לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

קצת משעשע אותי


 

בקורס שלמדתי, ניהול השיווק

זה הקורס בו עשיתי את המבחן ב29/6

לפני החתונה של אחי ולפני הבלאגן

 

אז היו המון סטודנטים שהגדירו את המבחן קשה

וכן, היו 2 שאלות טריקיות שאנשים טעו בהן

וכיסחו אותם בציונים (גם אותי, על אחת מהן הורידו לי 10 נקודות)

 

ולפני 10 ימים בערך היה המועד א השני

והשבוע הם קיבלו את הציונים

לא שהם לא ידעו כי כבר באותו יום של המבחן התפרסם פתרון

כך שאנשים ידעו בערך אם הייתה להם או לא הייתה להם טעות באיזושהי שאלה

 

הסטודנט שלמד איתי, סיפר לי ששני החברה מהעבודה שלו

שהתחילו איתנו באותה כיתה ועברו לכיתה אחרת - בגלל המנחה שהייתה לנו שלא ידעה ללמד

התווכחו בחדר אוכל כשהם ישבו לאכול לגבי השאלות והטעויות שלהם וכו'

 

והוא אמר להם "אם הייתם לומדים עם הדר לא הייתה לכם הבעיה הזאת"

והם שאלו כמה קיבלתי, והוא ענה שמעל 80

 

אחד מהם קיבל במבחן 60 וציון סופי 63

השני אני לא יודעת כי אני לא בקשר איתו

כששאלתי את הסטודנט אם הוא יודע כמה הוא קיבל הוא אמר לי שלא

ושלא נעים לו לשאול אותו,

הוא גם הוסיף ואמר שהוא מניח שאם היה לו ציון טוב הוא היה אומר

 

המבחן שלהם לא היה יותר קשה מהמועד שהיה לנו

המבחנים של הקורס הזה ידועים בתור מבחנים עם שאלות טריקיות

ועל זה אנשים נופלים

היתר, כנראה אנשים באמת לא למדו כמו שצריך כל הסימסטר

כי אני לא יכולה להסביר את זה אחרת

בעבר גם המבחן היה בלי ספרים פתוחים

אצלינו היה המועד הראשון עם ספרים פתוחים

זה עוזר כי לא צריך ללמוד המון חומר בעל פה

אבל כן צריך להבין את החומר ולדעת להסביר אותו ולענות נכון על שאלות

 

בקבוצה של הקורס בפייסבוק רואים את כל המתלוננים שקיבלו ציונים נמוכים

או כאלה שלא עברו את המבחן ולא מבינים למה (גם במועד של הקורס שלנו היה אותו הדבר הם אפילו עשו עצומה בגלל זה)

 

אני זוכרת שביום הראשון של הקורס אמרתי למנחה הפלגמטית שלנו שהרבה מאוד אנשים מתלוננים על הקושי של המבחנים

והיא אמרה שרק מי שלא למד כמו שצריך כל הסימסטר, בדרך כלל מתלונן

והאמת לפחות על עצמי הרגשתי את זה

 

אגב, משעשע אותי קצת שאותו בחור שקיבל במבחן 60 קיבל רק 60

הייתי בטוחה שהוא יפציץ

הם הלכו ולמדו עם מנחה הרבה יותר טובה מהמנחה הפלגמטית שאני והסטודנט למדנו איתה

טוב, קצת מצחיק לקרוא לזה למדנו, היא לא לימדה שומדבר...

אני למדתי מהשיעורי אופק שהיו בכלל עם מנחה אחרת

 

האמת שכשלמדנו למבחן, ממש ישבתי והסברתי לו את כל החומר

אחרת סביר להניח שלא היה לו מושג ירוק

אבל עדיין, אם נמצאים עם מנחה טובה - הציון אמור להיות בהתאם

 

בכל מקרה אין לי כוונה בללמוד בקבוצה יותר גדולה משני אנשים

וגם ללמוד עם עוד בן אדם זה לפעמים קצת יותר מדיי

במיוחד כשהוא לא באותה רמת ידע כמוני (קרי לא למד כלום כל הסימסטר)

ללמוד עם יותר מבן אדם אחד, שכל אחד מושך לכיוון שלו זה לגמרי לא בשבילי

אני מאוד מקווה שבסימסטר הבא הוא לא יציע לאף אחד ללמוד איתנו

אני ממש לא בעניין

גם זה יהיה הסקה סטטיסטית, לא קורס נחמד בכלל

 

 

אגב,

כמעט כל מי ששאלתי אותו לגבי הציון בקורס השני שעשיתי - מבוא למיקרו

אמר לי שציון סופי 76 זה בהחלט מספיק ושאני ממש לא צריכה להתאמץ לשפר את זה

 

לסימסטר הבא (סתיו) כבר נרשמנו (אני כמובן ל2 קורסים)

ואני חושבת על קורסים לסימסטר אביב וגם לסימסטר קיץ

יש כמה קורסים עמוסים, שנחשבים גם קשים שאני שוקלת לקחת בקיץ

לא את שניהם יחד כמובן, כל אחד לחוד

ולו בגלל שאני מעדיפה שכשאני לומדת אותם להתרכז בקורס אחד בלבד

וללמוד קורס אחד בסימסטר רגיל זה ממש בזבוז זמן

מאידך סימסטר קיץ הוא מאוד קצר

אז אני עדיין חושבת על זה

 

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2015 14:06   בקטגוריות לימודים אקדמאים, על אנשים וחיות אחרות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-31/7/2015 12:48
 




 

זה המכתב הפנייה ששלחה הרופאה הפלגמטית של L

שהייתה אמורה לטפל בבעיה הזאת כבר לפני שנה

ולא עשתה כלום

 

לכבוד גאסטרואנטרולוג - דחוף!

 

מפנה את המטופל להתייעצות בשל:

תחושת אי נוחות/תפיחות/כבדות בחגורת בטן עליונה

בשבוע האחרון אחרי ארוחה "על האש" - 3 ימים כאבי בטן סביב הטבור

קוליקיים וכעת כאבים המחמירים בהליכה/תנועה.

ללא בחילה או הקאה, ירידה בתיאבון

בבדיקות דם אנזימי הכבד מוגברים

ידוע על כבד שומני

הפטיטיסים CMV EBV - שליליים

לא שותה אלכוהול באופן תדיר

TSH וקורטיזול תקינים

נוגדנים אנטימיטוכונדריאל ושריר חלק - שליליים

בסונר - כבד עם הסננה שומנית רבה

 

עדכון 21/7/2015

בבדיקות דם - עליה באנזימי כבד - יותר חסימתי - ALP 150, GGT 483

 

22/7/2015

כאבי הבטן בשיפור, אולם מדי פעם התקפים של כאבים ברום הבטן לשניות וחולף

מתאר אברסיה למזון, בחילות, חולשה כללית, והרגשה כללית גרועה

 

 

אז L הלך ביום ראשון לגאסטרואנטולוג

הוא סיפר לי שהיה בדיחה

כל שאלה שהוא שאל את הרופא

הרופא אמר לו שצריך דיאטה

 

אומר שכואב לו

התשובה - צריך דיאטה

 

בכלל הוא סיפר לי שהוא חיכה בתור

הרופא במקרה ערבי, הכניס  את כל הפציינטים הערביים קודם

ורק כשהם נגמרו התחיל להכניס את הפציינטים היהודים

 

הוא לא קיבל תשובות לשום שאלה קריטית שהוא שאל אותו

הדבר היחיד שאנחנו יודעים זה שאין לו גידול (לא רואים בCT סימן לזה)

והופא אמר לו שצריך לחכות לניתוח של ה-CT (נו באמת, רופא מומחה צריך לפחות לדעת לקרוא את זה, לא?)

שזה לוקח 10 ימים

 

בשבוע הבא יש לו אנדוסקופיה וקולונוסקופיה

אם אני זוכרת נכון לפחות את התוצאות של זה מקבלים ישר

אלא אם כן לוקחים ביופסיה ואז לוקח עוד זמן, אבל לא ממש מחפשים סרטן שם אלא בעיה אחרת

(הוא גם ככה צריך לעשות את הבדיקה הזאת כי יש במשפחה שלו מקרה של סרטן המעי)

 

מה שכן הרופא הסביר לו איפה הכבד נמצא

ואמר לו שיש לו כבד מוגבה (ז"א יותר גבוה ממה שרגיל אצל רוב האנשים)

וזה עשה לו סדר כי הוא היה מרגיש כאבים בחזה, אבל בצד הימני לא השמאלי

והוא לא הבין מה זה והתפדח מלהגיד לאנשים את זה

 

וגם הרופא העלה השערה שאולי יש לו אבנים

או שיש לו אבן שנתקעה ביציאה מהכבד

אבל אי אפשר לראות את זה בCT

 

הוא אמר לי אחר כך שהוא ממש לא מתכוון לחזור לרופא הזה

שזה היה בדיחה, וזה בכלל היה מעליב היחס של הרופא אליו

שמגיע אליו בן אדם חלש מרגיש לא טוב ומבקש תשובות

ולכל שאלה התשובה היא אתה צריך דיאטה

כשבן אדם לא מרגיש טוב, מרגיש חלש ובקושי מתפקד

צריך לפחות להסביר לו למה זה קורה

ולא לתת לו יחס מזלזל

 

רק שתבינו שעם כל זה שהוא מרגיש חלש ועייף מאוד

הוא הולך כל יום לעבודה כי לחוץ מאוד שם עכשיו

והוא לא רוצה לדפוק את הצוות שלו

(למרות שאם זה היה קורה לבן אדם אחר הוא היה לוקח ימי מחלה ולא מתחשב באף אחד)

אני מדברת איתו כמעט תמיד כשהוא בדרך הבייתה כדי שלא ירדם בדרך

והוא מספר לי שאפילו שיש לו הגה כוח ברכב, אפילו את זה קשה לו לסובב

ככה הוא חלש

 

שבוע שלם של כאבי בטן ושהוא בקושי אכל משהו עשו את שלהם

דווקא ביום ראשון כשהוא היה אצל הרופא הוא כל כך התעצבן

שזה נתן לו כוח והוא אכל שניצל ופירה

והרגיש יותר טוב אחר כך וגם לא היו לו כאבי בטן

אבל עדיין, הוא מרגיש מאוד חלש

עייף כל הזמן, לא משנה כמה הוא ישן

 

היום כשדיברתי איתו הוא אמר לי שהוא מרגיש הרבה יותר טוב

אין לו כאבים יותר והוא רק מאוד מאוד עייף כמו מישהו שלא ישן מספיק

זה כבר מעודד בפני עצמו

אמרתי לו עדיין שחשוב שיעשה את כל הבדיקות שנשארו לו

רק כדי לסמן V על זה ולראות שהכל בסדר

 

הוא אמר שבשבועיים האחרונים הוא ירד 4 קילו בגלל שהוא הרגיש כל כך רע

אני רק מקווה שהוא ימשיך לשמור לאכול אוכל בריא

ולא את הג'אנק שהוא אוכל בדרך כלל

 

בשבוע שעבר המצב שלו היה כל כך נוראי

שממש ממש דאגתי לו

 

 

 

נכתב על ידי , 28/7/2015 12:56   בקטגוריות ענייני בריאות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-2/8/2015 08:54
 



עדכונים...



אז לפני שבוע הייתה שיחת השימוע
בה כמובן המנהל שלי לא אמר לי את השם של הבחורה שהתלוננה שלא טיפלתי לה בתקלה שהיא לא דיווחה לי עליה
מאז יצא שהיא ביקשה ממני משהו שוב, והטון דיבור שלה אלי היה ממש מגעיל
לא יודעת מה עשיתי לה (כלום)
או מה יש לה ממני
אבל היחס שלה אלי ממש מגעיל
ונראה לי שהיא העבירה מאוד את מורת רוחה למנהל שלי

שתזדיין (אולי אם היא באמת הייתה עושה את זה היא לא הייתה כל כך ממורמרת)

ברגיל היא בן אדם מאוד מצחיק
והיא נחמדה לכולם ואף פעם לא היו לי איתה חיכוכים

בינתיים השבוע הספיקה להיות לי תקלה באיזה מחשב שלא הצלחתי לסדר
המנהל שלי החליט לקחת את  זה על עצמו וגם הוא לא הצליח לסדר
בבוקר של יום שני עלה לי רעיון וסידרתי
אבל עדיין צריך להתקין את המחשב מחדש (משהו נדפק שם יותר מדיי)
נראה לכם שהמנהל שלי יסכים לזה???
(מניחה שלא, אתמול הוא לא איפשר לי לעשות את זה)

עכשיו זו תקופה שמפטרים פה הרבה אנשים
פיטרו מישהי שעזבה לפני שבועיים
עוד מישהי שאני מכירה פוטרה (גיליתי דרך חבר משותף)
היא לא אמרה מילה על זה לאף אחד
ועוד בחור אחר פוטר
ומישהי אחרת עוזבת כי בעלה עושה relocation

הזוי שאנשים עוזבים ולא מביאים אף אחד במקומם

 

מה שכן גיליתי שהרבה מאוד עובדים פונים למנהל שלי על תקלות ולא אלי

ואז פתאום אני מקבלת ממנו מבול של פניות על דברים שלא טיפלתי (כי לא אמרו לי)

בדיוק היום היה מישהו שבא אלי כדי להגיד לי על בעיה שיש לו

ואמרתי אחר כך למנהל שלי שהוא מהבודדים שבאמת באים ופונים אלי ולא דרכו

הוא אמר שזה נכון

ואני לא יודעת למה זה

בכל זאת אני שם יותר משנתיים

אנשים מוזרים...

 

 

נכתב על ידי , 27/7/2015 19:54   בקטגוריות ענייני עבודה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-28/7/2015 09:39
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)