לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמיכת אינטרנט שלום...

אימרו כן להתנתקות, לא לכיבוש, כן לכחול ולא לכתום, או הפוך - אימרו כיבוש להתנתקות וכתום לכחול. והכי חשוב - תשתקו הרבה אחרת תמצאו את עצמכם פותחים בלוג מיותר כמו זה.

כינוי:  ברוך אשם

בן: 19





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

מתנתקים, אה?


ממש שובר את הלב לראות שני מתנחלים בוכים על הבית שלהם בשטחים, ומסבירים למצלמה, כמה שהמדינה מתעללת בהם, מתאכזרת בהם ולא שומעת את מה שיש להם להגיד.
10 דקות לאחר מכן, מסיבר האב, בעודו שותל עץ בחצר הקרווילה, שאגב, עלתה חצי מילון ש"ח, וקצת לפני שיקבל סכום בן 7 ספרות מהמדינה, שהוא לא רוצה ממנה שום דבר, את הבנים שלו הוא לא ישלח לצבא, והוא מייחל לוותר על תעודת הזהות שלו, כי אחרי 21 שנה שהם גרו בהתנחלות, וילדים בני 18 נהרגו כל שי וחמישי על מנת להגן על החיים שלהם, בלי שהם בכלל ימצאו בשטחי A, תוך ידיעה ברורה על מה שהם עושים.
אז כן,, אני עדיין מאמין שאין סיבה להתנתקות. המדינה פשוט דרכיה לפזר הודעה רשמית שבתאריך הזה והזה כל חיילי צבא "ההגנה" לישראל יחזרו אל תוך גבולות המדינה ושהאחרונה ממליצה לכל המתגוררים בהתנחלויות לחזור פנימה ם,עקב חור בוודאות בנוגע לשלומם לאחר ההתפנות. הייתי רוצה לראות, אז, את האב ההוא, לא בקרווילה מפוארת ואם פחד בעיינים אומר שאינו רוצה חלק ממדינת ישראל.
נורא חבל שהימין המפונק לוקח את כל מה שהמדינה עושה כמובן מעליו ולא מספיק. הימין שפעם תמך בהריסת בתי מחבלים, זז באי נחת בכיסא כאשר נשמעת הדעה שצריך להרוס את בית בראשון לציון שממנו יצא המחבל היהודי. וזה הגיוני, משום שבאותו בנין גרים עוד משפחות, שאין להם יד ורגל בדבר התוכניות של המחבל. ולמה זה שונה ממחבלים ערביים?
"זה שונה, ככה זה."
הייתי רוצה לראות מסוק ישראלי משחרר "אריאל" על הבית בראשון. למה זה לא יקר? כי אנחנו סלחנים לטרור מבית, כמו שהפלסטינים סלחנים. אנחנו לא נעשה כלום אפילו כדי למגר את התופעה, רק נדרוש מהם שיפסיקו.
נכתב על ידי ברוך אשם , 5/8/2005 21:55  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,480
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברוך אשם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברוך אשם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)