לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

GO BIG OR GO HOME



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

כיפור סוכות ומה שבינהם


אז יום כיפור עבר לו..צמתי כהרגלי כמו כל שנה אבל ישנתי עד 4 ורבע ולא נראה לי שזה בכלל קביל כי אמורים להתענות ושינה זה הכי לא מענה.


בכל מקרה,מין הסתם הצום עבר ממש בקלות ועכשיו יש לנו 364 ימים עד הצום הבא.


 


נתקלתי בקטע כזה שאנשים מעירים לאנשים אחרים על זה שהם לא צמים שזה לא בסדר.


בתור אחת שצמה זה נראה לי כזה מטופש וילדותי.


קודם כל "חיה ותן לחיות" שמעתם על זה?


דבר שני-"כל אחד באמונותו יחיה".


מאוד חכם מצידכם להתנהג כמו בהמות כל השנה ולחשוב שבכיפור הכל נשכח לכם.אנחנו לא בכנסייה פה שאתה מבקש מחילה מהכומר וזה שסולחים לך לא אומרים ששוכחים את כל מה שעשית,אז אנשים תלמדו להתנהג.


אני הכי מתה על אלה שבכל השנה מקללים,מרביצים,מעליבים ופוגעים אבל בכיפור חובשים כיפה.


 


אז תהיו בני אדם כל השנה ,זאת החוכמה האמיתית.


 


ולנושא אחר לגמרי-דיסני.


אני אף פעם לא גדולה מידי בשביל זה,בחיי.


חברתי הטובה,מור הזכירה את זה גם בבלוג שלה (הייתי נותנת לינק שלה אבל אין לי מושג קלוש איך לעשות את זה פה) והסכמנו על זה שאני והיא צריכות למצוא יום ולעשות בו מרתון סרטי דיסני,כי מה יכול להיות יותר טוב מזה? נכון מאוד.כלום.


אז עכשיו רק צריך למצוא יום (עם אופציה ליום קריר),ללבוש פיג'מה נעימה,כוס שוקו חם,מתחת לפוך ועם מלא מלא פופקורן (שמור ידועה בפופקורן האיכותי שלה)..גאוני.


אם כל אהבתי הגדולה לדיסני לא ראיתי את כל הקאלסיקות,כאילו "פוקהונטס" ראיתי בפעם הראשונה רק לפני כמה חודשים.


אולי זה בגלל שאהבתי היחידה שמורה ל"מלך האריות".בכל זאת,הסרט הראשון שראיתי בקולנוע אי שם בגיל 6...אחח היו ימים.


 


זוכרים את הטיול שרציתי לעשות בסוכות מהפוסט האחרון? אז מסתבר שאני באמת חכמה ושכחתי ששבוע הבא כבר סוכות ואני עובדת.כן. עובדת.


איזה שיט זה..באמת רציתי טיול נחמד כזה. אבל טוב נו,נרוויח כסף זה עוד לא הרג אף אחד (אני מקווה).


 


אז בנימה אופטימית זו אני אפרד מכם בחג סוכות שמח,תצאו לכם לטייל ותהנו גם בשבילי. :)

נכתב על ידי , 27/9/2012 20:51  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד דנ דנה בננה ב-29/9/2012 14:04
 



איך בא לי..


לעשות טיול איפשהו בסוכות...
נכתב על ידי , 24/9/2012 20:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיין מנסה לחשוב


על כינוי חדש.


 


אני בשיפצורים לבלוג שלי..בחרתי תמונת רקע חדשה של ברני כמובן.אהבת ליבי הנצחית (למרות שיש גם את שלדון מהמפץ הגדול אז יש לי שתי אהבות מסתבר) אבל הבאנר המעצבן הזה מסתיר אותו! אז מה החוכמה פה?!


 


איזה כיף זה להתחדש,זה מרענן.


 


מאחלת לכולכם סופ"ש רגוע מלא בהתחדשויות ודברים מרעננים.. :)

נכתב על ידי , 21/9/2012 16:37  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד דנ דנה בננה ב-23/9/2012 21:50
 



לא להאמין כמה אנשים לארות יש בעולם הזה


היום התברר לי שבגללי נמנעה פריצה.

ממש שמחתי לשמוע,זה כיף לדעת שמה שאתה עושה באמת עובד כמו שצריך.

 

ואז הקב"ט שלי התקשר אלי ופה נגמר הכיף.

הייתי בטוחה שהוא יפרגן לי באיזה מילה טובה ובפועל הוא רק התעצבן עלי שלא כתבתי את זה בדו"ח בסוף המשמרת.

ואז פתאום הבנתי למה כל הסיירים סתם יושבים ברכב ולא עושים כלום. כי אף אחד לא מעריך אותם,הם אוויר בשביל החברה הענקית הזאת שיש בה לא מעט עובדים.

אמרתי לעצמי שמהיום אני עושה את ההכי מינימום שאני צריכה.מצידי אני אשב ברכב ואחכה שהזמן יעבור עד סוף המשמרת. מה הם כבר יעשו לי? יפטרו אותי? אז שיפטרו..

ברוב חוצפתו בסוף השיחה הוא גם אומר לי "אני רוצה שתכניסי את זה מהיום לנוהל שכל סיבוב שאת עושה תעשי סיבוב גם במכולת ופעם בכמה זמן,תצאי מהרכב ותעשי סיבוב רגלי מאחורי המכולת".

אני בטח לא צריכה לציין שכמעט צחקתי לחו בפרצוף.

נראה לו באמת שבשלוש לפנות בוקר,בלי נשק,לבד אני אצא מהרכב ויתחיל לעשות סיבובים?! אז אמרתי "בסדר" ומה שבאמת התכוונתי להגיד היה "קפוץ לי".

 

קיצור,התאכזבתי באמת. אבל שיהיה אני במילא מחפשת עבודה אחרת.

ושאני אמצא עבודה אחרת אני הולכת להגיד להם בפרצוף,בלי בושה,כמה הם חארות ומגיע להם שהעובדים שלי לא עושים כלום ומוצאים את השם של החברה שלהם כחרא של מקום.

 

אההה וגם בא אלי שוטר שחש את עצמו מינימום ראש המוסד והתנשא מעליי כאילו מי הוא בכלל..

הוא אשכרה התחיל לצעוק עלי "נווו תסגרי כבר את האור הזה את שורפת לי את העין!" אז בגלל שאני לא חייבת לו כלום ולפעמים אין לי טאקט אמרתי לו שהוא יכול לנסוע כי לא זכור לי שאני עובדת אצלו ולא זכור לי שהוא זה שחתום על המשכורת שלי בסוף החודש,אז כל עוד הוא לא המנהל שלי האור הזה יהיה ישאר פתוח" אז הוא אומר לי "תהיי מנומסת" פה כבר צחקתי ואמרתי לו "קודם תראה איך אתה מדבר ואז תגיד לי להיות מנומסת".

מפה לשם,אחרי שתי דקות כאילו כלום לא קרה החצוף הזה שואל אותי "איפה המשרד שלך פה?" אז אמרתי לו שאין פה שום משרד והוא אמר "אז איפה את מכינה קפה?" שאמרתי לו שאני לא שותה קפה אז הוא שאל אותי "תה? מים?" כאילו אני המזכירה שלו! לך למנטה ותקנה קפה! אני לא עובדת אצלך חתיכת אדיוט!

אז הוא אמר לי "איך אין לכם פה קפה.., אז אמרתי לו "אנחנו מצטערים שאנחנו לא משטרת ישראל".

דפוק,כבר אמרתי?

 

בואו נקווה שהמשמרת היום תעבור מהר למה אין לי כוח לשטויות האלה.

נכתב על ידי , 20/9/2012 21:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד דנ דנה בננה ב-21/9/2012 12:36
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 




12,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד דנ דנה בננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד דנ דנה בננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)