לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the BLACK & the WHITE


השחור, הלבן ומה שבאמצע

כינוי:  כאלה ודברים אחרים

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

הבלוג נסגר.. וקם לתחייה לרגע.


למה? כי אני חושבת שיש פה ילדים שאני לא רוצה שיהיו פה ושלא צריכים להיות פה. מספיק הסתבכתי בגלל הבלוג המפגר הזה. אני יודעת- אם אני עושה יומן כביכול באינטרנט כולם יכולים לקרוא ולראות ולא יודעת מה, אבל..טוב,נו- הבלוג הזה נסגר.

אני עושה בלוג חדש שבטח גם לשם יגיעו ילדים שמכירים אותי.. אבל בואו נקווה שלא. לול.

קיצר- לירון, מצטערת.. אבל אני לא נותנת לך קישור. את היחידה שנתתי לה את הבלוג הזה- גם משו,לא?. תשמעי- את חברה טובה שלי והכל.. אבל יש דברים שאני רוצה לשמור, וכן- גם ממך. סורי.

תודה לכולם על הכל. על העזרה. על זה שהייתם גם כשאתם בכלל לא מכירים אותי או משו (טוב, זה העניין בבלוג אבל בכלמקרה)...

 

זה לא להתראות, זה רק ביי לבינתיים.

 

אוהבת אתכם אנשים (=

 

נ.ב- אני לא מוחקת ת'בלוג כי אני רוצה..להשאיר זיכרון או משו? כן, שיהיה. בכלמקרה הוא ייסגר עוד 3 חודשים (או 5 חודשים?).

 

עריכה (19.1.07, 14:04)- שטאחי. ניסיתי לעדכן שוב ושוב, והחרא הזה לא נתן לי. אז עשיתי עריכה. לפחות זה אני כן יכולה.

מצחיק לעדכן פה אחרי כמעט שנה. אין את כל הקטע הזה של 3 חודשים? ממזמן הוא היה צריך להיסגר.

השתנתי המון במהלך הזמן הזה. נראהלי שאפשר לראות את זה טוב בבלוג הזה, לעומת הנוכחי.

למה בכלל סגרתי אותו? כי היה פה מיכאל-אביב-אנשים מהשכבה שלא היו אמורים להיות פה. הסיפור עם מיכאל כבר די ידוע, אז שיהיה.

התגעגעתי לבלוג הזה. מוזר, שהתגעגעתי לדבר כלכך שטחי. מזכיר לי אולי תקופות אחרות. מראה לי שיכול להיות גם יותר רע.

מצחיק. לעדכן פה אחרי כלכך הרבה זמן..

מניחה שמי שליווה אותי במשך כל הזמן הזה, בין אם היה לו מנוי וביטל אותו ובין אם לא היה לו מנוי- ממזמן לא נכנס לפה.

שיהיה. לכו לשתות שוקו, זה בריא.

נכתב על ידי כאלה ודברים אחרים , 1/3/2006 14:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





852
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכאלה ודברים אחרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כאלה ודברים אחרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)