לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

smile


Be OpTimiStiC (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

חנוכהה


איך קוראים לך? עדי
מאיפה את\ה?פ"ת
האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? לא ממש
מיקום: החדר שלי =]
האם תקראי לבת שלך על שמך? בכיףף אבל לא
אם היית נולד במין השני,איך היו קוראים לך? מ....איגור? חחח מאיפה אני יודעת? עלה לי בראש עמית

אם היית יכול להחליף שמות עם חבר,מי זה היה? לא רוצה להחליף חיחי : ]
האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? חחחחח כןןן
אם תהיה מפורסם, האם תנטוש את שם המשפחה שלך? לא...ממש לא
מין? נקבה
סטרייט/גיי/ביי? סטרייט
רווק? נשואה לאלמוגי
תאריך לידה?16.4.1992
גיל?16..כמעט
גיל שהיית רוצה להיות? 18
כיתה? י'

מצבך החברתי?...נשואה חחח מזה מצב חברתי?
גובה? 1.76
צבע עיניים? חום
אוהב אותו? כן
צבע שער? חום כהה
אוהב אותו? כן
צבע אהוב? כחול

ימני/ שמאלי/אמבידקסטרוס (משתמש בשתי הידיים בצורה שווה)? ימינית
חיות מחמד? כלב חמודייי
מה העבודה שלך? עבודה?! נעעעעעעע אזרחות פעילה נחשב?
יש פירסינג? לא
קעקועים?לא
אובססיות? לסוכריות
התמכרויות? למוזיקה...
איזה שפות אתה דובר? אין כאלה...חחחח
ציטוט מועדף/ מוטו? "אם אין אני לי מי לי"..נראלי
האם אתה חי את הרגע? יאפ
יש לך סודות? יאפ
אתה שונא את עצמך? לאא
האם אתה אוהב את הכתב יד שלך? לפעמיים
יש לך הרגלים רעים? כע
איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? שיש לי עיינים יפות 
אם היו עושים סרט על החיים שלך,איך היו קוראים לו? ואי אין לי מושג

מה הפחד הגדול ביותר שלך? שמישהו שאני אוהבת ימות :(
אתה יודע לשיר? לא ולא

האם העמדת פנים שאתה מישהו אחר כדי להיראות קול? לא...
האם אתה מתבודד? לא...
מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? משפחה

אם היית מישהו אחר,האם היית מתחבר עם עצמך? כן
האם אתה פועל בפזיזות? לפעמיים
האם יש משהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? לא ממש...לפעמים קצת פחדנות אבללא יותר מידי
האם אתה פסיבי או פעיל? פעיל
יש לך יומן/ ז`ורנל? לא
מה החולשה הכי גדולה שלך? מממ לא חשבתי על זה...
מה החוזק הכי גדול שלך? כנ"ל
אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך, מה זה היה? ת'גוף נראלי אבל לא אנ'לא משנה כלום
אתה חושב שאתה חזק מבחינה ריגשית? כן ולא
יש משהו שאתה מתחרט שעשית/ לא עשית? כע לא חסר
אתה חושב שהחיים היו טובים עד עכשיו? נחמדים
מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? ערך המים חח מאיפה לי?
מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? עיניים

ומה הכי פחות אוהב? לאדעת
אתה חושב שאתה נראה טוב? לפעמים
יש לך ביטחון עצמי? כן

לאיזה דמות בדיונית אתה הכי דומה? לא ממש מכירה הרבה 
אתה:
מעשן? לא
על סמים? לא
קורא עיתון? לא
מתפלל? כן
הולך לבית כנסת? לא
מדבר עם זרים? כן
ישן עם בובות פרווה? כע
יוצא לטיול בגשם? המון
בתול? כן
מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? יאפ...חחחחחחח
נוהג? לא ...עוד שנה בע"ה
אוהב לנסוע מהר? בייטח...
אוהב את הקול שלך? לא חחחח
האם אי פעם:
פגעת בעצמך? כע
אכלת משהו שגרם לאנשים אחרים להקיא? לא..
שחית בעירום? לא
היה לך מקרה חירום רפואי? כן
עברת ניתוח? כן
ברחת מהבית? כן
שחקת " strip poker"? כע
חטפת מכות? חחחח לעצרי..אבל ניצחתי
החטפת מכות למישהו? לאא
התחילו איתך? כן..
היית על במה? כן
ישנת מחוץ לבית?כן ברורר
חשבת על התאבדות? לא
נשארת ער כל הלילה? כןן והיה כ"ככ כיףףףףףףף
לא אכלת יום שלם? יום כיפור...זה לא ממש אופייני לי כיא ני רגילה לאכול הרבה

דיברת בטלפון כל הלילה?בערך
ישנת עם מישהו מהמין השני בלי סקס? בייטח
ישנת כל היום? לא

הרגת מישהו? לאא
חשבת שאתה משתגע?כן
נישקת מישהו מאותו מין?כן
בגדו בך? לא
היה לך חלום שהתגשם? כן

עברת על החוק? כע אבל לא ידעו
הרגת חיה בטעות?נמלה =\
הרגת חיה בכוונה? לא בחייייים לא
פגשת מישהו מפורסם? בטח

סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות?כן מלא 
גנבת משהו? לא
היית ברדיו/ טלוויזיה? לא

הייתה לך התמוטטות עצבים?לא
קפצת בנג`י? לא
היה לך חלום שחזר כמה פעמים? ככןן

האם אתה מאמין:
באסטרולוגיה?חיובי
בקסם? לא
באלוהים?ברורר
בשטן? לא
בסנטה קלאוס?לא
ברוחות? אמ...מורכב
בפיות? לא
במזל?כן נראלי
באהבה ממבט ראשון?כן
ביין ויאנג (טוב לא יכול להתקיים בלי הרע)? ?!
במכשפות? לא
האם אתה מבקש משאלה כשכוכב נופל?אפעם לא נפל
באמונה המסורתית של גן עדן וגיהנום? כן
בדת מאורגנת? ?! יהדות
אתה חושב שלאלוהים יש מין? לא

לאן אתה חושב שאנחנו הולכים אחרי שאנחנו מתים? מנהרה עם אור חחחח 
יש לך חברים הומואים/לסביות? יאפפ

מי החבר הכי טוב שלך? ביפ...
מי הבן אדם שיודע כי הרבה עליך?אחותי...
מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך? לסתום

מה הבדיחה הפנימית האהובה עליך?אמ.......ואי לא עולה לי עכשיו משו
מי החבר....
שאתה מכיר הכי הרבה זמן? בנך
הכי מעט זמן? אחד ששלח לי אסמס

הכי מצחיק? מ....שגית

הכי קרוב? כולם
הכי מוזר? יובל
הכי חכם? בנך
שאתה הכי מתגעגע להיות קרוב אליו?אלמוגי
הכי נחמד? כולם
הזמר הכי טוב? בנך
הכי רועש? יובל

האם חשבת פעם על לעשות סקס עם חבר? ידיד? לא
עם מי אתה מדבר הכי הרבה און- ליין? אלמוג
עם מי אתה מדבר הכי הרבה בטלפון? ניסים

על מי אתה סומך הכי הרבה? עצמי
מי מקשיב לבעיות שלך? כולם אין להם ברירה...חח
עם מי אתה רב הכי הרבה? אני שונאת לריב =\ אבל זו בנך
האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? לפעמים, לא ממש
האם אתה סומך על אחרים בקלות? כן...אבל לא, עזבו יש לי פיצול
בבית של מי היית אחרון? אמ.....יובל
האם החברים שלך מכירים אותך? כן
האם אתה מתייחס לאהבה כאל טעות? לא
האם אתה רוצה שזה יהיה יותר מקובל מבחינה חברתית שבחורה תזמין בחור ליציאה? לא תמיד
אתה חושב שהמין השני חושב שאתה נראה טוב: לפעמים
מי היה האדם האחרון:
שרצית להרוג? א'פחד

שצחקת עליו? על כולםם

שהלכת איתו לקניות? אמא
 ששבר את הלב שלך? בלי שמות חחחחחח
שאכזב אותך? הדר

שגרם לך לבכות? לאדעת

ששימח אותך? אלמוג
שראית איתו סרט? אביעד

שדיברת איתו בטלפון? אמא

שראית? אביעד

מה אתה לובש כרגע? פיג'מה חמודה כזאת של פו הדובב : ]
באיזה חלק בגוף אתה נוגע כרגע? רגל

איזה ספר אתה קורא? כרגע לא
תאר איך אתה מרגיש כרגע ב5 מילים: אני מאוהבת עד מעל הראש (חחחח..)
האם אתה מדבר עם מישהו און-ליין כרגע? כן

האם אתה מדבר עם מישהו בטלפון כרגע? לא...
האם אתה מקשיב למוסיקה כרגע? כל הזמן
מה אתה שומע? אני מודה לך
נכון נמאס לך מהסקר? כן חחחחח
אז כדאי לסיים, לא? לא...
נכון שאתה אוהב אותי וענית על הכל ובגלל זה אתה עונה על השאלה הזאת עכשיו? אממ כן נראלי

 

 חחחחחחחחחחח

 

 

 

מה זהו? נגמר מהר...חחח טוב לא נוראא שיהיה לכם חג חנוכה שמח תדליקו נרות ותאכלו הרבה סופגניותתת

היי יצא לי חרוזז חחחח ס'מגנייבב

 

חגג שמייייחחח ומשמין : ]

נכתב על ידי , 4/12/2007 13:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 151837084 




1,320
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לע-ד-י ד-ג-נ-ו-ש (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ע-ד-י ד-ג-נ-ו-ש (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)