לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

GO BIG OR GO HOME



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

גברים


אז כן,היום החלטתי לדבר על גברים.

מה יהיה אתכם גברים? לא,כאילו באמת,מה?

 

כולם אומרים שאי אפשר להבין נשים אבל תנו לי להגיד לכם..גם אתם לא כאלה קלים להבנה.

אין לי מושג מה עובר במוח הזה שלכם.

יום אחד אתם כייפים ומגניבים ויום אחרי אתם אנשים אחרים לגמרי.מוזר.

 

בכל מקרה,התחלתי לעבוד בתור סיירת בצוות 3 (חברת אבטחה למי שלא מכיר).

בעיקרון,העבודה היא סבבה לגמרי חוץ מזה שאני עובדת בלילות וישנה בימים..זה דפק לי את כל מערכת השינה שלי.

אני ברכב,עם מזגן שומעת מוזיקה..אבל מה גיליתי? שכל הקטע הזה שיש סיירת ולא סייר,ממש עושה את זה לבחורים.

מישהו אשכרה אמר לי ואני מצטטת "אני חושב שזה ממש סקסי"..אז לפחות אני מכירה בחורים ואנשים חדשים.

אתמול התחיל איתי מישהו בן 21,שזה חדש לי כי אני מעולם לא יצאתי עם בחור בגילי או קטן ממני.

ואז הבנתי שהוא רק חיפש לשכב איתי (בכל זאת,בן 21) אז אמרתי לו יפה שזה לא עומד לקרות ונפרדנו כידידים.

 

אז כן,יש יתרונות בעבודה של גברים.

 

מה עוד? אה כן! בעוד מספר שעות (יעני בשעה 12) אני אהיה משוחררת 3 שנים.

בואנה,הזמן טס שזה לא אמיתי לפעמים..

כאילו רק אתמל עשיתי את הזריקה בבקו"ם.

 

לדעתי אין לי משהו להוסיף עוד בפוסט הזה אבל אני אצא בהצהרה לגברים באשר הם:

תתחילו להיות גברים ולהתנהג בהתאם!

או-כן! הדגשתי את זה והגדלתי את הכתב-זה אומר שאני רצינית!

 

אז שיהיה לכולנו סופ"ש מזגני ונעים במיוחד!

רות סוף.

נכתב על ידי , 17/8/2012 21:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד דנ דנה בננה ב-3/9/2012 22:21



Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 




12,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד דנ דנה בננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד דנ דנה בננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)