לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

אוף איתו!



אני לא יודעת מה עובר על הבחור
ההתנהגות שלו נעה מכייף לנו יחד, לאתה בלתי נסבל

כן לא כתבתי עליו כמה זמן כבר, נכון
אז אם נלך 3 שבועות אחורה שנפגשנו ללמוד
והוא לא הוריד ממני את העיניים שלו
ובשלב מסויים גם לא את הידיים שלו
(נסו אתם ללמוד ככה)

מצד שני הוא חרד לסטטוס מערכת היחסים ביננו
כי הוא מדגיש שוב ושוב שאנחנו רק ידידים
מה יש לגברים עם הקטע הזה של שינוי סטטוס?
גברים בכל העולם יוצאים עם נשים כל הזמן
אפילו מתחתנים
אבל הוא
תקוע ב"אנחנו רק ידידים"

או שיש לו את הקטע הזה שפתאום מפריע לו שאנחנו מדברים
הוא אומר לי "אנחנו לא נשואים! אנחנו לא חייבים לדבר כל יום"
אנחנו מכירים יותר משנה, אנחנו מדברים כמעט כל יום (למעט סופ"ש) וככה זה שנה
הרוב ביוזמות שלו - הוא מתקשר
ופתאום הקטע הזה
או שהוא אמר לי גם באותו משפט, על החבר הכי טוב שלו שהוא מדבר איתו רק פעם בחצי שנה
וואלה, מה אני אגיד לכם, עניין של סדר עדיפויות, וגם צריך שניים לטנגו
גם אותו חבר טוב שלו, לא מתקשר אליו כל כך הרבה
וזה בכלל לא קטע של גברים, כי אני מכירה מספיק גברים (גם נשואים) שחשוב להם להיות בקשר עם החברים שלהם והם מדברים פעם בשבוע אם לא יותר
ולא מתרצים את זה בזה שהם עסוקים או שיש להם עבודה או כל תירוץ טיפשי אחר שלא מתקבל על הדעת
מי שרוצה להיות בקשר מוצא זמן ומתקשר (או שולח SMS או וואטסאפ או מייל או משהו)

שבוע לאחר מכן היינו אמורים להיפגש פעמיים כדי ללמוד
המבחן מתקרב, וצריך לתרגל חומר, ולשבת פעמיים בשבוע לשעתיים ללמוד יחד אחרי יום עבודה נשמע הגיוני
לרכז את זה ביום אחד, קרי ללמוד 4-6 שעות, אחרי יום עבודה - זה לא הכי הגיוני
אז יום אחד אכן נפגשנו, וביום השני הוא היה כונן בעבודה שלו
ואמר לי שרוב הסיכויים שיצטרכו להקפיץ אותו
למרות שבסוף הוא נשאר בעבודה שלו עד 21:30 ולא הקפיצו אותו לשום מקום
בסוף לא למדנו וסתם התבזבז עוד יום בלי שתרגלנו את החומר

השבוע הזה היה שבוע הניצול המשפחתי
יש קטע למשפחה שלו, שהם מנצלים/מנקנקים אותו
זו אחת הסיבות אגב שאנחנו לומדים אצלו בעבודה ולא אצלו בבית
הוא גר קרוב למשפחה שלו ורוב הזמן הם משתכנים אצלו בבית רעש, ילדים, משפחה דיי קולנית יש לו
בעקרון קבענו ללמוד בשני ורביעי - הוא הבטיח
אבל הוא ממש רחוק מלעמוד בהבטחות שלו
אז ביום ראשון שדיברתי איתו על זה הוא אמר לי שהוא הבטיח לאחיינית שלו שהוא לוקח אותה ביום שני לעבודה
וזה אחרי שסיכמנו שניפגש ללמוד ביום שני
אני בכלל לא מבינה את הקטע הזה של לקחת ילדים לעבודה, ז"א מה יש להם לעשות שם?
ומילא הורים שלוקחים את הילדים שלהם אבל אחיינים?

הוא אמר לי "אני לא מפר את ההבטחה שלי לילדה"
אבל את ההבטחה אלי אין לו בעיה להפר כן?
התעצבנתי עליו
הקטע הוא שזה לא רק בגלל היחס שלו ללימודים שמרגיש לי שהוא רק עושה טובה
זה לא זה, זה היחס שלו לעצמו! משהו שכנראה נבנה אצלו כבר תקופה
שהוא חושב שהוא לא יכול או לא מסוגל ובכלל לעומת יתר אחיו ואחיותיו הוא חושב על עצמו ככישלון
הוא אמר לי באחת השיחות שלנו "תראי אותם, עשו בהליכה תואר ראשון ושני, ואני לא מצליח עם שלי, וכמה שציפו ממניי שאני אעשה תואר במדעי המחשב ועכשיו אפילו בתואר פשוט בניהול אני לא מסתדר"
(יש לו תואר הנדסאי תוכנה מהטכניון לא תגידו שאין לו שכל או משהו)
נו עם גישה כזאת קשה להגיע רחוק

אני יודעת שאם אנחנו לא ניפגש ללמוד ולתרגל הוא לא יעשה את  זה לבד
כי המשפחה שלו לא מאפשרת לו את זה
בגלל זה אני מתעקשת
אבל ההתנהגות שלו מעצבנת אותי
כמה אפשר להיות חסר חוט שדרה? לתת לאנשים לדרוך עלייך? לנצל אותך?
עם כל הכבוד למשפחה, לפעמים הוא צריך לשים את עצמו והצרכים שלו במקום הראשון ולא של אחרים
פלא שכבר 5 שנים שהוא מנסה ללמוד ולא מצליח?
(ועוד לא דיברתי על עניינים בריאותיים שהוא מזניח בגלל שהוא עסוק בלשרת אחרים)
המשפחה שלו לא מתחשבת בו בשיט

אז שהתעצבנתי עליו על זה שהוא ביטל לנו יום לימודים
הוא הציע שאנחנו נשב והאחיינית שלו גם תהיה שם
סיריאסלי? אנחנו לומדים אצלו בעבודה בגלל שבבית שלו אי אפשר
האחיינים שלו (כולם אגב) הם לא בדיוק ילדים טובים שיושבים בשקט ומעסיקים את עצמם (כנראה עניין של חינוך)
אז איך בדיוק אנחנו אמורים ללמוד כשהיא יושבת איתנו וכל כמה דקות רוצה ממנו משהו?
אמרתי לו שאם הייתי רוצה הפרעות מילדים:
א. הייתי עושה ילדים משלי
ב. אפשר ללכת ללמוד אצלו בבית (אם כבר אז כבר)
ושזה מעצבן אותי שהוא שם עלי זין
ועל זה הוא צחק
כנראה לא בחירה טובה של מילים (הרי יכולתי להשתמש במושגים אחרים)
אני יכולה רק לתאר מה עבר לו בראש בהתחשב בזה שהוא טורח להגיד לי בכל פעם מה הפגישות שלנו  עושות לו אפילו אם כלום לא קורה

בסוף סיכמנו שביום רביעי נשב במרוכז על החומר (בדיוק מה שממנו רצינו להימנע במקור)
מעניין אם זה באמת גם יקרה בסוף ושהוא לא ינדנד לי שהוא עייף או לא מרוכז או משהו אחרי שעה-שעתיים

נכתב על ידי , 29/7/2014 10:10   בקטגוריות גברים ממאדים נשים מנגה, דברים קטנים ומעצבנים, יחסים וזוגיות, נשים גברים ומה שביניהם, על אנשים וחיות אחרות, עניינים שבינו לבינה, קיטורים, שחרור קיטור, הבחור  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-1/8/2014 02:00
 



עבודה וזה...



מישהי שולחת מייל לטכנאים (במחלקה שלי) שהיא מבקשת שיעשו משהו, ואומרת שהיא לא יכולה לפתוח טיקט (יש לנו מערכת קריאות שדרכה פונים לטכנאים)
הדבר הראשון שהמנהל שלי עושה זה לשאול אותי למה המערכת לא עובדת
אני בודקת - המערכת עובדת
שולח אותי לעובדת ששלחה את המייל - והיא בכלל לא הגיעה לעבודה (בינתיים)
העיקר חטפתי צעקות על הבוקר

אגב,
מי מכל שאמר לי לבקש ממנו לשלוח לי מייל כשהוא רוצה לתת לי משימות (הרי מה יותר הגיוני מזה?)
אז התשובה שקיבלתי ממנו היא "או שתזכרי בעל פה או שתרשמי לך, אני לא שולח שומדבר במייל"

חוץ מזה לאחרונה אין לי זמן לנשום בעבודה
יש עומס מטורף, אני עושה עבודה של 2-3 אנשים

(וכמובן שהמנהל שלי מתלונן שאני לא עומדת בזמנים)
ובנוסף הוא מביא לי עבודה של הטכנאים (טכנאי וידיאו) כי הם לא מספיקים

כייף לי להגיע בבוקר ושהזמן טס

לא כייף לי הצעקות, הטון המתנשא

מאידך כשהוא מרוצה הוא אומר לי תודה :)

 

לפעמים אנחנו מתקשרים נהדר ולפעמים ממש לא

 

נכתב על ידי , 28/7/2014 11:48   בקטגוריות דברים קטנים ומעצבנים, ענייני עבודה, שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-29/7/2014 10:01
 



ימין או שמאל?


 

או

מה זה בשבילי להיות שמאלנית

כל בני ובנות האדם שווים. ללא קשר למין, מגדר, צבע או מוצא.

יכולת לראות ולהכיר בכאב של הצד השני - גם אם אני לא מסכימה איתו. הצד השני יכול להיות מתנחלים, יכול להיות חרדים, יכול להיות פלסטינאים, יכול להיות ערבים ישראלים.

רצון במדינת רווחה, צמצום פערים חברתיים והכרה של המדינה והממסד באפלייה מכוונת שלו כלפי מגזרים שונים בישראל (מזרחים, ערבים, חרדים, נשים ויש עוד) ותיקונה.

שמירה בלתי מתפשרת על הדמוקרטיה ובתוך כך על חופש הביטוי, זכויות אדם וזכויות מיעוטים

הפרדה בין דת ומדינה (לא מפריע לי שמדינת ישראל היא בית לאומי לעם היהודי, מפריעה לי הכפייה הדתית והאפלייה שקיימות תודות לכך שאין הפרדה בין דת ומדינה).

קיום חובות המדינה: גיוס, מיסים, ומעבר לכך - התנדבות כערך עליון. ומעורבות בנעשה סביב.

אהבת המדינה והארץ.


יש אנשים שמשום מה ההבדל שהם עושים בין שמאל לימין זו התפיסה של איך צריך להיראות שלום בין מדינת ישראל לערבים הפלסטינאים
וזה החלק שאיתו אני לא מסכימה:
שטחים תמורת שלום, ורצון לשתי מדינות לשני עמים
קודם כל אני לא חושבת שזה הוגן הרעיון של שטחים תמורת שלום
ושנית, אני לא חושבת שהמשפט הזה מגדיר מיהו ומהו שמאלני
כי כל המשפטים שהזכרתי קודם - הם מה שהגדירו את השמאל עד לשנות ה-90
אז הכל השתנה, ונכנס הקונספט של השלום - שלפיו מסתבר אנשים משתייכים לשמאל או ימין
אני בעד שלום, אבל לא בדרך הזאת, אני לא מאמינה בה יותר
פעם האמנתי
אבל פעם הייתי צעירה יותר ותמימה יותר
ומאז ההסכמים שנעשו עם הפלסטינאים עברו כמעט 20 שנה
ההסכמים מעולם לא כובדו במלואם
בניגוד להסכמי החלפת שטחים תמורת שלום שנעשו עם מדינות אחרות - ירדן ומצרים
שקיימים ומכובדים מאז שנחתמו ועד היום.

אז אם מישהו מכם רוצה לקרוא לי ימנית בגלל זה,
הוא מוזמן לחפש לי מפלגה ימנית שהאידיאולוגיה שלה עונה על כל המשפטים שכתבתי למעלה
כי אני חיפשתי ולא מצאתי אחת כזאת.

עכשיו
הבלוג שלי הוא לא דמוקרטיה

כך שתגובות לא הולמות, קללות נאצות וכד' יימחקו לאלתר

 

 

נכתב על ידי , 23/7/2014 14:21   בקטגוריות אז למה לי פוליטיקה עכשיו  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-28/7/2014 11:53
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)