לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

זכרונות מהעבר


 

בפייסבוק מישהי שלמדה איתי בכיתה, כתבה כמה דברים על אנשים שהיא הכירה שהפכו להיות חללי צה"ל

בכלל היא כותבת נורא חושפני על החיים שלה, מקבלת המון תשומת לב על החשיפה האישית

אני לא יודעת כמה אנשים היו כותבים על דברים כאלה אישיים שלהם בפייסבוק

לכתוב על הגירושין שלה מבעלה

על זה שהיא עשתה ניתוח לקיצור קיבה ולמה, על הסיבוכים

ועל זה שבגלל טיפולי ההפריה שהיא עשתה כמה שנים אחר כך נוצרו סיבוכים והיא לא תוכל ללדת יותר

כל הסיפורים שהיא כותבת (חלקם אמיתיים וחלקם ממש לא), מנופחים לצרכי תשומת לב

 

אני מבינה שאנשים צריכים תמיכה, אבל לפתוח את הדברים האלה קבל עם ועד ופייסבוק

מול אנשים שבכלל לא מכירים אותך אישית, זה משהו שבכלל לא ברור לי

 

בכל מקרה לא בזה עסקינן

היא פירסמה פוסט שבו היא כתבה על 2 אנשים שלמדו איתנו בביה"ס

אחד מהם למד איתה ואיתי באותה הכיתה, נקרא לו ג'

לקח לי חצי יום להיזכר בשם המשפחה שלו (בכל זאת עברו לא מעט שנים)

בכל מקרה היא כתבה (והמציאה) כל מיני דברים שלהד"ם

כמו למשל שג' היה צליאקי - מה שלא נכון

הוא גם שירת בגולני ולפני 15 שנה לא היו מגייסים צליאקים בכלל, לא שכן לקרבי

(חוק ששונה רק ב2014)

היא כתבה שכולם קראו לו קמח בגלל זה

אני ממש לא זוכרת את זה

אני דווקא זוכרת שהוא היה אסמטי

 

ג' נהרג בשנת 2000 בתאונת דרכים מחרידה

ההורים שלי לא סיפרו לי בכלל על זה, אני גיליתי את זה בדיעבד כמה חודשים אחר כך

כשמישהו מהשכבה שלי שאל אותי למה לא הייתי בלוויה של ג', כל הכיתה הייתה שם (שלא לדבר על כל השכבה)

הוא היה ההרוג צה"ל הראשון בשכבה שלנו

מסתבר שההורים שלי אמרו את זה בזמנו למי שהיה אז חבר שלי והוא לא טרח להודיע לי בכלל

כאילו שזה לא חשוב בכלל שבן אדם שהיה חלק כמעט יומיומי מהחיים שלי במשך 4 שנים איננו עוד

(ובתקופה של הצבא התיכון והחבר'ה הכל עוד היה יחסית קרוב)

 

כמה חודשים לאחר מכן, ההורים של ג' יצרו איתי קשר

בספר מחזור של השכבה שלנו עשיתי קריקטורות שלו כי הוא כל שנה שינה תספורת

והם שאלו אותי אם הם יכולים להשתמש בזה באתר הנצחה שעשו לו בגולני

ברור שאיפשרתי להם להשתמש בזה (הופתעתי אפילו שהם ביקשו)

הוא היה בן אדם מקסים והייתה לי הזכות להכיר אותו

 

לאבד בן אדם, לא משנה באיזו צורה, אבל בן אדם צעיר, בין אם זה במלחמה או מבצע, או בתאונת דרכים

משאיר משפחה שבורה עם פצע פעור שלא ייסגר לעולם

יום אחד בשנה שבו מזכירים את כולם הוא כלום לעומת מה שהמשפחות השכולות עוברות כל יום ויום בחייהן

 

 


 

נכתב על ידי , 23/4/2015 12:18   בקטגוריות עצבות, צבא  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-27/4/2015 12:37
 



מעצבן אותי



זה ששינו את מה שקשור לכרטיס אשראי
מסתבר שהיום תקרת אשראי (המרווח שיש לכל אדם בעל כרטיס לרכוש דברים) שונה מקצה לקצה
ועכשיו אם קנית משהו בתשלומים, הסכום מלווה את תקרת האשראי שלך עד שתסיים לשלמו (כבכל חודש יורד התשלום וכך התקרת אשראי מתרווחת לאט)
מה שאומר שהתמי 4 + הלימודים באוניברסיטה + הסלולרי שקניתי לאחרונה תופסים לי את כל תקרת האשראי
וכדי לשנות את זה אני צריכה להתקשר לבנק, ואני לא יכולה להתקשר לבנק לפני שנכנסת לי המשכורת האחרונה
כן היא עוד לא נכנסה, מעצבן ולא מעט (וכן אני יודעת שזה לא חוקי)
ועכשיו אני גם לא יכולה להשתמש בכרטיס, כי התקרת אשראי התמלאה (וזה יהיה ככה עוד חודשים רבים עד שיסתיימו כל התשלומים האלה).

אני גם צריכה לשלם שכר דירה
אני צריכה להזמין את האינסלטור לעשות עבודה במערכת הביוב בדירה, ואין טעם להזמין אותו לפני שתהיה לי אופציה לשלם לו בכלל (בעלת הדירה שלי תתקזז איתי בשכ"ד אח"כ)
והכל תקוע

הלכתי לראות עוד דירות
אני מתלבטת ביני לבין עצמי, האם שווה להישאר באיזור המרכז, בערים שכולם גרים בהן
אבל לגור ב"קופסאת נעליים" בתים ישנים, דירות מחולקות, 40 מ"ר גג
המחירים בכל איזור המרכז עלו, גם בערים הלא צמודות לת"א, מה שקראו להן ערי השינה, כמו נס ציונה, ראשון לציון, חולון, בת ים, פתח תקווה. פתאום הכל יקר יותר. ואני תוהה ביני לבין עצמי אם זה שווה את זה
או אולי ללכת לגור בעיר פחות נחשבת וקצת יותר רחוקה, אבל במחיר הזה לגור בבית של ממש

אני אוהבת את תל אביב, זו אחלה עיר
אבל לא מקום לגור בו
תמיד ידעתי שהמגורים שלי פה יהיו זמניים
רק לא חשבתי שזה יגיע כל כך מהר
המחירים פה פשוט בשמיים
חברים של אחי, שגרים בדירות שותפים בעיר משלמים כל אחד 2300 ש"ח (בדירה של 3 שותפים) וזה עוד לא כולל כלום, רק כדי שתהיה לכם פרופורציה לגבי המחירים
כולם אומרים שבועת הנדל"ן תתפוצץ, אני לא רואה את זה קורה ולו לרגע
המחירים כל הזמן במגמת עלייה, המשכורת ממש לא
ומתישהו המחיר פשוט נעשה יקר מדיי

הכי משגע אותי זה שקיבלתי צו מילואים ליום אחד, בבסיס שייקח לי לפחות 4 שעות להגיע אליו
אז נכון זה עוד חודשיים, ואני יודעת שבצבא ההיגיון נשאר בבית, אבל זה תקוע לי כמו קוץ בכף היד
מילא שבוע, אבל יום אחד? לא יכלו לעשות את זה במקום פחות נידח?


נכתב על ידי , 11/5/2010 13:41   בקטגוריות ענייני דירות, קיטורים, צבא, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-19/5/2010 23:28
 



שלושה שבועות של שכרון חושים



זו לא קייטנה
זו לא חופשה בחו"ל
זה לא עוד כמה זמן נשאר לי

זה 21 יום של מילואים
(בסוף אני עוד ארגיש ממש קרבית)

צה"ל התעלה על עצמו
נראה לי שקיבלתי משהו כמו 5-6 צווים בשנה האחרונה
אבל זה, זה הכי ארוך ביניהם
ואה, כן הודיעו לי טלפונית
הם הפסיקו לסמוך על שירותי דואר ישראל

נכתב על ידי , 2/7/2008 02:45   בקטגוריות צבא  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של RedRabbit ב-22/7/2008 11:40
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)