לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עולם סיפורי הפנטזיה

Avatarכינוי:  Mrs Ross

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

Your Nightmare


 

 

 Your Nightmare Makes Me Sleep Deeper

פרק 5 – ריאה:

 


 

לקח הרבה זמן לחכות שכולם יירדמו בכדי שאוכל להוציא את התוכנית שלי לפועל.

ברגע שבמסדרונות נדדה שתיקה מוחלטת ולא נשמע אף צליל מבחוץ מלבד הגשם, יצאתי מהחדר וניגשתי למטה, למשרד של ויקטוריה.

" טוב מה התפקיד שלי בכוח? " פנה אליי הדרקון האדום של אלכס.

" רק אל תתרגלי לזה שאני עוזר לך, אני עושה את זה רק כי הבטחת לי סוכריות גומי...אני לא רוצה שאלכס תקנא " הוא קפץ על הרצפה ובהה בי.

איך אלכס מסתדרת עם הלטאה החפרנית הזאת?

" אני צריכה את המפתחות למשרד, הם אצל ויקטוריה " אמרתי. הוא הושיט את ידו אליי, חיכה לסוכריות גומי שלו.

" קודם המפתחות " חייכתי אליו וזה הוריד את ידו בתסכול, לאחר מכן סידר את 'שיערו' ונעלם אל תוך החושך.

חיכיתי שם משהו כמו רבע שעה עד שהוא חזר עם המפתחות.

"תודי שאני אחד העוזרים הכי טובים שהיו לך " פרץ בגאווה. " ואחד החופרים " הוספתי בגיחוך.

הוא שוב הושיט את ידו הקטנה.

גלגלתי את עיניי, ניגשתי אל המטבח ופתחתי את אחד הארונות שלמעלה.

מהמדף הכי גבוה, הוצאתי שקית קטנה, אשר הסתרתי מאחורי כמה צנצנות, ובה סוכריות גומי.

"הלטאה" התרגשה. זרקתי את השקית אליו. הוא חיבק אותה במלוא עוצמתו והסתלק משם, משאיר אותי לבד עם החלק הקשה.

ווידאתי שוב שאין אף אחד בסביבה והכנסתי את המפתח אל תוך המנעול.

לקחתי נשימה עמוקה ובזהירות ניסיתי לפתוח כמה שיותר בשקט את הדלת.

" אנה מרי רוז " שיננתי בראשי וחיפשתי בין התיקיות על המדפים.

עברתי בערך על כל השמות, אני מניחה שכולם היו של ילדי המעון, אך את השם של המכשפה לא מצאתי ביניהם.

ומה אם אני מדמיינת? אולי באמת לא היו שום פרטים עליה מלבד התמונה הזו?

עזבתי את המדפים וניגשתי אל השולחן שלה, לבדוק את המגירות האישיות. כולן היו נעולות.

עברתי על צרור המפתחות וניסיתי כל מפתח עד שמצאתי את המתאים.

מיהרתי לפתוח את המגירות, ידיי החלו לרעוד, לא יכולתי להירגע, תחושה שעוקבים אחריי, לא עזבה אותי.

הסתתי את מבטי אל החלון, אך לא ראיתי דבר מה חשוד.

רפרפתי בין הדפים במגירות, כל מיני תעודות וחשבונות, דברים חסרי תועלת, זה כל מה שהיה שם.

טרקתי את המגירה בעצבים. בזבוז של זמן!

כדור בדולח קטן שהיה על השולחן, נפל מההדף של הטריקה. למזלי הוא לא נשבר אלא רק התגלגל לקיר שממול.

לקחתי עוד נשימה וחיכיתי לראות אם אף אחד לא שם לב לרעש הנפילה. שקט.

ניגשתי אל הכדור והרמתי אותו, מוזר שלא שמתי לב אליו מקודם.

זה היה כדור בדולח קטן עם איש שלג מחויך בתחתית וחלקיקי נצנצים התעופפו בכדור, לכל עבר.

וזה? מה זה? בין הנצנצים, הבחנתי בספרות בודדות על תחתית הכדור, צמודות לאיש השלג.

ניערתי אותו שוב בכדי לנקות את השטח ולראות יותר ברור את הרשום.

"  7589111 " קראתי. אולי אני הוזה, אבל ידעתי שהמספר לא היה רשום שם סתם.

חיפשתי סביב. כספת הייתה המטרה שלי.

ידעתי שכל מי שהיה בעל כספת, החזיק אותה מאחורי התמונות, או בתוך הארונות. זה היה כבר בנאלי.

ויקטוריה קצת שברה את הסטיגמה, את הכספת שלה מצאתי מאחורי העציץ הגדול למטה, צבועה בצבע של הקיר,

צבועה כל כך טוב שכמעט ולא שמים לב אליה.

הקשתי את המספר ובלעתי את רוקי. התרגשתי, לבי פעם בחוזקה.

אומרים שגודל האכזבה כגודל הציפייה? נקווה שלא אתאכזב.

הכספת נפתחה. עיניי ברקו, בהססנות פתחתי את הדלת של הכספת והסתכלתי פנימה. בינגו.

עוד תמונות, מסמכים ומכתבים ישנים. התעלמתי מהתמונות, לא חשבתי שיהיה בהן תועלת.

תפסתי במכתבים ודחסתי אותם אל תוך החוצה שלי.

סגרתי את הכספת בשקט, בדקתי שהכול מסודר במקום כמו שהיה מלכתחילה, החזרתי את הכדור בדולח בחזרה לשולחן ויצאתי מהמשרד.

סגרתי את הדלת בעדינות ולקחתי נשימה עמוקה. תחושת הקלה הציפה אותי בעודי משעינה לרגע את ראשי על גבי הדלת.

עברתי את זה, עברתי את זה בהצלחה.

מבלי לצפות לזה, נהימה רעבתנית נשמעה מאחוריי. לבי נעצר לרגע. עזרתי אומץ והסתובבתי אל מקור הנהימה.

קפצתי אחורה בזעזוע, אך הדלת לא נתנה לי את המרווח.

זאב לבן פרוותיי התגלה בפניי, עמד וצד אותי. הוא היה שם מלכתחילה? לא היה לי זכור שישנו זאב במעון.

הוא עמד שם ונהם עליי, נהם ברעבתנות, עיני הדבש שלו היו מעורבים עם גוון תכלת-אוקיינוס. מעולם לא ראיתי צבע כזה. הן צפו בי באיום.

נדחקתי אל הדלת, רציתי לצרוח, זעקת אימים, לא ידעתי מה לעשות.

הוא גילה אותי ועמד לטרוף אותי בעודי חיה. יכולתי להרגיש את הזיעה עולה לי על פני המצח.

" של-ום חבר..." גמגמתי והושטתי את ידי אליו על מנת ללטף, אולי ירחם עליי. אך הוא לא התכוון לוותר לי וכמעט תלש לי את היד.

צמרמורת עברה בגופי. ידעתי שזה היה רעיון גרוע, 'ידעתי, ידעתי! כל כך טיפשה!'

הטחתי בעצמי.

לפתע דלת הכניסה נפתחה, והאור נדלק בפרוזדור. חושף אותי ואת הזאב.

זהו, הלך עליי.

אל תוך הפרוזדור, נכנס בחור כבן גילי, יצא לי להיתקל בו כמה פעמים בארוחות. שיערו היה שטני עם פוני מורם כלפיי מעלה,

עיניו חומות ומבטו תמים כשל ילד בן חמש. הוא לבש ג'ינס כחול וסוודר בגוון חום בהיר.

כל בגדיו היו רטובים, מהגשם אני מניחה. הוא נראה טרוד ומותש. רק כשנתקל במבטי, יכולתי להבחין בכך שעיניו אדומות ונפוחות מבכי,

על השפה התחתונה שלו פצע טרי, וסימן אדום לכל רוחב הצוואר שלו.

הוא נדהם לראות אותי שם, ועוד מאוימת על ידי זאב.

" סנואו, בוא אליי חבר..היא משלנו.." הוא קרא לו, והזאב מיד רץ אליו, עוזב אותי לנפשי.

" לא ידעתי שיש פה זאבים.. " מלמלתי במבוכה, " חיית כוח? " תהיתי.

" כן, אבל לא שלי.." ענה וליטף את הזאב העונה לשם 'סנואו'.

" הוא כנראה עוד לא הספיק להכיר אותך, בגלל זה תקף..ריח לא מוכר " הסביר הבחור. הנהנתי. כל מה שרציתי זה להסתלק מהמקום.

" מה את עושה פה בשעה כזאת בכל מקרה? "

" רציתי לקחת כוס מים...הוא בא לי בהפתעה " תירצתי. למרות שלא נראה לי שבאמת עניין אותו, הוא נראה מספיק טרוד.

" ואתה? לא זכור לי שמותר להסתובב בשעה כזו בחוץ " חייכתי אליו.

" אני..." נלחץ , " מורד " הוא החזיר לי חיוך מאולץ. משכנע הוא לא.

ניגשתי אליו , " הכול בסדר? " שאלתי. מצבו היה מדאיג. ואומנם לא הכרתי אותו, אך אולי יש משהו שיכולתי לעזור בו.

הוא הזכיר לי מעט את דן במבטו התמים.

" הכול נהדר " ענה.

" הינה קח... " קימצתי את ידי לאגרוף ומיד פתחתי, מתוך כף ידי הוצאתי קוביית קרח קטנה והצמדתי לשפתיו, "אמור לעזור " אמרתי.

הוא הסתכל עליי בכיליון עיניים, הופתע ממעשיי.

" תודה.." פלט במבוכה ולקח את הקרח מידיי.

קרצתי לו קלות והסתובבתי לחזור לחדרי. " את ריאה, נכון? " שאל.

הנהנתי אליו , " אני בריאן " הציג את עצמו. לא שזה היה נחוץ, אבל אולי לא יזיק למצוא לעצמי קצת חברים במקום.

 

 

עליתי לחדרי, סוף כל סוף הכול היה מאחורי ולא נתפסתי, לפחות לא על ידי בן אדם. מרגישה מקצוענית במקצת.

פתחתי את הדלת והופתעתי לגלות שם את קיי, נשען על הארון בשילוב ידיים על החזה.

" אני יכולה לעזור ? " שאלתי בחוסר נימוס. איזה הפתעות עוד צפויות לי הלילה?!

" צריך לרחרח אחרייך בשביל להבין מה את זוממת..." מלמל. לא הבנתי.

הוא הושיט את ידו אליי בדרישה וחיכה. הרמתי גבה.

" שמעתי את הדרקון הדפוק של אלכס מסתובב בין החדרים, שלחתי את הזאב שלי שירחרח סביב " הסביר.

יופי! נהדר! בסופו של דבר כן , נתפסתי.

"... אם היית מכירה אותי טוב, היית יודעת שאני בקושי ישן בלילות " הוסיף.

" לא עשיתי שום דבר רע.." , " אני רוצה את מה שמתחת לחולצה שלך " דרש.

הידקתי את אחיזתי בחולצה. הוא התעצבן וצעד אליי בעצבנות, מצמיד אותי אל הדלת.

שלחתי לו מבט מרוגז, וכך גם הוא, הביט בי בעיניו הכחולות.

האווירה הייתה כל כך מתוחה, אך לא התכוונתי לתת לו את מה שרצה, הוא לא יקבל את הסיפוק.

חייכתי אליו , " קודם מגיש לי תה ואחר כך מתפרץ לחדר ותוקף אותי, שיטת היכרות מעניינת " אמרתי ודחפתי אותו ממני.

הוא חייך גם כן ונשען עם ידו על הקיר.

" הייתה לי תחושה שכמו רבים אחרים, המטרה שלך זה הספר... רק שכמוהם, גם את טעית...הוא לא נמצא פה ומעולם לא היה פה " אמר.

טוב התחושה שלו הטעתה אותו במקצת.

" לא חיפשתי את הספר, מצאתי דברים יותר מעניינים...אתה ידעת שאמא שלך הכירה את המכשפה? " לא ידעתי אם ידע או לא,

אבל אם לא, אז המטרה היא לנפץ לו את הבועה שלו.

ארשת פניו הפכה להיות רצינית יותר. הוא הסתכל בי בבלבול.

" ככה חשבתי " גיחכתי.

גלגלתי את עיניי והוצאתי את המכתבים שגנבתי מהכספת.

" ואלה? "

" מכתבים, אני מניחה שנשלחו מאנה מרי רוז לאמא שלך " הסברתי ולא יכולתי שלהסתיר את החיוך המתגאה שלי.

" תני לי אותם " הוא ניסה לחטוף אותם מידי, אך החבאתי אותם מאחורי גבי.

" אין לך הרבה ברירה " הזהיר. הוא צדק, כנראה שעכשיו יתחילו האיומים לספר עליי לויקטוריה. כן, היה לו קלף חזק נגדי.

" אם אתה רוצה לדעת מה רשום בהם, תצטרך לעבור עליהם איתי..." זה היה התנאי שלי.

הוא נאנח בתסכול אבל מהר מאוד הסכים.

אני מניחה שהגיע הזמן לגלות את הסוד של ויקטוריה.

 



 


 

Aerials

 

Life is a waterfall
We're one in the river
And one again after the fall

Swimming through the void
We hear the word
We lost ourselves, but we find it all...

Cause we are the ones that want to play
Always want to go, but you never wanna stay
And we are the ones that want to choose
Always want to play, but you never want to lose

Aerials, in the sky
When you lose small mind
You free your life

Life is a waterfall
We drink from the river
Then we turn around and put up our walls

Swimming through the void
We hear the word
We lost ourselves but we find it all...

Aerials, in the sky
When you lose small mind
You free your life

Aerials, so up high
When you free your eyes
Eternal prize

 

 

 

#שיהיה גמר חתימה טובה וצום קל לכולם :)

 

נכתב על ידי Mrs Ross , 3/10/2014 23:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Your nightmare - פרק 4


 

Your nightmare makes me sleep deeper

פרק 4 - אלכס

 

 

 

" 10..9..8.." הוא לחש לאוזני. לא הבנתי דבר מהמרחש. הכול התערבב בתוכי, התחלתי לפחד.

הוא ספר את השניות למותי? כי אם זה לא זה אז אני לא יודעת מה עוד זה יכול היה להיות.

" 3..2...1.." לפתע הכול נעצר מסביבי וכל מה שיכולתי לשמוע זה את פעימות הלב שלי גוברות בקצב מטורף,

עצמי את עיניי, לא יכולתי להסתכל עליו יותר. בלעתי את רוקי והרגשתי את הכובד שלו בגרוני.

הייתי מוכנה, מוכנה לכדור הזה שעמד להיכנס לראשי. אך במקום ירייה, שמעתי את הסירנות של ניידות משטרה מחוץ לבניין. זהו, נתפסנו. ידעתי שאסור היה לי להיכנס לזה. קיוויתי שיבחינו בזה שאני חסרה,

שיבדקו מה קורה איתי.

" אלכס, קדימה! חייבים לזוז! " צעק רוב בכל קולו.

יכולתי לשמוע את הפאניקה מחוץ לחדר. עם הקולות הגיעו הרעשים, דברים התנפצו ונשברו, חפצים עפו באוויר. הם ניסו לברוח והוא החזיק בי בשבי האקדח שלו.

נהיה לי קשה לנשום ונאלצתי להגביר את קצב הנשימה בכדי לתפוס כמה שיותר אוויר.

" אלכס! " רוב קרא לי בפעם השנייה ואני עם היד שלו על הפה, לא יכולתי להוציא הגה מהפה.

" עצוב כשהוא הולך.." הוא גיחך מאחורי המסכה המעצבנת שלו. רוב לא יעזוב, הוא לא יילך בלעדיי.

או שהוא כן?

" כן..זה בהחלט קורה...הוא עוזב, ולא אכפת לו ממך..." לפחות מישהו השתעשע מהעניין. הוא כל כך הרגיז אותי וכל מה שרציתי זה לחנוק אותו למוות.

ניסיתי להגביר את חום גופי וברגע שידיי היו מספיק רותחות בכדי שיקבל כוויה עמוקה, ניצלתי את ההזדמנות.

אקדחו נשמט מידיו והוא עזב אותי, נאבק בכוויות שהרגע קיבל. ידעתי שאל תוך הבית לא יכולתי לרוץ , המקום שרץ בשוטרים, לעומת זאת אולי מהחלון יש דרך מילוט.

רצתי אל החלון, כבר הייתי כמעט שם, אבל הוא היה חייב לתפוס ברגלי. צנחתי על הרצפה וניסיתי לבעוט בו עם הרגל בכדי להשתחרר.

" תפסיקי להיאבק.." סינן בין שיניו ואז זה היכה בי. כמו הדף זה חדר אל תוכי מכף הרגל ועד לראש.

כאב בלתי מוסבר השתולל בגופי, זה צרם במוח כמו שריקה רועשת, כרסם אותי לגמרי.

זה גרם לי לצרוח ולהתייפח מכאב. תפסתי באוזניי, מנסה להיאבק ברעש שהשתולל בראשי. זה לא נפסק, שום דבר לא עזר.

הרגשתי שחורטים לי במצח עם להב בעודי חיה.

אני מניחה שבאיזשהו שלב התחלתי לפרפר, גופי רעד מבלי שליטה, בחילה ותחושת חנק עלו בי.

באיזשהו שלב זה נפסק וחשיכה אטמה אותי.

 

 

לא הצלחתי לפתוח את העיניים כמה דקות, כאב לי הראש בצורה מחרידה.

לאחר מאמצים קשים, הצלחתי לפתוח את שתי עיניי ולנסות להבין איפה הייתי.

שכבתי על משהו רך, את ידיי ואת רגליי לא יכולתי להזיז.

לאחר שהטשטוש בעיניים עבר, מצאתי את עצמי על מיטה בודדה, בחדר שהיה בו ארון אחד בלבד ושידה קטנה עם עציץ קטן עליה.

כמה זמן אני כבר פה? לא זכרתי כלום מאז הכאב שחוויתי.

הבנתי למה לא יכולתי להזיז את הרגליים והידיים. הוא קשר אותם בחבל דק ומשום מה לא יכולתי להצית את החבל.

הדלת נפתחה ושוב המסכה המפגרת הזאת.

" מצטער, הגזמתי קצת.." אמר והוריד את המסיכה. זה היה אותו הבחור מהלילה ההוא.

נראה מה יהיה לקיי להגיד על זה עכשיו?! חבר טוב הוא קרא לו?!

" אז...שוב את צדה אותי? " הוא חייך אליי. שוב הוא ואני בחורה עם מזל.

 לא באמת.

כאילו שלא היה לי יותר מה לעשות בחיים.

" מחזירה לך באותו המטבע " ניסיתי להתחכם. למרות שמצבי היה רחוק מלצחוק.

" מה תעשה תמסור אותי לשוטרים " שאלתי. הוא פרץ בצחוק. אני עד כדי כך מצחיקה?! מה לא בסדר עם הבחור?!

" לא באמת הזמנתי משטרה...זאת אזעקה מוקלטת, אוהב להשתעשע עם זה " הסביר את עצמו.

" טוב שמחה שאנחנו שווים. עכשיו תשחרר אותי, אני הולכת הביתה. היה נעים להכיר שלעולם עוד לא נכיר, שלום ולא להתראות. " חייכתי ושקשקתי את ידיי כדי לזרז אותו, אבל הוא לא זז ממקומו.

" זה לא משהו אישי נגדך..." הוא העביר את ידו על פניי. חתיכת-.." ...אבל, אני לא אוהב כשפורצים לי לבית וגונבים לי דברים, נראה אם את מספיק יקרה לחבר שלך בשביל שיחזור לקחת אותך ולנקות לי את החצר...מסיבות על חשבוני לא מתקבלות " הוסיף.

התפללתי שזאת תהיה בדיחה גרועה, כי זה לא היה מצחיק בכלל! בנוסף להכול ,לא יכולתי להתעלם מהעובדה שעיניו היו אדומות.

" בדרך כלל אני שם עדשות.." אמר. הוא כאילו קרא את המחשבות שלי, או שהיה זה המבט שלי שגרם לו להבין שהייתי טרודה מהעניין. הוא התיישב על המיטה והסתכל עליי.

כל מה שרציתי היה שייתן לי ללכת. ידעתי שכל זה ייגמר רע, כל השטויות האלה של רוב – אף פעם לא הייתה מהן תועלת חיובית.

הוא תפס בידיי וחתך בעזרת אולר קטן, את החבל. ייתכן שהוא ישחרר אותי עכשיו?

עברתי על הסימנים שנוצרו בידיים מהחבל, אך לא להרבה זמן היה לי את החופש הזה.

הוא תפס שוב בידיי וכבל אותי, הפעם באזיקים לברזל האחורי של המיטה.

" אגב..." הוא רכן אליי. התחלתי להילחץ. עיניו הלחיצו אותי באופן מחריד.

 " האזיקים חסינים מאש " לחש לאוזניי ושוב החיוך הזה.

הוא כל כך דרש מכות. הייתי נותנת הכול בכדי למחוק את החיוך מהפנים שלו.

" תשחרר אותי! " צעקתי. " אמרתי לך כבר....אני אשחרר אותך כשחבר שלך יבוא לקחת אותך..." אמר ברוגע.

התייאשתי.

" הכאב הזה...כמעט הרגת אותי...איך עשית את זה? " שאלתי.

" בדיוק כמו שאת עשית את זה.." הוא הרים את ידיו למעלה, כך שאוכל לראות את כפות ידיו שעכשיו היו חבושות בתחבושת. חיוך נפרס על פניי, הצלחתי להכאיב לו.

במפתיע הוא חייך אליי גם ויצא מהחדר. הוא כל כך מסתורי, כל כך מוזר...כל כך מפגר, בהמה, חולה נפש, אני יוצאת מפה, אני קורעת אותו לגזרים!

 

 

" קרי.... " ,

" קרי...."

פקחתי את עיניי, לרגע הייתי בטוחה שאני חולמת. בחדר כבר היה חשוך, ומחוץ לחדר שמעתי קולות לחישה מצמררים. זה היה קול לא אנושי, ואני כנראה כבר הוזה, אך הלחישות נמשכו.

מי זאת קרי?

" קחי אותי...קחי.. " צמרמורת עברה בגופי. משום הרגשתי שהקול מופנה אליי, הוא כל כך צרם.

" ערב נעים! " הוא נכנס אל תוך החדר ואני כמעט וחטפתי התקף לב.

" תשחרר אותי מיד! " צעקתי. רציתי להסתלק מהבית הזה. קודם הכאב הנוראי, עכשיו הקולות, מה הלאה?

אני מתחילה להשתגע בבית הרדוף רוחות הזה.

" הכול בסדר? " תהה. הוא צוחק עליי?

" אני נראית לך בסדר?! " זעמתי.

" לשסף..." שוב הקול המצמרר.

" שמעת את זה? " פניתי אליו, אך הוא רק הסתכל עליי מבולבל, " הלחישות האלה...יש פה מישהו..." הסברתי את עצמי. פחדתי.

" אני חושב שפגעתי בך יותר מדי , לא חישבתי את כמות עוצמת הכאב .. " גיחך בזלזול.

גלגלתי את עיניי, הוא לא האמין לי.

" בואי, אני הכנתי לנו ארוחת ערב " אמר.

" אתה צוחק עליי, נכון?! "

" תקשיבי.." הוא תפס באזיקים שעל ידיי, " אני לא רוצח או משהו, אני לא צריך שתמותי לי פה.." אמר.

" אז תן לי ללכת " ביקשתי, יותר נכון התחננתי.

" חוששת שחבר שלך לא יבוא? " הוא הסתכל עליי במן דאגה שכזו.

" הוא יבוא! "

" אני לא רואה אותו בא לקחת אותך.." , " הוא יגיע! " רטנתי. הוא לא ישאיר אותי לבד, הוא לא. או שכן?

רציתי לקלל את הבחור הבלונדיני שעמד ממולי ולשרוט את כל פניו, אבל בהחלט הייתי מאוד רעבה, והייתי צריכה להעסיק את עצמי מרגשות אכזבה.

במטבח, על הבר עמדו שתי צלחות עם ספגטי ברוטב שמנת. השקיע החור.

" מה השם של העבריינית שפרצה לי לבית? " הוא חייך אליי. הסתכלתי עליו באדישות.

" קוראים לי ריאן " אמר. לא באמת התעניינתי.

תפסתי במזלג והתחלתי לאכול. חייבת להודות שהאוכל היה מאוד טעים ומשביע.

" אז..אהבת את הנשיקה? " הוא חייך אליי בשעשוע ואני נחנקתי מהפסטה שהרגע הכנסתי לפה.

התחלתי להשתעל והוא מיהר למזוג לי כוס מים בעודו צוחק עליי.

" אל תהיי כל כך נבוכה..." , " אל תעצבן אותי! " אמרתי לאחר שהסדרתי את הנשימה בעודי מצמידה את המזלג לגרונו באיום. שלא יזכיר אפילו את הרגע הזה.

" אני חושב ששנינו יכולים להסכים בזה שכרגע אני גובר עלייך מבחינת הכוחות " הוא ניגש למקרר והוציא לעצמו בקבוק בירה. " רוצה? " הציע, הנדתי בראשי.

כל כך מעצבן ועם זאת כל כך רגוע. זה יצר אצלי ערבוב רגשות לגביו.

" הכוח הזה שלך... " הסתקרנתי , " מה הוא? " העזתי לשאול.

" אני הסדיסט המקומי " צחק , " יש לי את היכולת להכאיב לאנשים, כל מה שאני צריך לעשות זה לגעת במי שאני רוצה להכאיב לו, ככל שאני מחזיק יותר זמן, כך הכאב מתגבר ונהיה יותר חזק...אין מי שמחזיק יותר מחמש דקות " אמר.

" והעיניים? " לא לכל אדם שני יש עיניים אדומות כיום , " אני מניח שזה כתוצאה מהכוח, אני נולדתי עם הצבע הזה " סיפר.  היה מוזר לשבת שם ולדבר איתו רגיל, כאילו כלום לא קרה, אבל משהו בו נתן לי שלווה.

" חשבתי שאתה איזה סוג של ערפד בהתחלה " גיחכתי באילוץ. הוא צחק.

" לא " חייך.

" עכשיו בקשר לנשיקה..." אוי, לא שוב. " זה היה רק בכדי להסיט את תשומת הלב שלך ממני, איבדת את הריכוז שלך, וזה הקל עליי להסתלק משם" הסביר. גועל נפש, הוא כל כך הרגיז, ואני רק הרגע דיברתי על שלווה. שום שלווה ושום נעליים.

" בת כמה את בכלל? "

" בן כמה אתה? "

" עשרים ואחד " ענה. והתנהג כמו ילד בן עשר.

" אני בת שבע עשרה וחצי " עניתי. הוא נדהם.

" את ילדה! " לא הבנתי אם הזדעזע או שסתם נדהם.

" תעשה לי טובה, אני יותר בוגרת ממך " אמרתי והוא שוב צחק. אך הוא עוד לא התפוצץ מצחוק.

 

~ ~ ~

 

" ליסט! " הוא קרא לה. שיערה הכחול הופיעה מבין הצללים, מסיכה שחורה לפניה, ועיניה הכחולות ברקו כאור הכוכבים. " מצאתי לך צעצוע חדש, תערפי לו את הראש " ציוותה הדמות.

הבחורה הנהנה בראשה ומיד מתכת אפורה הופיעה צמוד לגרונו של הנער המייבב.

" תחוסו עליי, בבקשה! " בכי טרגי התפרץ מתוכו.

" אנחנו לא צריכים אותך.. " אמרה ליסט בקול נעים להחריד והידקה את המתכת סביב גרונו מבלי לגעת בה.

" לא..לא.." ייבב , " אני יודע איפה הבת היורשת! " צרח רגע לפני שגרונות נמחץ למוות.

הדמות הגברית הרימה את ידה כאות 'עצור' לליסט, וזאת שחררה את המתכת.

הנער התייפח על הרצפה וניסה להסדיר את נשימתו.

" היא נמצאת איתי באותו המעון..... " אמר.

" מאיפה לנו שאתה לא משקר.. "

" אני נשבע בכל מה שיש לי..." , " אם רק היה לך משהו " קטעה אותו ליסט בגיחוך.

" יש לך עשרים וארבע שעות " רטנה הדמעות.

" תנו לי שבוע! " התחנן הנער.

" עשרים וארבע שעות! " 

 




 


 

Lorde - Everybody Wants To Rule The World

 


 

Welcome to your life
There's no turning back
Even while we sleep
We will find you

Acting on your best behaviour
Turn your back on mother nature
Everybody wants to rule the world

It's my own design
It's my own remorse
Help me to decide
Help me make the most

Of freedom and of pleasure
Nothing ever lasts forever
Everybody wants to rule the world

There's a room where the light won't find you
Holding hands while the walls come tumbling down
When they do I'll be right behind you

So glad we've almost made it
So sad they had to fade it
Everybody wants to rule the world

I can't stand this indecision
Paired with a lack of vision
Everybody wants to rule the world
Say that you'll never never never never need it
One headline why believe it ?
Everybody wants to rule the world

All for freedom and for pleasure
Nothing ever lasts forever
Everybody wants to rule the world

 

 

 

נכתב על ידי Mrs Ross , 1/10/2014 12:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs Ross אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs Ross ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)