לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013


 

כמו שכתבתי באחד הפוסטים הקודמים

האווירה בחברה שאני עובדת בה דיי במצב אווירת נכאים

אחרי יותר מחודש שהופסק פרוייקט ענקי וכ-50 איש הלכו הבייתה

ואין עדיין צפי אם הפרוייקט יחזור או לא יחזור

אין מה לעשות זה משפיע על כולם ההיעלמות של 50 איש בחברה בסדר גודל הזה

 

מאז בעצם הייתי מגיעה לעבודה ועושה הרבה כלום

למעשה כל המחלקה שלנו צומצמה למדיי (מ-5 אנשים ל-3)

החסרון של כל הרבה אנשים בהחלט משפיע על כמות העבודה שיש לעשות

למעשה בחודש ומשהו האחרונים הגענו לעבודה כדי לעשות בעיקר כלום

ובתחום שלי אין מה לעשות האנשים הם אלה שגורמים לזה שיהיה לי מה לעשות

 

ככה יצא שבחודש + האחרון הגעתי לעבודה ועבדתי ביום אולי חצי שעה - שעה

וכל יתר הזמן? זמן מבוזבז בו אין יותר מדיי

 

הייתם אומרים שהייתי יושבת על הלימודים או קוראת ספר או משהו

בשמחה הייתי עושה את זה, אבל המנהל שלי יושב איתי באותו המשרד מה שהופך את העניין לקצת בעייתי

 

בכל מקרה בשבוע שעבר המנהל שלי קרא לי לשיחה

אמר שהמנכ"ל רצה לפטר אותי, והוא התעקש להשאיר אותי

וזה אומר הרבה בתחשב בזה שרק לפני חודש הוא רצה לפטר אותי בגלל שלא פתרתי תקלה מספיק מהר (לטעמו)

ואי לכך ובהתאם לזאת הוצע לי להישאר בחצי משרה

 

לא להיט בכלל לעבור ממשרה מלאה עם משכורת נחמדה למצב של חצי משרה

נכון, אני גרה אצל ההורים שלי, משמע אני לא משלמת שכר דירה, אבל אני ממש לא חיה על חשבון הברון

אני משלמת את כל היתר (אוכל, מים, חשמל, ארנונה וכד') וכל ההוצאות שלי

 

כשהתייעצתי עם חבר טוב הוא אמר לי שזה עדיף על כלום

והמצב בשוק גם ככה בקאנטים, כי הוא רע כבר כמה שנים ובתקופת החגים בכלל יש איזושהי קומה

 

אז ישנתי על זה ללילה

יום אחר כך אמרתי למנהל שלי שאני אלך על זה

ותיאמנו ימים קבועים שבעם אני עובדת ובהם לא


קשה לומר שאני מרוצה מהעניין הזה

יכול מאוד להיות שהפרוייקט שהופסק (בגלל עניינים תקציביים) יחזור אחרי החגים

ויכול להיות שייכנס פרוייקט אחר

ובהתאם לזה אני גם אוכל לחזור למשרה מלאה

אבל כרגע זה המצב

אני לא ממש מרוצה ממנו

במיוחד בגלל האספקט הכלכלי

אבל זה עדיף על כלום

 

אני מקווה כרגע למנף את זה למקום טוב

להוציא רישיון נהיגה, שגם ככה התכוונתי לעשות

אבל שברתי את הראש באיזה זמן בדיוק אני אקח שיעורים

משרה מלאה פשוט לא משאירה יותר מדיי זמן לדברים כאלה

לא כשקמים ב6 בבוקר כל יום וחוזרים במקרה הטוב ב6 בערב מהעבודה (ואם יש פקקים זה יותר לכיוון 7 בערב)

ולהשקיע קצת יותר בלימודים

למרות שהמוטיבציה שלי לזה לא בשמיים בכלל

אבל עכשיו יש זמן להשקיע יותר ולא לוותר לעצמי בגלל עייפות וחוסר ריכוז בגלל יום עבודה עמוס וארוך

 

העניין של רישיון נהיגה דיי קריטי עבורי

למרות שזו תהיה הוצאה כספית לא קטנה

זה יקצר לי לפחות שעה בדרכים.

וזה משהו שאני כבר חייבת לשים עליו V

זה הפך ל-Must

ולא למותרות

 

חוץ מזה אני תוהה ביני לבין עצמי כמה זמן אני אוכל להחזיק על משכורת כזאת

עם כל הכבוד יש לי הוצאות שוטפות וזה

ופתאום כל הוצאה קטנה הופכת להיות הוצאה גדולה

זה למעשה נורא מגביל

ואני לא אוהבת את ההגבלה הזאת

אף אחד לא יכל להגיד לי כמה זמן המצב הזה יישאר ככה

ואני צריכה לקחת המון דברים בחשבון עכשיו

 

אפשר לסכם את זה במילה אחת - אוף!

 

נכתב על ידי , 15/9/2013 13:06   בקטגוריות אישי, ענייני עבודה, שחרור קיטור  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-26/9/2013 03:13
 





לאחרונה, אנשים, ואם נדייק גברים שיוצא לי להכיר דרך הפייסבוק
אם אפשר בכלל לקרוא לזה להכיר, זה להתקל ולדבר דרך הצ'ט אני לא באמת מכירה אותם
משום מה מתחילים איתי
אתם בטח שואלים את עצמיכם למה אני מתלוננת?
ובכן אם הם לא היו יותר קרובים לגיל של ההורים שלי מאשר לגיל שלי זה היה יכול להיות איכשהו אקטואלי
ואל תבואו ותגידו לי שלגיל אין משמעות כי ברוב המקרים יש לו
(עובדה שרוב האנשים לא נמצאים עם בני זוג שהפער גילאים ביניהם הוא של יותר מ-10 שנים שלא לדבר על 15)

זה בדרך כלל מתחיל משיחה סטנדרטית
מקבוצה זו או אחרת ששנינו מסתבר נמצאים בה ועובר לדברים אחרים

עכשיו לכל האנשים האלה אמרתי בצורה מאוד ישירה שאני לא בעניין של מערכת יחסים איתם
והם המשיכו בשלהם


לפעמים הם כותבים דברים כנראה בלי לחשוב עליהם, קלישאות ועוד שלל מילים שגרמו לי לחשוב WTF?!?!?!:

את מאוד יפה אני שחרחר אשכנזי עם חולשה לבלונדיניות.

אני עשיתי 5 יחידות בגיאוגרפיה אולי את החצי החסר שלי?
(הוא שאל אותי מה למדתי בתיכון G זה היה מזמן וכה לא רלוונטי להיום)

את שמה לב כמה דברים משותפים יש לנו... שום דבר לא מקרי

(כן 3 דברים משותפים, התעניינות במזג אוויר, לימודי גיאוגרפיה וזה שאנחנו מעדיפים לא לגור בעיר וחוץ מזה כלום)

אחד שלח לי תמונה של עצמו איך שהוא קם בבוקר (לפחות ככה זה נראה)
וביקש תמונה שלי - ונענה בסירוב כמובן
(ולמה לכל הרוחות הוא חושב שמעניין אותי לראות איך הוא נראה כשהוא קם בבוקר???)

יש לך בעיה עם הפרשי גיל נניח 15 שנה ?
לקשר לזוגיות להבאת ילד לעולם
את בשלה להיות אמא?
היית רוצה להיות אמא? את בטח מה זה תהי יפה בהריון...

וכן כל אלה היו ברצף


השבוע אני יפתיע אותך עם מאפינס
(שיחה ראשונה עם בחור)
 
ביום רביעי אני מכין לך עוגה
(שיחה שניה באותו יום)

רוצה לפגוש אותך כבר
(לא מבינה מאיפה הבן אדם נפל עלי בקושי מכירה אותו שתי שניות)

אני רוצה לספר לך שאת הראשונה בחיי שביקשתי לפגוש דרך הפייס אני לא עושה את זה בחיים וגם מחוץ לפייס אני טיפוס ביישן ולא כזה שמתחיל עם נשים בשיגרה ואת זה מקרה נדיר
(כן... בטח... ממש קונה את זה)

לאהבה אין סידרי עדיפויות !!!
(אולי לאהבה אין, אבל לי יש)

יש לך זמן תראי כמה זמן אנו משוחחים אז במקום זה תפני את הזמן הזה אולי לשתות קפה יחד או לבשל לך ארוחת ערב ביחד , זמן יחד לא מחייב יום שלם אפשר להנות מזוגיות גם קצת בכל יום או יומיים לפחות בחודשים של ההתחלה פשוט תני לעצמך רשות לקבל חיבה נטו

~התשובה שלי אליו~
אני עושה עוד 10 דברים במקביל בזמן הזה שאנחנו מדברים
(היתרונות הקטנים של הצ'ט)

יש לי חלום לקפוץ לבלפאסט לראות מופע של לורד אוף דה דאנס תבואי איתי ? אני מזמין .
(are you nuts???)

האמת שכשאני מעשן אז זה כי נגררתי בעקבות לחץ סביבתי .
(לחץ סביבתי??? אתה צוחק עלי??? אתה בן אדם מבוגר פור גוד סייק!)

ממשפט למשפט שלך את מושכת אותי יותר ויותר !!!
(כאילו WTF?!?!?!)

הוא: את חושבת שנדבר בטלפון פעם ?
אני: לא יודעת
הוא: שבוע הבא אני עובר דירה ולא יהיה לי מחשב למשך זמן מה איך נוכל לתקשר ? או שלא ?
אני: יש לך סמארטפון
הוא: כן
אני: אז לא תהיה לך בעיה

תחילת שיחה שואל אותי מה שלומי ואומר לי ש:
אני מנשנש חטיף ובוהה בך
(המחשבה שעוברת לי בראש WTF?!?!?!)

ואה כן הכי משגע אותי בן אדם שמכיר אותי שתי שניות וקורא לי מתוקה, מאמי, נשמה, מותק וכו' כאילו אני הבתזוג שלו שנים
נראה לו באמת שזה מה שיעשה לי את זה?

לא יודעת למה
אבל בא לי להקיא שאנשים שגילם יותר מתקרב לזה של אבא שלי מדברים אלי ככה


נכתב על ידי , 13/9/2013 09:37   בקטגוריות funny, על אנשים וחיות אחרות, גברים ממאדים נשים מנגה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-14/9/2013 19:43
 




שנה חדשה בפתח
אחרי שנה שבה אצלי לא קרה הרבה
וגם זו הנוכחית נפתחת בסוג של חוסר וודאות בגלל מקום העבודה שלי
נשבעת לכם, שרוב הזמן אני לא עושה פה יותר מדיי
כשיש הרבה אנשים שעובדים יש יותר עבודה
ועכשיו הכל פה בתרדמת
שומדבר לא ברור
לא ידוע לי שמתכננים לצמצם עוד
אבל זה מורגש באוויר
אם המנהל שלי יושב ומשחק במשחקים ברשת, או רואה סרטים מצויירים
זה אומר שאין לנו הרבה מה לעשות

כל עניין החגים המשפחתיים האלה הפך בשנים האחרונות למאוד בעייתי
אמא שלי החליטה שהיא לא מוכנה להשאיר את ההורים שלה לבד
וגם אם מזמינים אותנו, ואת סבא וסבתא שלי, הם לא מוכנים לנסוע (או שיסיעו אותם)
ככה שזה דיי תוקע אותנו במקום אחד בלי הרבה גמישות
ושמעו, אותי זה מבאס לעשות את זה במסגרת המצומצמת הזאת
זה נחמד לשבת בשולחן שיש בו יותר מרק 10 אנשים (שגם אותם רואים כל שבוע כמעט)

השנה זכינו בחודש החגים לסופי שבוע ארוכים
שזה לא רע בהתחשב בזה שהייתה לנו חצי שנה בלי יותר מדיי חגים וחופשים
סוף סוף אפשר יהיה לנוח קצת בחודש הזה, ולאזור כוחות לעוד חצי שנה עד לחגים הבאים

מאחלת לכם
שנה טובה ומתוקה וחג שמח!

שיהיה רק טוב, עם הרבה חיוכים והמון שמחה.

 

נכתב על ידי , 4/9/2013 13:18   בקטגוריות חגים, החיים במושב, המשפחה שלי, ענייני עבודה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-13/9/2013 00:02
 





Avatarכינוי: 

בת: 43




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לn_lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על n_lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)