לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2016


 

האמת שהרבה זמן לא כתבתי

זאת אומרת היה לי מה לכתוב אבל תמיד כשבאתי לכתוב זה היה נראה לי אפעס כבר לא ממש רלוונטי

כל מיני דברים קטנים כאלה

 

אז השבוע התחיל הסימסטר

אני עושה 2 קורסים, עקרונות פיתוח מערכות מידע ומבוא למקרוכלכלה

בין היתר אני אלמד לאורך הסימסטר גם את הקורס שעשיתי בסימסטר קיץ - מערכות בסיסי נתונים

מה שאומר שבסוף הסימסטר צפויים לי 3 מבחנים (הו האימה)

עדיין לא יודעים מתי יהיו המבחנים

למרות שהאו"פ מפרסמת תמיד את התאריכים הכלליים של כל המבחנים בכל סימסטר מראש

ורק לפני תקופת המבחנים מפרסמים את התאריכים של כל קורס

 

עוד 3 שבועות יש לי את המבחן בחדו"א

הקורס שלמדתי בסימסטר אביב ואת המבחן דחיתי לבקשת הסטודנט (פעמיים!)

טעות ענקית הייתה לעשות את זה, אני רק חושבת שאם הייתי עושה אותו במועד הראשון לפחות הייתי גומרת עם זה

אבל אין מה לעשות, עושים טעויות ועל טעויות משלמים

התחלתי ללמוד כבר לפני 3 שבועות בערך

ואז... הייתה בעיה

האוניברסיטה יצאה לחופשה מרוכזת והאתרים של הקורסים לא תפקדו ולסטודנטים לא היה עם מי לדבר

וכדי לחזור על החומר צריך את האתרים של הקורסים (בעצם ללמוד אותו מחדש עם הרצאות מוקלטות)

מה שאומר - אי אפשר ללמוד, לקח יותר מ10 ימים עד שתיקנו את זה

זה בהחלט הרס לי (ולעוד סטודנטים רבים) את התוכניות ללמוד בקצב נחמד ועכשיו צריך ללמוד בקצב יותר מהיר

עד עכשיו עברתי על 25% מהחומר ואני מקווה בשבוע הקרוב לסיים את היתר

ומדובר על הרבה חומר (כזה שמספיק בקלות ל2 קורסים)

 

2 מסקנות:

1. זה גרוע מאוד לדחות מבחנים

2. סימסטר קיץ זה לא הרעיון הכי טוב שבעולם (צריך לתת לראש קצת חופש מהלימודים האלה, בעיקר כדי שיהיה כוח לסימסטרים הגדולים)

 

 

חוץ מזה הכל דיי רגוע וסטנדרטי

אין הרבה חדש

 

ביום שישי הקרוב אני הולכת לבריתה של בת של חברה שילדה לא מזמן

מזל שהאירוע במקום קרוב (10 דקות מהבית) אז לא תהיה לי בעיה להגיע ולחזור

חוץ מזה שאין לי מושג כמה כסף מביאים לאירוע כזה

 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/10/2016 15:02   בקטגוריות openu, לימודים אקדמאים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-4/11/2016 18:48
 




 

כבר לא מעט שנים שיש לי מכשיר תמי 4 בבית

אם לדייק משנת 2008

מה שאומר שכבר מזמן סיימתי לשלם על המכשיר

ומאז כל שנה, פעם בשנה אני מקבלת טלפון מתמי 4 (או שטראוס מים)

שעוסק בניסיון להצטרף למסלול ותיקים, בניסיון לגרום לי לקנות מכשיר חדש

או במילים אחרות לשלם להם שוב לא מעט כסף על משהו שאני לא באמת צריכה

 

בדר"כ השיחה הזאת מסתיימת בכך שאני אומרת שאני מרוצה מהמכשיר הנוכחי שלי ואני לא מעוניינת להחליף מכשיר

 

הפעם, הפעם הייתה נציגה שאני לא זוכרת את שמה

שבמשך 10 דקות ניסתה לשכנע אותי למה אני צריכה לקנות מכשיר חדש

למרות שאמרתי לה שאני מרוצה מהמכשיר לי, ואני לא רוצה להחליף אותו

והיא פשוט המשיכה והמשיכה לדבר

ולנסות לשכנע אותי למה כל כך כדאי לי לקנות מכשיר חדש

ודגם שונה ממה שיש לי (לי יש את הדגם שנקרא Family והיא הציעה לי את דגם הפרימו החדש יותר)

עם טיעונים כגון: העיצוב שלו יפה יותר ויותר מתאים למטבח, המזיגת מים מהירה יותר, נוח יותר למלא איתו בקבוקים, הפיה שלו לא מקבלת אבנית וירוקת, ושהוא מגיע ביותר צבעים.

 

אני משלמת 500 ש"ח פעם בשנה על סנן ונורה ועוד פעם בשנה משהו כמו 180 ש"ח רק על סנן (כי אותו מחליפים כל חצי שנה)

מה שאומר שבשנה יוצא לי לשלם 700 ש"ח הוצאות על המכשיר

היא הציעה לי מסלול שבו משלמים 99 ש"ח לחודש ל3 שנים שכולל: הובלה הרכבה התקנה וביטוח על המכשיר וכמובן את המסננים והנורות ל3 שנים.

היות וחשבון אני יודעת, חישוב מהיר אומר לי שכל התענוג הזה יעלה לי 3564 ש"ח

ולשנה 1188 ש"ח, שבואו נודה על האמת, זה קצת יותר מ700 ש"ח

במילים אחרות עבורי זה ממש לא משתלם

 

רק שהנציגה שדיברה איתי לא ממש הבינה את הלא שלי

עד שהפסקתי אותה ואמרתי לה שהיא יוצרת אצלי אנטיגוניזם לחברה

אמרתי לה שאני לא מעוניינת והיא ממשיכה וממשיכה להגיד לי כמה אני חייבת את המכשיר החדש

וזה נראה כאילו היא בכלל לא הקשיבה לי

שאלתי אותה אם היא מבינה מה היא עושה, כשהיא מדברת עם לקוח שמרוצה מהמכשיר של החברה, מרוצה מהשירות, ובשיחה אחת כזאת היא מצליחה להרוס את מה שאני חושבת על החברה במשך כל השנים אלה

אמרתי לה שאם לא הייתי מרוצה מכל הדברים האלה השיחה הזאת הייתה גורמת לי לעזוב אותם

 

אני מבינה שאנשי מכירות מנסים למכור בכל מחיר

אבל באמת שהנציגה הזאת הגזימה

 

 

 

נכתב על ידי , 26/10/2016 13:55   בקטגוריות שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-28/10/2016 16:51
 



יש גם כאלה


 

התקשרו אלי על ראיון עבודה באיזו חברה

דיברתי עם בחורה ממשאבי אנוש

שהציגה את החברה את התפקיד וכו'

הכל טוב

ציפיות שכר מתואמות והכל סבבה

 

הפעם גם דיברנו על הלימודים ווידאתי מראש שזה לא מפריע לעבודה.

 

אנחנו קובעות ראיון ליום מסויים בשעה מסויימת

היא אומרת לי אני אשלח לך זימון למייל תאשרי אותו וזה יהיה סופי

 

זה היה ביום חמישי, ובערב פתאום אני שמה לב שהיא לא שלחה את הזימון

שלחתי לה מייל אבל זה לא שאני מצפה למענה בweekend

 

אני לא יודעת בכלל עם מי אמור להיות לי הראיון

ואני גם לא יודעת לאן להגיע כי היא לא נתנה לי כתובת בטלפון (הכל יהיה מפורט בזימון שאשלח לך אמרה, ולא שלחה)

ובאתר של החברה לא כתובים הפרטים האלה בכלל

 

אם בהתחלה התבאסתי מזה שאני שוב הולכת לראיון עבודה בחברה קטנה

אחרי שבואו נודה על האמת, לעבוד בחברות קטנות זה יכול להיות קצת מבאס

מדובר באותם תפקידים שעשיתי בעבר, אבל ללא מקום להתקדם באותן חברות

ככה שהעניין שלי מתבסס בסופו של דבר על הטכנולוגיות שיש במקום העבודה - זה בעצם הערך המוסף עבורי

וחוץ מזה, שזה לא תמיד כייף להיות הבן אדם היחיד שעוסק במחשבים בחברה

זה אני לבד ואין מלבדי עוד אף אחד, לפעמים איזה טכנאי או שניים וזהו

אבל ניחא, טכנולוגיה ועניין בתפקיד מפצים על זה בקלות

 

אז זה שהזימון לא נשלח כפי שהיא אמרה שיהיה, גורם לי לתהות על קנקנה של החברה הזאת

כאילו, מה כבר יכול לגרום לכך שהיא לא שלחה את הזימון כפי שאמרה שהיא תעשה

איך אומרים, כאן כבר חשדתי

 

ואז ביום ראשון, היא שולחת לי מייל אם אפשר להוזיז את הראיון מהיום שקבענו ליום שני

ואם יש משהו שאני ממש אבל ממש לא אוהבת זה שמנסים לקבוע לי ראיון מהיום למחר.

אבל ידיד שלי שיכנע אותי שכדאי לי ללכת, אז אישרתי

מאז לא נשמעו עקבותיה, לא קיבלתי זימון למייל, טלפון SMS יונת דואר או משהו

התקשרתי, שלחתי עוד מייל, אין קול ואין עונה

 

כן...

עם יחס כזה

זה ממש עושה חשק לבוא לעבוד שם...

NOT!

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/10/2016 12:15   בקטגוריות יומן מובטל, חיפוש עבודה, מעצבן!  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-21/10/2016 10:54
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)