לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

GO BIG OR GO HOME



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

הרבה זמן שלא הייתי כאן..


כנראה אני לא בחורה של יומנים פומביים כאלה..


קשה לי לספר לאנשים שאני מכירה (חוץ מחברתי הטובה מור) מה אני מרגישה,מה אני עוברת,מה באמת בא לי אז בטח שיהיה לי קשה לכתוב על זה באינטרנט..


זה מצחיק,כי זה אמור להיות יותר קל.


הרי אף אחד לא מכיר אותי פה (כמעט),מישהו יכול לקרוא אצלי ולעבור לידי ברחוב ולא לדעת שזאת אני בכלל.


ועדיין..זה מוזר.


 


לפני כמה ימים חשבתי לעצמי שזה לא ייתכן שאני בת 23 ואני מוצאת את עצמי מעלה זכרונות נוסטלגים מהעבר,אני מתגעגעת לתקופה הזאת שלא הייתי צריכה לדאוג לכלום וכל מה שעניין אותי זה אם בנחמין יהיה עם קמילה (לקח לי כמה שניות להזכר בשמות).


 


והנה,עכשיו אני כבר בת 23 וצריך לחשוב על לימודים,וקריירה ומשפחה ילדים..


זה קשה לי לא לחשוב על זה כי זה חלק ממני ומהאישיות שלי,תמיד דאגתי לעתיד שלי.


אני רוצה להיות ספונטנית יותר אבל זה לא מצליח לי..חבל.


 


בא לי לטוס לאנשהו...כבר לא משנה לי לאן.


 


בנימה חיובית ואופטימית זו אני אאחל לכולכם חג שמח ותהיו ספונטניים! :)


*עריכה*

אני חייבת לערוך מחדש את הרשימות שלי..נראה לי יש פה דברים שכתבתי מכיתה י"א.

נכתב על ידי , 28/3/2012 14:55  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רלוש ב-24/4/2012 22:39
 





Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 




12,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד דנ דנה בננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד דנ דנה בננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)