לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תרדמת התבונה מולידה מפלצות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

Kiss Me


היא הסתכלה לו, ישר בתוך העיניים.

חומות, רגילות..

אבל עם עומק.

היא רצתה לדבר, לתאר, להסביר, להגיד.. את כל מה שהיא מרגישה אליו.

אבל פניו רק איבנו אותה, וגרמו לה להרגיש רצון עז שהאדמה תבלע אותה, ועם זאת היא לא יכלה להניע אף שריר בגופה.

היא חשה כיצד לחייה התלהטו, והיא חייכה במבוכה והרכינה את ראשה.

"טוב.. אני.. אני צריך ללכת"

"ביי" היא מלמלה ומבטה לא מש מנעליה.

"רגע, חכה!" מעין זעקת ייאוש, הדבר הכי ספונטני שעשתה בחייה, והיא התחרטה על כך מיד.

אבל היא חייבת להמשיך.

מבטו השואל נתן לה כוח, להתוודות על כל הרגשות שחשה כלפיו.

"אני.. אני לא יודעת מה זה אהבה, או מזה רגש של משיכה.. אבל.."

נשימה עמוקה.

"אני חושבת שזה מה שאני מרגישה אליך."

הפסקה.

התנשפות מהירה.

"אני.. כל פעם שאתה עובר לידי, אני מרגישה כמו האדם המאושר בעולם, אך יחד עם זאת האדם הכי אומלל בעולם. הלב שלי פועם בחזקה רק כשאני שומעת את שמך. אני.. אתה.. אני מצטערת.., לא הייתי צריכה להגיד את זה."

והיא עשתה את הדבר הקשה ביותר שעשתה עד כה.

היא הסתכלה לו בעיניים

היישר לתוך עיניו,

החומות, העמוקות.

והוא.. הוא רק חייך, חיוך עצוב.

"אני מצטער." אמר, והלך.

בלי מילה נוספת.

 

נכתב על ידי , 30/3/2008 20:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the gay with the blond emo long hair ב-25/4/2008 00:36



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN:  רוצים? תבקשו

תמונה



מצב רוח כרגע:


28,466

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגֵשם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גֵשם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)