעזור לי להילחץ ולהיות היסטרית זה סתם יפריע לי לעשות את העבודה שלי. אני מעדיפה להיות רגועה ולהתרכז בפתירת התקלה ולא להילחץ (מה לעשות שאני לא אישה היסטרית שנלחצת מדברים כאלה).
וחוץ מזה שהתמודדתי בחיים שלי עם תקלות משביתות ארגון הרבה יותר רציניות מזה שלארגון של 5 אנשים לא עבד המייל ל20 דקות שזה הזמן שלקח לי לסדר את התקלה (שריבלין חושב שזה הסתדר לבד).

ואחר כך קיבלתי שטיפה מאריאל על כמה שאני לא עושה את העבודה שלי כמו שצריך
שאלתי אותו למה אין לנו סביבה לעשות בדיקות לפני שאנחנו עושים שינויים מהסוג הזה (הוא כמובן לא עושה שינויים כאלה כי הוא לא מתעסק בטכנולוגיה הזאת מתוך פרנציפ) והוא אמר לי בחוצפתו שאין שום צורך בסביבת בדיקות.
בכל ארגון שעבדתי בו הייתה סביבת בדיקות לבדוק איך פעולה זו או אחרת תשפיע על העבודה/מערכת וכדומה
אז הוא חושב שלא צריך סביבת בדיקות?

זה כמו למשל שהיה יום אחד שבו הוא אמר לי שאם מתחברים לוואטסאפ דרך המחשב אם הטלפון כבוי זה עדיין עובד כי יש אינטרנט (לא זה לא עובד זה קשור לקו הסלולרי לא רק לאם יש או אין אינטרנט)

בשבוע שעבר הבן אדם כל בוקר צעק עלי בגלל שהיו לי תקלות בטלפון של העבודה
ולא תגידו שהוא מתקשר אלי לסלולרי של העבודה הוא מתקשר אלי לטלפון הפרטי שלי! ומרים עלי את הקול
לא משנה כמה פעמים אמרתי לבן אדם שלא ירים עלי את הקול הוא פשוט לא מפנים את זה
והוא, בגלל שהוא חכמולוג גדול ושחצן גדול עוד יותר שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת, החליט שהבעיה לא בטלפון של העבודה אלא בראטור ואשכרה פקד עלי להחליף אותו והתחיל לחפור גם לריבלין בנושא הזה
אני החלטתי להתקשר לחברה שנותנת לנו שירותי מרכזיה והבחור שם גילה שההגדרות של הטלפון שלי לא היו נכונות ולכן הוא היה מתנתק מהמרכזיה. מאז שהוא סידר את זה הכל עובד פיקס.
ואריאל, הוא עדיין טוען שאני צריכה להחליף את הראוטר.

בכלל אריאל לא מבקש ממני לעשות דברים הוא פוקד!
אנחנו לא בצבא וגם בצבא רוב המפקדים לא מדברים כמו בצורה שהוא מדבר
בלתי נסבל לעבוד איתו
בלתי נסבל לעבוד במקום הזה בכלל

סיפרתי את הסיפור (עם התקלה שקרתה אצל הלקוח) לחבר טוב שאמר לי שריבלין ואריאל לא נותנים לי גב בעבודה
במקום לעזור לי הם באו בהאשמות

בכלל לריבלין יש כל הזמן תלונות
כל הזמן הוא אומר לי את צריכה לחשוב ככה ואת צריכה לחשוב אחרת
את צריכה להגדיל ראש וכו' וכו' כל הזמן יש משהו שמפריע לו ושאני עושה לא בסדר
ועדיין הוא מקבל תמיד פידבקים טובים עלי מלקוחות

החלק של לעבוד מהבית בכלל לא חיובי
גם מבחינה חברתית כי אני עובדת לבד, אין לי אינטראקציה של פנים מול פנים עם אף אחד, כל התקשורת טלפונית.
זה אולי נחמד פעם או פעמיים בשבוע אבל כל הזמן? זה ממש לא...
לנסוע למקום עבודה שלא אוהבים זה דבר אחד, אבל לא לאהוב את העבודה כשעובדים מהבית זה דבר אחר. כי זה הבית שלי המקום שהכי נעים לי להיות בו, ועכשיו לא נעים לי להיות בו בגלל זה.
מה גם שזה גורם לסוג של בידוד חברתי
אם לא היו לי לימודים או פעם בשבוע-שבועיים ללכת לקניות אני לא ממש יוצאת מהבית
ואל תגידו לי לצאת סתם, לעבוד בעבודה שמקבלים בה משכורת נמוכה זה כמעט כמו להיות מובטלת, על כל הוצאה צריך לחשוב, כל יציאה מהבית זו גם הוצאה כספית. החוצה יוצאים בשביל להכניס או להוציא כסף, ואם אין לכם איך להכניס כסף או לחלופין אין לכם כסף להוציא, אין לכם מה לחפש בחוץ.  

יש לי בעיה עם העניין של לחפש עבודה כשאני עובדת בעבודה הזאת
זו בעיה לקבוע ראיונות עבודה, אני עובדת כל יום
ואני עובדת מהבית זה לא שאני עובדת בעיר ואז נגיד אחרי העבודה או לפני אני יכולה ללכת לראיון
פה אין לי את האופציה הזאת
ובשום מקום שיצא לי לדבר איתו בינתיים לא הסכימו לעשות ראיון בשעות אחה"צ (אחרי 17:00) ואני לגמרי מבינה את זה
זה או לעבוד או לא לעבוד ולחפש עבודה - אין פה את האופציה של האמצע.
ואל תבואו ותגידו לי שמי שרוצה אותי יתאמץ בשבילי (שזה מה שאמא שלי אמרה לי), יש עוד עשרות מחפשי עבודה בתחום שלי שכן יהיו מוכנים להגיע בשעות העבודה הרגילות והם לא מוגבלים כמוני.
ואל תגידו לי שאם היה לי רכב היה לי יותר קל
בשבוע שעבר כשנסעתי ללימודים אחה"צ היה לי טרמפ עם שכנה מהמושב לתל אביב, יצאתי מהבית ב16:00 (לזה קיבלתי אישור מיוחד מריבלין, לצאת מוקדם ביום שיש לי לימודים) והגעתי למקום שרציתי ב17:15

כשבאתי ואמרתי לריבלין שיש לי ברית של האחיין שלי הוא אמר לי לעדכן את אריאל כי הוא לא נמצא במשרד (אקא הבית שלו, כי כל אחד מאתנו עובד מהבית) בצהריים (פגישות) וזה אומר שאריאל צריך להישאר לבד.
וזה לא שהם לא השאירו אותי לבד רק ביום חמישי בשבוע שעבר שריבלין היה בפגישות כל היום ואריאל נסע להלוויה באיזה סוף העולם ברמת הגולן.
אז כשעדכנתי את אריאל הוא אמר בסדר, אבל תעדכני אותי כשאת חוזרת כדי שתיכנסי חזרה לעבודה
עכשיו אני יודעת שברית זה לא בדיוק דבר שלוקח הרבה זמן, אבל זה אירוע, ויהיו שם אנשים ואוכל, ולמה אני צריכה להרגיש לחוצה שאני צריכה לחזור לעבודה?

 

 

וגם כאן

 

נכתב על ידי , 25/10/2018 00:31   בקטגוריות אנשים אטומים, אנשים מעצבנים, ענייני עבודה, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-2/11/2018 00:45
 



יש לכם את זה ביותר מבזה?


 

באחד האמשים נתקלתי בפלייר הבא:

 



 

מסתבר שבאחת הערים בסביבת מגוריי הולכים לעשות מרוץ לזכר 6 המיליונים שנספו בשואה.
בכוונה הורדתי את הפרטים כדי שלא יהיה זיהוי ישיר (מי שיודע באיזו עיר מדובר יודע)

האמת, הייתי בשוק
לעשות מרוץ לזכר 6 המיליונים, ועוד ביום השואה (נכון שזה בערב)
זה דבר שלדעתי מבזה גם את הניספים שנרצחו, גם את מעט הניצולים שנשארו ובמיוחד את המשפחות שלהם. אבל יותר מזה זה מבזה את יום השואה
מרוץ שכולל פרסום, כיבוד וסוג של הפנינג
אנשים שרצים להנאתם ונהנים מזה (ובצדק מי שאוהב לרוץ אכן נהנה)
אז נכון שכתבו בדף של האירוע שעל כל משתתף יתרמו 5 ש"ח עבור ניצולי שואה
זה לא הופך את זה ל-לא מבזה, או למכבד את המעמד והיום הזה
זה נחמד שעושים מרוצים באופן כללי, יש מרוץ תל אביב, ומרוץ ירושלים וכמעט כל עיר ניכסה לעצמה תאריך של מרוץ כזה או אחר.
אבל לעשות את זה לזכר 6 מיליון אנשים שנרצחו?
זה אחד הדברים היותר מבזים שיצא לי לראות שעושים ביום השואה
(ואני לא מדברת על אנשים שעושים דברים בכוונה כדי לבזות את היום הזה)

בושה לעירייה הזאת שמאפשרת לאירוע כזה להתקיים ביום שכזה
יום השואה נועד כדי לזכור את הניספים והניצולים ולכבד את זכרם
אירוע כזה מעליב ומבזה את היום הזה ואותם

 

 

וגם כאן

 

נכתב על ידי , 27/3/2018 16:37   בקטגוריות אנשים אטומים, מעצבן!  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-27/3/2018 17:26
 



סאגות משפחתיות


 

כבר סיפרתי פה לא אחת שיש לדודה שלי (אחות של אמא שלי) ילדה בעייתית

יש כל מיני התנהגויות של הילדה הזאת שנוצרו כתוצאה מהחינוך (או אי החינוך אם תרצו לקרוא לזה כך) של אמא שלה

 

דודה שלי חושבת שהיא יכולה להתמודד עם הדברים האלה לבד, שבפועל ממש לא

 

לילדה תמיד היה issue עם אוכל

כשסבא שלי היה בחיים בכל פעם שהייתה לנו ארוחה משפחתית

הוא היה מתמקד על הצלחת של הילדה

היא בתגובה הייתה עושה טובה שהיא אוכלת ולרוב משחקת עם האוכל ולא באמת אוכלת

גם אם היא הייתה רעבה היא מסוגלת להרעיב את עצמה ולא לאכול על פרנציפ

 

מה שכן עוגות, ממתקים ושלל דברי מתיקה - זה תמיד היא הייתה אוכלת

 

סבא שלי נפטר לפני כ-3 חודשים ומאז אין את התשומת לב הזאת באוכל

לא בארוחות המשפחתיות ולא בכלל

אם היא יושבת לשולחן ולא אוכלת ומציעים לה משהו והיא אומרת לא, אין מי שיעשה מזה עניין

ואם היא מבקשת ללכת לצפות ב-TV או לשחק בטלפון של אמא שלה, אז אף אחד לא עושה מזה עניין

באופן כללי מבחינת צמיחה וכל זה הילדה נמצאת באחוזון התחתון (שזה לפי מה שהבנתי לא דבר טוב)

 

הבעיות של הילדה עם האוכל כל כך חמורות

שעכשיו זה הגיע למצב שבו הילדה שלומדת בביה"ס פרטי ששם יש גם ארוחות קייטרינג לילדים (ארוחות בוקר וצהריים)

הפסיקה לאכול בארוחות האלה, ומהביה"ס התקשרו לדודה שלי לספר לה שהילדה לא אוכלת כלום כל היום

ושהיא למעשה מרעיבה את עצמה

 

נראה לכם שדודה שלי עושה עם זה משהו?

לא, חוץ מלבלות עם הילדה יום אחד בבית ולהקדיש לה תשומת לב היא לא עשתה כלום

עכשיו זה לא שהילדה (בת 6) יש לה בעיה עם המראה החיצוני שלה כי היא תמיד הייתה רזה וזו לא הבעיה

אבל יש פה עניין פסיכולוגי עם האוכל, ואין מה לעשות במקרה כזה צריך עזרה יעוץ ותמיכה מפסיכולוג שמבין בדברים כאלה

 

אלה לא מסוג הדברים שמסתדרים לבד או שעוברים לבד

 

ביום חמישי בערב אחותי עשתה על הילדה בייביסיטר

לדודה שלי יש מופע קומי והיא עובדת לרוב בערבים, ואחותי התנדבה לזה

ובשישי בצהריים כשדודה שלי החזירה את אחותי לבית של הורי

הדבר הראשון שהילדה אמרה זה "אני רוצה ללכת הבייתה! מתי הולכים הבייתה?"

עוד לפני שהם נכנסו בדלת

 

בכלל ביום שישי בערב דודה שלי הזמינה אותנו לאכול אצלה

בגלל שהילדה לא רוצה - כל העניין הזה התבטל

עשינו ארוחת שישי משפחתית בבית ואמא שלי הזמינה כמובן את דודה שלי

דודה שלי אמרה לאמא שלי שהילדה לא רוצה אם הן לא יבואו

(אפילו אמא שלי התעצבנה מזה שאחותה נותנת לילדה בת 6 לנהל לה את החיים)

נו באמת,

אתם בתור אנשים מבוגרים עם ילדים משלכם הייתם נותנים להם לקבוע לכם מה תעשו ומה לא?

 

לחג שבועות אמא שלי תיכננה ארוחת ערב משפחתית

הזמינה את דודה שלי וסבתא שלי

דודה שלי הודיעה לה בשבת בצהריים שהיא והבת שלא לא יגיעו - כי הילדה לא רוצה

זה אומר שאין מי שיביא את סבתא שלי, כי היא לא אוהבת לנהוג בחושך

וסבתא שלי לא רצתה להגיע לפה בצהריים מוקדם עם אחי

אמא שלי התעצבנה והחליטה לבטל הכל

שנהיה רק אנחנו המשפחה הקרובה וזהו

נמאס לה לעשות סלאלומים באוויר בשביל אנשים שלא מעריכים את מה שהיא עושה

אני תוהה כמה זמן זה יחזיק הקטע הזה שהיא לא תזמין את אחותה לארוחה משפחתית

 

אמא שלי מאז מסננת את דודה שלי שמתקשרת אליה כל הזמן או לסלולרי או לבית

אפילו היא בעצמה אמרה שנמאס לה מההתנהגות הזאת

היא לא מתכוונת לנהל את החיים שלה לפי מה שילדה בת 6 מחליטה

ושאם אחותה לא הולכת להתאפס על עצמה, אז תהיה לה בעיה

היא לא רוצה להיות חלק מזה

 

אפילו אחותי אמרה ביום שישי לדודה שלי, שהיא בחיים לא תיתן לילדים שיהיו לה לנהל לה את החיים

היא המבוגר האחראי, היא קובעת מה עושים ולאן הולכים, ולהם אין אופציית בחירה

(או במילים שלה: הם יהיו כמו חיילים ויעשו כל מה שאני אגיד להם לעשות)

 

אני אפילו לא זוכרת אותנו בתור ילדים חושבים בכלל להגיד להורים שלנו שאנחנו לא רוצים לנסוע לאנשהו

אמא שלי אמרה שתמיד היינו שמחים לנסוע לבקר משפחה וחברים

גם בגילאי הטיפשעשרה היינו לרוב נוסעים איתם ולא נשארים לבד בבית

ולא עושים מזה עניין

 

כבר לפני כמה שנים כשההצגות של הילדה עוד היו בקטנה כתבתי שמשעמם לא יהיה

זה אולי עצוב, אבל אנשים שלא דואגים לתקן את הטעויות שלהם משלמים עליהן big time

ולנו יש מופע להצגה העצובה וההזויה הזאת בשורה הראשונה

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/5/2015 13:27   בקטגוריות המשפחה שלי, אנשים מעצבנים, אנשים אטומים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-26/5/2015 20:40
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)