לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

GO BIG OR GO HOME



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

האקס המיתולוגי.


זה הגיוני שבגיל 23 (24 עוד ארבעה חודשיים,אני עדיין לא מעכלת),יש לי רק אקס אחד?

 

לונג סטורי שורט,הוא שבר לי את הלב.

מה שיותר עצוב-הוא שבר לי את הלב 3 שנים אחרי שכבר נפרדנו.

 

אלו היו השלושה ימים הכי קשים שעברתי אי פעם עם בחור.

הרגשתי ממש פגועה ממנו,כאילו הוא בכלל לא שם עלי..כאילו אני תמיד אהיה פה.

כן-הרגשתי מובנת לו מאליו. וזאת הרגשה נוראית.

 

משום מה קשה לי להמשיך הלאה..ראיתי את העתיד שלי איתו ועכשיו קשה לי לראות עתיד עם מישהו אחר.

אוף..זה באמת לא הוגן.

לא הוגן כי באמת באמת שאהבתי (טעדיין אוהבת) אותו ונתתי לו מעצמי את הכל. LOVE SUCKS.

 

חשבתי על ללכת לבנק,לבקש הלוואה ולטוס מכאן לחופשה ארוכה כדי שאנשים שרגילים לדבר איתי על בסיס יומיומי יתגעגעו אלי קצת.

אבל על מי אני עובדת,הבנק בחיים לא יאשר לי הלוואה במצב שלי.אבל הפנטזייה הרגישה לי טוב.

בעצם לא פנטזייה,יותר כמו חלום כי חלום זה בגדר ריאלי ובר הגשמה וזה ברור שמתישהו אני אטוס לי מכאן לאיזה חצי שנה-שנה.

 

בכל מקרה,אני חייבת למצוא דרך לצאת מהשביזות הזאת,זה הכי לא מתאים לי.אני גם שונאת להיות ככה (מי לא בעצם).

 

טוב..הכל לטובה,לא?

 

לילה טוב לכולם ומשמרת לילה מהירה ומלאה בשירים יפים ברדיו לי.. :)

 

 

נכתב על ידי , 5/9/2012 23:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-7/9/2012 15:15



Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 




12,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד דנ דנה בננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד דנ דנה בננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)