לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

GO BIG OR GO HOME



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

TRUE STORY


יום שישי בערב,שוכבת במיטה ומקשיבה למוזיקה.

שואלת את עצמי אם כבר הגעתי לגיל שנמאס לי לצאת כל סופ"ש? 

מסתכלת על התקרה וכל המצעד של שנות התשעים שיש לי בטלפון מעלה בי נוסטלגיות על הילדות..הייתה לי ילדות מדהימה..באמת.

חושבת לעצמי כמה מזל יש לי שזכיתי לילדות טובה למרות כל המשברים.

אמרו לי כבר כמה פעמים שאני נוטה להכחיש את העבר כי אני פשוט לא רוצה לזכור.זה באמת הגיוני כי יש הרבה חלקים חסרים בעבר שלי שאני פשוט לא זוכרת,כולם אגב,קשורים לאבא שלי.

פעם כעסתי עליו,עכשיו אני פשוט מרחמת עליו..בסך הכל הוא היה זקוק עזרה עוד כשהיה קטן,עזרה שלא נתנו לו ומשם זה כנראה פשוט הדרדר .

שהייתי יותר צעירה לא הבינו איך לקחתי את הגירושים של ההורים שלי כל כך בקלות,ושהתבגרתי הבנתי שאני פשוט לא יודעת מה זה אבא,אז איך אני אמורה להתגעגע ולרצות משהו שבחיים לא היה לי?

זה נשמע כאילו היו לי חיים נוראיים,אבל בסך הכל הייתה לי ילדות מדהימה..לא הייתי מתחלפת עם אף אחד כי אולי עם אבא שלי הפסדתי אבל אין שום ספק שלפחות עם אמא שלי זכיתי.

מכירים את זה שכולם אומרים "אמא שלי היא הכי טובה"? ,אז אמא שלי היא באמת הכי טובה! אף פעם לא החסירה מאיתנו כלום גם שלה בעצמה לא היה,עבדה בשתי עבודות רק בשביל להביא לי מורה פרטי במתמטיקה (למרות שגם הוא לא הצליח להציל אותי מהבורות שיש לי).

כן,היו קשיים,ימים שלא היה מה לאכול,לא היה איך לשלם חשבונות אבל אמא שלי תמיד ידעה לצאת מהמצב,אף פעם לא ריחמה על עצמה,לא נתנה לקשיים להשתלט עלייה תמיד חינכה אותי לחשיבה חיובית אף פעם לא נתנה לי להרגיש רע עם עצמי,תמיד  עודדה אותי,תמיד עמדה לצידי. תמיד הייתה כמו שאמא צריכה להיות.

חמישה דברים שאמא שלי תמיד אמרה ליופה אני אעביר אותם לנערים ונערות שאולי קוראים את הפוסט הזה מבין מאות ויקחו ממנו משהו איתם לאורך הדרך:

#1 "לימודים זה הדבר הכי טוב שאת יכולה לתת לעצמך,זאת הדרך הכי טובה להתקדם בחיים.ידע זה כוח."

#2 "תמיד תדאגי להיות תלויה בעצמך.גם אם תחיי חיים מאושרים עם בן הזוג שלך אף פעם אל תסמכי רק עליו,תדאגי שאם יום יגיע ותיפרדו,יהיה לך איך לעמוד על הרגליים גם בלעדיו."

#3 "תמיד תחשבי חיובי-לא משנה איזה דברים תעברי בחיים,תמיד תחשבי חיובי."

#4 "אף פעם אל תפחדי לבקש עזרה אם תצטרכי,לבקש עזרה זאת לא בושה."

#5 "את יכולה להיות כל מה שתרצי אם תעבדי מספיק קשה,אל תתני לאף אחד להגיד לך אחרת."

 

איזה מזל שאני, זאת אני ושיש לי את האמא שלי.

 

שוכבת במיטה,שומעת מוזיקה, חושבת לעצמי שאני ללא ספק הגעתי לגיל שכבר נמאס לי לצאת כל סופ"ש,חושבת על מה שיש לי,ומחייכת.

 

 

 

נכתב על ידי , 28/9/2013 01:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Morkin ב-28/9/2013 07:03
 





Avatarכינוי: 

בת: 35

MSN: 




12,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לד דנ דנה בננה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ד דנ דנה בננה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)