לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

קצרים


 

כשהמנהל שלי מתקשר אלי ביום חמישי (שזה היום החופשי שלי) ומתנצל על ההפרעה

ואז שואל אותי משהו (הוא לא זוכר סיסמא למשהו שאין יום בשבוע שאני לא אומרת לו מה הסיסמא)

 

 

דודה שלי (אחות של אמא) אומרת על בת דודה שלי דרגה שניה (היא הבת של בת דודה של אמא שלי)

שהיא אשת עסקים מצליחה

אמרתי לה סליחה? אשת עסקים מצליחה לא חיה בעוני

היא אולי הולכת אחרי הלב שלה ועושה מה שהיא רוצה לעשות

אבל מצליחה היא לא, אין לה איך לגמור את החודש

ובגלל זה גם היא לא יכולה להרשות לעצמה להחזיק רכב

וגם היא עברה לגור בדירה בקיבוץ שנמצא בחור נידח כי כל מקום אחר באיזור קרוב מספיק לגושדן יקר לה מדיי

אז מצליחה היא ממש לא

 

חוץ מזה שבפעם האחרונה שראיתי אותה (בחתונה של אחי) היא נראתה ממש רע

רזה (ולא שברגיל היא לא הייתה עם רזון טבעי, אבל זה היה יותר מדיי)

נראתה ממש ממש חולנית ומוזנחת

והיה לה מבט בעיניים כאילו היא לקחה משהו (למרות שסביר להניח שלא)

ובכלל היא נראתה לי דיי אבודה ומפוחדת

זה שהיא יודעת מה היא רוצה לא הופך אותה לאשת עסקים מצליחה - כי בקטע הזה היא לא ממש מצליחה

 

ללכת אחרי מה שהלב שלך אומר לך, זה דבר אחד

ולהצליח - דבר אחר לגמרי

 


ביום שבת היה לנו מפגש משפחתי

נפגשנו עם דודה שלי (אחות של אבא) הבנות שלה והילדים שלהן

ו2 בני דודים של אבא שלי, אחד עם הבנות שלו (כולם כבר אנשים מבוגרים כן?)

ועוד קרובת משפחה רחוקה שאין לי מושג איך היא התנחלה במשפחה שלנו

כשבנדוד של אבא בא להסביר לבנות שלו מה הקשר המשפחתי

זה פשוט היה מצחיק לראות את ההבעה על הפנים שלהן

סבתא שלה וסבתא של סבא שלך היו בנות דודות

 

האמת שאני לא זוכרת את האישה הזאת ומשפחתה בתור ילדה

לא באירועים משפחתיים לא בשום מקום

אני חושבת שמתישהו בעשור האחרון או קצת יותר מזה היא פתאום צצה במשפחה שלנו

וכדי לשמור על קשר היא הולכת למקהלה שאבא שלי שר בה

אפילו שהיא לא שייכת לאף אחד מהיישובים ששרים במקהלה הזאת

 

היא כל הזמן מנדנדת לאבא שלי ולדודה שלי כמה צריך לעשות מפגש משפחתי של כל הבני דודים (אם כי הם לא בני דודים שלה בכלל)

ובסופ"ש האחרון שהיה אחד כזה, הילדים שלה לא באו כי זה לא מעניין אותם

ובכלל כשההורים שלי עשו שיפוץ והיא הזמינה אותנו לארוחת שישי

לא נוצר שום קשר עם הילדים שלה, כולם אנשים בוגרים בעלי משפחות עסוקים בעניינים שלהם

לא מעניין אותם ליצור קשרים חדשים עם אנשים והאמת גם אותנו לא ממש

זה שעושים מפגש לא גורם לאנשים להיות בקשר אחד עם השני

 

במפגש המשפחתי אחי אחותי ואני היינו, הבנות של דודה שלי (אחות של אבא) היו (מינוס אחת)

2 בנות של בנדוד של אבא שלי היו (הם גרים בחו"ל ובאו לחופשה בארץ)

בת דודה של אבא שלי, הילדים שלה לא באו - כי לא מעניין אותם דברים כאלה

ושל אותה קרובת משפחה, שכל הזמן מנסה להידחף לאירועים משפחתיים מהסוג הזה

היא גם דיי מעצבנת בתור בן אדם, וגם לא מעניין לאף אחד לדבר איתה

והבנתי מאמא שלי שמזמינים אותה בגלל שאחרי השואה לא נשארה לה כמעט משפחה (אבל היא בכלל נולדה בארץ)

נו, אבל אם משפחה הייתה כל כך חשובה לה, למה היא נזכרה רק לפני עשור וקצת שיש לה עוד משפחה (רחוקה)?

 

לא מבינה את הקטע הזה

אפילו אמא שלי אמרה שהנוכחות שלה במפגש המשפחתי הזה הייתה מוזרה כי זה היה בולט שהיא לא שייכת

אתה לא יכול להיות שייך במקום בו אתה לא שייך

 

 

נשארו לי נטו עוד 6 ימים להגיע לעבודה

אני כל כך מחכה שהם יסתיימו מהר

אני פשוט משתעממת שם למוות

וכבר בא לי להיות אחרי...

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/8/2015 15:49   בקטגוריות קצרים, ענייני עבודה, המשפחה שלי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-1/9/2015 11:47
 



האמת שאין לי הרבה מה לספר


 

 

איך אני מתה על זה שבאמצע החיים האוניברסיטה (הפתוחה) מודיעה לך שקבוצת הלימוד שנרשמת אליה לא נפתחת, ואז כשאתם הולכים לחפש אופציות אחרות מסתבר שיש רק 3 כאלה (הנחיה מוגברת) 2 מתוכן לא ממש אופציונליות.

אחת בשעות הבוקר, אחת במכללה שיש על זה תוספת תשלום, והשלישית היחידה שאופציונלית

 

תהיתי לעצמי באמת למה לא קיבלתי את חומרי הלימוד

כי בקורס השני שאני רשומה אליו, כבר קיבלתי לפני יותר משבוע

 

בכוונה נרשמתי להנחייה מוגברת בקורס הזה

בקורס הקודם (מבוא לסטטיסטיקה) הייתי בשיעורי אופק עם רכזת הקורס

היא לא ממש לימדה, היא הניחה שאנחנו מכירים את החומר (ממש לא)

מישהו שאני מכירה (שפעם עבדנו יחד) ועשה את הקורס הזה גם אמר לי שבהנחייה פרונטלית המצב הרבה יותר טוב

אז הקורס הזה זה קורס ההמשך שלו ונרשמתי להנחיה פרונטלית בשביל לפחות לא להרגיש את מצב החוסר הבנה הזה

 

חוץ מזה בעבודה המצב פקקטה

זאת אומרת אין כמעט עבודה (חוץ משוטפת)

אין לי חשק להתעלות על עצמי ולהמציא לעצמי עבודה - מסיבות מובנות

המנהל שלי נחמד אלי - על זה אין לי תלונות (מה שמוכיח שאם רוצים אפשר להסתדר, ונשאלת השאלה איפה זה היה קודם)

ובעיקר משעמם לי

 

אני מגיעה לפה כל בוקר בסביבות 7:30

כשאני מגיעה אין פה אף אחד בכלל, אבל כבר התרגלתי

אם מגיע מישהו זה רק שעה אחר כך

רוב העובדים מגיעים בסביבות 10 (יש לי חיים לא רוצה להישאר פה עד 7-8 בערב)

יש עבודה שוטפת לעשות, אבל את זה אני מסיימת תוך שעה גג

ואחר כך, אחר כך אני באמת סתם משתעממת

כמה אפשר לגלוש באינטרנט?

ודברים אחרים אני לא ממש חושבת שאני יכולה לעשות

אני פה סתם כדי להעביר את הזמן

 

בהמון מקומות היום כשמפטרים, עושים את זה מעכשיו לעכשיו

(בעיקר כדי להימנע מזה שאותו עובד שפוטר יעשה נזק כלשהו)

כאשר משלמים משכורת של חודש מראש לאותו עובד שפוטר

פה לא עושים את זה...

נראה לי מטעמי קמצנות

בפעם הראשונה שפיטרו אותי מהרגע להרגע נפגעתי

אבל האמת, זה עדיף ככה מאשר להגיע כל יום למקום עבודה שאני לא רוצה להיות בו יותר

 

כבר התחלתי לספור את הימים...

נשארו לי סה"כ 7 ימים לעבוד פה

אם סופרים את היום אז 8

לא יודעת מי יודע פה שאני עוזבת

אני לא בטוחה כמה אכפת לי מזה

רק שייגמר כבר, ויפה שעה אחת קודם

 

 

 

 

 

 


נכתב על ידי , 26/8/2015 09:50   בקטגוריות לימודים אקדמאים, ענייני עבודה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-27/8/2015 21:56
 



לשאוף לנשוף... ושייגמר מהר


 


אחרי שא' היה פה לחפיפה (רוב הזמן לא הייתה שום חפיפה אבל ניחא)
המנהל שלי שואל אותו "נו עכשיו אתה מומחה ב-Isilon"
(זו אחת המערכות אחסון שיש לנו פה)
הוא אמר לו "לא, אחרי שאני אעבוד על זה כמה חודשים אני אכיר את זה"
רק שתבינו את הלך המחשבה של המנהל שלי
הוא חושב שהסבר קצר של כמה דקות יגרום לבן אדם להבין מערכת שלמה
כן... בטח...

המנהל שלי החליט להאריך אחריות לאחת ממערכות האחסון דרך החברה שממנה אנחנו רוכשים ציוד (חברה צד שלישי)
במקום ישירות מהחברה עצמה, מה שהיה לנו עד עכשיו
זה כבר קרה לפני מספר חודשים למרות שאני התנגדתי והסברתי למה
הוא המנהל שלי הוא מחליט

קיוויתי שלא יקרה כלום במשמרת שלי
אז קיוויתי
ביום ראשון נפל לנו דיסק
פתחתי אצלם קריאה
היה אמור לחזור אלי טכנאי
ביום שני אחרי שאף אחד לא חזר אלי התקשרתי שוב
ואז העבירו אותי לטכנאי אבל מסתבר שזה לא היה הטכנאי הנכון (חלם)
ואז העבירו את הקריאה לטכנאי אחר, שלקח לו כמה שעות לחזור אלי
ואז אמרו שיגיע מישהו מחר (יום שלישי)
ביום שלישי הגיע מישהו עם דיסק, החליף את הדיסק - השרת לא מזהה אותו
הולך אחרי כמה שעות מגיע עם דיסק אחר, אחרי כמה דקות השרת נותן הודעה Impending failure (reported by drive)
שוב דיסק לא תקין, מודיעה להם
הטכנאי ה"מומחה" שלהם טוען שזה לא יכול להיות ושאני אחכה שהשרת יסיים את ה-rebuild שנעשה ל-hot spare.
יום רביעי, בוקר, אם הדיסק היה תקין הוא היה צריך לעשות עליו rebuild אוטומטית (זה לוקח לו לסיים את זה כמעט 24 שעות, הרבה זמן אבל ככה זה במערכת הזאת)
נחשו מה לא קרה...
כן הדיסק לא תקין בדיוק כפי שאמרתי (אחרי שנתיים וחצי עם המערכת הזאת אני יודעת איך היא עובדת נכון כשמחליפים לה דיסק).
שוב טלפון לטכנאי ה"מומחה", הוא בשוק, אומר טוב יגיע אלייך טכנאי עם דיסק חדש
זה יהיה הדיסק השלישי במספר שהם יחליפו

אין להם מושג ירוק מה הבעיה ולמה זה קורה
לדעתי יתכן מאוד שהדיסקים שלהם לא מעודכנים מבחינת הקושחה בהתאם לעדכונים שיש אצלינו במערכת
אבל זו רק השערה מאוד פרועה שלי
לי אין דרך לבדוק את זה
(כשעבדנו מול החברה עצמה, הייתי שולחת אליהם לוגים מהשרת והם היו מנתחים אותן עם כלים יעודיים משלהם)
וגם להם אין דרך לבדוק את זה, כי הם סתם חברה צד שלישי

אני תוהה מי לכל הרוחות קונה את זה שמערכות אחסון הן דבר כל כך פשוט שרק צריך להחליף לו דיסקים?
(לא אני לא בטוחה שאני רוצה לדעת את התשובה לשאלה הזאת)

המנהל שלי עדיין חושב שלעשות אחריות דרך אותה חברה (צד שלישי) זה יוצא יותר משתלם
כי אם משהו לא קורה כמו שהוא רוצה יש על מי לצעוק שם
מאידך, למה צריך להגיע למצב שצריך בכלל לצעוק על מישהו
כשהייתה לנו אחריות מול החברה ישירות, היינו מקבלים שירות מעולה, בלי תקלות ועניינים
דיסק היה נופל, פותחים קריאה, בום תוך פחות 4 שעות מגיע דיסק חדש
מחליפים, והכל תקין והכל עובד.
אחרי כמה ימים עוד היו מתקשרים אלי לבדוק שבאמת הכל תקין

ופה, פה זה פשוט חובבני.

 

נכתב על ידי , 19/8/2015 11:15   בקטגוריות ענייני עבודה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-20/8/2015 10:12
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)