לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

לוח מבחנים


 

 

לפעמים הבחור כל כך מרוכז בעצמו שזה ממש מטריף

בלימודים הודיעו לנו על התאריכים של המבחנים לסימסטר הזה

הוא עושה קורס אחד, אני עושה שניים ויש שני מועדי א לכל קורס (אפשר לעשות אחד מהם)

התנהגות ארגונית הכי הגיוני לי לקחת את המועד א הראשון

המועד א' השני נופל על המועד א הראשון של סטטיסטיקה ו3 ימים מהמועד א השני של סטטיסטיקה

ועם כל הכבוד אני אצטרך להשקיע הרבה יותר זמן מ-רק 3 ימים בללמוד למבחן בסטטיסטיקה

זה לא שיש לי הרבה ברירות

 

ברור לי שהכי אידיאלי לעשות מבחן ביום שני

כי זה נותן את הסוף שבוע בתור זמן ללמוד

(לא שאני רואה את הבחור לומד בסופ"ש, גם כשהוא עושה עבודות תמיד מפריעים לו)

ואז לא חייבים לקחת ימי חופש רבים מהעבודה

לעשות מבחן ביום חמישי אומר בדיוק להיפך

זה הקטע היחיד מבחינת נוחות

 

לי אין ממש ברירה אלא לבחור במה שהכי הגיוני לי

הבחור שמשום מה בונה על זה שנלמד יחד, תהיה לו בעיה כי אני ממש לא מתכוונת לקחת את המועד א' השני

גם לא הגיוני לי לעשות מבחן ואחרי 3 ימים עוד אחד ללמוד לשני מקצועות יחד זה קצת יותר מדיי בשבילי

ואני ממש לא רואה אותו נוסע במיוחד לת"א כדי ללמוד עם דובי

בכלל נראה לי שדובי בעניין של ללמוד לבד למבחן ולא לעשות מזה כזה עניין

חוץ מזה שדובי בן 26 ועדיין גר עם ההורים שלו

הדבר היחיד שמעניין אותו זה לאן הוא וחבריו יוצאים בערב

והלימודים לא כל כך בראש מעייניו.

 

נראה לי שמה שייצא בסוף זה שכל אחד מאתנו ילמד לבד

את הבחור זה ידפוק כמובן, כי אם אין לו מקום שקט ללמוד בו, הוא לא באמת ילמד טוב למבחן אלא ילמד חפיף

אני לא רואה אותו נוסע בשבת ללמוד אצל דובי (40 דקות נסיעה מהבית שלו), במיוחד לא אחרי שכשלמדנו למבחן באוגוסט יחד הוא כל הזמן עשה לי פרצופים על זה שהוא צריך להגיע עד אלי (10 דקות נסיעה מהבית שלו) בשביל ללמוד

וממציא לי 20 אלף תירוצים שהכי טוב ללמוד ב7 בבוקר (כן בטח)

אני בטח אעשה את המועד א' הראשון, ואז אני אעשה אותו לבד שזה דיי מבאס

כי במקור תיאמנו שנעשה את המבחן יחד, לפחות הבחור ואני

וזה דיי אגואיסטי מצידו (לדעתי) להגיד לי, "מצטער  אבל התאריך שמתאים לי זה בדיוק התאריך שלך לא מתאים"

וזה לא שיש לו איזה קורס אחר שאני צריכה להתחשב בו או כל דבר אחר שהוא יודע מראש שהוא עושה

זה רק הקטע שזה ביום שני ולא חמישי

 

אני כבר מזמן יודעת שהדבר היחיד שאפשר לסמוך על הבחור זה שאי אפשר בעצם לסמוך עליו

והוא נעלב ממני כשהוא שם לב שאני לא סומכת עליו

אבל היי, אם הוא לא מסוגל לעמוד במילה שלו זו לגמרי לא אשמתי

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/11/2014 17:15   בקטגוריות הבחור, לימודים אקדמאים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-30/11/2014 15:03
 



חורף וקר וזה


 

 

בלימודים של התנהגות ארגונית פתחו קבוצת וואטסאפ לקבוצה שאנחנו לומדים בה

ואתמול הייתה הפעם הראשונה שראיתי המון אנשים כותבים כמה לא בא להם להגיע לשיעור

חורף, גשם שוטף קר...

בסוף כמעט כולם הגיעו

 

יש לי איזו מסקנה לגבי הלימודים, בקורס בסטטיסטיקה

קודם כל זה מצחיק אותי קצת שהקורס הזה הוא רק 3 נ"ז (נקודות זכות)

אבל יש בו הרבה יותר חומר מאשר בקורס התנהגות ארגונית שהוא 6 נ"ז

כל כך הרבה שאם אני לא יושבת כל יום שעתיים על החומר אני לא עומדת בקצב וגם לא זוכרת כלום

אגב, לקטע של לשבת על החומר כל יום שעתיים הגעתי רק אחרי 3 שבועות, ככה שאני עדיין קצת בפיגור

 

השבוע היום לימודים עם הבחור ודובי היה דווקא דיי בסדר

מסתבר שאם אני ישנה טוב בלילה שלפני אני לא משתעממת למוות בשיעור (או לפחות יש לי יותר סבלנות)

אני עדיין חושבת שהשיעורים עם המרצה שיש לנו יחסית משעממים, היא לא מעבירה את החומר בצורה מעניינת

וגם היא לא עוברת על כל החומר, ואפילו לא על רובו רק 2-3 נושאים

זו גם לא רק המחשבה שלי

 

בפתוחה יש לחלק מהקורסים שיעורי תגבור למי שיש לו ליקויי למידה

אחת מהסטודנטיות בקבוצה הייתה שם, והיא התרשמה ממש מהמרצה שעושה את השיעורים האלה - היא המרצה של השיעורים המוקלטים שאני אוהבת לראות

היא אמרה לי "בשיעורים בכיתה אני לא מבינה כלום"

המלצתי לה לראות את שיעורי האופק כי שם באמת היא מעבירה את החומר בצורה מקיפה

ובנוסף היא גם עושה אסטרטגיות למידה שזה חלק מהקורס, מה שהמרצה שלנו לא עושה בכלל.

(איך לגשת לחומר, איך לקרוא אותו, איך להתמצא בו, איך לענות על שאלות כמו שצריך וכד')

להרבה סטודנטים זה קורס ראשון, והם לא יודעים איך לגשת לחומר עיוני בכלל.

בקורסי תגבור שהיא עושה באמת מסבירים בצורה הרבה יותר מקיפה כדי שיהיה לאנשים קל לגשת לחומר

וגם הם לומדים בקבוצות קטנות של 4-5 אנשים.

לי אין ליקויי למידה, אבל למי שיש זה בהחלט יכול לעזור למי שיש.

 

יש רק בחורה אחת שחושבת שהמרצה הזאת פשוט מעולה, וזה בעיקר כי היא קשובה לסטודנטים

להיות קשובים לסטודנטים זה נחמד, אבל זה לא מה שגורם לנו להבין את החומר

להעביר יותר מ50% מהשיעור על שאלות של סטודנטים שרובן לא רלוונטיות לחומר הנלמד, זה סתם בזבוז זמן.

אני חושבת שמה שחשוב במרצה, זה שהיא מעבירה טוב את החומר, היתר זה רק בונוס

ככה שאם יש כל כך הרבה סטודנטים שלא מבינים את החומר כמו שצריך ונעזרים בשיעורי אופק וכד'

זה אומר משהו.

 

אחרי השיעור, נסענו עם דובי כי הבחור החנה את הרכב שלו בשכונה שדובי גר כדי לחסוך כסף על חנייה

ובגלל שירד גשם דובי התנדב לקחת טרמפ בחורה נוספת שהתכוונה לנסוע בתחבורה ציבורית

היה גשם שוטף ובאמת ריחמתי על כל מי שהיה צריך לצאת בגשם הזה ולנסוע בתחבורה ציבורית

כשנסענו היא דיברה על זה שהיא לא צריכה לעשות קורסים במתמטיקה בכלל וכמה זה נחמד שהיא עושה תואר שלא צריך להתאמץ בו והכל קל

ואני כבר ראיתי את גלגלי המוח של הבחור עובדים (כי הוא מחפש את הדרך הקלה לתואר)

ואז הוא שאל אותה איזה תואר היא עושה, והיא אמרה BA כללי במדעי הרוח והחברה

 

שזה בדיוק התואר שהוא חשב לעשות בהתחלה

ולפני חצי שנה כשהוא הלך ליועץ של האוניברסיטה

והיועץ שאל אותו במה הוא עובד ולמה הוא צריך את התואר

הוא אמר לו שאין לו מה לעשות עם תואר כזה כי זה לא יקדם אותו לשום מקום

גם בעבודה שלו המנהל שלו אמר, שתואר כזה לא ייתן לו כלום מבחינת המעסיק זה לא נחשב

אז הוא בחר לעשות תואר בניהול (שלא ייתן לו קידום אבל קצת כסף במשכורת זה גם משהו בשבילו)

 

הבחור התלונן שדובי ואני גוררים אותו לעשות תואר דו חוגי במדעי המחשב וניהול

כשהוא בעצם חיפש את הדרך הקלה לעשות תואר

והוא אמר בנוסף שמה שהכי מפריע לו זה שאנחנו צודקים כי זה התואר שהוא צריך לעשות כי זה הכי יתרום לו גם בעבודה וגם מבחינה מקצועית.

(וזה חדש אגב שהוא הגיע להבנה הזאת, כי לפני חצי שנה הוא התנגד לגמרי לזה)

הבחורה אמרה לו שבכל שלב הוא יכול לשנות את התואר שלו לBA הכללי הזה

ואז אני אמרתי לה, שמעי במקצוע שלנו צריך תואר שהוא קשור למקצוע לא סתם תואר כללי

חוץ מזה יש לו חצי מהתואר של מדעי המחשב, יש לו תעודת הנדסאי, אז למה לא לסיים את זה וזהו?

היא אמרה שאם ככה אני צודקת (מה לעשות שלא כל הסטודנטים יכולים לקחת את הכי קל שיש)

 

אני יכולה להבין שיש אנשים שמחפשים לעשות תואר סתם כי הם צריכים את התעודה הזאת בגלל שהיום כמעט בכל מקום צריך תואר

אבל יש מקצועות מסויימים שצריך ללמוד משהו שקשור למקצוע ולא סתם משהו כללי כמו BA כללי

בדיוק גם דיברנו על זה באותו שיעור, שבהרבה מקצועות העובדים צריכים להמציא את עצמם מחדש וללמוד תוך כדי תנועה

אם זה בהכשרות מקצועיות שהחברה בה עובדים עושה לעובדים ואם זה בקורסים שאפשר לקחת באופן פרטי, או בלמידה אוטודידקטית לבד

זה כדי להישאר רלוונטיים, לפתוח דלתות נוספות לכיוונים נוספים וכדי להמציא את עצמינו מחדש כל הזמן

 

יש לי כמה טפסים שאני צריכה להעביר לאוניברסיטה כדי לקבל פטור מאיזה קורס

ואני צריכה להגיע ליועץ של האוניברסיטה (בעיקר כי אני לא אוהבת לשלוח עותק מקורי בדואר לאנשהו)

אז דיברתי עם הבחור והיות וגם הוא צריך להגיע ליועץ כדי שיעביר אליו את הציונים שלו מהתואר הנדסאי שהוא עשה

אנחנו נקבע לנסוע לשם יחד (וככה הוא לא יוכל להתחמק בתירוצים כמו שהוא עשה עד עכשיו)

ככה שזה סוג של win win situation

 

כמובן שבינתיים מאז שדיברנו על זה הוא מציב 20 אלף מכשולים למה הוא לא יכול לעשות את זה בשבוע הבא ולמה לא בשבוע אחר כך וכו'.

כמה אופייני לו.

 

בשיעור האחרון למדנו חומר מסויים שיש עליו עבודה להגיש

ועברנו על כל השאלות בעבודה חוץ משאלה אחת ששייכת ליחידת לימוד אחרת

המרצה אמרה שזה 10 דקות  שנעשה בשיעור הבא ובגלל המזג אוויר כולם רצו כבר ללכת חוץ מהבחור כמובן

שאחר כך התלונן לדובי ולי על זה שבגללינו הוא לא יוכל לעשות את כל העבודה בסופ"ש הקרוב

זה כל כך קטנוני, יש 4 שאלות מתוך 5 שאפשר לענות עליהן

אפשר להשאיר שאלה אחת לשבוע הבא

לא צריך לעשות מזה כזה עניין

 

 

 


 

 


נכתב על ידי , 27/11/2014 11:53   בקטגוריות openu, לימודים אקדמאים, הבחור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-28/11/2014 23:58
 



קצת מזה...


 

 


רדיו פח רדיו אינטרנטי מהמובילים בארץ עם קהל של למעלה מ 40,000 מאזינים

40 אלף מאזינים... הגזמה פראית

אבל נגיד, נגיד שיש להם בזמני שיא כמות כזאת של מאזינים

בהשוואה לתחנות רדיו אחרות זה ממש טיפה בים

ברוב התוכניות שם לא עוברים את ה-20 אלף מאזינים וגם זה בפיק הכי גבוה

 

הרדיו חוקי ורשום ב- X Y Z

לפחות חוקי

 

הרדיו משדר במגוון סגנונות ותוכניות ולכן החשיפה גדולה
40 אלף מאזינים זה אוכלוסייה רחבה?

(בארץ יש יותר מ6 מיליון בני אדם 40 אלף זה פחות מ1% מהאוכלוסייה אם להיות קצת יותר קרובים זה בערך 0.66% מהאוכלוסיה).

וכמה אנשים בדיוק פותחים רדיו אינטרנטי של תחנה שהם לא מכירים כדי לשמוע את התוכניות שיש שם?

 

צוות השדרנים של רדיו פח כולל את מיטב השדרנים בתחום כל אחד מהם מגיע עם ידע וניסיון עתיר שנים ולכן אתם תקבלו רדיו משובח ואיכותי.

איכות, יש תוכניות שכן ויש תוכניות שלא

יש שדרנים שכן ויש שדרנים שלא

בשורה התחתונה רוב התחנה הזאת מורכבת מחובבנים שרצו להיות שדרנים ברדיו ואף אחד לא נתן להם במה

 

רדיו פח מזמין אותך להצטרף למשפחתו ולקבל את החשיפה הגדולה המגיעה לך.

 

 

אז כן גם לבחור הבטיחו שיקדמו את התוכנית שלו - אבל לא דובים ולא יער

אם הוא לא עושה קידום לתוכנית שלו בעצמו, שומדבר לא קורה

וגם אז, זה מינימלי ורק בפייסבוק ולא עם קידום דפים (כי לקדם דף עולה 1000 ש"ח בחודש)

וגם זה רק בגלל שאמרתי לו כשהוא התחיל לפתוח דף של התוכנית שלו בפייס

 

השדרנים שם רחוקים מלהיות מפרגנים או עוזרים

אם כבר הם עושים הכל כדי לשים רגליים לבחור

עם כל מיני בעיות בשידור של התוכנית

(חלק מהשדרנים הם גם מפיקים ועורכים לעת מצוא)

 

שלא לדבר על מנהלי התחנה וההתנהגות שלהם

 

אבל להגיד שרדיו פח הוא מהתחנות רדיו המובילות בישראל?

ובכן הצחקתם אותי

הם אפילו לא מדגדגים את הרייטינג שיש לתחנות הרדיו המוכרות

 

 

בתוכנית האחרונה שלו, הוא הבטיח שירים חורפיים, לא יודעת מה הקשר בין השירים שבחר ש' לבין חורף

ובכלל הוא כתב שזה הפלייליסט הכי טוב שאי פעם נשמע באיזו תחנת רדיו

הגזמה פראית כמובן סך הכל פלייליסט שהיה דיי בסדר לא יותר מדיי לא פחות מדיי

או איך אומרים לא עפתי

 

הוא כמובן המציא סיפור שהוא הקריא במהלך התוכנית על זוג עם בעיות

ואחר כך גם הקריא את התשובות שהמציא

כמובן שמנהלי התחנה לא יודעים בכלל שאף אחד לא כותב לו

זה לדעתי אחד הדברים הפתאטיים

 

גם הצ'ט היה שומם למדיי אפילו המשפחה של ש' שבדרך כלל פוקדים את הצ'ט לא היו

 

מאז שהבחור התחיל לשדר עם ש' שומעים יותר את ש' בשידור מאשר את הבחור

כבר המון זמן אני אומרת לו שאני רוצה לשמוע יותר אותו ופחות את ש'

והשבוע אחרי התוכנית כשיצא לנו לדבר על זה

אמרתי לו, תשמע זו התוכנית שלך ושומעים אותך אולי 10% מהזמן, 90% מהזמן זה רק ש'

ובאמת זה סבבה שאתה הבאת אותו לתוכנית ושהוא בוחר את המוזיקה

ומסביר על השירים, שלפעמים זה מעניין אבל רוב הזמן לא

(מה גם שאני לא מבינה את ההקשר בין זה לבין תוכנית שאמורה להיות על אהבה ורומנטיקה, אבל ניחא)

אבל לתוכנית אין את הטביעת יד שלך, זה ש' הוא זה שמדבר רוב הזמן

אתה צריך להיות זה שמדבר 90% מהזמן

זו התוכנית שלך

 

ואז הוא אמר לי שאני נשמעת בדיוק כמו המנהלים של התחנה

כי מסתבר שהם כבר כמה זמן מעירים לו על זה שזה לא הוא שמדבר רוב הזמן

הוא לא זה שמגיש את השירים, הוא השדרן התוכנית שלו זה התפקיד שלו לא של ש' שהוא רק אורח

 

והאמת הם צודקים

הם לא נתנו לו רצועת שידור כדי שמישהו אחר ישדר במקומו כמעט כל הזמן

 

בתוכנית האחרונה שהוא ציפה לרייטינג גבוה בגלל הפלייליסט, היה בסוף רייטינג דיי נמוך

אם כי באופן כללי לתוכנית שלו יש רייטינג לא רע יחסית לתוכניות אחרות שמשודרות בתחנה הזאת

רק שהפעם הייתה ממש ירידה שבפיק הגבוה היו 5K פחות מבדרך כלל

בשביל הבחור זה משמעותי

 

סך הכל הבחור נהנה לשדר, הוא נהנה מהעניין

ומזה שהוא נפגש עם חבר שלו ש' פעם בשבוע

וזה כמו תראפיה שהוא מגיע אחרי יום עבודה עייף לפעמים עצבני

שומע שם מוזיקה בפול ווליום ולא מפריע לאף אחד (כי התחנה בנויה לזה)

אם בזה הוא מוצא הנאה קטנה בחיים שלו, אז שיהנה :)

 

 

 

נכתב על ידי , 26/11/2014 12:55   בקטגוריות הבחור, פתטי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-26/11/2014 19:16
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)