לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

GO BIG OR GO HOME



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

חסרת כינוי בעליל


אני חמש דקות יושבת מול המסך ומחפשת כינוי חדש (כי בואו נודה בזה הכינוי הנוכחי שלי דפוק.אבל באמת.)


אז אם יש לכם הצעות,שתפו.


 


החג עבר סבבה לגמרי,למרות שהיינו 40 ומשהו אנשים לא הרגישו..ז"א,הכל עבר חלק.והיה ממש כיף.


תמיד כיף עם המשפחה שלי . :)


 


אתמול בעבודה הגעתי למסקנה שאולי אני שונאת את העבודה שלי (טוב,לא אולי,אני באמת שונאת את העבודה שלי) אבל לפחות אני אוהבת את האנשים שעובדים איתי.וזה חשוב מאוד.


מה אני אגיד לכם,אני לא יכולה להתלונן על זה שאני עובדת,אז אני מנסה כמה שפחות.


 


ממ מה עוד..


אני מנסה להגיד לעצמי כל יום שאני צריכה להתחיל לחשוב ברצינות על הפסיכומטרי וזה לא כזה עוזר.


וזה ממש לא טוב כי אני באמת צריכה לחשוב על זה.


אין לי כוח ללימודים האלה אבל צריך להתחיל ממשהו..טוב נו,אחרי החגים.


 


 


יאללה,נלך לעשות משהו מועיל עם עצמי. (שקר.)


סופ"ש מהנה לכולם!



********עריכה***********

אחרי כמעט חודשיים בעבודה הציעו לי להיות אחראית משמרת.אני אשקר אם אני לא אגיד שזה מחמיא. :)

השאלה היא:באמת בא לי לעבוד 12 שעות עם אנשים לא קלים (בלשון במעטה) מצד שני-זה אחלה כסף.

נכתב על ידי , 19/9/2012 19:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-19/9/2012 22:06



Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 




12,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד דנ דנה בננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד דנ דנה בננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)