לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

טעויות בקניות


 

לפני חודשיים בערך הלכתי לקנות חזיות בחנות מסויימת שמתמחה בחזיות לכל המידות במיוחד במידות גדולות (מה לעשות ברוב החנויות לא ניתן למצוא לרוב מעל מידה D או גג E)

לא זה לא כל כך גדול כמו שזה נשמע פשוט צריך חזיות טובות שיחזיקו את החזה כמו שצריך.

ולא כל חברה מייצרת מוצר שהוא באמת טוב

 

בכל מקרה, הלכתי לחנות מדדתי חזיות נראו יפה התלהבתי וקניתי

הנזק: 1800 ש"ח ל-4 חזיות (אותו דגם צבעים שונים)

שבוע אחרי שקניתי את אותן חזיות יצרתי קשר עם החנות

החזיות לא נוחות לי ומכאיבות לי

המוכרת אמרה שזה ידוע שהדגם הזה בעייתי ושאני אבוא לחנות ונראה מה אפשר לסדר

 

אז הגעתי שוב במיוחד לחנות (יש אותה רק במקום אחד בארץ וזו הייתה הפעם השניה שהגעתי במיוחד)

ושמו לי ריפוד במקום שהפריע לי (בכל ארבעת החזיות) ללא תוספת מחיר

 

אני לא מבינה, אם המוכרת (שהיא גם הבעלים של החנות) יודעת שחזייה מסויימת בעייתית למה להביא אותה לחנות

ואם רוצים לעושת רושם טוב על מי שקונה, למה לכל הרוחות לא להגיד על זה מראש

אחרי הכל במדידה של כמה דקות לא מרגישים את מה שמפריע

זה לא חשוב רק למכור

 

אישית אני התאכזבתי ממה שקניתי שם

זה גם עלה לא מעט כסף לטעמי האישי וגם היום אני לא יכולה ללבוש את החזיות האלה ליותר מ6-7 שעות

והימים שלי הם הרבה יותר מ6-7 שעות

 

הדבר היחיד החיובי שיצא לי מזה שאני מכירה עכשיו עוד חברות שמייצרות חזיות במידות שלי

ולהביא אותן מחו"ל כולל משלוח יוצא לי פחות מחצי מחיר ממה שקניתי שם חזיה אחת

 

אני מבינה שאנשים צריכים להתפרנס, אבל לקחת פי 2 או פי 3 ממחיר העלות של החזייה, זה ממש מוגזם לדעתי

טוב שהיום יש אינטרנט ואפשר להזמין דברים מחו"ל והם עדיין יעלו פחות

 

נכון המוכרות בחנות היו נחמדות וקיבלתי שירות מעולה

אבל המוצר שקיבלתי - ממנו אני לא מרוצה

וגם אחרי שבוע לא ניתן היה להחליף את המוצר (בגלל שמדובר בהלבשה תחתונה)

אם היו אומרים לי מראש שהחזייה בדגם המסויים בעייתי הייתי קונה רק אחת כזאת ורואה איך אני מסתדרת איתה

ולא קונה 4 כאלה שיושבות לי כאבן שאין לה הופכין בארון.

 

1800 ש"ח זה ממש לא מעט כסף להוציא

ומעולם לא קרה לי שקניתי חזיות שהיו לי לא נוחות לכן לא היססתי לרגע כשקניתי

לא ידעתי שקניתי חתול בשק

 

חזייה כמו כל בגד אחר שאנחנו לובשים צריכה להיות נוחה ונעימה

ולא לוחצת ומכאיבה

 

 

 

נכתב על ידי , 23/11/2013 22:54   בקטגוריות דברים קטנים ומעצבנים, מעצבן!, צרכנות, קיטורים, קניות!, שירות לקוחות, שחרור קיטור  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-6/12/2013 16:41
 



אוף איתי


 

אחד הדברים שמעצבנים אותי בי

זה שקשה לי לשכוח אנשים ולשים אותם מאחור

 

עכשיו זה הבחור, זה שחשבתי לחבר, שנעלם לי

ובאמת שאני לא מבינה למה

לא עשיתי לו שום דבר

השיחה האחרונה שלנו הייתה סבבה

הכל היה רגיל ובסדר

ואוף! זה מעצבן!

 

מחברים/ידידים שמדברים כמעט כל יום

פתאום נתק

חסימה בסלולרי

סינון בכל אמצעי תקשורת אפשרי

אני יודעת שהוא חי וקיים בגלל שהוא מעלה שטויות לפייסבוק

אבל גם שם הוא לא מתייחס אלי

או עונה להודעות שלי

 

אני באמת לא מבינה למה הוא עשה את זה

ואני אפילו לא יכולה לשאול אותו על זה בגלל ש...

טוב הוא לא עונה לי בשום מקום

 

אני כבר הפסקתי לנסות

אבל זה לא אומר שזה לא מפריע לי

 

והכי מעצבן אותי זה שמאז שאני מכירה אותו הוא מתהדר בזה שהוא מהאנשים שאומרים לאנשים מה הם חושבים ואת האמת בפנים

להיעלם ככה, זה הכי הפוך מלהגיד את האמת בפנים

הייתי מעדיפה שיגיד לי, שנמאס לו, שהוא כועס עלי, שמשהו

אבל ההתנהגות הזאת?

 

מילא אם הוא היה אקס שלי או משהו

אני יכולה לצפות להתנהגות מניאקית מהסוג הזה מגברים שאני יוצאת איתם (לא שלאחרונה זה קורה)

ועדיין, גם הגברים הכי מניאקים שיצאתי איתם, לא התנהגו אלי בצורה הזאת

 

מפריע לי כי

אני לא אוהבת להשאיר קצוות פתוחים

אני מעדיפה אותם סגורים וברורים

לא להשאיר לעצמי תהיות וסימני שאלה בקשר לאנשים

לא משנה אם אלה בני זוג חברים או ידידים (גברים או נשים)

 

וחוץ מזה זה פוגע ההתנהגות הזאת

מילא בן אדם זר היה מתנהג אלי ככה

אבל בן אדם שאני מכירה, מישהו שאמר לי בעצמו שהוא רואה בנו חברים טובים וקרובים

בחיי שאני לא מבינה את הקטע הזה

 

מה גם שאני בחיים לא הייתי מתנהגת ככה לאף אחד

ואני לא מכירה אנשים שהיו נוהגים בצורה הזאת

בטח לא עם חברים

 

עברו שבועיים מאז שזה התחיל

ומעצבן אותי שזה עדיין מציק לי

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/11/2013 09:30   בקטגוריות אנשים מעצבנים, על אנשים וחיות אחרות, קיטורים, יחסים וזוגיות, שחרור קיטור, הבחור  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-25/11/2013 15:37
 



תגובת שרשרת


 

באחד האמשים כשהייתי בסידורים, הלכתי לחנות הספרים  הקרובה לקנות את הספר תגובת שרשרת של הספור גל אמיר (שיש לו גם בלוג כאן בישרא)

האמת שתיכננתי לקנות את הספר, הוא היה לי ברשימת קניות שהכנתי לעצמי, כך שזה לא היה כל כך ספונטני.

במקרה תפסתי את הספר האחרון שנשאר באותה החנות

יחד איתו קניתי עוד 2 ספרים (מה לעשות היה מפתה ואני אוהבת ספרים)

בכלל אסור לי להיכנס לחנויות ספרים אני עוד עלולה לקנות חצי חנות לפחות.

 

מעטים הם הדברים שמשאירים אותי ערה ומרוכזת באמצע הלילה

למרות ששעות הלילה היו בעבר השעות הכי טובות שלי ללימודים

אבל מאז ימי בית הספר העליזים לא זכור לי למידה לתוך הלילה

ובכל מקרה לא בלמידה עסקינן אם כי בספר

וכבר המון זמן לא היה ספר שקראתי אותו ברצף

בלי להפסיק ובלי להשאיר משהו למחר

 

קצת קשה לספר על ספר בלי לחשוף מתוכנו ומהרעיון שעומד מאחוריו

אבל אני באמת אשתדל לא להרוס לכם, כי את הספר הזה באמת כדאי לכם לקרוא

 

אחד הדברים שהכי נהניתי מהם זה העברית בספר

השפה קולחת ונעימה מאוד לקריאה

ואני כותבת את זה בעיקר בגלל שבשנים האחרונות יוצאים ספרים של סופרים ישראלים או תרגומים שהעברית שם פשוט איבדה כל קשר למציאות

זו אגב אחת מהסיבות שבגינן אני קונה ספרים באנגלית, אם העברית לא נראית לי באנגלית לרוב זה יותר טוב

ותאמינו לי שאני מעדיפה לקרוא בעברית

הנאה צרופה לקרוא עברית אמיתית כמו שצריך

 

הסיפור בספר סוחף, ואישית לא רציתי לעזוב את הספר

גם לא עזבתי, כאמור 3 שעות של קריאה מהנה

העלילה מעניינת ואין אף רגע של שיעמום בספר

ויש בו כמה משפטים שהם ממש פנינים שאפילו גרמו לי לצחוק (למרות שהספר נחשב מתח)

 

הדמות הראשית בסיפור, עו"ד, והעולם הזה מאוד זר לי באופן אישי

אז היה מאוד מעניין לקבל הצצה קטנה לעולם הזה.

שתמיד חשבתי אותו למשעמם ואפרורי משהו.

 

ועכשיו קצת ביקורת

 

החלק היחיד שלא התיישב לי בסיפור, זה היותו של העו"ד שהוא הדמות הראשית - בתור גיי.

לי אישית, אולי בגלל שיש לי היכרות עם העולם של הקהילה הלהט"ב

זה הרגיש שאם לא היה מצויין בספר, הוא בקלות היה יכול להיות סטרייט לכל דבר ועניין

עבורי זה היה דיי מורגש בכל אופן, ההתנהגות ה"לא הומואית" של הדמות הראשית

לא שיש משהו ספציפי שאפשר להצביע עליו אצל גייז' אבל יש ניואנסים קטנים שעושים את ההבדל ופה הם פשוט לא היו

בכל מקרה זה לא פוגם כהוא זה מההנאה בקריאת הספר, כי ההתמקדות היא לא בזה אלא בעניין אחר

 

יש התמקדות בעלילה ובדברים שקורים והרבה פחות בדמויות

משהו שלא תמיד רואים בספרים, שהדמות הראשית היא לא דמות כל כך בולטת

למעשה זה נראה שכל הדמויות בסיפור שם בשביל להעצים את העלילה

 

אני הרגשתי מחסור ברגש, של הדמות הראשית, וגם של הדמות המשנית הדומיננטית

לי בתור קוראת היה קשה להזדהות איתן

זה הרגיש לי כאילו הפעולות שלהן הן על אוטומט

זה בא לידי ביטוי גם בדמויות הנוספות בסיפור, אבל הסיפור לא מתמקד בהן

אני חושבת שבכל ספר שאנחנו קוראים יש לנו איזשהי הזדהות עם הדמויות

הבנה של המצוקות שלהן, הרגשות שלהן, הפחדים שלהן, הצרכים שלהן

וזה משהו שהיה חסר לי לאורך כל העלילה

כי הדברים האלה לא היו שם, לא עבורי לפחות


 

ונסיים בכמה ממתקים מהספר:

 

"ואז נזכרתי שמישהו רוצה להרוג אותי, ושאקדח זמין זה בטח רעיון טוב. התחלתי את הנהיגה לעט ובזהירות לכיוון המשרד. הדלקתי את הרדיו דיסק. אייל גולן מארבעה כיוונים. מי שמאמין לא מפחד"

(עמוד 48)

 

"מעט מאוד אנשים בציבור הרחב שמעו את השם הזה, אבל מי שהבין משהו היה מתחלחל רק מעצם הזכרת השם. הוא היה מין לורד וולדמורט כזה. נמנעת מלהכיר את השם הזה אלא אם כן היית באמת צריך."

(עמוד 78)

 

"גם כאן פעל הכלל האוניברסלי לפיו כל 'יפה' היא המכוערת בכיתה, כל 'שלוה' היא היפראקטיבית, 'חדוה' ו'שמחה' הן דיכאוניות על סף התאבדות, ועל כל 'ברכה' שרויה קללת עולם"

(עמוד 89)

 

"הצצתי על מלוא היקפה של ממלכי האדירה, הננסית, ונשמתי מלוא ראותייי את אווירו של הגליל. היה במקום משהו קסום. טוב, לעשרים וארבע שעות אולי, מקסימום בנופש עם דייט רומנטי. לא לגור כאן, חלילה. בטח לא חודשיים. שלושה ימים אני לא אשרוד כאן. אם הגורביצ'ים לא יירו בי, אני אירה בעצמי מרוב שיעמום"

(עמוד 113)

 

"הרגשתי כמו נידון למוות היושב על הכיסא החשמלי ולפתע אירעה הפסקת חשמל. מצד אחד די ברור שהחשמל יחודש מתישהו. מצד שני, זה לא הולך לקרות בדקה הקרובה"

(עמוד 164)

 

 

לסיכום + המלצה,

לא קל לכתוב ביקורת על ספר של מישהו שאתם מכירים (ויכול בהחלט לקרוא את מה שכתבתי כאן)

זה הספר הראשון של גל אמיר שאני קוראת

בדר"כ אני לא קוראת ספרי מתח, הפעם הסתקרנתי - הסקרנות משתלמת

הספר כתוב טוב, העלילה מעניינת, ועצם זה שלא עזבתי אותו באמצע (ולו כדי ללכת לישון) כבר אומר הרבה

בהחלט ספר ששווה להוסיף לספרייה שלכם (אם יש לכם אחת כזאת)

הוא בהחלט קנה לו מקום בספרייה שלי

 

 

 

תגובת שרשרת | גל אמיר

205 עמודים

הוצאת סלע

 

 

נכתב על ידי , 8/11/2013 03:26   בקטגוריות ביקורת ספרים/סרטים/הצגות, ספרי מתח, ספרים רבותי, ספרים...  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/11/2013 14:37
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)