לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פועל זר בניכר




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

שיחה שלא נענתה


דיפדפתי היום משום מה (משום מה = שעמם לי) בזיכרון השיחות הנכנסות של האלחוטי. תראו מה מצאתי שם:




מסתבר ש37 ימים לפני עליתו השמימה, ניסה הצדיק המנוח לתפוס אותי בדחיפות. נו שויין, אולי אני ילדו הלא חוקי הלבן וחסר הכישרון לשירה ריקוד וכיו"ב.
מישהו מכיר עו"ד טוב לענייני משפחה?

הספירה לאחור החלה, עוד חודש אני אפסע בעוז על אדמת ארה"ק, לאחר עצירה קצרה אך ממצה באמסטרדם המעטירה. הכינו את המקלטים.
נכתב על ידי , 24/2/2007 05:39  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פדיחות ותובנות


מארה על ראשם של קרי ומיסטר ביג

הבוקר נסעתי כהרגלי לעבודה ברכבת, ומולי ישבה מישהי עם לכלוך בצורת טקסס על המצח. שמתי לב שאף אחד לא אומר לה כלום, והתלבטתי אם כדאי להסב את תשומת ליבה. נזכרתי בפוסט הזה של קרי וביג, ואמרתי לעצמי שלא אהיה כמו הניו יורקים, ואטרח להסב את תשומת ליבה. לפני שירדתי מהרכבת אמרתי לה שיש לה משהו על המצח, היא אמרה שזה בסדר, וירדתי. ביציאה מהתחנה הייתה עוד אחת עם הלכלוך, ואז התחיל ליפול לי האסימון. בפותחי את היומן של האאוטלוק נתגלתה לעיני הזוועה, היום הוא Ash Wednesday, יצאתי פוריינר טיפש. כל זה בגלל קרי וביג שחושבים שהם יותר חכמים מהילידים, ויכולים להגיד להם מה טוב בשבילם. יש לי מסר בשבילכם, על חטא ההיבריס משלמים ביוקר.

 

המלכה, כפרה עליה

לאחר צפיה בסרט "The Queen" הגעתי לשתי תובנות.

1. משפחת המלוכה הבריטית מורכבת מרוסים, שכן אני לא רואה שום סיבה אחרת לכך שהסבתא גרה איתם.

2. המלכה ככל הנראה בעלת יכולות כישוף, היא גורמת בהינף אצבע ל5 כלבי קורגי מפונקים לצאת ממטבח שיש בו בשר ציד טרי. מי שיש לו כלב שלא עבר סדרת חינוך נאצית, יודע עד כמה זה בלתי אפשרי.

 

כמו כן, אל תזמינו כרטיסי טיסה מגוליבר, הם שקרנים.

 

אה, כמעט שכחתי. היה סופ"ש ארוך והיה סייל במייסיס, תפילת האשכבה לכרטיס האשראי שלי תערך בקרוב. כשעברתי במחלקת הנשים הודיתי לאל הטוב על כך שאני לא נשוי, זה היה נגמר רע מאוד.

נכתב על ידי , 22/2/2007 06:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשכונה שלנו מריצים קטעים


היום קיבלתי תזכורת עד כמה החברה שאני עובד בה שכונתית.

למי שלא מכיר את הרקע, אני עובד בחברה "אמריקאית" חדשה יחסית שהבעלים שלה ישראלים ו90% מהעובדים בה ישראלים. החברה עוסקת בתחום צר מאוד שנמצא בתוך תחום ההשקה (או שמא חפיפה) בין פיננסים למחשבים. מה שיפה בתחום הצר הזה, זה שהוא פשוט גדוש בכסף ומשווע לכוח אדם, אז בגדול חיים די טוב ולא עובדים קשה מדי. כל עוד משתדלים לעשות סקי בצורה טובה בשביל להרשים את הבוס, אבל לא יותר טוב מהבוס כדי לא להאפיל עליו, הכל בסדר.
היום קיבלנו מייל שמבשר על כך שהוחלט להוציא כרטיסי ביקור לעובדים, וכל אחד מתבקש לבחור מה יהיה כתוב בכרטיס הביקור שלו, אבל רצוי שזה יהיה "Mind blowing and cool".
היות ואין מנכ"ל לחברה, אני שוקל לבקש מהבוס את התואר הזה. אם לא ילך חשבתי על התארים חסרי המשמעות הבאים:
Intergalactic research stallion of deterministic models
Ubershturmennreichsdesigner of analytical chaos
Kindergarten related nuclear fusion mega engineer

אתם מוזמנים להציע דברים נוספים, לי הספיק.

נכתב על ידי , 6/2/2007 04:12  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 41

תמונה




1,804
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטייקון דמיקולו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טייקון דמיקולו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)