לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Suck My balls..! Bitch shalalalla

Avatarכינוי:  Psycho_Ann=>Bitches

בת: 31

ICQ: 252652533 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

Tokio Hotel Meeting


Mmm..

I coming to the TH meeting..

who comes to?

m i came whit my friends..

and whit Mor..i meeting her in the train

so if you come to..add me and don't be bitches

[email protected]

 

and if you ask yourself:why she write in (sax)English?

my answer to you is:

because i'm in Dashe's house..and she doesn't have a Hebrew =\

 

my pic:(if you see me in the meeting)i'm fat

 

http://i5.photobucket.com/albums/y198/golf4u/S6300168.jpg

 

i'm whit the charry jacket xD

cye BITCHES

33333333>

נכתב על ידי Psycho_Ann=>Bitches , 7/12/2007 20:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™Stupiid Bitch ב-2/4/2008 14:34
 



אללה יום שישי D:


אהההה אני פה D: היידד לי.

אז יום שישי היה ממש מגניב.. D:

אני נפגשתי עם דאש והלכנו לאנקה ובלה בלה בלה..

עלינו לסינימטק..ונפגשנו עם סוניה 3> דיאנה וסופי.. 3>

ועם עוד אנשים ששחכתי XDDD

והלכנו קנינו וודקה מגעילה כמו תמיד...שתינו באיזה בלוק מחורבן.. XD

הצטלמנו כ"כ הרבה.. :0

מממ..אחרי זה נפגשנו עם אופיר וליטל 33>

והלכנו לקנות טקילה =0

בסוף לא קנינו והלכנו לאיבוד XD יעני איבדנו אותם וכאלה..

התקשרתי לנסט הסקס 33333333333333>

והיא תקעה לי את מקס, בפלא.. אז דיברתי גם עם מקס D: מוחעחעח

ממ אני וסוניה רצינו "טראחאטסה"(מילה מאוד קשה ברוסית XD)

בסוף סוניה נפלה לשיחים כל הזמן XD..

והגענו לסינימטק..

ואז אחרי איזה חצי שעה אנה, אמרה לי שדאשה יושבת שם שיכורה לתחת ><

אז באו ערבים..(0_O) ונתנו לה מים ושפכו עליה מים..

בסוף מישהו שילם לה על המונית אז היא נסעה הביתה עם אנה, ואלכסי.. ><

ואני נשארתי עם סוניה..סתם ניהלנו לנו שיחות נפש..

ואז באיזה 5 בבוקר ראיתי את ז'יד ויאשה בסינימטק.. אז אחרי זה סתם ירדנו להדר..

ומירוביץ' הוציא לי לסוניה וליאשה אוכל XD מוחעחע

וסתם אני וסוניה רצינו ללכת לישון בגג של וובה, עד שהגענו לשם.. אנחנו קולטות שאיזה הומלס יושן שם.. ><

בן זונה @##$$^$&#$

אז הלכנו לבית הקרונות >< והתנחלנו שם.. וצחקנו כ"כ המון XDDD

היא סיפרה לי דברים על "דפרסיון" וכאלה.. |גבות|

בקיצור היה שווה.. חוץ מהקטע שבו דאשה הקיאה =/

ואני עכשיו אצל אנקה.. ואני נראת כמו תפו"א רקוב.. "-_-

ובא לי ספטום..כי זה סקס...

ואני גם ממש רוצה לצבוע ת'שיער =0.

ממ זהו XD

אללה איסטור.

ביי זונות =)

נכתב על ידי Psycho_Ann=>Bitches , 2/12/2007 20:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של FuCk Me. im FAMOUS ב-7/12/2007 03:27
 





5,979
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsycho_Ann=>Bitches אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Psycho_Ann=>Bitches ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)