לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיפה


מופע הפיפ שואו הפרטי שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

השקט שאחרי


 

 

אחרי שעלו לי על הספות בסלון עם נעליים, פיזרו פירורים של מצות עם שוקולד בחריצים, קרעו לי כרית נוי אחת והכתימו את השאר, השאירו טביעות ידיים ואצבעות על הקירות, שברו לי תמונה שאהבתי ועוד כמה צלחות מהסט החדש, משכו לכלב בזנב באוזניים ובשאר מקומות, קפצו לי על המיטות, העלימו את המפתחות של החדרים, פיזרו לי במבה ועטיפות של שוקולדים בחצר, פיזרו את הכלים במחסן, שברו כמה צעצועים של הבייבי בינהם את ה"בימבה" שלו וגרמו לי לחסל כמעט חצי חפיסת אדוויל רק מהבכי והצעקות שלו...

 

מסתכלים על ילדים (או שעלי לומר "ילידים") של אחרים ויודעים בדיוק איך לא רוצים שהילד שלך יגדל.

 

כן כן, לא טעיתם. טורנדו בדרגת אף 5 קפץ להתארח בפסח.

לקח: פסח הבא בית מלון.

 

 

 

נכתב על ידי , 17/4/2006 12:59  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 49

תמונה




15,513
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחשפנית שחושפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חשפנית שחושפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)