לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חשיפה


מופע הפיפ שואו הפרטי שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

זיון בחולות של ראשון.


 

 

בפעם האחרונה שהתעסקתי עם ילדון זה הסתיים בהטרדות טלפוניות.

כנראה שאני לא לומדת לקח או שאתם הילדים מזיינים ממש טוב כי זה לא מנע ממני להנות עם עוד בחורצ'יק בן 25, גבוה ושחרחר עם חיוך של מליון דולר.

זיון אחד זכור לי במיוחד.. הזיון בחולות של ראשון בג'יפ של אבא שלו, כמה משעשע.

את האוטו החניתי בשכונת מגוריו ומשם המשכנו. התכנון היה ללכת לשתות משהו באחד מבתי הקפה בטיילת אבל עוד בחניה כולי נטפתי והרגשתי שלא עוד. לא מסוגלת, רוצה עכשיו.

דצמבר, קר.

לא הפריע לי כלל וכלל.

דווקא גופי היה חם ופיטמותיי זקורות.

והוא... מאחלת לכן הנשים גבר עם איבר כמו שלו. מושלם. לא נראה לי שנהניתי למצוץ למישהו כמו שנהניתי למצוץ לו.

אני שומעת קולות ומרימה את ראשי. ילדים ארורים מתבוננים בנו.

הוא התניע שוב והלכנו למקום יותר חשוך. הרמתי את החצאית והתישבתי עליו. תוך כדי פרמתי את כפתורי חולצתי. הוא באותו רגע נראה המום מהמזל הטוב ששפר עליו וכנראה חשב לעצמו שבגלגול הקודם הוא היה מינימום אמא תרזה אחרת אין הסבר הגיוני לפאטה מורגנה הזה שמולו. הפטמות שלי זכו ליחס מועדף כמו שאני אוהבת, והוא כבר רצה לחדור.. לא נתתי לו. המשכתי להתחכך בו עד שהוא, בברוטאליות מחרמנת הזיז את החוט של החוטיני הצידה וחדר אלי בעודי לובשת אותם. התחלתי לנוע עליו בעודו נושך לי את הפטמות וגורם לי לנסות להחניק את הצרחה שמאיימת לבקוע מגרוני. ליתר בטחון הוא סתם את פי בידו, וכך גרם לי לנוע עליו יותר מהר.

כשגמרנו הוא הוריד את הקונדום וחיפש משהו להתנקות איתו. את הקונדום זרקתי מבעד לחלון ואת איבר מינו ליקקתי משאריות זרע.

יצאנו מהאוטו לאחר חצי שעה לכיוון הטיילת.

"בוא מותק. הפעם הקפה עליי.."

 

 

 

נכתב על ידי , 22/1/2007 23:01  
2796 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 48

תמונה




15,510
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחשפנית שחושפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חשפנית שחושפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)