לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיפה


מופע הפיפ שואו הפרטי שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

הרגשה מוכרת לכתוב פה שוב.


 

בדיוק לפני שנה פתחתי את הבלוג הזה, והכרתי אנשים נפלאים. נפתח בפני עולם שלם של אפשרויות, זריקה מתוך המציאות לכמה שעות של עולמות אחרים, מחשבות, הגיגים.

בחודשים שחלפו עבר עליי לא מעט. המעטתי לכתוב על כך בפלטפורמה החדשה שניתנה לי מפחד שיזהו אותי, והתמקדתי בכתיבת שירה ומלל לא ברור שרק אני יודעת את משמעותו.

בחיי האישיים למראית העין הכל נשאר אותו הדבר. אך מתחת לפני השטח אני מרגישה אישה חדשה.

לאחרונה התחלתי טיפול פסיכולוגי על מנת להתמודד עם כוויות העבר, שם אני מרגישה שאני פורחת מחדש, מתאוששת. משחררת את עצמי מהכבלים שיצרתי במו ידי.

עם בעלי הכל נשאר כשהיה למעט העובדה שהגענו למן הסכמה רשמית שאומרת בגדול, שאין זה מענייניו של האחר מה הוא עושה ועם מי כל עוד הבייבי לא נפגע מהסיפור. בגדול - לא רואה, לא שומע\ת, לא איכפת. היחסים ביננו מסתכמים בנשיקת לילה טוב על הלחי וסיבוב הגב לצד השני כשאני נותנת לו את החודשי שלו. בפעם האחרונה כשהתעקשתי על קונדום כי אין לי מושג כמה פרטנריות היו לו מאז שדיברנו על כך הוא נעלב ווויתר. הוא רואה בזאת השפלה. אני רואה בזה דבר לגיטימי. מאז, גם אין חודשי:)

לא מפריע לי. אני שלמה עם ההחלטה שלי. ועוד יותר נהנית לראות אותו אוכל את הכובע כשאני מספרת לו שאני הולכת לחברה לשתות קפה. איזה חברות כבר יש לי?:)

הייתי מאז עם לא מעט גברים.

אחד מהם היה הבוס שלי שחיזר אחרי קרוב לחודשיים. הרגשתי קצת לא נוח עם הסיטואציה כיוון שהוא ובעלי מכרים אבל כשהרגשתי שהוא משאיר אותי שעות נוספות כנקמה... באחד מהימים הוא התעקש שאשאר שעתיים יותר. זאת למרות שהוא ידע שאני צריכה לאסוף את הבייבי מהגן. לא עזרו כל בקשותי.. אז בסוף אמרתי לו "אוקי" בחיוך קר והתקשרתי לבייביסיטר שבמזל הייתה בבית ולא באוניברסיטה. עבדתי בשקט עד שהמקום החל להתרוקן ונכנסתי אליו למשרד כשאני סוגרת את הדלת מאחוריי. "כן?"

נעלתי את הדלת מאחורי בהפגניות ופתחתי כפתור אחד בחולצתי.

אחרי חצי שעה כבר הייתי בדרך הבייתה כשאני משאירה אותו להתאושש במכנסיים מופשלות בכסא המשרד מהמציצה המטורפת שנתתי לו. הוא כבר לא התנגד כשהודעתי לו שאני את היום עבודה שלי, סיימתי.

 

בחודש האחרון סיימתי מערכת יחסים עם גבר שהציג את עצמו כגרוש, שהפך לפרוד, שהפך לפרוד שיש באותו בית עם אישתו רק בחדרים נפרדים, ויוצאים לחופשות משפחתיות ביחד "רק בשביל הילדים". את הסיפור איתו סיימתי מהר. לא מתעסקת עם שקרנים.

 ואת הפרשייה העסיסית במיוחד...

אותה אשמור להמשך.

 

 

...

 

נכתב על ידי , 17/12/2006 12:33  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 48

תמונה




15,510
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחשפנית שחושפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חשפנית שחושפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)