לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תרדמת התבונה מולידה מפלצות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

דמוקרטיה


היה לנו היום ואתמול סמינר דמוקרטיה בביה"ס.

ואני חייבת לציין, שלמרות שאחנו עוברים על זה בתנועה כלכך הרבה.. למדתי ממנו ממש הרבה.

קודם כל, למדתי שלא כל הילדים בכיתה שלי שטחיים, שזה חשוב.

היינו בקטמון, בירושלים..

ודיברנו על עניים, ועל מעגל העוני.

ופתאום הבנתי שישראל זו לא באמת מדינה דמוקרטית.

כאילו, אנחנו מציגים את עצמנו כדמוקרטים.

המדינה מתיימרת להיות דמוקרטית

אבל היא לא.

לא כל בני האדם שווים. לא לכולם יש בית ומחסה, לא לכולם יש חינוך טוב.. כלומר, הם הולכים לביה"ס, אבל אין להם באמת תיקים, או ספרים, או מורה פרטי שיעזור להם בשיעורים. יש ילדים במדינה שלנו שמכינים שיעורי בית לאור נרות, שמוותרים על ארוחה פעם ביום כי אין להם כסף. וכשהייתי שם, אני לא ראיתי את זה.. אני ראיתי בתים.

אבל אני פתאום הבנתי, ופתאום הפנמתי את זה..

פעם ידיד שלי אמר לי שאנחנו במודיעין חיים בבועה.. ואני אמרתי לו שהוא חי בסרט, כי אנחנו מודעים לדברים שקורים בעולם.

אבל האמת היא, שאנחנו באמת חיים בבועה.

מודיעין היא בועה.

בועה של מצב סוציו אקונומי טוב, בועה של בתים לבנים וגנים ציבוריים ירוקים, הדבר הכי נורא שיש במודיעין זה אלימות ואלכוהול.. וזהו. אנשים אוכלים טוב, לומדים טוב, גרים טוב... וזה טוב.

אין לנו הומלסים ברחובות, אין מקבצי נדבות.

זה מטריף אותי, וזה גורם לי להרגיש כלכך רע.. שלי יש, ושלאנשים אחרים אין. שיש ילדים במדינה שלי שאין להם כמעט אוכל בבית, ולי יש מחשב,טלויזיה, מצלמת וידאו, בגדים יקרים, ואני אפילו שילמתי 5000 שקל לנסיעה לפולין השנה.

זה מטורף, וזה כלכך רע.

אנחנו יכולים להילחם בזה, בתור בני נוער.. בואו נצא נגד העוני במדינה.

אנחנו צריכים לחשוב ביחד, איך אנחנו נותנים להם את הכלים לצאת מהעוני הזה.

 

רייגן, נשיא ארה"ב בשנות השבעים אמר שעני, הוא אדם הנולד להורים עניים. זה מה שנקרא מעגל העוני.

קל להיכנס לתוכו, אבל נורא קשה לצאת ממנו. ואם אתם אומרים שאתם לא רואים עניים, אז תתחילו להסתכל. כי זה נורא קל להגיד "מה שאני לא רוא לא קורה" אבל זה שקר. וזה יחמיר, זה יעשה את הבעיה חמורה יותר, ובסוף זה יגיע לכל אחד מאיתנו.. אבל אז זה יהיה מאוחר מדי.

 

20% מתושבי המדינה שלנו עניים.

אלה הם עובדות.

זה משהו שחייב להשתנות.. אל תגידו שאתם לא יכולים.

אנחנו יכולים!

רק צריך למצוא דרך.. ואנחנו נמצא אותה, להתמודד עם הבעיה הזאת.

 

 

עריכה:

אתם יודעים איך אני מרגישה עכשיו?

 

 

I've Just Seen A Face/ the BEATLES

 

I've just seen a face
I can't forget the time or place where we just met
she's just the girl for me
and I want all the world to see we've met
Mm mm mm mm mm mm

Had it been another day
I might have looked the other way
and I'd have never been aware
but as it is I'll dream of her tonight
La la la la la la

Falling, yes I am falling
And she keeps calling
me back again

I have never known the like of this
I've been alone and I have missed things
and kept out of sight
for other girls were never quite like this
Da da da da da da

Falling, yes I am falling
And she keeps calling
me back again
Yeah, pa pa pa pa

Falling, yes I am falling
And she keeps calling
me back again

I've just seen a face
I can't forget the time or place where we just met
she's just the girl for me
and I want all the world to see we've met
Mm mm mm mm la la la

Falling, yes I am falling
And she keeps calling
me back again
Falling, yes I am falling
And she keeps calling
me back again
Oh, falling, yes I am falling
And she keeps calling
me back again 

נכתב על ידי , 28/2/2008 13:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Boney ב-10/3/2008 00:30
 



אין לי כוח לכלום.


אוף איתך.

בא לי לבכות.

נכתב על ידי , 26/2/2008 22:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של †In The Name Of Death† ב-28/2/2008 11:39
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN:  רוצים? תבקשו

תמונה



מצב רוח כרגע:


28,466

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגֵשם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גֵשם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)