לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2018

ככה מתנהגים?


 

 

שיחת הטלפון הראשונה שהייתה לי ביום ראשון בבוקר הייתה מאריאל
הוא  דיבר בקולו הרגיל, עושה איתי צחוקים, מתנהג כאילו שומדבר לא קרה
ומציין עוד שבאותה שיחה ביום חמישי הייתי נורא לחוצה
לחוצה, לא... ממש לא... הייתי עצבנית עליו
על הדיבור המתנשא שלו, על זה שהוא כביכול בא ואומר לי מה לעשות (זה בטון דיבור לא במה שהוא אומר)
מי הוא בכלל?

והאמת, הלכתי לשמוע את אותה שיחה שוב
והאמת להפתעתי נשמעתי רגועה לגמרי
הוא זה שהיה נשמע על קוצים
התשובות הלקוניות שלי היו כדי לא להיכנס איתו לויכוח

אריאל: מה הקישקוש הזה?
אני: איזה?
אריאל: שריבלין שלח לי הודעה שאת עוזבת.
אני: כן, זה מה שהודעתי לו
אריאל: למה?
אני: כי הוא עשה לי שיחה בשבוע שעבר ואמר כמה הוא לא מרוצה
אריאל: את צוחקת ממני? את צוחקת ממני?
אני: מה זאת אומרת?
אריאל: ואת בטח מתרגשת מזה
אני: לא ממש לא מתרגשת מזה. הוא גם אמר לי תחשבי על כל הדברים שאמרתי. אז חשבתי.
אריאל: ו? וחשבת ו?
אני: וזהו... והגעתי להחלטה.
אריאל: טוב, את סגורה עם זה?
אני: כן. אבל הוא אמר לי שהוא יפגש איתי ביום ראשון לדבר על זה.
אריאל: אני חושב שאת טועה. לא חושב שיהיה לך עוד מקום שתוכלי לעבוד מהבית בצורה הזאת. לא מבחינת הנוחות. אני גם לא הייתי מתרגש יותר מדיי ממה שהוא אמר.


מבחינת הנוחות, ברוב המקומות אנשים באים בבוקר למשרד ועובדים משם. נכון לא הכי נוח שבעולם לקום מוקדם בבוקר ולנסוע בכבישיים המפוקקים במדינה שלנו לעבודה. אבל להגדיר את התנאים שהם נותנים לי נוחות? חוץ ממחשב וטלפון שזה הכי בסיסי בעולם הנוחות היחידה זה לעבוד בטרנינג ונעלי בית פה נגמרת הנוחות (חוץ מזה שהבגדים הרגילים שלי גם נוחים).


אני: זה לא קשור רק לזה. זה קשור גם להרבה דברים אחרים.
אריאל: טוב. אם את סגורה על זה. יש לך לפחות דברים אחרים לעשות?
אני: מאיזה בחינה?
אריאל: לעשות! עבודה אחרת? משהו?
אני:  לא... אבל יש לי תקופת מבחנים בסוף החודש אז... כנראה זה יהיה.
אריאל: בסדר, מזה לא מתקדמים הרבה בחיים. אני שואל כי מחר תצטרכי להתפרנס, זה לא  זה...
אני: אני יודעת שאני אצטרך להתפרנס, אבל אני לא יכולה לחפש עבודה כשאני עובדת. קצת בעיה.
אריאל: למה את צריכה לחפש עבודה כשאת עובדת לא הבנתי.
אני: אני עובדת מהבית
אריאל: אז מה?
אני: אז קצת בעיה לצאת לראיונות עבודה
אריאל: יותר קל לצאת מהבית כשאתה יודע מה מסודר לך מאשר לעבוד באיזשהו מקום תקוע בסוף העולם ואתה בחיים לא יודע מה קורה איתך בעבודה.


רואים שהוא אף פעם לא ניסה לחפש עבודה שהוא כבול לבית שלו 10 שעות ביום שבהן הוא עובד מהבית
וגם אם הייתה לי עבודה אחרת לא הייתי אומרת לו (בשביל מה הוא צריך לדעת את זה?)

אני: אני לא מסכימה איתך בקשר לזה.
אריאל: למה?
(פה הגיע החלק שבו הוא מנסה לגרור אותי לויכוח בנושא הזה)
אני: כי אני לא מסכימה איתך בקשר לזה.
אריאל: אוקיי. טוב.
אני: זה הכל.
אריאל: למתי בכל אופן מדובר?
אני: אם אנחנו נשב ביום ראשון לפי החוזה שלי זה אומר לפי חוק זה אומר X ימים.


ואז בסופ"ש תפסתי את עצמי ואמרתי לעצמי למה שאחכה עד יום ראשון הרי אין לריבלין אינטרס לתת לי לעזוב, אז שלחתי את המייל שמודיע על עזיבה במוצ"ש. אני חושבת שאם הייתי חייבת לתת לריבלין מכתב סיום העסקה ביד הוא היה מושך אותי עוד ועוד עם זה.

אריאל: אוקיי. אני חושב שאת רצה מהר מדיי.

פאקינג כמה חודשים טובים שאני חושבת על זה זה מהר מדיי? וגם אם הייתי חושבת על זה רק שבוע, זה היה שבוע שהיה לי בו מספיק זמן לשקול את כל הנסיבות הרלוונטיות לעניין

אני: זכותך לחשוב מה שאתה רוצה.
אריאל: לא לא, אני חושב על הצד שלך לא על הצד שלי. הצד שלי אני אקח מישהו אחר לעבוד זו לא הייתה השאלה.


באמת תודה לך שאתה חושב על הצד שלי (ממש קונה את זה.... NOT!).
בשלב הזה נזכרתי שבפעם הקודמת שהקשבתי לעצתו של אריאל לגבי מקום עבודה הגעתי למקום עבודה שבו עבדו 12 שעות כל יום, לא שילמו שעות נוספות, לא היה שם שעון נוכחות. ואם היו ימים שבהם בערב היו עושים show off ללקוחות (מה שקרה אחת לחודש) כל העובדים היו צריכים להיות נוכחים בזה וזה אחרי יום עבודה של 12 שעות בלי ששילמו לנו על זה עוד כסף (ואלה היו דברים שהיו מסתיימים ב1-2 בלילה). ואה כן אנשים שם עבדו בלי חוזה חתום, וכשביקשתי שיהיה לי חוזה הם הביאו לי חוזה שבו הם בעצם אומרים לי שאני מוכרת את נשמתי לשטן (משהו בסגנון).
שם אגב, לא סבלתי כמו שאני סובלת במקום הזה, כי שם אמנם היה ניצול מחפיר, אבל התייחסו אלי בצורה מכובדת ולא בשיח צעקות.
חבל שלא זכרתי את זה שאריאל הציע לי לעבוד איתו ועם ריבלין... אבל באמת חשבתי שיהיה אחרת.

אריאל: אני חושב שאת עושה צעד חריף!  שהוא לא חכם.
אני: זכותי לעשות טעויות לא?
אריאל: אני לא בא בטענות זאת זכותו של כל אדם. אני רק אמרתי את דעתי.


מה לא? אז מה זה היה עכשיו?

אריאל: תחשבי על מה שאמרתי. תחליטו מה שתרצו.
אני: אני אומרת לך היה לי שבוע שלם לחשוב על כל הדברים שהוא אמר לי לפני שבוע.
אריאל: אוקיי אני מזכיר לך את השיחה הראשונה עם המכתב פיטורים.שהוא אמר לי שהוא יפטר אותי. השיחה עם המכתב פיטורים שהתחלתי לצחוק על הדבר הזה. זה נשמע לי מגוחך. גם אז זה היה נשמע לי מגוחך.
אני: אתם חברים שנים, אתם שותפים גם לא מעט שנים
אריאל: זה לא קשור, זה לא קשור, זה לא קשור. אני לא לוקח דברים שאנשים אומרים מתוך הבטן ומתייחס אליהם ברצינות. אני מתייחס ברצינות לדברים שאתם חושבים לפני שאתם אומרים וזה (הוא התכוון לזה שאני הודעתי להם שאני מתפטרת) נראה לי לא עבר איזה שלב של חשיבה. זאת דעתי האישית אבל... תחשבי על זה. תדונו על זה בשיחה מתי אתם נפגשים? ביום ראשון?


אוהו כמה חשיבה הייתה לי על הדבר הזה כמה חודשים טובים

אני: כן הוא אמר לי שהוא יקבע איתי ביום ראשון.
אריאל: אוקיי. אני מציע לך לחשוב על זה פעמיים. מבחינת הכל.
אני: אין לי יותר מה לחשוב אני הגעתי להחלטה.
אריאל: הגעת להחלטה זה בסדר זה נורא פשוט להוציא החלטה. אגב, לא משנה מה תהיה ההחלטה כן?
אני: לא לבן אדם כמוני
אריאל: אבל צריך להבין מה עומד מה עומד מאחורי זה ולאן את מתקדמת מפה.
אני: יש הרבה דברים אבל תראה, בסופו של דבר אני שומעת תלונות ממנו וממך כמה חודשים.
אריאל: את שומעת ממני וממנו תלונות כמה חודשים.
אני: כן
אריאל: תלונות על מה?
אני: דברים שאתם לא מרוצים מהם.
אריאל: יש הרבה דברים שאני לא מרוצה. יש דברים שאני לא מרוצה ממה שאני עושה, יש דברים שאני לא מרוצה ממה שאת עושה, יש דברים שאני לא מרוצה ממה שריבלין עושה. מה הקשר? אנחנו כולם בני אדם.
אני: בסדר.
אריאל: היה נורא משעמם בחיים אם כולם היו מושלמים.
אני: גם זה.
אריאל: אני מציע שאתם תדונו בעניין תגיעי לאיזו החלטה שאת רוצה. זכותך להחליט מה שאת רוצה אני הבעתי את דעתי. שמעת אותה, תחשבי עליה. אני חושב שרצת מהר מדיי לכיוון קיצון מדיי. זו דעתי האישית. תחשבי על זה שוב.


אותי השיחה הזאת מאוד עיצבנה
הייתם מדברים ככה לעובד שלכם?


אז יום ראשון הגיע
כמובן שריבלין לא הודיע לי מתי הוא אמור להגיע אלי, אבל היות ויש לי גישה ליומן שלו ראיתי שהוא קבע לעצמו פגישה איתי. טוב.
אני כמובן מתכוננת לכך שהוא יגיע, זאת אומרת מתלבשת במשהו שהוא לא טרנינג ומחכה.
עוברת השעה שהוא קבע, אין קול ואין עונה.
חצי שעה לאחר מכן הוא שולח הודעה בוואטסאפ הקבוצתי של העבודה שהוא נתקע אצל לקוח
מן הראוי שאם אתה נתקע אצל לקוח וקבעת פגישה עם בן אדם, שתודיע לו כמה דקות לפני השעה היעודה שאתה לא מגיע, תקוע, מתעכב וכיוצ"ב.
בשלב מסויים התקשרתי לאריאל לשאול אותו מה קורה עם ריבלין ואם הוא עדיין תקוע אצל אותו לקוח. הוא אמר ש-5 דקות אחר כך הוא פתר את הבעיה שהייתה שם וחזר למשרד (אקא הבית שלו). כך שאם הוא רצה להגיע אלי הוא יכל (לא היה לו שום דבר נוסף בלו"ז לאותו היום חוץ מהפגישה איתי). רק שריבלין לא טרח להודיע או לעדכן אותי במשהו. כייף הא?
לקראת סיום יום העבודה התקשרתי אל ריבלין שוב, הוא לא ענה, ואז שלחתי לו הודעה שאני מבינה שהוא לא הולך להגיע ואני בכל מקרה צריכה לצאת.

בדיוק בשעה שכתבתי שאני צריכה לצאת הוא התקשר אלי לטלפון של העבודה, אז עניתי. הוא אמר שנקבע ליום אחר. אמרתי בסדר. לי לא חשובה הפגישה הזאת. מבחינתי הוא יכול לבוא לפה ביום האחרון של העבודה שלי כדי לקחת את הציוד שלהם וזהו.

זו אחת הסיבות שבגינן שלחתי את המייל שמודיע שאני עוזבת בסופ"ש (וחבל שלא עשיתי זאת ביום חמישי זה היה חוסך לי עוד 2 ימי עבודה איתם והרבה כאב ראש). כי אמרתי לעצמי שאם זה ככה הוא יוכל למשוך אותי עוד ועוד. אחרי הכל אין לו אינטרס שאני אעזוב.
נכון ש2 ימי העבודה האלה לא יהרגו אותי, פשוט הייתי מעדיפה שהסאגה הזאת תהיה כמה שיותר מהר מאחוריי ויפה שעה אחת קודם.

לפחות הספירה לאחור החלה

 

 

 

 

וגם כאן

נכתב על ידי , 31/12/2018 12:46   בקטגוריות מעצבן!, ענייני עבודה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-2/1/2019 13:47
 



זה היה סופ"ש מבוזבז


 

השיחה עם ריבלין ביום חמישי הכניסה אותי לסוג של סערת רגשות
לא היה טוב לעשות את השיחה הזאת ביום חמישי אחה"צ
שאני עייפה ומותשת משבוע העבודה
זה לא שיש לי עבודה פיזית, זה יותר הקטע של איך זה משפיע עלי נפשית
וזה לא משפיע עלי טוב, אפילו ההורים שלי שמו לב לזה
אני פחות סבלנית, אני מתעצבנת בקלות, אני נמצאת בסף רגישות יתר שבדר"כ לא קיים שם, לא בצורה כזאת קיצונית

ואז הגיעה השיחה עם אריאל
שמעו זה עיצבן אותי ברמות שאני לא מסוגלת אפילו לתאר
אני לא מבינה מאיפה הבן אדם שואב את החוצפה שלו לבוא ולהגיד לי את הדברים שהוא אמר
מאיפה החוצפה הזאת לדבר לבן אדם ככה, ועוד בן אדם שאתה קורא לעצמך הבוס שלו?
מאיפה היכולת לזלזל ככה בהחלטות של בן אדם אחר?
ההתנהגות שלו מגעילה אותי בצורה שאי אפשר לתאר
האמת שכל הבעיות התחילו מההתנהגות שלו
נשבעת לכם שהשתן עלה לבן אדם לראש

מכל הבלאגן הזה שכחתי לשלוח את המייל שמודיע על ההתפטרות שלי
גם היה עניין שלא הייתי בטוחה אם מייל בלבד מספיק, ז"א שזה קביל משפטית
יום שישי היה יום עמוס כי סידורים וארוחת ערב משפחתית
ורק ביום שבת יצא לי לבדוק את הסוגיה עם עו"ד ואז גם שלחתי את המייל לריבלין
כדי שספירת הימים של ההודעה המוקדמת תתחיל ממחר
כל כך מבאס אותי שלא שלחתי את המייל הזה ביום חמישי
זה היה נותן לי יומיים פחות לעבוד איתם
זה כמה אני סובלת מהמקום הזה
אם הייתי יכולה לא לעבוד כבר ממחר זה מה שהייתי עושה.

לא כתבתי לכם מתי בעצם הגעתי להחלטה הזאת באופן סופי
זה היה לפני כמעט חודש, היה לי ראיון טלפוני עם מראיינת של משאבי אנוש מאיזו חברת השמה
ואחת השאלות שהיא שאלה אותי היא מה ההחלטה הכי חשובה שעשיתי בתקופה האחרונה
העניין הזה של לעזוב את מקום העבודה זה משהו שתמיד היה שם אבל לא קיבלתי החלטה סופית, כי מה שעיכב אותי כל הזמן זה שאני אצטרך לקחת הלוואה, ומה אני אעשה ביום שאחרי (הרי דמי אבטלה גם ככה לא מגיעים לי) ובעיקר מה אני אמורה להגיד להם?
ואז אמרתי לה שאני חושבת שההחלטה הכי חשובה שעשיתי זה להחליט שאני מחפשת עבודה אחרת על מנת לעזוב את מקום העבודה הנוכחי.
רק כמה שעות אחר כך בעצם החלטתי סופית שזהו
אני לא רוצה להישאר שם יותר
וקבעתי את הdeadline לסוף החודש
כאילו לישון על ההחלטה, לראות איך אני מרגישה עם זה
ועם כל יום שעבר הרגשתי שזו ההחלטה הנכונה בשבילי
תוסיפו על זה את זה שנעשיתי חולה, ואני מכירה את עצמי, כשרע לי אני נעשית חולה
זו לא פעם ראשונה שזה קורה
ואני לרוב לא חולה (צינון זה לא נחשב)

אני גם מודעת לזה שהעבודה הזאת השפיעה לא טוב על המצב הנפשי שלי
בגלל הצעקות היומיומיות, בגלל התסכול שלי מכל מה שקורה
הלימודים שלי הסימסטר הולכים פייפן, אני לא מספיקה ללמוד כי כל מה שבא לי לעשות אחרי יום עבודה זה לבהות בדברים מטומטמים בטמבלוויזיה (ואני שונאת לבהות במקלט אין שום דבר טוב לראות שם) להעביר שעות בבהייה בפייסבוק או לישון.
שום דבר שהוא באמת פרודוקטיבי.
זה הגיע למצב הזה ממש בשבוע שבועיים האחרונים
לפני כן עוד הייתי מצליחה איכשהו.

ההבנה שהמקום הזה לא רק שלא תורם לי הוא מזיק לי מאוד מאוד
תיכננתי לעשות את זה ב30-31 בסוף החלטתי להקדים מעט
כי מבחינתי זה נעשה בלתי נסבל
או כמו שידיד שלי אמר לי: אם את רוצה לעזוב אין שום טעם לחכות עם זה עוד

אני אפילו לא מתכוונת להתחיל לחפש עבודה ישר ומייד
המטען שהמקום עבודה הזה גורם לי לסחוב זה משהו שאני חייבת להשתחרר ממנו
להשתחרר ולחזור לעצמי
ואני רוצה לעשות רישיון נהיגה, כי זה כבר משהו שעלה בכל מקום שהגעתי אליו
וזה נותן יותר עצמאות וגם יותר איזורים שייפתחו לי מבחינת טווחי חיפוש העבודה שלי

אני יודעת שאין דבר כזה מקום עבודה מושלם
בכל מקום שאגיע אליו סביר להניח שאתקל במשהו שיפריע לי ברמה זו או אחרת
אבל בדר"כ זה רק משהו אחד, לא הכל, תמיד יהיה משהו טוב, תמיד היתרונות יעלו על החסרונות
ולא אני לא מדברת על הברור מאליו - שזה לקבל משכורת (משכורת מקבלים בכל מקום עבודה)
אני מדברת על הדברים האחרים אלה שהופכים את העבודה למקום שנעים וטוב לעבוד בו.
אלה שגורמים לכל עובד להרגיש בעל ערך אהוב ומוערך.

לא כמו שפה שמרגיש לי היי מצאנו פרייארית שתעבוד במשכורת שהיא מעט מעל המינימום ואנחנו מוכרים את התפקיד כתפקיד מעולה כי עובדים מהבית ולא צריך לנסוע לעבודה

אחרי ששלחתי את המייל לריבלין
קיבלתי ממנו הודעה:
"אני מבין שהחלטתך סופית?
 ביקשתי להיפגש מחר ולדבר על כך פנים מול פנים. ונבין את הדברים טוב יותר..האם זה אפשרי?"

עוד לא עניתי לו
פייר, אני לא יודעת על מה יש לנו לדבר

השליחה של המייל הייתה על מנת להתניע את התהליך
כל יום שאני עובדת שם זה יום מיותר מבחינתי

 

 

 

וגם כאן

 

נכתב על ידי , 29/12/2018 23:12   בקטגוריות אישי, ענייני עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-30/12/2018 00:04
 



אוף עם זה!!!


 

למה זה מעצבן אותי?
כי בשבוע הזה הם התחילו לתת לי התקנות לקראת סוף היום
זאת אומרת שעה לפני סוף היום בידיעה שההתקנות האלה לוקחות יותר משעה
משהו יותר קרוב לשעתיים שלוש
ואני עובדת מהבית זה לא שיש לי אוטובוס לתפוס או משהו כזה
בכל המקרים שהיו בשלב מסויים נשברתי ואמרתי שאני צריכה לצאת
לא משלמים לי על שעות נוספות גם ככה
ואני תמיד חוטפת מהם על הראש איכשהו
זה מתסכל ברמות על

הם עובדים כל יום גם בערב, לא אכפת להם זה העסק שלהם
הם משלמים לעצמם משכורות שמנות ומבחינתם יש עבודה כל הזמן
אני לא יכולה להסתכל על העסק כאילו זה העסק שלי
אני לא מרוויחה כמוהם ואני לא שווה להם מהבחינה הזאת
הם שותפים עסקיים אני עוד בן אדם שעובד אצלם

הכנתי כבר מכתב סיום העסקה
כל השבוע התלבטתי מתי לשלוח אותו
כי אני צריכה לתפוס את ריבלין ולדבר איתו קודם
השבוע הזה היה עמוס בעבודה באופן הזוי לחלוטין
לא מבינה את הקטע הזה של סוף שנה
בשום מקום שעבדתי בו זה לא היה ככה
איך עבודה שלא הייתה בכל התקופה שאני עובדת שם מתרכזת לסוף שנה

ביום חמישי ריבלין שולח הודעה לקבוצת הווטאספ של העבודה בשעה X:07
לקוח חדש של חיפש אותו והתקשר אליו לסלולרי שלו
הוא כתב לנו שהוא בפגישה וביקש מאתנו (קרי אריאל או אני) לחזור אליו
תוך פחות מדקה אני כותבת שאני מתקשרת אליו
התגובה שלו "לא אמרנו שבX אנחנו מוכנים לעבודה"

וכל מה שעובר לי בראש זה WTF
עניתי לבן אדם אחרי פחות מדקה
שניה אחר כך התקשרתי ללקוח
לא תגיד שהוא חיכה כמה דקות טובות עד שעניתי לו
והוא בא אלי עם היציאה הזאת על הבוקר?

אז עשיתי איתו שיחה
אמרתי לו שאני רוצה לעזוב את מקום העבודה
ושתבינו אפילו להתפטר הבן אדם לא נותן לי כמו שצריך
במקום להגיד לי בסדר וכל מה שאומרים במקרה כזה
הוא רוצה לבוא לפה ולהיפגש כדי לראות אם הוא יכול לשכנע אותי להישאר (מילים שלו לא שלי)
הוא אמר לי שהוא לא התכוון למה שהוא אמר באותה שיחה
ושאנחנו בני אדם ושצריך לשבת ולדבר על זה ולראות מה אפשר לעשות
ושהוא לא רוצה לראות אותי עוזבת את מקום העבודה
ולא משנה שאמרתי לו שכבר חודשים אני שומעת תלונות ממנו ומאריאל
וגם כמה לו לא נעים להגיד לי את הדברים האלה כל הזמן
(והאמת לי היה מאוד לא נעים לעשות את השיחה הזאת)
הוא כל הזמן התעקש על פגישה בשבוע הבא
למרות שאמרתי לו שההחלטה שלי היא סופית

אני יודעת שיש את אלה שיבואו ויגידו שעדיף לעשות את זה בפגישה פנים מול פנים
אבל באמת שרציתי כבר לסיים עם זה היום
לסמן V על הסאגה הזאת ולשים את זה מאחורי

והחלק העוד יותר מעצבן בעודי כותבת את הסוף של הפוסט הזה אריאל מתקשר אלי
ואומר לי "מה זה הקישקוש הזה ששמעתי מריבלין?"
אני שואלת אותו "על מה אתה מדבר"
הוא אומר לי "הקישקוש על זה שאת מתפטרת"
ואז הוא בא ומדבר איתי 15 דקות על כמה שאני טועה
ושבשום מקום אני לא אקבל עבודה מהבית עם כל התנאים הנוחים שהם נותנים לי
ושהוא חושב שקיבלתי החלטה מהר מדיי ושאני עושה צעד חריף שהוא לא נכון לי
(תודה באמת שאתה חושב בשבילי)
כי הוא יכול למצוא בקלות מישהו אחר שיבוא לעבוד איתם אבל לי ייקח זמן למצוא עבודה אחרת
ושאני לא צריכה להתייחס לשיחות של ריבלין ברצינות
כי ריבלין מאיים עליו כל הזמן שהוא יפטר אותו ויפסיק את השותפות ביניהם ושום דבר כזה לא קורה
וזה לא משנה שאמרתי לו שהם חברים שנים ושותפים גם כמה שנים טובות
הוא כל הזמן אמר לי שאני עושה טעות ושבשום מקום לא אקבל את מה שהם נותנים לי
אמרתי לו שזכותו לחשוב מה שהוא רוצה
הוא שאל אותי אם לפחות יש לי עבודה אחרת, אמרתי לו שלא
ושאני לא יכולה לחפש עבודה כי אני עובדת ואני עובדת מהבית
הוא טען שהכי קל לחפש עבודה מהבית כי אני יודעת מה הלו"ז שלי
היות ואני יודעת כמה זה בלתי אפשרי מבחינתי ולא היה לי כוח להתווכח איתו אמרתי לו שזכותו לחשוב ככה, אבל אני לא מסכימה איתו
השיחה הסתיימה בכך שהוא אמר לי שהוא הביע את דעתו ואמר לי לחשוב על הצעד הזה שוב

 

 

 

וגם כאן

 

נכתב על ידי , 27/12/2018 18:53   בקטגוריות מעצבן!, ענייני עבודה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-30/12/2018 10:11
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)