לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר נכנסת? תגיב.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2010

ביקור בלי כרטיס (:


ואוו שנים שלא הייתי פה.. יותר נכון שנה בערך..

קצת לפני הלימודים באוניברסיטה החלטתי לעשות פסק זמן בכדי להשקיע את כל כולי בלימודים..

כיום אני בסוג של מנוחה.. למה אני הולך להתגייס לצבא בקרוב ואני עושה הקפאת לימודים..

מוזר גיל כזה להתגייס אהה.. אבל אף פעם לא מאוחר לתרום למדינה.

 

כשאני מסתכל על עצמי לפני שנה ועכשיו אני אומר לעצמי ואוו.. אני מרגיש בנאדם אחר כמעט..

האמונות שלי.. השתנו המון.. וזה לא בגלל האוניברסיטה.. פשוט קראתי דברים חדשים ששינו אותי..

(דווקא הלימודים באוניברסיטה עצרו מעט את הלימוד שלי על החיים..)

 

אין לי הרבה עוד מה לומר למען האמת

מעניין מי נשאר מכל החברים

 

יש לי כמה שבועות להתברבר קצת אח"כ אני שוב צולל לתהום הנשייה של צה"ל 

נכתב על ידי , 3/5/2010 15:05  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Bookmarking Service ב-8/8/2012 23:27



כינוי: 

בן: 40

ICQ: 395292124 




12,062
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוישיליקו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוישיליקו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)